Joulukuisten plussatestien kuvia

Okei, nyt tää taulukko vähän rauhoittaa mun mieltä. Siis kattokaa miten suuret erot arvoissa voi olla samalla viikolla olevilla 😳 Itsellä on nyt toi 3 viikkoa hedelmöityksestä, ja miettikää että vaihtelu voi olla eri ihmisillä 18-7340 mIU/ml. Ehkä mulla vielä on toivoa tän raskauden kanssa 🙈 Niin kauan kun vuotoa ei ole, niin ei pitäis turhaa murehtia. Helpompi sanoa kun toteuttaa 😅

IMG_1166.jpeg

Yhtä lailla mäkin oon tuohon taulukkoon yrittänyt ripustautua vastaavasti korkea arvon kanssa. Pelottaa kauheasti jos tulisi kaksoset, meillä ei kerta kaikkiaan olisi voimavaroja siihen ja se olisi tosi ison kriisin paikka. Pelkästään tämän ääneen sanominen on kuitenkin vaikeaa kun raskaus on kuitenkin todella toivottu ja hoidoilla saatu alkuun. Mutta olen yrittänyt olla nyt vaan ajattelematta asiaa ja koitetaan selviytyä ens tiistain ultraan ja sitten ollaan viisaampia. Monissa lähteissä päiväkohtainen viitearvo /skaala rv4+4 oli tyyliin muutamia satasia 400-700 ja oma arvo oli 1500. Ja en tiedä pitääkö tosta taulukosta katsoa 2 vai 3 viikon kohdalta? Jos 4+4 vastaa siis 2 viikkoa 4 päivää hedelmöityksestä.

Noi hcg-arvot suuntaan tai toiseen voi huolestuttaa, matalassa voi olla pelkona just tuulimuna/keskenmeno ja tosi korkeissa tuplat tai kehityshäiriö (ainakin downissa voi olla korkeat arvot).
Olisi kiinnostava tietää omat tarkat arvot, mutta toisaalta ehkä hyvä ettei tiedä 🙈
Onhan noi viitearvot tosi laajat, eli monenlaisilla arvoilla kaikki voi olla ihan hyvin 😌

1000061270.jpg

Tässä oma plussatesti maaliskuulta. Kuvassa mukana myös testin virallinen valvoja, joka seurasi prosessia tarkasti, odotteli kiltisti tulosta mun kanssani ja olisi halunnut käyttää testitikkua leluna. 😂

Itse totesin etten turhia lähde jatkotestailemaan. Ymmärtääkseni kuitenkin sen verran vähän uusista testeistä voisi saada tietoa; kesken voi mennä ja testi silti edelleen plussata, jne. Mutta onhan tää silti toki piinallista tää odottavan aika! Nyt vko 8+2 ja tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti, mutta vielä noin kuukauden verran menee aikaa ennen kuin pääsee edes ensimmäiseen ultraan. Mutta sellaista se on, kai tämä jatkuvan huolen ja epätietoisuuden kanssa eläminen on ihan hyvää harjoittelua tulevaa vauva-arkea varten. 😂🤷‍♀️

View attachment 143395

Tässä oma plussatesti maaliskuulta. Kuvassa mukana myös testin virallinen valvoja, joka seurasi prosessia tarkasti, odotteli kiltisti tulosta mun kanssani ja olisi halunnut käyttää testitikkua leluna. 😂

Itse totesin etten turhia lähde jatkotestailemaan. Ymmärtääkseni kuitenkin sen verran vähän uusista testeistä voisi saada tietoa; kesken voi mennä ja testi silti edelleen plussata, jne. Mutta onhan tää silti toki piinallista tää odottavan aika! Nyt vko 8+2 ja tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti, mutta vielä noin kuukauden verran menee aikaa ennen kuin pääsee edes ensimmäiseen ultraan. Mutta sellaista se on, kai tämä jatkuvan huolen ja epätietoisuuden kanssa eläminen on ihan hyvää harjoittelua tulevaa vauva-arkea varten. 😂🤷‍♀️
@TonttuTulossa voi miten ihanasti osaat suhtautua ton testailun suhteen! Näin itsekin olisi pitänyt osata tehdä, mutta kun ei.. 🤦‍♀️🤦‍♀️
Ja voi mikä ihana valvoja siellä 🤩

IMG_0754.jpeg
Dpo 12 tältä aamulta, hyvin näyttää vahvistuvan. 🥰

Ja joo, eihän tää mitään takaa (siitä itselläkin on valitettavasti konkreettinen kokemus), mutta ehkä auttaa tässä hetkessä tuomaan tietynlaista lohtua. Silti takaraivossa on koko ajan se tieto siitä, että mitä vain voi vielä tapahtua.

IMG_0757.jpeg
Dpo 13 😍 Myös siksi tykkään testailla näin alussa useasti, koska on aina niin kiva kun ne viivat vaan ilmestyy siihen testiin melkeinpä samantien näkyviin. Ei tarvi tihrustella selviä negoja niinku yleensä 😅🙈

Himmeä kuva tältä aamulta, kun vielä muu perhe nukkuu. Jee tän vk testinkin mukaan edelleen todistetusti raskaana 🥹🥰
View attachment 143445
Mullakin odottelis tää kaapissa. Laskeskelin että viimeistään viikon päästä pitäs mullekkin tulla 3+, joten varmaan yritän odotella sinne saakka ennenkuin teen pois 😁

Dpo 14 😊

Olis vielä kaksi näitä testejä kaapissa + digi. Esikoisesta sain leffaviivat silloin dpo 16, se on vähän siinä ja siinä tulisiko tästäkin jo silloin vai vähän myöhemmin… Joka tapauksessa on tämä vahvistunut niin hyvin, että en ehkä osta enää testejä vaan teen nuo vanhat kaapista pois.

IMG_0782.jpeg

IMG_20250427_103330.jpg
Oli pakko kokeilla miten viiva vahvistuu, kun en tällaista ole koskaan ennen kokeillut. Toinen testi paketista oli tekemättä ja halusin nähdä vuorokauden eron. Olkoon tässä minun testaukset varhaisultran varaamista harkitessa. ☀️

Mä tein eilen testin, ihan vaan koska rupesin itkee ku katoin tyttöjen cheerleading-voittoa. Kaks viivaa tuli. Tänään sitten aamupissasta digi. Taustalla 2 keskenmenoa eikä siis missään vaiheessa oo ehtinyt tulla menkat välissä. Kovin suuret odotukset ei ole, että tämäkään jatkuis mutta päivä kerrallaan.

Liitteet

• IMG_2408.jpeg
    IMG_2408.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 11
Kyllä niitä testejä tuli tehtyä ennenkun uskoi todeksi🥰 pian rv12 pyörähtää käyntiin🫶🏼

Liitteet

• IMG_4542.jpeg
    IMG_4542.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 21
  • IMG_4495.jpeg
    IMG_4495.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 21
  • IMG_4376.jpeg
    IMG_4376.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 21
Takaisin