Joulukuisten plussatestien kuvia

Täällä alkaa olla melkonen testisuora kasassa kun viivan kehitystä seurailen. Ei tainnut pelkät lääkejäämät olla, viiva vahvistuu tasaseen. Ylin on otettu dpo 13 illalla kun lääkkeen pitoisuus oli korkeimmillaan. Siitä sit aamu, ilta, aamu, ilta ja alimpana tää aamu dpo 16. Kyllä tais lottovoitto osua ja eka PAS tuoda plussan 😍 Maanantaina verikoe.

Liitteet

• IMG20250412091639.jpg
    IMG20250412091639.jpg
    884.7 KB · Katsottu: 33
Täällä alkaa olla melkonen testisuora kasassa kun viivan kehitystä seurailen. Ei tainnut pelkät lääkejäämät olla, viiva vahvistuu tasaseen. Ylin on otettu dpo 13 illalla kun lääkkeen pitoisuus oli korkeimmillaan. Siitä sit aamu, ilta, aamu, ilta ja alimpana tää aamu dpo 16. Kyllä tais lottovoitto osua ja eka PAS tuoda plussan 😍 Maanantaina verikoe.
Hyvältä näyttää kyllä! 😍

Heippa! Varovasti, toiveikkaana, uskallan tänne kirjoittaa…nyt olis mahdollisen ovulaation mukaan dpo9, eli 3+3 (oviksesta ei varmuutta, en tikuttanut, mutta luulen tunnistaneet oireet) ja eilen yllätyshaamun jälkeen (joka jäi vielä kuivumisen jälkeen näkyviin) sain tänään aamupissasta selkeästi tummemman viivan testiin. 🥹

Meillä nuorimmat siis 9kk kaksoset ja kierto ollut heidän jälkeen 29-30pv. Lasken nyt tuon 30pv mukaan koska ollut useammin se.
On niiiin alussa että jännittää kovasti pysyykö kyydissä, että onko kuitenkin kemiallinen… hätähousuna kun ei malta olla testaamatta näin aikaisin..😮‍💨
selkeästi väriä kuitenkin jäi kuivuessaankin (selkeämmin kuin illalla), että en itse pitäisi viivanpaikkana. Testinä RFSU early ja aiemmin nämä näyttäneet mulle oikein aiemmissa raskauksissa jo ennen kk alkamista, joten nyt vaan jännätään et tuleeko meille jouluvauva, joka jäisi nyt luultavasti meidän viimeiseksi.. 🥹

Mitä olette mieltä, näättekö te saman kuin minä? 😮‍💨🥺 laitan kuvan sekä juuri tehtynä että kuivuttua (vaikea saada kuvaan mutta punainen ohut viiva näkyy silmään, jopa mies näkee sen) tämän aamun testistä. Kuvia ei oo muokattu mitenkään. Tiedän että on tosi alussa, mutta yleensä tunnistan pelkän viivanpaikan (mitä nää RFSU ajoittain antaa), näitä testejä on ”muutama” vauvahaaveissa tehty.. 🥲
Katsotaan vahvistuuko lähipäivinä, digitestin ajattelin hakea myös tänään…🤞🏼

Liitteet

• IMG_2753.jpeg
    IMG_2753.jpeg
    373.3 KB · Katsottu: 51
  • IMG_2764.jpeg
    IMG_2764.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 51
Muokattu viimeksi:
Heippa! Varovasti uskallan tänne kirjoittaa…nyt olis laskujen mukaan 3+3 ja eilen haamun jälkeen (joka jäi vielä kuivumisen jälkeen näkyviin) sain tänään aamupissasta selkeästi tummemman viivan testiin. 🥹

