Silmunen91
Silmät suurina ihmettelijä
Ihanaa Meewwi! Mulla viimeksi ”dye steeler” eli just testiviiva vahvempi kuin kontrolli oli dpo 21, odotan että pääsis jo sinne niin voi lopettaa viivojen vahtaamisen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän tuossa kuitenkin hyvin plussa näkyy, tee parin päivän päästä uusi testi?View attachment 143020tässä siis vielä se dpo 12 plussa, aamupissasta tehty. Vahvasti pelkään kemiallista![]()
Joo tässä näkyy kyllä hyvin, mutta tuo tämänpäiväinen taas on niin onneton että oikein hirvittää..Kyllähän tuossa kuitenkin hyvin plussa näkyy, tee parin päivän päästä uusi testi?
Toivottavasti viiva alkaa tummentuaView attachment 143020tässä siis vielä se dpo 12 plussa, aamupissasta tehty. Vahvasti pelkään kemiallista![]()
Joillakin näkyy plussa vasta myöhäisemmässä vaiheessa ja viivan vahvuuteen vaikuttaa niin moni asia, että voi hyvin olla, että on vielä vain liian aikaistaView attachment 143019Mä en tiedä uskallanko tänne oikeesti vielä edes viestitellä, kun tosi heikko usko et tästä valmista tulee. Sain siis ekan haalean plussan rfsun puikkoon dpo 12. Eilen digi sanoin raskaana (dpo 14) ja nyt dpo 15 päiväpissa 3h pidätyksellä näyttää tältä.Menkkoja odoteltu nyt 2 pv, ihan viimeinen päivä kun voisi odotella alkavaksi on huomenna. Eka kierto kierukan poiston jälkeen. Ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella luulen tietäneeni ajankohdan..