Jos ei jaksakaan intoilla

Heippa teille helmikuisille tuolta maaliskuisten puolelta! [:D]

Pakko on mainostaa netistä saatavia äitiysvaatteita tai lähinnä Carriwell tuotteita. Tilasin sen housuihin laitettavan lisäkappaleen napin ja vetskarin kohdalle http://www.babyidea.fi/aidille/carriwell/flexibelt.html.

Mulla on nyt just jääny ulkoilupöksyt pieneksi masusta ja kokeilin tänään lisäkappaletta ja se oli tosi hyvä. Ja jos tarttee ulkoilutakin, niin esim Stadiumilta vois ostaa kokoa tai kahta isomman, sellasella saattais pärjätä...
Farkkuihi lisäkappale oli vielä liian väljä ja tuntui että farkut tippuu jalasta.
Oon tilannu imetys ja odottajan yöliivejä myös tuolta... yöliivit tuntuu hyvältä eikä tisseihin enää satu kun nousee yöllä pissalle (useamman kerran) ja kun kääntyilee. http://www.kenguruu.fi/product_info.php?manufacturers_id=22&products_id=63&osCsid=6ef4b1143eeeade30c43f0b596d3d959

Muuten olen pärjännyt trikoopaidoilla ja legginseillä + tunikoilla... [;)]
A-linjaiset takit on jees ja sain anopilta talviturkin (myös a-linjainen) lainaan sitten loppuajaksi...

Mulla np-ultrassa muuten näytti, että ollaan viikkoa pidemmällä ja yhdessä kuvassa tallennettuna jopa lasketuksia ajaksi 28.2.2010, mutta virallinen la on 8.3. Olen myös tuntenut liikkeitä jo 16 viikolta lähtien ja ajattelin ensin että vauvan on pakko olla isompi kun muut maaliskuiset ei ollu läheskään tuntenut liikkeitä vielä silloin.

Mutta mistä sitä tietää millä viikolla vaavi päättää putkahtaa... [:D]

Hyviä vointeja [:D] ja mukavaa syksyä!
 
Flexibelt näyttää sopivan niille "laiheliini" odottajille, jotka käyttää sairaan kireitä
farkkuja muuten. Itse olen mieluummin verkkarityyppiä ja mielestäni tärkeintä
on se, että itsellä hyvä olla, eikä se, että miltä näyttää / mitä muut ajattelee.
Ostinkin kevyttoppahousut intersportista kokoa XXL [:D] On meinaan mahalla
tilaa kasvaa, ja näin voin harrastaa kävelylenkkejä, ilman, että perse on jäässä.
 
Paitojahan voi ostaa sieltä isojen tyttöjenkin osastolta helposti. Ja tunikoita
on kaupat täynnä. Mun onkelma oli lähinnä lämpöset ulkoiluhousut ja nyt sekin
on sit hoidossa, vaikka maksokin viis kybää, mutta en voi erakoitua tänne
kämppäänkään.
 
Mulla ei oo ollu mitään tissikipuja, paitsi sillon ihan alus. Muilla? Täällä olis RV21+1
 
Mä oon kuule corolla ihan kateellinen tosta sun ulkoiluvaateongelmasta! Se osoittaa, että sussa on virtaa kuin pienessä pitäjässä, kun jaksat liikkua noin paljon! Itse kävelen noin tunnin päivässä, mutta se on työmatkakävelyä. Ja toistaiseksi olen tarjennut ihan normaaleilla äippähousuilla tepastella. Illalla en sitten jaksa erikseen lähteä lenkille. Viikonloput mulla sujuvat pyykkivuoria selvitellessä, siivotessa ja arkisia ostoksia tehden tulevaa viikkoa ajatellen. Sinuun verrattuna elelen kuin pieni mummeli. Tai no, ehkä keskikokoista hiukan suurempi mummeli. [:D]

Mä olen valitettavasti ollut painoltani sellainen jojottelija. Ennen raskautta laihduin noin 10 kiloa. Siksi mulle mahtuu iso osa jo olemassa olevista vaatteista. Kevyttoppavaatteet tosin taatusti jo kiristävät, joten voi olla että joudun suuntaamaan jonkin hypermarketin sporttiosastolle tsekkaamaan, josko sieltä löytyisi isommillekin naisille ulkoilupukuja. Luulisi, että niitäkin löytyisi, sillä onhan olemassa niitä tunikoita ja pöksyjäkin kaiken kokoisille.

