Joulu

Tää nyt ei tänne oikeestaan kuuluis, mutta kun kysyin tuleeko joulupukki tänä vuonna [:D]

Näyttävät ihan siltä, että "hmm tätä täytyykin nyt miettiä, ollanko oltu kilttejä vai ei?"
 
Offtopic; mohomaha, olikos noista teidän hauveista tulos pentuja lähiaikoina? Ollaan mietitty meidän dogo-urokselle jonkun sortin narttukaveria... [:)]
 
voe,ihania koiria Mohomahalla[:)][:)] mä oon aina halunnu ottaa koiran,vaan syystä tai toisesta en oo saanu/voinu ottaa..ukkelikin on vähän koirille allerginen,vaan oli kissoillekin ja siedätyshoidolla meni sekin allergia ohi[;)][:D]
no,nyt on noi kissat(ihania ovat) ja niihin on "tyytyminen",nimittäin ei siedä kumpikaan koiria ei![:D][:D]
 
Hei työ, ketkä ootte noita jouluverhoja tilailleet jotexilta, niin kauan teillä meni että ne tuli perille?? Kohta menny kuukaus tilauksesta, ja jos ne ei oo tänään tullu niin alan kiljumaan :D
Ps. (offtopic) Tää foorumi päivitys on syvältä, jää nyt muut ketjut lukematta... Kestää viestien avauskin puol vuotta, en tykkää :/ Kai se on totuteltava
 
Minä tilailin jotexilta nii tais pikkase reilu viikko mennä ku tulivat kotii..
Kannattaa varmaa jo kysellä tilauksen perään jos ei ala kuulumaa tai
sit siellä on jouluruuhkaa nii toimitukset on venyneet..

Samaa mieltä näistä päivityksistä kyllä päivitettii sivut huonompaa
suuntaan, Hermot menee näitä sivuja lataillessa.. :/
 
Tää päivitys on kyl niin perseestä! Mistä näistä tietää mihin on tullu uusia viestejä.. No ehkä tätä vielä parannellaan parempaan. Syytä ois tai mä irtisanon itteni!

Kiitos koirakehuista. Tuo fawn (ruskea) on leikattu uros, joten sillä ei pentuja tehdä. Leikattiin tossa keväällä, kun tuntu olevan sisaruksissa sairauksia. Mä en halua teettää pentuja, jotka saattaa kantaa jotain geenejä. Eihän noista toki ikinä tiedä, mutta silti nähtiin parhaaks näin. Vaikka Eetu hommattiin juuri (tai no ei pelkästään) siksi, että meillä ois oma uros astumassa Aadan. Aadalla tehdään pentuja jos vaan jostain löytyis sopiva uros... Mut ei ainakaan nyt ole pentuja masussa :/

Nyt onkin sitten joulukuu! Mua masentaa koko sairaalakeikka, mistä kerroinkin tuolla 6kk-> ketjussa.
 
Nii se on jo joulu :O lahjoi pitäs hankkia vielä vaikka mitä! sain viime yönä valaistuksen; hankin veljelle&sen perheelle lahjaks sellasen lehmän afrikasta xD tiätte varmaan niit mainoksia; osta erilainen joululahja, kaivo tai lehmä tms. Tyypeillä on niin kaikkea ja ahistaa itteä tää kulutushysteria mikä jouluna kukkii :/ joten lemä it is! :D tosi kurjaa toi et Nea joutuu sairaalaan ihan yöks :( olis ittelläki tosi kova paikka, vaikka nää on jo puolvuotiaita niin ihan pikkuvauvojahan ne vielä...tsemppiä mohomaha, ja vaikka se ei paljoa auttas niin ainakin tiiätte sit et likalla on kaikki kondiksessa.. ainii olikko kirjottanu vauva-lehteen palautetta? ;)
 
No olin ja ne väärensi mun nimimerkin ö:n pisteillä :D Ois voinu ees lähettää palkinnon :D
Nea ei onneks pahemmin oo vierastanu ketää eikä oo sellanen "äiti-äiti-äiti"-tyyppi (ettei ilman äitiä olis elämää), että eiköhän se sielä pärjää. Eniten huolettaa vaan toi ruokapuoli kun oon tehny sille ite ja nyt pitää antaa teollista ja mm. marjoja ei saa antaa ollenkaan kun sillä on se vuorokauden se pH-mittaus mahasta. Ja sekin, että saisko se sairaalan puolesta ruoat ja vaipat? On mullakin ongelmat :D Kunhan tyttö on terve... On siinäkin, kun jos ite lähtisin viikoks reissuun niin pakkaisin varmaa vähemmän itelleni kun Nealle pariks vuorokaudeks sairaalaan. Kaikki lelut lähtee varmasti mukaa :D
 
siis tämä onniiin perseeestä ! luoja!
 EN osaa yhtää käyttää, on niiin heövetin hidas, en tiedä mihin on tullu uusia viestejä, ja kaikki topicit huja hajan ;o ;o ;@
äääääh.
 Ihania kuvia on!

