Joulukuiset 2018

Kaksosista oli ollut puhetta niin en kyllä tiedä kummankaan suvusta yksiäkään kaksosia, aika pienet todennäköisyydet pitäis olla kaksosille.. Kaksoset olis kyllä siinä mielessä kätevät, ettei sitte tarvis alkaa ikinä sitä kolmatta tekemään, sitte ois lapsiluku täynnä :grin

Varhaisultrista sen verran, että sydämenlyönnit kait pitäisi löytyä n. 6+2 viikoilla, itelle varasin ajan 7+5, pitää kattoa koitanko saada muualta aikaisemman ajan..

Tervetuloa myös kaikille uusille! :)

Voi mää olen aina haaveillu, että saisin kaksoset. Etenkin nyt kun tämä lasten teko on siirtyny ja siirtyny. Tuntuu, etten ehkä ole valmis tekemään kahta erikseen vaikka kaksi lasta haluaisinki. Mutta aikahan tuon näyttää montako niitä siunaantuu.
Miehen äiti on kaksonen ja kaksi mun serkkua (siskokset keskenään) on tehny kaksosia.

Jokohan sitä uskaltautuisi ilmottautua joulukuisen vauvan odottajaksi.
Haalean positiivisen testin tein 3.4, vähän selkeämmän 4.4 ja todella selvän 6.4.
Mutta koska menkkani ovat niin epäsäännölliset (kp23-33) niin tein vielä clearbluen testin 9.4 ja se näytti raskaana 2-3 :Heartred
Oon siis ollu todella epäuskosella päällä :grin
Nyt kun menkkoja ei oikeesti näy tulevan ni uskaltaa jo iloita :happy:
Onhan tämä jo viides lapsi, mutta näköjään aina yhtä paljon jännittää ja odottaa.
Oon aivan onnessani:Heartbigred
Laskurin mukaan ois laskettu aika 15.12
Eli listaan voi lisätä;
Charlotta/ 28 / 15.12 / viides

Hirveesti ei haluis itestään julkisesti jakaa kun ei jaksaisi sitä jos joku tuttu lukee ennen aikojaan. Pelkään ehkä liikaa toisten reagointia viidenteen.. Haluaisi vain tukea ja kannustusta mutta tietää että aina löytyy niitä omasta mielestään toisten elämäntilanteen ja voimavarat paremmin tietäviä:angryfire
Haluun iloita tästä pikkusesta rauhassa ilman muiden mielipiteitä.
Siks ajattelin jakaa tänne, samassa veneessä oleville odottajille, arvelin että täältä löytyy ennemmin sitä tukea.
Lähimmille perheenjäsenille oon kyllä kertonu ja muutamalle luotettavalla mammalle ja iloisia olivat puolestani:happy:

Voi minä ottaisin tosi mielellään kaksoset :) Meillä kun tätä yritystä on jo takana reilu kaksi vuotta ja oma ikä on kuitenkin jo 38. Tulisi kaksi sopivasti kerralla. Muussa tapauksesa taitaa jäädä ainoaksi iltatähdeksi jos seuraavakin odotuttaa itseään näin pitkään. No, olisin todella todella onnellinen jos saisin tämän pienen vielä syliin asti.

Mun ei edes pitänyt jäädä tänne vielä höpisemään kun olen niin alkuvaiheessa ja kuitenkin on näitä alkuvaiheen vääriä hälytyksiä ollut. Mutta, jotenkin nyt tullut jo luottavaisempi olo. Katsotaan miten käy, toivottavasti hyvin :)

Kaikkea hyvää muillekin :)

Sara rv 4+2

Tervetuloa, Charlotta! :) Meillä on joulukuisten lista ihan omassa ketjussaan http://forum.vau.fi/threads/lasketut-ajat.1592416/ , voit käydä lisäämässä tietosi sinne kopioimalla viimeisimmän listan ja lisäämällä itsesi oikean lasketun päivän alle :) Tuo toisten lapsimäärän arviointi on kyllä aika karua touhua, eihän ne lapset muiden murhe ole (ainakaan yleensä :D) eikä se ole kenältäkään pois jos joku haluaa 10 lasta ja joku vain yhden.

Heippa! Mäkin hyvin varovaisesti tulen mukaan keskusteluun. Ollaan toivottu ensimmäistä raskautta nyt vuoden ajan kun jätettiin ehkäisy pois 4/2017. Kuukautiskierron käynnistymisestä kesti yli 6kk ja sen jälkeenkin ollut tosi epäsäännöllinen. Tein ekan positiivisen raskaustestin 2/18, mutta se meni kesken ennen kuin ehdittiin ensimmäiseenkään neuvolaan. Tuon jälkeen ei ole edelleenkään menkkoja tullut, mutta mielestäni ovulaatio oli maalis-huhtikuun vaihteessa. Toissapäivänä tein ekan haaleista haaleimman haamutestin joka tänä aamuna oli vahvistunut, ja iltapäivällä tein vielä varmistukseksi uuden jossa viiva oli selvästi tämänaamuista vahvempi. Äsken tein vielä huvikseni ovulaatiotestin, johon välittömästi tuli huomattavasti kontrolliviiivaa tummempi plussaviiva. Tuosta mahdollisesta ovulaatiosta laskettuna nyt olisi vasta 3+5 tai 3+6, eli laskettu aika ihan joulun alla. Toivon todella, että tällä kertaa päästään maaliin asti! <3

Kaksosista. Mun isä ja äiti on molemmat kaksosii, isällä on lisäks toiset kaksosisoveljet, mun pikkuveljet on kaksosii.. mut silti ei oo itelle vielä tullu. Josko tällä viidennellä kerralla tuliski sit tuplapotti :grin
Ei millää jaksais oottaa että pääsee ultraan näkemään onko yks vai kaks vauvaa. Joka raskauden alussa sitä kuitenki saanu jännäillä.
Ehkä se arpaonni osuuki siskolle:grin

Moikka,

täältä ilmoittautuisi uusi mukaan! Kovasti olen tätä ketjua seuraillut jo taustalta viikon verran, eli siitä asti kun testi näytti kahta viivaa. Nyt uskalsin mukaan.

Tänään siis viimeisistä kuukautisista laskien mennään rv 4+6, jolloin lasketuksiajaksi tulee 15.12.

Toive omasta vauvasta on ollut minulla suuri jo vuosikaudet, mutta äskettäin pääsimme miehen kanssa samalle aaltopituudelle asiasta ja yk2 nappasi, eli ensimmäisten ns.luomukuukautisten jälkeen. Aiemmin käytin minipillereitä vuosia.

Olo on sanoinkuvaamattoman uskomaton, eikä tätä meinaa millään uskoa todeksi.:smiley-bounce013 Se että vuosikausia odottaa mahdollisuutta, sitten pelkää kuinka kauan tarvitsisi yrittää ja tämän jälkeen toivoo yli kaiken,että kaikki menisi hyvin...eikä tämä huoli tästä tule helpottamaan varmasti missään vaiheessa...:angelic::angelic:

Aikomus on mennä varhaisraskauden ultraan, koska sovittiin läheisen gyneni kanssa helmikuussa (joka tietää kaikki ns.kiemurat tässä vuosien varrella), että tulen sitten näyttämään, kun tärppää, mutta juuri työvuorolistaa ja hänen vastaanottoja selaillessani huomasin, ettei olekaan ihan helposti järkättävissä... neuvolaan ajattelin olla yhteydessä ensi viikolla. Toivottavasti ajat sinnr mahdollisuus sopia joustavasti, kun tuntuu että töissä olen aina... enkä aio tästä töissä mainita vielä pitkään aikaan.

Kenellekään läheisistäkään emme ole vielä kertoneet, todella monet kyllä tietävät oman vauvankaipuuni, mutta toivoisin tämän onnen pysyvän vielä minun ja mieheni välisenä salaisuutena ainakin ensimmäiseen julkisenpuolen ultraan asti, mutta saa nähdä, miten onnistun tai maltan olla kertomatta. Jännittävää!
:wav

Oireita mulla oli niin, että viikko sitten tajusin, mitä se tarkoittaa, kun olen kuullut aiemmin kerrottavan, että "sen raskauden vaan tietää". Ennen kuin lähdin kauppaan testiostoksille olin jo aikalailla varma plussasta ja olin negan tehnyt aimmin, jota en kuitenkaan uskonut. Oli huimausta ja menkkamaisiakipuja ilman vuotoa, sekä uudenlaista nännienarkuutta.

Menkkamaisetkivut ovatkin nyt aikalailla kokoaikaisia, raapivia... hetkittäin viiltävän repivää, niin että sitä saa ihan tosissaan pelätä ja luulla, että vessaan mennessä olisivat housut verestäpunaiset.... mutta se ei, luojan kiitos ole pitänyt paikkaansa.. haluan vaan uskoa, että niin suuria asioita siellä kohdussa tapahtuu, että ihmehän se olisi jos ei mitään missään tuntuisi.:love7:love7

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!:Heartpink:Heartbigred:Heartred

Hei kaikille! Täällä on tuttuja nimimerkkiä Kaitsu ja Rintta ja Poikienäiti ainakin. Tein eilen haamun OneSteppiin ja illemmalla selvemmän haamun apteekin testiin. Siitä kuva. En vielä varsinaisesti liity tänne mutta suuressa toiveessa että pian kun raskaus varmistuu vähän enemmän.

Mulle olis viides lapsi ja miehelle kolmas, yksi yhteinen on. Ikää 41. Yritystä viime kesäkuusta ja elokuussa tärppi josta kkm todettiin lokakuussa. Ja ihanalta ihmeeltä tämä tuntuu niinkuin kaikki tuntuneet.

Liitteet

• IMG_20180413_182459__01__01.jpg
    IMG_20180413_182459__01__01.jpg
    520.2 KB · Katsottu: 48
Äääh miks nää viikot menee niin hitaasti! Tasan viikko sitten pissasin kuppiin ja hämmennyin plussasta jonka luulin että ei voinut olla mahdollista tässä kuussa :hilarious:

Nyt 5+5 ja tää pahoinvointi alkaa tympiä. Ei jaksa touhuta aamuisin pojan kaa, aamupala ei maistu, tuntuu pahalle istua tai maata sohvalla ja mitähän muuta vielä. 2 ja puol viikkoa viel neuvolaan ja sielläkään ei edes kurkata ultralla :arghh:

Tässä testi aamulta, ehkä sitä jo uskaltaa liittyä tänne kunnolla ja tallentaa tämä linkki puhelimen näytölle :)

Kiva, että täällä on jo näin paljon porukkaa ja ilmeisesti muutaman vähän samaa ikäluokkaakin kuin itse (38)

Aurinkoista viikonloppua :)

Sara rv 4+4

Liitteet

• 9D2A6D48-BD59-4A26-A997-7F164821E537.jpeg
    9D2A6D48-BD59-4A26-A997-7F164821E537.jpeg
    820.8 KB · Katsottu: 31
Tervetuloa uusille! :) Täällä alkaaki olemaan jo tosi kivasti porukkaa, vaikka joulukuisten ryhmä on varmaan se pienin, kun toiset haluaa vältellä joulukuun vauvaa.. Ja vielä tulee varmasti lisää parin viikon ajan :)

Takaisin