Mua on alkanut hirvittämään se, että miten saan raskauden aikana kertyneet kilot pois synnytyksen jälkeen. Minuun on kilot aina tarttuneet varsin hanakasti. Raskauden aikana paino on noussut noin 300 g/vko. Saa nähdä millaista sapiskaa saan ensi viikolla neuvolassa... [8|]

Nyytinkantaja: Kiitos vinkeistä, menen heti tutkimaan, jos minullekin löytyisi jotakin. Asuvalikoimassani on tällä hetkellä 2 housut ja 2 puseroa. Onneksi isoja t-paitoja voi käyttää pitkähihaisen t-paidan kanssa. En ihan hirmusti haluaisi ostaa vaatteita, mutta toiset äitiyshousuistani (farkut) kiristävät ja taitaisi olla vauvan kannalta parasta suosiolla hyllyttää ne.

Tuntuuko corolla sulla joka päivä vauvan potkuja? Mä olen vähän huolissani, kun tämä beibe potkaisee vain joitain kertoja päivässä niin, että minä tunnen sen. Toivottavasti se on normaalia. Viikkoja on nyt 22+1.
 
Kiitos Maippi kauniista sanoista. Tunti päivässähän on enemmän kuin riittävästi! Joten tuskin kannattaa murehtia, jos illalla ei energia riitä lähteä erikseen lenkille. Itselläni työmatka on 20 km, joten autolla on kuljettava. Ja koska tekee "istumalihas"-työtä yöt, niin kyllä sitä päivän aikana tarvihtee raitista ilmaa saada ja päästä liikkeelle, ja mikäs näillä keleillä on lenkkeillessä. Täällä nykysessä asuinpaikassa plussana se, että ulkoilureitit on tosi upeat.
 
Mulla on kans jojottelu tuttu juttu. Painonvartijoiden CD-rompun avulla pudotin jokunen vuosi sitten 15 kiloa, mutta en ollu tarkkana, niin nehän tuli takas. Pysyvä painonpudotus on perhanan vaikeeta hommaa. Mä osaan kyllä laihduttaa, mutta että pitää se paino samana... Huh huh, koko loppuelämän työ. Mutta ei auta. Kyllä näistä kiloista on päästävä, lopullisesti. Imettäminen kuulemma ainakin laihduttaa [:)] Ja muutenkin kuullut, että raskauden ajan kilot lähtis helpommin, kuin muilla ansioilla kerrytetyt. Joten nyt ei ole aika murehtia vaan syödä kun se kerrankin on "sallittua" [:D]
Ja annetaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kommentit tyyliin: "Anteeksi nyt vaan, mutta sä oot aika iso!" [:D]
 
Mulla on keskiviikkona kans neuvola. Nyt saa sitte ne kaavakkeet millä voi hakee äitiyspakkausta.
 
Niin ja Maippi niistä potkuista... Älä huoli. Mulla menee päiviä, etten tunne mitään. Mun täytyy maata aivan hiljaa paikallaan ja oikeen keskittyä, jotta mä niitä tuntisin. Yks tapa on tietysti vähän härnätä sitä mukulaa, painelemalla alavatsasta[;)] Mä sain kerran oikein kunnon potkun vastalauseena härnäykselle.
 
Ikenet mulla vuotaa verta aina harjatessa, onkohan se normaalia? Hampaat on kyllä paremmassa kuosissa kun varmaan ikinä, koska lopetti tupakan polton / punaviini ja kahvin juonnin. Nenästä
tulee kans useimmiten verta niistäessä. Mutta kaippa sekin normaalia on.
 
Viikonalkuja kaikille!
 
MOON!! Eikös lain mukaan työnantajan oo tultava vastaan noissa raskausajan lääkärikäynneissä? Sellainenhan tuo sokerirasituskin kuitenkin on... Eli työnantajan on joko tarjottava sulle mahdollisuus tehdä tunnit sisään, tai sitten sun täytyy saada ne ihan vain vapaaksi!
 
