Joulukuun Jodlaukset

heips!
Olemassa ollaan!! Uudella nimellä vaan koska vanha ei vaan toiminut.
Eli jos ei kaikille auennut niin olen PojanÄiti.
Jouduin uuden Spostinkin avaamaan :)
Toivotaan että Vau saa tän homman pelittämään!!!

Hanimamille iso kiitos!!! Nam! teet on jo melkein juotu!

Nyt vknlopun viettoon, tulen maanantaina kokeilemaan uudestaan jos vaikka foorumi toimisi paremmin.

Hyvää itseppäisyyspäivää kaikille!!!!
 
No huh, mitkä vieroitusoireet!

Täällä valmistaudutaan mummolaan lähtöön ja siitä sitten kummeille sunnuntaina.. yes ei tarvi tehdä ruokaa itse!

Mutta palataan astialle, kun pääsette muutkin pölisemään ja kun tämä pelittää himpun verran paremmin :-)
 
No nyt tää pelittää sentää vähän paremmin :)
Mut kauaa ei silti kerkee olee, ku neidillä on huono päivä :( Ja siis kyllä, te jotka ootte Edithin nähneet, sillä voi olla huonojaki päiviä ;)
 
No niin!!
Että meinas oikeesti mennä hermot tän foorumin kanssa... Tökkii tökkii, ja miks tuo mun aloitus näkyy oudosti tuolla, kuva on hävinny. Ja Omakin kuvatus!
Mitenköhän tämänki oppii käyttämään, kun kaikki on ihan hullun kurisesti :S

Muoks!
Kunhan tää foorumi alkaa pelittämään, ni on aika kiva juttu tuo kaveri homma :)
Voi lisätä kamuja, ja laitaa omat jutut näkymään kavereille vaan siis tuolla vau -pääsivulla,omissa tiedoissa. Sieltä tuon oman kuvankin voi sitten laittaa. *Vinks! ...ja perehtyy lisää uusiin ulottuvuuksiin.* ;)

Hyvää Itsenäisyyspäivää Huomiselle!!

6.12 on myös Kakkoseni  syntymäpäivä <3
 
Huomenta!

Täällä vauva nukkui 10 tuntia yhteen soittoon :D
Ja voihan kiesus tota lumen määrää!

Mutta palataan taas, kunhan palaatte astialle!
 
Heipä hei ja hyvää itsenäisyyspäivää. Se olis tasan 3kk sitten meidän poitsu syntyny <3
Meillä meni aika hyvin yöt tai menee ne nytkin suht hyvin mut juuso on alkanu nyt heräileen kerran yössä jumppaileen. Nostelee jalkoja ja kääntyilee sängyssään.Tänä aamuna oli ensin pää kiinni ylälaidassa ja kun uudelleen menin kattoon nii herra oli sielä sit poikittain :D
Onhan se kiva et liikkuu mut voishan noi jumpat tehä päiväaikaankin :D mites teillä muilla, onko samanlaista havaittavissa?

Kiinteet: millonka ootte aatellu alotella kiinteitä? ite aattelin et jos tota määrää menee maitoo reilu 1000ml/vrk nii aloteltas maisteleen 4kk iässä jotai.
 
3 kertaa tuli sitten edellinen kirjoittamani viesti :D
Poju nukkui eilen yöllä taas 5 h putkeen, mutta minä heräsin valvomaan ja ihmettelemään klo.2 asti.
Ihanaa kun viimein alkaa uni pidentyä ja selviää parilla syötöllä.

Purri: Räpä :D Hahhah.

Toivottavasti tulee tämä viesti vain kerran tänne!

 
 [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k020.gif[/img]

Kas kas! Semmottii hymiöit..

Kunhan tämä hitaus vielä saatas kuntoon, ja mukava olis vielä uusin viesti olla päälimmäisenä,ettei tarvi koko sydeemiä selata.

Nyt pottumuusin tekoon... ja perinteinen itsenäisyyspäivän elokuvan katsominen...
Moikkelis!
 
Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle!

viikonloppu menny mummulassa ja oon jopa päässy lenkkeilemään!
Ihanaa kun sataa lunta emoticon

Jos vähän leipois itsenäisyyspäivän kunniaksi mokkapaloja johon tulee
valkosuklaa kuorrute ja sinisellä hileellä tehdään suomenlippu emoticon

Mahtavia nuo uudet hymiöt....vielä ku oppis tätä kunnolla käyttää ja tuo
hitaus sais hävitä...

mut joo päivän jatkeita....
 
Nonni! Se ois sit käyty vaunuilemassaki tänää!! Ja en kyllä meinaa enää nenääni ulos näyttää tän päivän aikana!! Mitää teitä ei tietenkää ollu aurattu, bussipysäkit iiiihan tukossa eikä metron hissit toiminu-> takapyörän varassa vaunut kolmanteen kerrokseen, että pääsee metroon!!! Olin kyl sen verta ärripurrina tuolla ettei tosikaan ja ihan märkä hiestä ennen ku mummille pääsin! Huh! Onneks isoveli oli ihana ja ajo meiät kotiin :)

Kaika: väännätkö mulle rautalangasta miten toi sun linkkis pelittää?:) Kun mää en ihan tajuu miten mä saan ne hymiöt tänne sillee helposti :)
 
emoticon Heipsis pitkästä aikaa! ¨

Onpas täällä tapahtunut suuria muutoksia, ihan erinäköinen palsta kuin aiemmin. Multa onnistui sisäänkirjaus vasta nyt, aiemmin ei ole pelittänyt ollenkaan. Hidasta tosin vaikuttaa vieläkin vähän olevan, mutta jospa se siitä. 

Meillä oli lauantaina ristiäiset ja poika sai nimekseen Veelis Seppo Daniel. Kaikki meni mukavasti, ravintolassa pidettiin juhlat joten itse päästiin tosi helpolla valmistelujen osalta. Nyt ehtii oikein kunnolla alkaa odottamaan joulua kun ristiäiset on juhlittu alta pois.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja nautitaan lumisesta pakkaspäivästä! Lumentulo tosin vois ehkä jo pikku hiljaa loppua ettei tarvitsisi enää toista kertaa lähteä lumitöihin tuonne pihalle...

 
Hyvää Itsenäisyyspäivän Iltaa Naiset!

Siellä ilmeisesti katsellaan juhlien pukuloistoa töllöstä, meillä synttärisankari katsoo Kiviset ja Soraset, joten tänneppä minä sitten eksyin taas...

Kuiva Iho: Täällä alkaa olemaan paljon parempi, ainoastaan pohkeet ja ranteet kuivahkot. En tiedä mikä oli nyt se isoin apu asiaan, mutta maitoallergiaa se ei ainakaan ole. Silloin olisi myös vatsavaivat ja iho olisi "rikkonainen".
Näin saatiin kuivalle iholle kyytiä.
-Syön itse kalaöljykapseleita (A,D,E)+lisänä vielä reilu rypsivoi nökäre puuroon aamuin-illoin+ruokalusikallinen pellavansiemenöljyä.
(Kun imetät)
-pyykinpesu ja huuteluaine on LV.
-D-vitamiinia 4 tippaa (koska saa 2 kertaa vuorokaudessa lisämaitoa)
-Ceridal Rasvaus illalla ja aamulla.
-Aamun nassupesun jälkeen laitan ceridal öljyä kasvoille.
-Kylvetys 1krt./viikko ja tilkka öljyä pesuveteen.(Ei mitään pesuaineita)
-Kylvetyksen jälkeen vielä ceridal-öljy koko mukeloon.
emoticon

Ja nyt sitten naperoa nukkumaan ja itse olen myös aivan valmis sänkyyn. Öitä emoticon


Pst.Vähäks ihania hymiöitä!
 
Kaika: Tattista!! Mä ku jo mietin et pitääkö mun alkaa jotai linkkejä kopiomaa, jotka sit muuttuis hymiöiks

Vitsit linnanjuhlissa oli pari iiiihanaa pukua Katoin sitä siis sen hurjat puol tuntia ennen ku Rillit huurussa alko

Jänskää muuten hieman, et millasta tuol ulkona on huomenna, koska mun pitäis mun vanhemmille mennä.. Olin ensin aatellu tarpoo sinne, mut koska noita teitä ei kuitenskaa oo aurattu, ni meen iihan suosiolla bussilla.. Kun en siis ois kävelly noita jalkakäytäviä pitkin vaa noita ikäänkuin lenkkipolkuja.. Eli siis puistojen poikki oisin menny, mut enpä uskalla ottaa riskiä. Oli ihan tarpeeks rankkaa tänää tarpoo tuolla. Vaikka saishan siitä tietty ihan hyvää hyötyliikuntaa
 
Nyt on katsottu linnassa juhlivia.

Meillä tytteli nukahti kapalossa ysin pintaan ja toivo elää, että yöllä nukutaan piiiiitkät unet!

Täälläkin silmää jo painaa, mutta Frasier pitää katsoa.

Ja huomenna olis kursseille ilmoittautuminen- jännää!

Saatiin ukon kans sovittua kevään aikataulut ja sovittiin myös, että jos menee liiaksi venymiseksi, olen ens syksyn sitten kokonaan kotona.

Mutta nyt kone kiinni ja sohvamakkaraksi.
 
emoticon Hei nää hymiöt on mahtavia!!!

Mut mitä nää teijän mielestä tekee emoticon ??????

Kamalat viekkarit täälläkin, ja paljon on parannettavaa vielä sivustossa. nytkään en pääse lukemaan mitä muut on tehny eli pitää muistiaan alkaa käyttämään... plaah!
Eeeeeli... terkkui kaikille!!!! :)

On juhlittu koko loppu. Otava 3kk, suomi 93vee!
Näkyy lanteilla...
Linna meni ihan ohi... Mutta eiköhän niitä koosteita tule!!

Uni ei tahdo tulla, latasin huutonetin täyteen lastenvaatteita ja raskaus tamineita. Ja hirmu ylpeänä olin itsestäni kun selvisin erinäisten kuvien lataamisesta ja liittämisestä.
Tap tap olkapäälle!!

Keitän vielä keskiyön pannullisen teetä ja sit painan petiin...
öitä naiset!!!!
 
Kiva tää uusi foorumi, kun ei tahdo mulla ainakaa toimia. Pitkään lataileeemoticon

Kyl on kiva että on lunta, mutta kiitos vähemmän tai ainakin auraajia lisää. Ei tuolla tahtonut päästä rattail eteenpäin yhtää.
Esikoinen pistää taas parastaa noissa pukemis hommissa ja viime viikolla joku 1h puettiin perhetyöntekijän kaa poikaaemoticon
Tänäänkin 15min myöhäs tarhasta, mutta onneksi ei se haittaa.

Itelläni menee antibioottikuuri, kun afla rakko suussa ja ihan toi leukaluuhun asti ollut kipee, niin ei voi syödä ja juoda kunnolla.

Kaika: Perhetyöntekijä on henkilö joka tulee kotiin auttamaan arjessa. Auttaa siivouksessa,ruoan laitossa, vie lapsia ulos jos vanhemmat ovat väsyneet ja vahtii lapsia jos on lääkäri yms käynti.
Meillä on miehen kaa mahdollisuus käydä joku kerta leffassa silleen että perhetyöntekijä/tekijät katsoo lapsia. Koska parisuhdettakin on vaalittava.

Saatiin muuten 70e lahjakortti ruokakauppaanemoticon

Hienoa Tiko että saat rauhan taloon ja Purrille onnittelut Edithin päiväunista.

Mä olin eilen tosi väsynyt, kun yö oli mennyt hemmetin huonosti, joten mä nukuin semmoset 3h päikkärit. Onneksi mies antoi siihen mahdollisuuden ja sitten vielä ennen töitä lähti pojan kaa ulos.

Joulu on kohta, joulu on kohta... Aarg! Joko se vois olla ohi?
 
Takaisin
Top