Joulu

Kyllä me ollaan miehen kanssa ihmetelty tosissamme mikä on (meinattiin jo että se on koiran ympärille tollanen makuupussi että voi kantaa koiraa kainalossa niinku paris hilton :DD) ja nyt kun selvis niin ihmetellään vieläkin emoticon  Ei tartte sohvalla enää vilttiä kun vetäsee ton kaulaan ja harteille :D Ei mulla nimittäin oo sellasta takkia minne mahtuis joku tollanen sisään.
Voivoi... mitähän se pukki vielä keksii :D No, ollaanpahan taas muodissa mukana niinku AinoL sanokin, jos ei oo villapaitaa nii on ainaki kaulus emoticon
 
HEI KAIKILLE!

Enpä ole jaksanut piiitkään aikaan taas kirjoitella mitään.., mutta jos sitä taas...

Meillä joulumieli tyystin kadoksissa, tänään käytiin taas lastenklinikalla kokeissa ja yllätys yllätys, meillä onkin sitten taas tiedossa leikkaus. Neidin mahassa oleva kasvain ei ole "hävinnyt" ja nyt se poistetaan parin kk päästä, koska ei voida olla täysin varmoja sen hyvänlaatuisuudesta. On vaikea kuvailla huolen määrää, vaikka etukäteen ei saisikaan huolehtia. On vaan kovin onneton olo...emoticon
Tää huoli ei oo kokonaan poistunut neidin syntymän jälkeen ollenkaan. En tiedä miks, mut monesti oon yllättänyt itseni kelailemasta, että miten tulen toimeen ilman häntä ja minkäläiset hautajaiset hällä on... Sairasta! Kunpa joku takois mun päähän että kaikki hyvin ja neiti kunnossa, kunnes (JOS) muita diagnooseja tulee. Sitä vaan rakastaa toista niin paljon ettei oo sanoja kuvaamaan.
SORRY vuodatukseni ja jos pilasin toisten joulu-ilon. Ehkäpä se joulumieli löytää tännekkin emoticon

Ihania jouluisia hetkiä rakkaiden pikku-ihmisten seurassa toivottelen kuitenkin!!
 
Voi Iitsu! Tsemppiä ja joulumieltä sinne myös. En osaa yhtään kuvitellakaan miltä tuntuu:( Paitsi että jo pelkkä rakkaus omaan pieneen ja ajatus siitä että pienen menettäisi, tuntuu todella todella pahalta.

Ja ymmärrän kyllä ajatuksesi siitä, että mietit miten tulet toimeen ilman pientä, ihmisillä kun on aina taipumus varautua pahimpaan (tai ei kaikilla, mutta muun muassa itselläni). Sillä tavalla kaikki mikä ei ole pahinta, tulee positiivisena "yllätyksenä". Jos ymmärsit. Mutta voimia tosi paljon sinne teille!
 
Iitsulle voimia ja tsemppiä hirmusestiemoticon mulla kun välillä iskee huono äiti-ahistus ja mietin että rakastanko tota muksua riittävästi niin ei tarvi kun häivähtää mielessä ajatus siitä että pojalle sattuis jotain tai joku tekis sille pahaa niin iskee niin armoton kipu jonnekki sydämeen että tajuaa kuin tärkee se on..yhyy, ny alko vollotuttaa, on vähän herkkis mieli tänään muutenkin, tasan vuosi sitten yks läheinen kaveri kuoli yllättäen, oltiin vielä synnytty samana päivänä, pistää niin miettimään näitä elämän ja kuoleman kysymyksiä...ja sopivasti jouluna, mutta tällasina juhlina tulee itellä muutenki muisteltua kaikkia läheisiä ja sukulasia ja jo poismenneitä...
 
Voi Iitsu.. :( haleja täältäkin. mikään ei satuta äitin sydäntä niinkuin se että
oma lapsi sairastaa. :( voimia.

