Joulukuisten plussatestien kuvia

Testasin dpo10 alkaen päivittäin pregcheckillä paitsi virallisena testipäivänä dpo16 (hoitotaustainen raskaus) tein digitestin. Tässä viivasarja. Kyllä oon ollut huolesta soikeana kun dpo13-15 ei tummunut ollenkaan, mutta tänään dpo17 testi huojensi vähän mieltä. Ehkä täällä raskaana ollaan vielä 😄 oireettomuus huolettaa niinkuin joku muukin täällä taisi siitä mainita 😬 IMG_1160.jpeg

Muokattu viimeksi:
Jos ootte testaillut raskauden etenemistä noiden viikkodigien kanssa niin millä viikoilla ootte niitä tehnyt?

Jos ootte testaillut raskauden etenemistä noiden viikkodigien kanssa niin millä viikoilla ootte niitä tehnyt?

Minä sain CB digiin rv 4+4 raskaana 2-3 vko, viikkoa myöhemmin rv 5+4 edelleen raskaana 2-3 vko, rv 5+6 raskaana +3 vko. Tuossa välissä en digejä tehnyt, mutta liuskatestejä kyllä siitäkin edestä 🤦‍♀️ kun halusin seurata että se viiva siellä vahvistuu jotenkin, vaikkakin hitaasti.

Mulla tuli ekana testipäivänä 4+0 viikkodigiin 2-3. Mietin, että testaisinko huomenna sellaisella kun on 5+0 että onko noussut. Luin kyllä redditistä, että joillain se ei koskaan noussut yli 2-3 ja silti tullut ihan onnistuneita raskauksia 😊 kai ne hormonitasot voi vaihdella niin paljon, ja miten tarkkoja nuo testit sitten loppupeleissä on...

Voihan huoli ja murhe. Mun viivasarja ei sitten vahvistu millään 🫣 niin masentavaa kun väkisin vertaa (tiedän että ei pitäisi) teidän muiden nopeasti vahvistuvia viivoja. Mulla ei ole lähellekään tasavahvoja vaikka tänään on dpo21. Nyt tikkutestit loppui, ja yritän nyt vaan tsempata, että hcg vaan nousee jostain syystä hitaasti ja kaikki voi silti olla hyvin. Vielä teen sen viikkonäytöllisen viikonloppuna ja toivon että on noussut viikot edes siihen 2-3een 😶 Varhaisultrassa sitten näkee onko siellä elämää vai ei 💝

Liitteet

• IMG_1165.jpeg
    IMG_1165.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 100
Voihan huoli ja murhe. Mun viivasarja ei sitten vahvistu millään 🫣 niin masentavaa kun väkisin vertaa (tiedän että ei pitäisi) teidän muiden nopeasti vahvistuvia viivoja. Mulla ei ole lähellekään tasavahvoja vaikka tänään on dpo21. Nyt tikkutestit loppui, ja yritän nyt vaan tsempata, että hcg vaan nousee jostain syystä hitaasti ja kaikki voi silti olla hyvin. Vielä teen sen viikkonäytöllisen viikonloppuna ja toivon että on noussut viikot edes siihen 2-3een 😶 Varhaisultrassa sitten näkee onko siellä elämää vai ei 💝
Voihan se olla vaan testistä kiinni ettei tuon tummemmaksi tule ❤️ pidän peukkuja 🤞

@Anisiina kun tuota koko suoraa katsoo, niin onhan siinä kuitenkin vahvistumista! Toivotaan parasta ❤️🤞eihän ne supervahvat viivatkaan mitään takaa, mutta ymmärrän huolen. Tsemppiä ❤️

@Anisiina voi olla, että sulla hcg nousee vähän hitaammalla syklillä, dpo 20 nurkilla erot siinä määrässä voi kai olla jo ihan valtavia, ilman että mitään olisi kuitenkaan pielessä. Pidetään peukkuja ❤️

Mulla tänään 5+1, dpo ehkä jotain 22 ja tein uskonvahvistustestin.

Liitteet

• IMG_6789.jpeg
    IMG_6789.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 18
Mä liityn kans tänne piinailemaan testien vahvistumista… Taustalla yksi kohdun ulkoinen ja yksi onnistunut raskaus. Molemmissa viivat vahvistui, mutta onnistuneessa raskaudessa selvästi nopeammin. Nyt olen verrannut tämän raskauden viivojen vahvistumista tuohon onnistuneeseen, ja aikalailla samalta näyttää samassa vaiheessa, joten en ihan hirveän huolissani ole vielä ainakaan.

Ylhäällä tämän aamun dpo 11 testi, alempana esikoisen raskaudessa dpo 11. Kuvassa tämän aamun näyttää hieman harmaammalta, mutta se johtuu vain valotuksesta. Ajattelin testata tänään vielä myöhemmin uudestaan, koska esikoisen raskaudessa viivat näytti aina tummempaa vasta päivän toisesta pissasta jostain syystä.

IMG_0722.jpegIMG_7595.jpeg

Suunnitelmana on seurailla nyt vahvistumista ainakin ensi viikkoon. Esikoisesta sain leffaviivat dpo 16, joten ainakin sinne saakka haluan nytkin testailla vahvistumista. Digitestinkin voisi ostaa, mutta sen tekisin vasta ensi viikon lopussa.

Oooh ja tervetuloa tänne joulukuisten joukkoon 🤗 hyvältä minusta näyttää dpo 11 viivaksi!

Takaisin