Joulu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gibsoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ALKUPERÄINEN: Petupapu
Mäkin olisin muuten syönyt kun en nyt niin tarkka muutenkaan ollut noiden syömisien kanssa mutta kun oltiin vanhempien luona niin äiti oli haukkana siinä vieressä "Et muuten varmasti syö!!" [&:][:'(][:@][:D][:D] 

Ai vitsi... mulla oli ihan sama!!! Niin ja maksalaatikkoo ei saanu ottaa myöskään... [:D] Se on myös ihan järkyn hyvää!!!! (itetehty)

minä kyllä nassutin äitin tekemää maksalaatikkoakin [:)] ja kun neuvolasta sanoivat että uskaltaa syyä graavilohta ja maksalaatikkoa jos nyt ei vaan ihan mahottomia määriä vedä...ja kyllähän mä melkein koko raskausajan söin maksamakkaraakin kun siihen oli koko ajan niin hillitön himo [:D]

Jouluna uskaltauduin muutaman siivun syömään graavilohta, maksalaatikosta en niin piittaakaan, mut mun mies oli kokoajan muistuttamas et "sä et sais syödä tota" [:D][:D] Sama sinihomejuuston kans jota ylikaiken rakastan, toinen heti mussuttamas miten se kuuluu "kiellettyjen osastolle" [:D]
Tänä jouluna ei sit ookkaa rajoituksia!! JEE!

Hairahdin ostamaan ekan joulukoristeen, semmoisen hyllynreunalle istuvan pehmo-lumiukon [:)] Tädiltäni saatiin viimejouluna tyttö- ja poikatonttu patsaat sekä hopeinen koristepallon, siinä onkin meidän joulukoristeet sitten! Tunnelmaa teen sit aina kynttilöillä, nytkin ostin 14€ lyhdyn, se vei mun sydämen!

Tää vois kuulua tonne muiden kuvienkin sekaan, mutta kun joulutunnelmaa niin näin meillä joulukorttikuvaukset:

ohhoh, tulipas noista epätarkat kun pienensin äkkiä paintilla..

Voi, ihania joulukorttikuvia ootte ottanu[:)] Mulla taitaa jäädä kyllä joulukortit tekemättä. Tuntuu, että oon jo nyt jaellut pojan kuvia sukulaisille ihan kyllästymiseen asti[;)] Eipä noita joulukortteja oo kyllä muutenkaan tullu läheteltyä. Mutta mielummin tollasia joulukortteja vastaan ottasin, perinteiset täällä meinaan lentää roskiin[:D]

On ihania kuvia! Toi lyhdyn valo tuo kivan tunnelman kuvaan!

Mä söin aurajuustoo varmaa kokonaisen palan. Oon ite meijerialalla ja ollut työharjottelussa aurajuustookin tekemässä, oli tuskaa kattoa siellä niitä työntekijöitä ketkä oikeesti inhoo sitä koko juustoo koska siellä oli aikamoiset pölläykset sitä hajua [8D] Ja Suomessa valvotaan tuota listeriaa, erä vedettäis pois markkinoilta jos sellasta ilmenis.
Ja pitää nyt vielä sekin lisätä, että Nean ruokatorven epämuodostuma oli lääkärin mukaan kehittynyt jo tyyliin rv 4-5.

On kyl ihania joulukorttikuvia! [:)]Ihan iskee kauhee hinku itelläkin kuvata neitiä,mutta ekana pitää hommata pukua ja rekvisiittaa jne..[:-]

Mä RAKASTAN maksalaatikkoa ja meinas iskee kauhee masennus viimejouluna ku ei ois saanu syödä.. vaikka kyl mä silti söin hieman mut enemmänki ois menny.. tänä jouluna vedän kyl kokonaisen laatikon..olin sit paksuna tai en [:D] ei se nyt kerrasta voi niin paha juttu olla ku muuten en sitä sit syö[:)]

Mä en tässä raskaudessa uskaltanu syödä tota homejuustoo ollenkaan kun jostain neuvolan lapusta luin että voi aiheuttaa vauvalle aivokalvontulehdusta ja kun esikoisen aikaan sitä vedin paljon ja sehän sitten vauvana sen sai.. eihän se välttämättä siitä juustosta tullut mutta jäänyt vähän sellanen kaivelee että mitä jos tulikin, poika olis siihen voinut kuolla ja olis ollut mun omaa syytäni [&:][:(]

Tosta vasemmanpuoleisesta kuvasta me ne joulukortit teetetettiinkin (vitsi mikä sana) [:D]

Ekat jouluvalot palamassa!