Moikka
SannaKoo: Kyllähän mä saan vapaata aina tarvittaessa noihin neuvolakäynteihin yms mutta kun ne on palkattomia.  Ja mun työaika on niin jännä että aamuaika labrassa on keskellä mun työpäivää...  Työmatkaakin on n.40km/suunta, joten aikaa noi vie.  Onneksi neuvolasta on yleensä löytyny iltapäiväaikoja niin ei ole tarvinnu isompia työjärjestelyjä tehdä.
 
Nyt pitäis päättää ottaako sikainfluenssarokotetta.  Se olisi meidän pitäjässä tarjolla parin viikon päästä.  Meinaatteko te ottaa???  Oon kahen vaiheilla tässä asiassa ja mistään ei tunnu saavan sellaista puolueetonta mielipidettä.
 
corollamyyntiin: Kai se ienten verenvuoto kielii ientulehduksesta.  Mulla on puolestaan esiintynyt hampaiden "murenemista" = pari sirua irronnut.  Jotenkin jäänyt kuitenkin ajan tilaaminen hammashoitoon kun ne jonotusajat on useampaa kuukautta kuitenkin, eikä hampaita särje ...vielä.  Riemuitsin alkuraskaudesta että nyt laitetaan hampaat kuntoon kun pääsee helpommalla hammaslääkäriin, mutta sitten selvisi, ettei raskaana olevilla ole enää sitä "etuajo-oikeutta" hammaslääkärikäynteihin.  Höh.
 
Sikainfluenssarokotteen ottamisesta...
Jos sen ottaa on mahdollisuus saada Guillan-Barren-syndrooma.
Mahdollisuus on jotain yks miljoonasta, mutta en halua olla juuri se.
Mieluummin kärsin kuumeen ja kurkkukivun, kuin halvaannun tai
pahimmassa tapauksessa kuolen... Näin mä sen ajattelin.
 
 
morjens kaikille,
Kirjoittelen tänne foorumille ekaa kertaa, oli ihan hauska löytää tällainen juttuketju, kun tosiaan itse ei kanssa voisi vähempää kiinnostaa kaikenlainen ylenmääräinen hössötys vauva-asiasta. Koiraihmisenä ne koiranpennut on todella edelleen söpömpiä kuin ihmisen! Meillä muutenkin lasten hankinta on mennyt aika pitkälle ihan vain siksi että mitään vauvakuumetta ei sitten ole koskaan tullut, eikä näköjään tule. Mä luotan kovasti siihen että luonto hoitaisi hormoneilla sen kiintymyspuolen sitten hyvin.. Näyttää se koiraemoillakin hienosti toimivan [;)]
On se oma pentu varmasti sitten kuitenkin eri juttu kuin muiden muksut, vaikkei mulla sinänsä ole mitään lapsia vastaan, mut ne vaan ei herätä mitään kummoista tunnetta.

Kyl se sitten jotenkin se omakin ajatusmaailma ehkä hiljalleen on alkanut kääntyä positiivisemmaksi, kun lapsi on alkanut konkretisoitua enemmän esim. ultran jälkeen. Meidän vauvan pitäisi syntyä vasta huhtikuun alussa, joten sinänsä aika alkuvaiheessa mennään.
Mulla oli hyvä idis, mä kerroin omalle äidilleni, että se saa luvan ommella vauvalle sellaisen teddy-kankaisen haalarin, joka on samanvärinen kuin rotu jota harrastan, missä on huppu korvineen ja kaikki. Muutaman koirapentueen kasvattaneena aattelin, et menee ikään kuin enemmän täydestä tähän laumaan [;)]

Mulla muuten oli kanssa tosta sokerirasituksesta kokemusta, täällä meillä kuulemma testataan kaikki yli 25v. odottavat, käytäntö vaihtelee kunnittain. Meidän TK:ssa sokerilitku oli yllättävän hyvää, semmosta laimean kokiksen makuista eikä edes kamalan makeaa. Kylmässäkin olivat pitäneet, joten ihan kuin limpparipullon olisi juonut. Verikoe otettiin ennen ja 2h jälkeen, väliaikana piti istua aloillaan eikä saanut tehä mitään. Ei tullut mitään huonoa oloa tms. Joten sinänsä ihan helppo juttu, tylsäksi vaan voi käydä.