Meillä nuorimmat siis 9kk kaksoset ja kierto ollut heidän jälkeen 29-30pv. Lasken nyt tuon 30pv mukaan koska ollut useammin se.
On niiiin alussa että jännittää kovasti onko kuitenkin kemiallinen… selkeästi väriä kuitenkin jäi kuivuessaankin (selkeämmin kuin illalla), että en itse pitäisi viivanpaikkana. Testinä RFSU early ja aiemmin nämä näyttäneet mulle oikein aiemmissa raskauksissa jo ennen kk alkamista, joten nyt vaan jännätään et tuleeko meille jouluvauva, joka jäisi nyt meidän viimeiseksi.. 🥹

Mitä olette mieltä, näättekö te saman kuin minä? 😮‍💨🥺 laitan kuvan sekä juuri tehtynä että kuivuttua (vaikea saada kuvaan mutta punainen ohut viiva näkyy silmään, jopa mies näkee sen) tämän aamun testistä. Kuvia ei oo muokattu mitenkään. Tiedän että on tosi alussa, mutta yleensä tunnistan pelkän viivanpaikan (mitä nää RFSU ajoittain antaa), näitä testejä on ”muutama” vauvahaaveissa tehty 🥲
Katsotaan vahvistuuko lähipäivinä…🤞🏼
@Chuvi kyllä siinä jotain on mutta mitä.. toivottavasti siitä vahvistuu! Onko sulla nyt siis dpo9?

Heippa! Varovasti, toiveikkaana, uskallan tänne kirjoittaa…nyt olis mahdollisen ovulaation mukaan dpo9, eli 3+3 (oviksesta ei varmuutta, en tikuttanut, mutta luulen tunnistaneet oireet) ja eilen yllätyshaamun jälkeen (joka jäi vielä kuivumisen jälkeen näkyviin) sain tänään aamupissasta selkeästi tummemman viivan testiin. 🥹

On niiiin alussa että jännittää kovasti pysyykö kyydissä, että onko kuitenkin kemiallinen… hätähousuna kun ei malta olla testaamatta näin aikaisin..😮‍💨
selkeästi väriä kuitenkin jäi kuivuessaankin (selkeämmin kuin illalla), että en itse pitäisi viivanpaikkana. Testinä RFSU early ja aiemmin nämä näyttäneet mulle oikein aiemmissa raskauksissa jo ennen kk alkamista, joten nyt vaan jännätään et tuleeko meille jouluvauva, joka jäisi nyt luultavasti meidän viimeiseksi.. 🥹

Mitä olette mieltä, näättekö te saman kuin minä? 😮‍💨🥺 laitan kuvan sekä juuri tehtynä että kuivuttua (vaikea saada kuvaan mutta punainen ohut viiva näkyy silmään, jopa mies näkee sen) tämän aamun testistä. Kuvia ei oo muokattu mitenkään. Tiedän että on tosi alussa, mutta yleensä tunnistan pelkän viivanpaikan (mitä nää RFSU ajoittain antaa), näitä testejä on ”muutama” vauvahaaveissa tehty.. 🥲
Katsotaan vahvistuuko lähipäivinä, digitestin ajattelin hakea myös tänään…🤞🏼
Toisessa kuvassa näen minäkin haamun 🤭🤗 pidetään peukkuja!!

Toisessa kuvassa näen minäkin haamun 🤭🤗 pidetään peukkuja!!
Nää RFSU testit on näköjään googlettamiskokemusten perusteella sangen ”epäluotettavia” aikaisin testattaessa että antavat aika härskejäkin viivanpaikkoja. 😳😳🤔
”Epäluotettavia” siis siinä suhteessa jos ei ihan selkeää plussaa tule ja aikaisilla päivillä testaa, tosin omaa tyhmyyttä testata näin ajoissa ja luoda edes haaveita jos vaikka olis omallakin kohdalla vaan viivanpaikka 😮‍💨 …tai kemiallinen. Viivanpaikkana tämä olis kyllä omasta mielestä aika härski, kemiallisena menis mut mistä näistä tietää 🤔😅
Tää olis mun neljäs raskaus ja tosiaan kahden ensimmäisen kohdalla oon saanu alkuun haamun aikaisilla päivillä ja siitä lähteny pikkuhiljaa vahvistumaan.