+ Ulkona lyhdyt, joissa sisällä tollaiset tuikut, jotka toimii pattereilla.

Tänään tuli myös ostettua vessaan pikkukynttelikkö, yhdet uudet ulkovalot, tabletteja, hauskaa joulua -kyltti ovelle ja sisälle sellaset valaistut oksat + lahjapaperia... Vielä ei vaan viitti kaikkii esille laittaa. Joululakanat on tilauksessa... Niin ja joulusiivouksia myös aloitettu. Hitaasti mutta varmasti [:D]

hih,Gibsoni on laittanu tuulemaan[8D] mäkin kattelin joulukoristeita kaupoilla tänää,vaan en vielä raaskinu ostaa[:D] ens kuussa sitten[;)][:D]

Saatin laitettua pihalle ulkovalot, aamulla tuli ikkunasta katsoessa niin joulunen olo kun valot kajasti, lunta satoi ja maa valkeana<3
Sain teetettyä isovanhemmille niin loistavat kuvamukit poikien kuvilla, tosi hienot[:)] Kummeille pitäisi jotain kivaa keksiä, jotain järkevää mitä voisi poikien kanssa askarrella.. ei vaan keksi mitä[8|]

Me päätettiin teettää meidän kummeille sellainen palapeli [:D]
Liitetään siihen sekä itsestämme kuvia, että tuosta neidistä. Vähän sellainen huumoripläjäys. Saavat sit kasailla sitä ja katsoa mitä sieltä paljastuu [:D]

Taatu: Kyllä! Joululakanat "IHANAA" hih...

Meillä on myös punaiset lakanat, mutta ei varsinaisesti jouluset muuten. Niitä kuitenkin käytetään ainoastaan jouluna [:D] Ne on ne sellaset love is... jossa tyttö ja poikakuvat ja sitten joku tekstinpätkä perässä siinä love is... Aluslakana pun. myös ja viime jouluna oli pakko tukea serkkutyttöjä ja ostaa niiden tekemät tyynyliinat (en oo varma onko partion vai koulun kautta). Nyt tänä vuonna en viittiny enää tyynyliinoja hommaa nii päätin ostaa leivinliinavuosikalentereita kun oli toisena vaihtoehtona. (Muistan ite kun jotain koulun kautta yritettii myydä nii sukulaiset oli aina se ketkä osti, nyt on pakko ostaa itekki vaikkei niillä oikeesti mitään tekiskää)

Lumi on saanu mun pään sekasin kun menin jo laittamaan keittiöön jouluverhot. [:D] Saatiin vihdoin ikkunat pestyä (muutettiin tähän kämppään toukokuun lopulla) joten meinasin että verhot vaan heti sinne. Ku ei noi pelkät sälekaihtimet anna kauheen kotoista tunnelmaa.
Ja meilläki parvekkeella ulkovalot ja pari kynttelikköä ikkunoilla. [:)]

Mut että Gibsoni oikein vessaan kynttelikkö? [:-] en ookaan moista ajatellu. [:D] Täytyy itekin tollasta harkita.

Mä kans jo kattelin, että kohta lähtee verhot vaihtoon...

Biranna: Joo, löysin tarjoustalosta sellaisen minikynttelikön, mikä toimii pattereilla. Se on just soppeli tonne meidän vessan ikkunaan [:D] Ku ei siihen saa mitään johtoja roikkumaan ja pistokekin on liian kaukana. Makso joku 5 eur [:D]

Takaisin