Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkos muilla yö heräilujä ja aikasin aamulla heräilyjä? Itse herään siinä 3-4 aikaan yöllä ja 5-7 aikaan. Sen jälkeen vaikea saada unta, painajaisia tulee nähtyä usein ja pitkään nukkuminen ei onnistu. Johonkin 9-10 asti torkun jos voi...

Viime yönä näin pitkästä aikaa unia, kai niitä olisi painajaisiksikin voinut sanoa kun etsin kadonnutta kissaa. Aamulla olikin jo väsynyt olo valmiiksi, ja nukahdin sohvalle vahingossa kolmeksi tunniksi... Vatsa oli kans kipeä, liekkö syynä ne kermakakkukekkerit. :(

Oliko SportMom vai kuka tuolla toisessa ketjussa mainitsi että saisi käyttää työaikaa raskauskäynteihin? Meillä sama,mutta herättäisi niin paljon sanomista (todella hienovaraista ja jatkuvaa vihjailua siitä kuinka toisten täytyy kantaa vastuuta...) etten tässä vaiheessa vielä jaksa tuota. Lähempänä mammalomaa sitten ;)
Joo, minä se olin. Käytän tosiaan mielummin omaa aikaa käynteihin vielä tässä vaiheessa. Meillä ei varmaan tulis sanomista, mut en halua ekalla kolmanneksella vielä kertoa, kun keskenmenon riski kuitenkin on vielä jonkunlainen. Ja sit meillä on töissä just nyt myös yt:t. Paremmat tsäänssit saada pitää työpaikka,kun ei vielä kerro. :confused:

Onko joku harkinnut harmony-verikokeen teettämistä? Kertoo viikosta 10 eteenpäin kromisomihäiriöistä ja sukupuolen, mutta maksaa älyttömästi, lähempänä tonnia! Vähän kaksijakoiset tunteet tuosta...erityisesti kun meillä on tuplat tulossa eikä ole keinoa tietää kumpaa tulos koskee.

Onko joku harkinnut harmony-verikokeen teettämistä? Kertoo viikosta 10 eteenpäin kromisomihäiriöistä ja sukupuolen, mutta maksaa älyttömästi, lähempänä tonnia! Vähän kaksijakoiset tunteet tuosta...erityisesti kun meillä on tuplat tulossa eikä ole keinoa tietää kumpaa tulos koskee.
Ai teillä kanssa tuplat? :) Meillä myös! Aikamoinen testi, taidan jättää väliin. Näkeehän sen sitten vkon 12 ultrassa :)

En oikein tiedä enää kumpaan ketjuun kirjotella, kun tuo alotusketjukin käy vielä kuumana :D

Täällä meni viime yö huonosti nukkuen, taapero piti meteliä nukkuessaan niin eipä siinä itsellekään uni tullut. Kipeiksi ollaan kovaa vauhtia tulossa. Raivostuttavaa! Muutenkin huono olo ja sit vielä päälle huonot yöunet ja flunssa eikä päikkäreistäkään tuu mitään kun yläkerrassa siivotaan ja silmiä särkee, ja valivali :D ihana kun jonnekin voi purkaa tunteensa!

Mun tekis niin mieli tehdä jo hankintoja! Lekmer:llä on kaikki reimat -50%, mutta en uskaltanu vielä mitään tilata. Vaunukoppa tarvittais britax:n b-motioneihin. Onko jollakin ne? Mahtuukohan niihin seisomislauta tuolle esikoiselle?

Aurinkoista ja parempaa päivää muille! :)

Kirjottaako kukaan muuten nyt blogia? Tai seuraako jotain raskaus-aiheista? :) olis mielenkiintoista seurata

Mä yritin joku aika sit etsiä jotain blogia jossa ois LA kesällä mut en löytänyt, niin mua kans kiinnostaa jos joku on löytänyt jotain kivoja blogeja :)

Itekään tiiä aina kumpaan kirjoittais, tuohon aloitusketjuun vai tähän joulukuun...joten tulee kirjoteltua molempiin.

Doppleria kokeiltu eilen ja jos sitä osasin käyttää niin taisin löytää pikku beben sykkeenkin, nyt rv 9+5?! Mut voin sanoo, että helppoo se ei ollu: vei aikaa ja vähän hermojakin :D

Huh huh, kaupoilla tuli käytyä ja se oli virhe!! :( Kesken ruokakaupan tuli todella omituinen olo, heikotti vähän ja äkkiä nappasin limpparia ja jonkun leivän hyllystä ja marssin kassalle(aattelin et verensokeri laskenu alas). Kassalla sit kesti ja kesti, tuntu et oli taju lähdössä. Silmät painu väkisin umpeen, korvat meni lukkoon ja sen mitä näki niin näki todella huonosti ja jalat meni ihan tunnottomaksi ja veteläksi. Sain sit onneks raahauduttuu penkille istumaan, join kerralla sen limpparin ja vedin leivän kitusiin niin olo helpotti sen verran, että pääsin bussilla kotisohvan nurkkaan. Vieläkin vähän päässä heittää.

