Joskus meitä pelottaakin <3

elisa90, siitä, että sydänääniä ei kuulunut neuvolassa vielä rv 9+3 ei kannata olla kovin huolissaan. Voihan olla että sun kierto on ollutkin luultua pitempi, ja et olekaan ihan niin pitkällä vielä. Plus mulla neuvolassa kuunneltiin sydänääniä vasta rv 12 jälkeen, kun kuulemma neuvolan dopplerille se on raja, ennen sitä tuskin mitään kuuluisi. Joten siitä ei kannata siis ainakaan niin murheissaan olla. Ja jos lääkäri on vuodosta koittanut rauhoitella että hätää ei olisi, ja kohdunsuu täysin kiinni, niin yritähän nyt ottaa rauhallisesti sinne ultraan asti. Rauhallista joulua!

^ Ei minultakaan nyt edes yritetty kuunnella sydänääniä. Sanoi neuvolatäti suoraan, ettei heidän dopplerilla todennäköisesti niitä edes kuulisikaan 9. viikolla.

Tullukka, mulla kävi aivan samat ajatukset tänään mielessä :D Miksei raskautta varmisteta mitenkään? Uskotaan vaan siihen, kun sanotaan että raskaana ollaan. Minuakin asia turhauttaa, kun olis todella kiva saada "virallinen" varmistus asiaan... kai se täytyy vaan uskoa, kun ei ole mitään ulos tullut ja aikanaan joku kusitikku näytti 2 viivaa. :p

Mun pelot oli tällä kertaa aiheellisia. Sen opin, että pelkojen kanssa ei kannata turhaa elää, vaan jos raskaus vähänkään huolettaa niin kannattaa mennä tarkistuttamaan asia. Yleensä kaikki on kunnossa, mutta jos ei olekaan, niin sen saa sitten tietää mahdollisimman pian ja pääsee aikoinaan toipumaan fyysisesti henkisesti.

Täytyy sanoa et nyt alko pelottaa kun lukee noita ketjuja :D Ensimmäinen lapsi tulossa ja taidan tehdä kaiken "väärin" kun värjään hiuksia, oon juonut kahvia tms. Ei kyllä tullut mieleenkään että hiusten värjääminenkin vois olla vaarallista lapselle?? Tässähän tulee ihan hysteeriseks, ei siis pidä lukea näitä enää :D

Kirzii, se kohtuus vaan kaikessa :) parit kupit kahvia päivässä ja värjääminen parin kk välein ei haittaa mitään ;)
Ja muistaa ettei se liika stressikään ole hyväksi ;D

Mulle jotenki oli itsestään selvää etten värjää hiuksia plussan jälkeen ku se on aina ollu jotenki muutenki sellanen myrkkyjuttu ilman raskauttakin. Ihmekkös se kampaaja katto mua pikkasen kieroon eikä vastannu ku lausuin sille niin varmana että "en TIETENKÄÄN enää voi värjää juuria nytte sitte" :D. Aika monihan värjää eikä siitä mitään seuraa, pikkasen ehkä ylitärkeilin päässäni tossa. :D Kaffetta oon vähentänyt ja ollut aika tarkka syömisissäni, lipsunut myös yhtälailla ja toivonut parasta. Yrittänyt parhaani ja luulen että se riittää, toivottavasti :)

Eilen katoin yhtä jenkkisarjaa nauhalta missä nainen oli 4. kuulla raskaana. Hän siinä poltti tupakkaa ja häneen pistettiin jotain hillittömia mielialalääkkeitä yms. Ku ei halunnu kertoo et on raskaana. Putos myös lopussa aidalta parin metrin korkuudesta ja ei mitään, puisteli farkut ja jatko vaan. Pikkase fiktioo, tai no en ite ainakaan kokeilis :D

Kattelin myös aiemmin jonkun täällä laittaman linkin missä suomessa raskaanolevilta kielletään vaikka ja mitä, kuntaas jossain venäjällä ollaan tyyliin, no älä ny hirveesti dokaa, ainakaan ihan kokoajan.. joku kultainen keskitie kai jos on perusterve. Ja maalaisjärki, sillä oon koittanu sompailla sääntöviidakossa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin