Joulukuiset 2018

Ilmoittautuisin varovasti mukaan! Ensimmäinen plussa tuli jo lauantaina mutta halusin viivojen vahvistumis plussan vielä maanantaina. Jotenkin epäuskoinen olo kun laskujeni mukaan plussan ei olisi ollut mahdollinen tässä kierrossa isännän työmatkan ajankohdan takia.
Esikoinen tuli helposti (4kierrolla) mutta tämä pikku kakkonen antoi odotuttaa itseään 1½vuotta! Olin välillä yrittämisen aikana ihan maassa ja meinasin jo myydä kaikki vauva kamat. Hyvä etten :)

Täälläkin yksi varovasti liittyy joukkoon! Eilen haamu rfsu:n testillä ja tänään selkeä + cb:llä.. Ennestään löytyy puolivahingossa alkunsa saanut esikoinen 7/16 ja nyt tämä toivottu toinen, jota yritettiin vuoden vaihteesta alkaen.. Epätodellisen onnellinen olo kyllä nyt :)

Minäkin liityn joukkoon :) 3.pvä sain haalean plussan ja 4.pvä cb:lla raskaana 2-3..Niin epätodellinen olo että! Varhaisultra 18.4,pakko päästä näkee että onko masussa elämää ja lyöko siellä pieni sydän niin saa sitten mielenrauhan.
Esikoinen 3/07 ja toinen 9/09 eli "hetki" aikaa viime raskaudesta :joyful:

Onnea ja tervetuloa uusille!

Mä en tonne salaselle puolelle aio tulla, joten toivottavasti tänne jää myös juttukavereita! :)

Mä olen myös nyt toistaiseksi täällä, katon sitten ultran jälkeen tilannetta uudestaan. :)

Onko moni jo meinannut liittyä tuonne salaiseen ryhmään? :)

Varmasti tulee laitettua hakemusta kunhan saa noi viestimäärätkin ensin täyteen, vielä on matkaa :) Ja muutaman viikon haluaa varmaan odotella ja katsella tilannetta ennenkuin uskaltaa..

Just tilailin raskauskeijun kautta tuplapakkauksen cb:n viikkonäytöllisiä testejä, että voi niillä vielä testailla ja seurata viikkojen nousua.. Varhaisulta on kans haaveissa, pitää alkaa vertailemaan Oulun yksityisiä että missä pääsis halvimmalla..

Tietääkö joku tai onko kokemusta raskausajan viisaudenhampaiden poistosta? Mulla olis päivää ennen ekaa neuvolaa hl jossa ehkä olis ollu tarkoitus poistaa viisuri/viisureita. Viikoistakaan en sillon oo varma, mutta ehkä 8-9 viikko ainakin.. Voiko niitä poistaa jos raskaana? Ärsyttää ku meni noin että ensin se ja sitte neuvola..

Valma, ei oo kokemusta mutta käsittääkseni on aivan turvallista touhua, hyvä vaan että hoitaa hampaansa kuntoon :) Puudutteenkaan ei pitäisi vaikuttaa sikiöön mitenkään eikä myöskään estä imetystä, mutta kannattaa toki hammaslääkärille mainita raskaudesta ja varmistaa. Ja jos oikeen asia häiritsee niin soita vaikka sinne ja kysy, tarvittaessahan aikaa voi vaikka siirtää..

Tietääkö joku tai onko kokemusta raskausajan viisaudenhampaiden poistosta? Mulla olis päivää ennen ekaa neuvolaa hl jossa ehkä olis ollu tarkoitus poistaa viisuri/viisureita. Viikoistakaan en sillon oo varma, mutta ehkä 8-9 viikko ainakin.. Voiko niitä poistaa jos raskaana? Ärsyttää ku meni noin että ensin se ja sitte neuvola..
Mä kysyin tätä samaa asiaa mun hammaslääkäriltä pari viikkoa sitten, ja sanoi että ei pitäis olla mitään ongelmaa. :) Itelläni kans hammaslääkäri viikon päästä. :confused: Mut ne puudutteet on niin paikallisia, ettei kuulemma vaikuta sikiöön. Ite oon enemmän huolissani siitä stressin määrästä mikä siitä tulee, kun pelkään hammaslääkäriä ihan hulluna.. :sorry:

Hei kaikki! Täällä yksi joulukuinen ilmoittautuu varovasti mukaan :) Elämäni ensimmäiset haamuplussat sain pääsiäisen aikaan ja viime perjantaina (dpo 14) verikokeen mukaan hcg oli reilusti kohonnut eli raskaana ollaan :) Meillä on takana miltei neljä vuotta yritystä ja tämä sai alkunsa ivf-hoidon avulla. Nyt vain jännitellään ja toivotaan parasta, että raskaus etenee normaalisti...

En näköjään vielä ollu ilmottautunu tänne.. positiivinen testi tehty reilu viikko sitten. La on 29.11-1.12 välillä. Kierto on niin epäsäännöllinen, että ei ihan tarkkaan tiä. Tänään varasin neuvola-ajan, joka on 25.4.
Tulossa olis sekä minun, että miehen ensimmäinen lapsi ja molempien vanhemmille eka lapsenlapsi. Mukava päästä jakamaan ajatuksia kun ei aiota kertoa vielä vähään aikaan kenellekkään.

Salaiseen ryhmään aattelin kans hakea kunhan vaan kaikki kriteerit saa täytettyä ja selviää se todellinen laskettu aika.

Mä oon jo innokkaana pistänyt pyynnön salaiseen ryhmään. :joyful: Meillä tuolla helmikuu 2016 mammaryhmässä on edelleenkin aktiivista porukkaa, jonka kanssa jutellaan niitä näitä. Siellä uskaltaa myös kertoa vähän henkilökohtaisempia juttuja, kuin täällä julkisella puolella. :happy:

Edit: ...ja eihän mikään estä juttelemasta molemmilla puolilla. :)

Miekin laitoin innoissani salaiselle puolelle pyynnön [emoji4] meillä sama että esikoisen vauvaryhmässä vielä aktiivista porukkaa ja sinne tuleekin kirjoiteltua esikoiseen liittyviä juttuja [emoji4]

Takaisin