Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jos haluat voin laittaa sulle privana sen ohjeen.
Toista veljeäni infosin että jos ei keksi niille mitään varteenotettavaa lahjaa nii ostaa sen fazerin iiiison levyn mikä sisältää niitä sinisiä levyjä monta. Siitä riittää dippailtavaa :D
saapahan suklaata poika. ei tarvii mun selkävääränä kantaa sille..
ei voi kuvitellakkaan ostavansa mitään sellasta mitä normisti ostaia 10vuotiaalle. noh mä lähdenkin nyt kauppoille pohtimaan että mitä ihmettä mä ostan sille. kuulin että se oli käynyt armeija kaupassa ostamassa ittelleen sen armeijan suojakypärän, kiväärin lippaan, kassan kokardeja yms.... ei ihan 10v pojan ostoja. :) ihana pikkupoika. kävi myös meiltä kysymässä että onko meillä tyhjiä spreymaalipulloja.. ihmettelin että mitäs sää niillä... noo mää räjäyttelen niitä ladon takana....
oon hingunnut sille jo jonkun aikaa sellasta linkkaria jossa ois tosi upee se kahva osa. voin kuvitella että siitä on paljon hyötyy kun se huitelee tuolla pitkin mettiä tutkimassa kaikkee... (asuvat maalla)
Tai no ostanhan mä sille jatkuvasti jotain, mutta mitään en kyllä pakettiin oo pistäny. Eiköhän se nyt muutaman lahjan saa muualta ja saa niitä räpeltää aikansa. Paperi kun tuntuu olevan pop! Näkisittepä missä kunnossa meillä on Lidlin mainoslehtiset kun tyttö on harjotellu
Mekään ei kovin montaa lahjaa tytölle hommata tänä
Kestää aina tosi kauan että keksin mitään mihin oon itekki tyytyväinen, siksi mulla aina jää kaikki ostokset ihan vikoihin päiviin ja sit saan kiroilla siellä ruuhkissa
Äidilleni aattelin hankkia ison palapelin kun koko ajan tuskailee kun tekis mieli väsätä joku iso mutta ei ole mitään kivaa. Jos vain löytyis joku kiva kuva.. Siskolle (8v) nyt on helppo ostaa jotain kun kaikki pienet ja söpöt on in, joku Littlest pet shop ötökkä ja sisko on tyytyväinen :D Mutta mun isä ja veljet on sit vähän hankalempia, niille en meinaa keksiä mitään
Veljet on 23v ja 18v eikä mitään hajua mitä niille hommais.. kai mä jotain leffoja, mutta tuo nuorempikin aina nähnyt kaikki niin mitä sitten osais ostaa.. vaikeeta :( Tai sit joku lahjakortti systeemi niin saavat sitten ite käydä ostamassa..

Vuosi vuodelta ostaa mulle mitä ihmeellisimpiä lahjoja, josta ei tosiaan oo mulle mitään iloo