Foolihappo ja kalkki D menee. Auttaiso väsymykseen rautatabl. ? Käykö kaikki monivitamiinit odottajalle? Lasten vitamiineja jonkin verran ottanut foorumiin liittyen, miten saa tykättyä jonku tekstistä? jos painan peukusta antaa vain tykkääjät...
Mulla onnistuu kyllä kun painan peukusta. Jos kommentilla on jo tykkääjiä, niin mulla näkyy kaksi peukkua ja onnistuu, kun painaa alemmasta himmeämmästä. Mutta riippuu ehkä mitä kautta foorumia käyttää..(?)
Täällä kävin tänään salilla ja sieltä tuliaisina hirvee turvotus. Pelotti kyllä olla siellä. En oikeen mitää uskaltanut tehdä sellasta missä yhtää kohdistuu painetta alavatsaan tai painamista
Enää kaksi yötä ar-ultraan. Pelottaa ihan hirvittävästi, ramppaan vessassa jatkuvasti tarkistamassa näkyykö verta. Öisin olen nähnyt unia, joissa rakenneultrassa
Ohos, jäi hieman kesken. Eli unia, joissa rakenneultrassa jokin menee pahasti pieleen. Hamittaa ihan vietävästi, kun en pysty nauttimaan tästä raskaudesta ollenkaan. En ole uskaltanut edes kertoa miestäni lukuunottamatta kenellekään. Ensimmäisen raskauden kohdalla kerroin samantien kaikille läheisille, edes ajattelematta, että jokin voisi mennä vikaan.
Popli: samat sanat. Pelottaa ihan vietävästi... kaks yötä mullakin ultraan. Entes jos siellä ei olekaan sykettä. No sit ei ole. Ei mahda mitään. Muta pidän peukkuja että kummallakin olis keskiviikkona vahva syke siellä!!!! ♡
Asiasta kolmanteen! Mikä on teidän mielestä semmonen työ, mitä ette itse pystyis raskausaikana tekemään?
Alkaa vähän jo pelottaa tää oma työ, miten tuun fyysisesti selviytymään :/
sadie_: varmasti joku syöpäosasto on sellanen mitä en pystyis tekemään jo sen vaarallisuuden takia kun sytostaatteja saanu. Sit fyysisesti raskasta työtä jossa ei voi siirtyä kevyempiin hommiin. Tällähetkellä kyllä työskentelen fyysisesti raskaassa työssä tehostetussa palvelutalossa jossa nosteluja ym. mutta pärjäsin sinne ihan äippälomaan asti. Sit mitä noihi pahoihin hajuihin tulee ;D niin siinäpähän sitten yökkii jos yökötyttää... ;D
onko muilla eka neuvola vasta rv10? mulle sanottiin että ei oo tarvetta tulla aiemmin kun toista odotan. ei kyllä haittaa yhtään, mutta mietin onko muillakin näin? :) ultra mulla on jo rv7 tienoilla.
Me päädyimme odottamaan sitä ekaa kunnallista. Säästyy nekin rahat.. Vaikka olisihan se mukava nähdä että kaikki olisi niinkuin pitää ja siellä on Hippu <3.
Mä en ole vielä ehtinyt soitella neuvolaan. :D Osin tosin varmaan sen vuoksi, että viimeksi jouduin sitten heti parin päivän päästä soittamaan, että keskenmeno tuli... Nyt olen odotellut osin tosin myös työkiireiden vuoksi kun se soittoaika on niin hankalaan aikaan keskellä päivää. Tällä viikolla pitäis kyllä ehtiä soittamaan. Saa nähdä mihin se aika nyt menee kun joulu lähestyy uhkaavasti.
Mutta edellisestä keskenmenneestä se olis ollut jo viikolla 7+jotain muistaakseni, vai jopa 6+jotain, mutta se oli silloin mun työkiireiden vuoksi... kun pari seuraavaa viikkoa oli vaikeampia saada sovittua aikaa.
Ukko toi mulle eilen digin :D koko yön pätkissä nukkuneena näin unta että digi tulos 3+, sit mulla oli sellanen kaunis vauva maha. Ei samanlainen röllykkä kun esikoisesta :D sit näin unta että pystyin käyttää lantionpohjan lihaksia ukon kans puuhastellessa :D kaikkee se näyttää mut hyviä oli unet. On niin hyvä olo jotenki. Tein diginki kun ei nukuttanut enää joten uni näytti oikein