Mulle jotenki oli itsestään selvää etten värjää hiuksia plussan jälkeen ku se on aina ollu jotenki muutenki sellanen myrkkyjuttu ilman raskauttakin. Ihmekkös se kampaaja katto mua pikkasen kieroon eikä vastannu ku lausuin sille niin varmana että "en TIETENKÄÄN enää voi värjää juuria nytte sitte" :D. Aika monihan värjää eikä siitä mitään seuraa, pikkasen ehkä ylitärkeilin päässäni tossa. :D Kaffetta oon vähentänyt ja ollut aika tarkka syömisissäni, lipsunut myös yhtälailla ja toivonut parasta. Yrittänyt parhaani ja luulen että se riittää, toivottavasti :)
Eilen katoin yhtä jenkkisarjaa nauhalta missä nainen oli 4. kuulla raskaana. Hän siinä poltti tupakkaa ja häneen pistettiin jotain hillittömia mielialalääkkeitä yms. Ku ei halunnu kertoo et on raskaana. Putos myös lopussa aidalta parin metrin korkuudesta ja ei mitään, puisteli farkut ja jatko vaan. Pikkase fiktioo, tai no en ite ainakaan kokeilis :D
Kattelin myös aiemmin jonkun täällä laittaman linkin missä suomessa raskaanolevilta kielletään vaikka ja mitä, kuntaas jossain venäjällä ollaan tyyliin, no älä ny hirveesti dokaa, ainakaan ihan kokoajan.. joku kultainen keskitie kai jos on perusterve. Ja maalaisjärki, sillä oon koittanu sompailla sääntöviidakossa.
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app