Kävin hakee jo pari digiä ja teen huomenna aamulla ekan, katsotaan jääkö tää vaan nopeaksi innostuksesta pettymykseen 🤞🏼

Tämän viikon tiistaista tuo vasen ja digitaalinen keskiviikolta.
Jotenkin vielä on vähän sekaisin ajatukset ja jännittää että jotain sattuu, mutta täytyy yrittää pysyä positiivisena ja toivoa parasta.
Tässä raskaudesta on jotain maagista kun ilman hoitoja raskauduin vaikka sanottu 18 vuotiaasta lähtien (nyt34) että hommaa lapset nyt tai et tuu niitä saamaan. Ja laskettu aika menis laskurien mukaan samalle päivälle kun edesmennyt tätini on syntynyt.
1000051720.jpg

Tämän viikon tiistaista tuo vasen ja digitaalinen keskiviikolta.
Jotenkin vielä on vähän sekaisin ajatukset ja jännittää että jotain sattuu, mutta täytyy yrittää pysyä positiivisena ja toivoa parasta.
Tässä raskaudesta on jotain maagista kun ilman hoitoja raskauduin vaikka sanottu 18 vuotiaasta lähtien (nyt34) että hommaa lapset nyt tai et tuu niitä saamaan. Ja laskettu aika menis laskurien mukaan samalle päivälle kun edesmennyt tätini on syntynyt.
View attachment 143066
Onnea odotukseen 🥰😍
Onko sulla mitkä viikot nyt menossa?

View attachment 143019Mä en tiedä uskallanko tänne oikeesti vielä edes viestitellä, kun tosi heikko usko et tästä valmista tulee. Sain siis ekan haalean plussan rfsun puikkoon dpo 12. Eilen digi sanoin raskaana (dpo 14) ja nyt dpo 15 päiväpissa 3h pidätyksellä näyttää tältä. 😢 Menkkoja odoteltu nyt 2 pv, ihan viimeinen päivä kun voisi odotella alkavaksi on huomenna. Eka kierto kierukan poiston jälkeen. Ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella luulen tietäneeni ajankohdan..
Nämä oli kemiallisesta peräisin. Vuoto alkoi tänään dpo 17 😢

Vielä yksi testi ja ainakin noussut viikot toissa pe tehdystä kun silloin oli 1+2. Ed. Menkoista laskien tänään 6+0, mut mä vähän luulen et ovulaatio oli aika myöhään ja tää täsmäis siihen. Voi olla et laskettu aika vähän myöhäistyy jos tuolla kaikki siis muuten ok 🥺

Liitteet

• IMG20250413070450.jpg
    IMG20250413070450.jpg
    518.7 KB · Katsottu: 25
Vielä yksi testi ja ainakin noussut viikot toissa pe tehdystä kun silloin oli 1+2. Ed. Menkoista laskien tänään 6+0, mut mä vähän luulen et ovulaatio oli aika myöhään ja tää täsmäis siihen. Voi olla et laskettu aika vähän myöhäistyy jos tuolla kaikki siis muuten ok 🥺
1000019416.jpg
Näkyipä kuva huonosti äskeisessä 😁

Liitteet

• 1000019416.jpg
    1000019416.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 3
Hyvältä vaikuttaa, luultavasti ovis ollu myöhemmin jos sulla ei oo päivästä varmuutta ja siellä on kaikki ihan hyvin 🤞🏼❤️

Hyvältä vaikuttaa, luultavasti ovis ollu myöhemmin jos sulla ei oo päivästä varmuutta ja siellä on kaikki ihan hyvin 🤞🏼❤️
Ei oo varmuutta oviksesta ja mies oli viel reissussa just kp13-17 niin veikkaan että just silloin sen jälkeen tärpänny 😁

Takaisin