meillä vietettiin viime sunnuntaina joulua. tehtiin jouluruokia tosin pienemmällä
mittakaavalla:kinkun paisto ukkeli ja mä tein laatikot, salaatit, rosollin, graavilohi-
mäti-tuorejuustorullia ja sekametelisopan tällä kertaa kermavaahdon kanssa. keittelin
itte glögin. kuusi koristeltiin ja oli niin jouluista ja kämppä täys kynttilöitä. halusin
olla kotona joulufiilistelyissä kun aattona sitten taas hirveetä haipakkaan sukulaisissa.
viivi oli ihan ihmeissään kuusesta. katteli ja ihmetteli. kissoja saa hätistää alaoksista
kokoajan pois. kauhee hämmennys käy siellä vähän väliä.
vielä pitäis tehä täytekakku, makee ja suolanen hyytelökakku ja ottaa ne mukaan
aatoksi sukulaisiin. laatikot lupasin kans tehä. ne on pakkasessa valmiina. samoin torttu-
ja piparitaikina. mummo lupasi tehä karjalanpaistia höystettynä hirvenlihalla ja kinkun
tietenki aiko paistella. pappa ei voi sietää mitä kalajuttuja (haju saa sen oksentamaan)
joten mä joudun olee joulun ilman kaloja... :((((((( ;(((( pitää hakee tänään ittelle jotain
herkkuja kuningas ravun pyrstöjä, lohenmätiä ja jotain savusiikaa ja mättää niitä ittesä
ihan ähkyyn.. emoticon
huiiii. asiasta seittämänteen.. meillä on  itkuhälytin jjossa salatut kanavat. niin silti
jostain kuuluu itkua.... outoooooooo............ tai sit mä oon vaan sotkenut taas ne
salaukset.........
oikein ihanaa rauhaisaa joulua kaikille ja nauttikaa olostanne ja toisistanne.. :)
 
Täällä oikeen joulufiilikset päällä juu, herra jatkaa tissilakkoilua(syö n.3-4 kertaa vuorokaudessa...) ja itelle iski eilen flunssanalku, ihanaa... nyt pitäs viel täs pakkailla ja iltapäiväst ukki tuleeki sit hakeen joulunviettoon(ihana kun ei tarvi junilla säätää, jotain hyvää tässäkiemoticon ) mut eikun oikkeen hyviä ja ihania jouluja kaikille mammoille ja pikkutontuilleemoticon
 
Täältä myös hyvät joulun toivotukset kaikille mammoille ja pikku toukille emoticon
 
Hei piiitkästä aikaa!

Ei ole tullu käytyä täällä puoleentoista kuukauteen edes lukemassa.
 
Tänään olen yrittäny lukea vanhempiakin juttuja ett tietäsin missä mennään. Huomasin ett mun viimeisin kirjoitus marraskuun alusta oli aiheuttanu keskustelua alkoholin käytöstä jouluna... Ei minullakaan ole tapana joulua viettää kännissä! Mutta meidän jouluperinteisiin kuuluu viettää joulua myös ystävien kesken. Kaverit joita tarkoitan ovat ystäviä jo ihan koulu ajoilta ja osa meistä on muuttanut opiskeluiden jälkeen takaisin kotikaupunkiin ja osa taas jääny muualle töiden takia ja osa vielä opiskelee. Nykyään kaikilla tuntuu olevan muutenkin elämä sen verran kiireisempää ettei me ehditä enää nähdä niin usein kuin haluaisimme. Joulu on kuitenkin lähes kaikilla vapaa joten silloin on aikaa myös ystäville.
Jouluaattona kävimme saunassa aamulla, ihan kolmisin kotona, iltapäivä vietettiin anoppilassa kahvitellen ja ilta istuttiin minun vanhempien luona, syötiin jouluruokaa ja availtiin lahjoja. Joulupäivänä taas oltiin aamu kotona, iltäpäivällä mentiin syömään anoppilaan, jonne oli kokoontunu myös miehen veljet perheineen ja illalla vietiin neiti yökylään äitini luo. Iltaa istuttiin ystävien kanssa ja mukavaa oli. Tämä oli ensimmäinen ilta/ yö kun neiti oli hoidossa ja hyvin oli mennyt. Ja meille oli myös todella rentouttavaa päästä yhdeksi illaksi juttelemaan aikuisten kesken ja voin kertoa että mukavaa oli.
Joulu meni kyllä tosi nopeasti ja ihana oli nähdä niin sukulaisia kuin ystäviäkin.

Uutena vuotena me ollaankin sit ihan vaan kotona ja katsellaan raketteja, syödään nakkeja ja perunasalaattia!
   
 
Hellou mamit! En ookkaan hetkeen kirjotellu, jotenki kun on ollu kaikki se jouluhössötys jne, niiin ei muka ole ehtiny oikee kirjottelmaaan :o No nyt se joulu sitten oli ja meni ! Paljon tuli ihania paketteja ja eniten tietty Turo-Eemilille. Vaikka toinen ei edes vielä tajunnut mitä sai :D Pukin sylissäkin Turo-Eemil oli ja nauratti vain kauheasti [: Ihana joulu oli !

Iitsu;  Ei sanat edes riitä..... Ei voi muuta sanoa, kun paljon paljon voimia! Ja toivotaan, että kaikki menee hyvin nyt ja aina tästä eteenkin päin.

Hani; Kuulostipa ihanalta joululta <3
 
Takaisin
Top