Taatu; päädyittekin ranskikseen? Nerolle kamuksi.

Mä nyt kirjotan tänne, kun en muita saa auki !
Meillä ollaan nyt flunssassa. Viimeyönä ollaan nukuttu 2 tuntia Turo-Eemil niin tukkoinen ja kuumeinen.... huoh.... toivotaan että menis pian ohi.
Justiin nyt tämän viikon mieskin on töissä 12 tuntia joka päivä.... kun on joulu kiiruita.
 
joulukortit oottaa pöydällä postimerkkejään,lauantaina mennään joululahja ostoksille(ostetaan kerralla kaikki lahjat),jouluverhot ikkunoissa ja jouluvalot esillä,siivousurakka oottaa jouluviikkoon ja samoin laatikoiden yms teko...ei ressiä! :)
milläs mallilla muiden joulunvalmistelut ovat? :)
 
Meillä on jo jouluverhot ja valot viritelty näkyvii... ja kynttilöitä tottakai
ympäriinsä.. emoticon
Joulukuusta meille on vähä tyrkytetty, saa nähä tuleeko se sisälle asti. :)
Pitäs hommata kuusen jalka ja valot ja tähti ja koristeetkii jos meinaa
kuusen ottoo ku ei meillä ennen oo kuusta ollukaan.. Toishan se toisaalta
jouluntuntua enemmän, mut saa nyt vielä nähä.. Aatto ollaan mummolassa
nii ei tarvii ite pahemmin joulu herkuja tehä ku ei oo ketää syömässä..
Torttuja kuitenkii pitää tässä joku päivä leipoo.. Ei joulun odotus oo mitää 
ilman torttuja. :D
 
tämä nyt ei ehkä ihan tänne kuulu, mutta herra jumala, käykää kattomassa rare export, se leffa !! Paras suomileffa ikinä! emoticon
 
Meillä kaikki kortit lähetetty, koristeet esillä ja joka paikassa kynttilöitä. Valoja ei hirmusesti oo, mutta ne mitä on nii on esillä nekin. Joulusiivoo ei oo tehty, mutta ainakin viemärit ja lavuaarit on kunnossa ja siistit :D Ja toinen koirista pesty. Kuusta ei tänä vuonna tule ja itse joulun viettoon mennään äidilleni, joten sitä ennen kaikki ruoat mitä syödään, ostetaan kaupasta. Piparit ja tortut tein itse, mutta nekin kaupan taikinoista. Glögipullo on jo lähes tyhjä... Lahjoja on jo kasassa, mutta vielä pitää muutamat hankkia.
 
Ai mitkä jouluvalmistelutemoticon meikäläinen vaan oottaa et ukki tulee hakeen koko konkkarokan joulunviettoon 23.päivä ja siellä mummolas sit on se laitettu jouluemoticon  no, käyn kyllä haistelemassa joulutunnelmia tampereen joulutorilla ja jossain myyjäisissä jos niihin törmään, ne on aina ihaniaemoticon  muuten, päivitys mun lehmä-hankkeeseen; lehmä oli aika tyyris, ostin vuohenemoticon hihihiiii!!! oikeesti ehkä paras ja helpoin lahja-hankinta ikinä!!! suosittelen!!
 
mä vihaan kaikkee jouluverhoo ja mattoo yms sellasta.. emoticon :)

meill' on vaan kämppä täynnä kynntilöitä ja jouluvaloja lasimaljoissa... sekä kuusi. enkä aijo tinkiä siitä. onneksi viivi ei oo mikään remuuja ja jos ois niin en siltikään luopuis kuusesta.

harmittaa tänä jouluna se että ei päästäkkään viettää kunnon vanhan ajan joulua erämaahan. mummo ja vaari viettää kaupunkijoulun joten se on myös meillä edessäemoticon  siellä keskellä ei mitään joulu vaan tuntuu paljon jouluisemmalta kun on pilkkopimeetä, paljon lunta, ei sähköö ja paljon ihmisiä. emoticon ja hurjasti jouluista joulumieltä.

mä teen itte kyllä laatikot, joulu glögin, lohi-mätihyytelön, hyytelökakun, voileipäkakun, graavilohi-tuorejuustorullat, luumuhyytelön, sekahedelmäkiisselin ja tietenkin ostan maksapasteijaa, tiikeriravunpyrstöjä, rosollin, sienisalaatin ja savulohta. :) nää on ne vakiot tiijä mitä sitä vielä keksii------
 
Takaisin
Top