Onko muilla kokemusta mitä lie ollu? Pitäiskö soittaa neuvolaan huomenna ja kysellä, että mitä täh häh? Säikähdin ihan huolella kyllä.

Mä yritin joku aika sit etsiä jotain blogia jossa ois LA kesällä mut en löytänyt, niin mua kans kiinnostaa jos joku on löytänyt jotain kivoja blogeja :)

Hep hep!!! Samat sanat, vois laittaa tähän keskusteluun jos joku löytää jonku kivan blogin/kirjottaa, miekii mielelläni lukisin :))

Itekään tiiä aina kumpaan kirjoittais, tuohon aloitusketjuun vai tähän joulukuun...joten tulee kirjoteltua molempiin.

Doppleria kokeiltu eilen ja jos sitä osasin käyttää niin taisin löytää pikku beben sykkeenkin, nyt rv 9+5?! Mut voin sanoo, että helppoo se ei ollu: vei aikaa ja vähän hermojakin :D

Huh huh, kaupoilla tuli käytyä ja se oli virhe!! :( Kesken ruokakaupan tuli todella omituinen olo, heikotti vähän ja äkkiä nappasin limpparia ja jonkun leivän hyllystä ja marssin kassalle(aattelin et verensokeri laskenu alas). Kassalla sit kesti ja kesti, tuntu et oli taju lähdössä. Silmät painu väkisin umpeen, korvat meni lukkoon ja sen mitä näki niin näki todella huonosti ja jalat meni ihan tunnottomaksi ja veteläksi. Sain sit onneks raahauduttuu penkille istumaan, join kerralla sen limpparin ja vedin leivän kitusiin niin olo helpotti sen verran, että pääsin bussilla kotisohvan nurkkaan. Vieläkin vähän päässä heittää.

Onko muilla kokemusta mitä lie ollu? Pitäiskö soittaa neuvolaan huomenna ja kysellä, että mitä täh häh? Säikähdin ihan huolella kyllä.

Mulla kans tollasta aika useinkin. Täällä Hongkongissa vieläpä vaikee löytää istumapaikkaa, niin pitää roikkua miehessä kiinni pitkän aikaa. Hiilari auttaa kyllä aina. Mieluusti ei yksistään, se tekee mulle vaan nopeen dropin.

Onnittelut sykkeen löydöstä! Tekis mieli kans kokeilla... :)

Mulla on myös ollut tuollaista oloa. Viime raskaudessa ja ihan ilmankin salamatkustajaa. Oon veikannut matalaa verenpainetta. Kärsitkö sellaisesta? Mulla on aina ollu matalalla, nytkin on alle 100

Se on karsee olo kun tuntuu että näkö ja kuulo lähtee. Siinä sitten vaan äkkiä lepään, syömään ja juomaan jotain.

Veikkaisin kanssa alhaista verenpainetta ja alhaisia verensokereita.

Kiitos vastauksista, se jo helpottaa et en oo ainut. Kaupassa ollessa luulin vähintään, että kuolen tai saan jonkun aivoinfarktin, kun tuli niin yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroituksia. Verenpaine ollu ok, ei matala eikä korkee. Joskus aiemminkin, ilman masussa asujaa, tuntunut tuolta mut hyvin harvoin ja on mennyt ihan istumisella/rauhoittumisella ohi. Kamalalta tuntu vielä, kun olin yksin kaupassa ja en osannu pyytää apua keltään, ku ajatus ei kulkenut eikä kukaan kysyny et ootko kunnossa vaikken todellakaan varmaan hirvee hyvävointiselta näyttänyt. Itse aika herkästikin meen tarjoamaan apua, jos joku näyttää toiskuntoiselta :/

Minäkin nyt tälle puolen voisin kirjoitella. Mulla on huomenna neuvola. Vähän jänskättää, mutta tuskinpa siellä paljon mitään vielä ekalla kerralla on. Papereiden tekoa jne. Reilun viikon päästä sit lääkäriaika ja kuulin kaverilta, että meidän kaupungissa saattavat ultrata tuolla ekan lääkärin tapaamisessa. Oispa aika kiva. :)

Nyt mennään 8+2

Oon kanssa leikitellyt ajatuksella että jos tämä meidän "kolmas ja viimeinen" olisikin tuplat... :dummy::dummy1: :hilarious:
Ei ole kyllä mitään syytä olettaa niin.

Takaisin