Hyvää syksyn jatkoa vaan muille!
 
Iinespiines, "On se oma pentu varmasti sitten kuitenkin eri juttu kuin muiden muksut"
Todellakin! Olen aivan sata, että se on ihan eri asia.
 
"vaikkei mulla sinänsä ole mitään lapsia vastaan, mut ne vaan ei herätä mitään kummoista tunnetta."
Sama täällä, ei mitään tunnereaktioo vieraisiin mukuloihin. Ainut on, että siskon poikiin on asenne/ajatukset muuttunut, vaikkakin en vieläkään välitä kuunnella niiden kitinöitä. Mutta kenestä
se nyt sitte olis niin hauskaa, jos toinen poraa vieressä täyttä kurkkua...
 
Possufluu-rokotteesta vielä, että olen nyt saanut kuvan, että tosi monet jättää sen ottamatta.
 
Moon, kyllä se varmaan ientulehdusta on. Täytyy ruveta rassaan hampaita oikein kunnolla. Tähän asti kyllä pessyt hampaat kahdesti päivässä, mutta nyt vois lisätä tuon hammaslangan ja suuveden päivittäiseksi...
 
Meinasin viime yönä nukahtaa töihin. Nojailin pöytään poski kämmentä vasten ja silmät meni kiinni.
Sitte säpsähdin hereille kun tuntu oikein mojova potku mahasta [:D] virallinen valvoja anto käskyä, ettei työvuoro ole vielä ohi... Aika jännä.
 
Muilla särkyjä alapäässä? Ei sisäistä vaan ulkoista kipua, vaikea kuvailla, mutta
aivan kuin nivuset ja jalkoväli olisi turvoksissa, häpyluun päältä. Ja särkee suht paljon, joutuu
vetään ankkakävelyä. Eilisen kävelylenkin jälkeen (n. 7km) ulvoin tuskasta.
Tätä on jatkunut pari viikkoa, mutta eilisen jälkeen on ollu huomattavasti kivuliaampi.
Pitääkö lopettaa lenkkeily??? Perhana mitä kaikkia kremppoja sitä vielä ehtiikään tuleen.
 
RV 22+4 
 
Maippi ja muut, miten menöö?
 
Pakko avautua... Ekaks suututti, mutta nyt jo lähinnä huvittaa,
nuoret aikuiset, joilla on pieni lapsi tai toinen, jotka ehdottomasti
haluavat tulla mulle kertomaan miten kamalaa ja hirveetä pienen
lapsen kanssa voi olla, koska tietävät, että tämä on meitin ensimmäinen
ja meillä sitä kokemusta ei vielä ole.
 
Mun tuleva kevät on kuulkaa mustamaalattu jo moneen kertaan tyylillä:
"Se on ihan helvettiä" "Ei sitä vaan voi tajuta mitä helvettiä se on"
"Se mukula huutaa yötä päivää ja jos ei huuda, niin sit se ei oo normaali"
 
Joo-o. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa? En oo mikään vajaaälynen ja
ymmärrän, että työtähän se pieni mukula teettää, mutta käsittääkseni
sen mukana syntyy iloakin. Ja tietääkseni kukaan ei ole vielä kuollut siihen
että mukulan kanssa on henkisesti ja fyysisestikin rankkaa.
Kyllä kun seuraava tulee manaan mun lähitulevaisuutta, käsken pitää
omana tietonaan. Ei mua kiinnosta ressata etukäteen mitä tuleman pitää!
 
Ajattelin, että saatanpa jättää katsomatta synnytysvalmennusvideonkin.
Kyllä ne kätilöt taitaa osata hommansa siellä sairaalassa kun se aika tulee.
Haluan kokea synnytyksen itse omana kokemuksenaan ja olla siitä sitten
omaa mielipidettä, enkä halua että siitä on mitään ennakkokäsityksiä / pelkoja.
Ressiähän tuollanen synnytyksen järkeily etukäteen vaan teettää...
Luonto hoitaa hommat - au naturel - corollamyyty
 
Semmosia!
 
