Joulukuisten plussatestien kuvia

Ihanaa Meewwi! Mulla viimeksi ”dye steeler” eli just testiviiva vahvempi kuin kontrolli oli dpo 21, odotan että pääsis jo sinne niin voi lopettaa viivojen vahtaamisen 🙈🙈

Minäkin taidan tulla varovaisesti tänne. Testasin tämän lauantaina eli ehkä dpo12. Tänään olisi siis 4+0. Pitää tehdä uusi vielä, tänään oli niin kiirelähtö töihin ettei ehtinyt, pitää ehkä odottaa keskiviikon vapaapäivää😄

Liitteet

• IMG_6486.jpeg
    IMG_6486.jpeg
    640.7 KB · Katsottu: 21
Dpo 14 ja otettu päiväpissasta noin 3h pidätyksellä.

Olen pääasiassa testannut noilla perus rfsu liuskoilla ja tuntunut että nyt ei ole viiva muuttunut oikeen miksikään viimeisen parin päivän aikana. Huoli on kova, tiedän että ei voi kun odottaa. Mitään vuotoa ei onneksi ole.

Liitteet

• IMG_1992.jpeg
    IMG_1992.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 21
Täällä tosi spekulatiivinen plussa koska ovitrelle pistetty dpo10 ja tänään dpo13. Viralliseen testipäivään dpo 18 on vielä matkaa mutta en malta olla testaamatta ja seuraamatta onko viiva vaalenemaan vai vahvistumaan päin! Esikoisesta aikanaan, myös hoitoalkuinen ja vastaava lääke cocktail, oli paljon vaaleammat viivat vastaavina päivinä. Joten 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Liitteet

• IMG20250409174045.jpg
    IMG20250409174045.jpg
    503.2 KB · Katsottu: 3
1000039192.jpgMä en tiedä uskallanko tänne oikeesti vielä edes viestitellä, kun tosi heikko usko et tästä valmista tulee. Sain siis ekan haalean plussan rfsun puikkoon dpo 12. Eilen digi sanoin raskaana (dpo 14) ja nyt dpo 15 päiväpissa 3h pidätyksellä näyttää tältä. 😢 Menkkoja odoteltu nyt 2 pv, ihan viimeinen päivä kun voisi odotella alkavaksi on huomenna. Eka kierto kierukan poiston jälkeen. Ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella luulen tietäneeni ajankohdan..

Muokattu viimeksi:
View attachment 143019Mä en tiedä uskallanko tänne oikeesti vielä edes viestitellä, kun tosi heikko usko et tästä valmista tulee. Sain siis ekan haalean plussan rfsun puikkoon dpo 12. Eilen digi sanoin raskaana (dpo 14) ja nyt dpo 15 päiväpissa 3h pidätyksellä näyttää tältä. 😢 Menkkoja odoteltu nyt 2 pv, ihan viimeinen päivä kun voisi odotella alkavaksi on huomenna. Eka kierto kierukan poiston jälkeen. Ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella luulen tietäneeni ajankohdan..
Joillakin näkyy plussa vasta myöhäisemmässä vaiheessa ja viivan vahvuuteen vaikuttaa niin moni asia, että voi hyvin olla, että on vielä vain liian aikaista☺️

minä olen tullut siihen lopputulokseen rfsu tavallisten liuskatestien osalta, että ne näyttää haaleaa viivaa tosi pitkään, kun samaan aikaan muut testit jo näyttää tummempaa.

Olen itse stressannut ihan hulluna tästä kun viivat ei tunnut tummenevan tasavahvoiksi. Nyt olen lukenut paljon aikaisempien kuukausien odottajien plussatesti juttuja täältä ja siellä moni kommentoi samaa just tästä testistä.

Tässä oma viivan kehitys dpo13-18 rfsu liuskatestillä, muistaakseni kaikki aamupissasta. Tänäaamuna dpo18 ja CB viikkonäytöllinen antoi raskaana 2-3.

Toisessa kuvassa samasta dpo17 iltapäivän virtsasta otetut normi rfsu, normi pregcheck ja testaa varhain rfsu puikko. Toki puikko on ns.herkkä testi mutta minusta iso ero myös tavallisissa liuskatesteissä merkkien välillä.

Liitteet

• IMG_2020.jpeg
    IMG_2020.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 26
  • IMG_2014.jpeg
    IMG_2014.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 26
Takaisin