Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on la joulukuun alussa, ja eka ajatus tosiaan oli, että huh, vaikka menis kaksi viikoa yli, niin jouluna saan jo syödä graavilohta!! :)

Tervetuloa, hyvin mahtuu mukaan :). Ihania ultrakuulumisia!Heippa, ehkä minäkin nyt uskallan jo tänne ilmoittaa itseni.
Ensimmäistä täällä odotellaan jännityksellä ja innolla. Laskettu aika 8.12., joka tänään käyty varmistamassa NP-ultrassa, tällä hetkellä menossa rv 12+1. :) Ultra oli jännittävä kokemus, pelotti hirveästi jos siellä ei olekaan ketään kotona! Onneksi ruudulle lävähti heti meidän pieni papu, joka olikin varsin railakkaalla tuulella. Lopussa iski kyllä väsymys ja pikkunen nukahti, eikä halunnut enää kääntyä
Jännityksellä odotetaan mitä tämä raskaus tuo vielä tullessaan, alkuraskaus mennyt todella pienillä oireilla. Olen vissiin ollut onnekas. :)
Ihanaa odotusta muille, toivottavasti tänne vielä mahtuu mukaan![]()
Heippa, ehkä minäkin nyt uskallan jo tänne ilmoittaa itseni.
Ensimmäistä täällä odotellaan jännityksellä ja innolla. Laskettu aika 8.12., joka tänään käyty varmistamassa NP-ultrassa, tällä hetkellä menossa rv 12+1. :) Ultra oli jännittävä kokemus, pelotti hirveästi jos siellä ei olekaan ketään kotona! Onneksi ruudulle lävähti heti meidän pieni papu, joka olikin varsin railakkaalla tuulella. Lopussa iski kyllä väsymys ja pikkunen nukahti, eikä halunnut enää kääntyä
Jännityksellä odotetaan mitä tämä raskaus tuo vielä tullessaan, alkuraskaus mennyt todella pienillä oireilla. Olen vissiin ollut onnekas. :)
Ihanaa odotusta muille, toivottavasti tänne vielä mahtuu mukaan![]()
Täällä sama [emoji4] sitä oikein oottaa että sitten vihdoin saa [emoji4]
Tervetuloa Tuulinen Tyllerö! Meillä onkin samat meiningit olleet eilen eli NT ultra ja 8.12 LA (vaikka omaani en ole vaihtanut listaan) tosin mulla papu oli 12+3 joka tuntuu nyt vähän hassulta mut mun matikka pää ei jaksa näin töiden jälkeen laskea enään![]()
Joten älä turhaan vaivaa päätä laskutehtävillä 
Onko kukaan jo alkanut öljyämään vastaa ym.paikkoja raskausarpien ehkäisynä? Itse olen vähän netissä katsellut, että tarkoitukseen on bio-oilia ja jotain toistakin vastaavaa? Onko kokemuksia? Mites, onko kellään napakorua ja miten sen kanssa ootte toimineet nyt tai edellisissä raskauksissa?