Pakko kommentoida, kuulosti noi kommentit vauvan kanssa elelystä niin kamalilta. Mulla ainakin on ekan lapseni (nyt 10-v.) kohdalta kokemukset ihan erilaiset. Esim. vauvana poika alkoi tankkaileen yötä vasten kymmenen aikaan, kahteentoista mennessä oli täydessä unessa, nukkui noin kuuteen, jolloin heräs syömään ja jatkoi nukkumista sitten 9-10. Eli sain tosiaankin nukkua alusta asti kunnolla. Lisäks poika nukkui päivän aikana kahdet päikkärit.
Toki ei voi etukäteen tietää, mitä vaivoja vauva kärsii, mutta sanoisin, että pääsääntö on se, että jos et itse stressaa ja häslää kuin päätön kana lapsesi ympärillä, on lapsi itsekin rauhallisempi ja tyytyväisempi. Eikä mallia kannatta ottaa muista, jotka on tietävinään kaiken lapsista - kukin tekee/toimii tavallaan ja se on varmasti sille omalle lapselle juuri se paras tapa. Minä ainakin uskon siihen, että jokaisella äidillä on sisällään ne tiedot ja taidot äitinä olosta, täytyy vaan uskoa siihen omaan tapaan toimia. [:)]
 
Kiitos konstantiina vastauksesta. Kivasti sanottu.
Juuri noin olin itsekin ajatellut, en vaan käsittänyt mistä
ihmeestä se kaikki negatiivisuus tuli ja tuntui jo, ettei
kenelläkään ole mitään positiivista sanottavaa pienten lasten
hoitamisesta. Mutta tästä lähtien jätän negatiiviset kommentit
omaan arvoonsa ja jatkan eteenpäin omalla tyylillä.
 
Hei naiset!!

Siis ihan mielettömän siistiä, että on muitaki ku minä, ketä ei jaksa intoilla, ja samoissa lasketuissa mennään kans! Mä tunnunstan jo nyt, etten oo vieläkään ostanu mitään muuta ku yhet mammahousut henkkamaukalta, enkä oo kyllä vielä ajatellukkaan hankkia mitn. :S
Mullon kaks karvatonta koiraa, toinen on vielä pentu ja vähän levoton tapaus - voitte vaan kuvitella millasta on pukee niitä tän mahan ja rikkinäisen selän kanssa ja mitä kaikkee tässä näitä vaivoja nyt on sit tullukkaan..
Ja voih te "onnelliset" ketä tiätte tulevan lapsen sukupuolen! :) Meillä otus laittoi rakenneultrassa jalat yhteen ja pomppi mun virtsarakon päällä. :D Eli me täällä jännitellään miehen kanssa sitten kumpi sielt tulee, mut sillähän ei nyt oo mitn väliä.. kunhan mä joskus tajuan että sieltä on uusi perheenjäsen tulossa..

Harmi muuten, että nyt vasta hoksasin teidän viestiketjun, luin muutaman sivun vasta ja vielä on vähän luettevaa, mutta whipii, toivottavasti jaksatte keskustella vast'edes myös! :)

vielä tosta nasunuha-rokotteesta, mun piti mennä huomenna aamusta hakeen se, mutta taitaa olla nyt niin että mä oon jo saanu jonkun influenssan, ainakin on kuumetta ja olo ihan kakka.. :(
 
Tervetuloo remmiin KultaHauki, komee nikki sulla :)
 
Mitäs hei isänpäivälahjaks ihmiset? Meillä isät ovat 60+ ikäisiä ja
mitään erityisempiä harrastuksia ei ole, joten on taas ihan hermoja
raastavaa järkeillä mitä viedä. Suklaata? Ässä-arpoja?
 
jeij, thänks :)

isille, mä lähetän mun 50v isälle kortin ja muumimukin. Ajattelin kun se aina kahvia juo, että muistaa mut. Oon sitten antanu äitilleki aina muumimukin, kun muuten tuntuu niin hassun turhalta tommoset isän ja äitienpäivät ja jos olisin lähenpänä ku 400km päässä niin leipoisin kakun ja se taatusti riittäis..
 
