Heippa! Varovasti, toiveikkaana, uskallan tänne kirjoittaa…nyt olis mahdollisen ovulaation mukaan dpo9, eli 3+3 (oviksesta ei varmuutta, en tikuttanut, mutta luulen tunnistaneet oireet) ja eilen yllätyshaamun jälkeen (joka jäi vielä kuivumisen jälkeen näkyviin) sain tänään aamupissasta selkeästi tummemman viivan testiin.
Meillä nuorimmat siis 9kk kaksoset ja kierto ollut heidän jälkeen 29-30pv. Lasken nyt tuon 30pv mukaan koska ollut useammin se.
On niiiin alussa että jännittää kovasti pysyykö kyydissä, että onko kuitenkin kemiallinen… hätähousuna kun ei malta olla testaamatta näin aikaisin..

selkeästi väriä kuitenkin jäi kuivuessaankin (selkeämmin kuin illalla), että en itse pitäisi viivanpaikkana. Testinä RFSU early ja aiemmin nämä näyttäneet mulle oikein aiemmissa raskauksissa jo ennen kk alkamista, joten nyt vaan jännätään et tuleeko meille jouluvauva, joka jäisi nyt luultavasti meidän viimeiseksi..
Mitä olette mieltä, näättekö te saman kuin minä?

laitan kuvan sekä juuri tehtynä että kuivuttua (vaikea saada kuvaan mutta punainen ohut viiva näkyy silmään, jopa mies näkee sen) tämän aamun testistä. Kuvia ei oo muokattu mitenkään. Tiedän että on tosi alussa, mutta yleensä tunnistan pelkän viivanpaikan (mitä nää RFSU ajoittain antaa), näitä testejä on ”muutama” vauvahaaveissa tehty..

Katsotaan vahvistuuko lähipäivinä, digitestin ajattelin hakea myös tänään…