Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää löytyi edellisen yrityksen jäljiltä kaapista. Oli päivämäärä.jo umpeutunut, mutta hyvin näytti toimivan

Jos ootte testaillut raskauden etenemistä noiden viikkodigien kanssa niin millä viikoilla ootte niitä tehnyt?
Jos ootte testaillut raskauden etenemistä noiden viikkodigien kanssa niin millä viikoilla ootte niitä tehnyt?
Vihdoin tasavahvat viivat eikä testiviivaa tarvinut odotella yhtään, heti tuli räikeänä
Digi vielä 2-3. Nyt on 4+6 tai 5+0.
View attachment 143326
Mulla tuli ekana testipäivänä 4+0 viikkodigiin 2-3. Mietin, että testaisinko huomenna sellaisella kun on 5+0 että onko noussut. Luin kyllä redditistä, että joillain se ei koskaan noussut yli 2-3 ja silti tullut ihan onnistuneita raskauksiaJos ootte testaillut raskauden etenemistä noiden viikkodigien kanssa niin millä viikoilla ootte niitä tehnyt?
Nämä on Sofi testejä, 25mIU.Minkä merkkisiä testejä nämä on?Onnea tasavahvoista viivoista
![]()
Voihan se olla vaan testistä kiinni ettei tuon tummemmaksi tuleVoihan huoli ja murhe. Mun viivasarja ei sitten vahvistu milläänniin masentavaa kun väkisin vertaa (tiedän että ei pitäisi) teidän muiden nopeasti vahvistuvia viivoja. Mulla ei ole lähellekään tasavahvoja vaikka tänään on dpo21. Nyt tikkutestit loppui, ja yritän nyt vaan tsempata, että hcg vaan nousee jostain syystä hitaasti ja kaikki voi silti olla hyvin. Vielä teen sen viikkonäytöllisen viikonloppuna ja toivon että on noussut viikot edes siihen 2-3een
Varhaisultrassa sitten näkee onko siellä elämää vai ei
![]()