Ajattelin muuten ostaa tuolle minun omalle miehelle, vaikka se onkin vasta tuleva isä, niin isyyspakkauksen. oon jo vähän keränny sinne pääkallotutia ja pari mustaa rockahtavaa potkupukua. En minä kyllä tiä mahtuuko se vauva ikinä niihin, mutta onphan isillä sit jotain puettavaa? :D
 
Tervehdys taas!
Kävin toissapäivänä ottamassa sikarokotuksen.  Koskaan aikaisemmin en ole influenssarokotuksia ottanut, joten en tiedä kuinka yleistä on oirehtiminen...  Mulla tuli käsi aivan julmetun kipeäksi, imusolmukkeet kipeyty kainalossa ja eilen oli vähän lämpöä.  Johtuneekohan ihan vanhuudesta, en muista että lapsena ois rokotukset vaivannu enää pistoksen jälkeen <:D  On olo helpottanut tänään jo huomattavasti ja jos nyt tolta taudilta välttyy (ja hyvässä lykyssä se suojaa lastakin) niin olen tyytyväinen.
 
Mulla jää lahjomatta tuleva isä.  Oma isäkin saanee vain tekstiviestionnittelut.  Ei oo niin ollu tapana juhlia noita päiviä lapsuuden jälkeen.  Ensi vuonna on varmasti ihan eri asia kun nyytti on jo ulkoistettu.
 
Corollamyyntiin:  Onkohan noi kuvailemasi kivut niitä liitoskipuja?  Mulla ainakin eräs ystävä kuvaili niitä "kuin pistettäisiin häpyluuta sukkapuikolla".  Voin siis kuvitella että on todella epämiellyttävää :/  Neuvolassa terkkari puolestaan kertoi, että se kohdunpohjan korkeuden mittaaminen voi myös olla todella kivuliasta jos liitoskivuista kärsii.  Toivottavasti sulla on kuitenkin helpottanut eikä muillekaan ole vastaavia tullut!
 
Moon, liitoskipujahan ne. Ja tosi kivuiliaita. Lenkkeily on vähentyny radikaalisti,
ennen 6 km lenkkejä -> nyt noin 1,5 km ja tahti on tosi hidas. Juu ja se korkeuden
mittaus sattu jonnin verran, en vaan osannu ajatella, että se johtu juurikin näistä
vaivoista.
 
Tuttu otti sen nasunuharokotteen (30v.mies) ja tuli päivän päästä kovaan kuumeeseen.
Itse en sitä ota.
 
KultaHauki, Mä oon kans keräilly miehelleni isyyspakkausta, koossa on: pyykkipoika, earit, baby blues-kirja, iskä-paita, suklaata, kortsuja, vaippa ja stressilelu.
 
 
Heippa pitkästä aikaa. En ole sivuille ehtinyt, kun surffailuaika on mennyt lähinnä possuflunssarokotteesta tiedon hakemiseen. Ja yhtään sen viisaammaksi en ole tullut, vaikka olen sen lisäksi jutellut 3 eri lääkärin ja 3 sairaanhoitajan kanssa. Että silleen. Alkaa olla uupunut olo koko asiaan.

Isyyspakkaus on hyvä idea! Mitäköhän siihen voisi pienillä kustannuksilla pakata? Pyykkipoika ja tutti eivät ainakaan maksa paljoa, joten ehkä sellaiset voisi hommata. Ja sarjakuva on myös hyvä idea. Täytyypä ryhtyä tuumasta toimeen!
 
Heipä hei. Pitkästä aikaa.

 Ei tässä vieläkään ole alettu hössöttämään.. vaikka ehkä pikkuhiljaa pitäis. Ihanaa toki on , että vauva on tulossa... mut mä  voisin oikasta nyt 3 kk. Muksukin jo ehdotti jos menisin lämpölampun alle makamaan ni vauva kypsyis vähä nopeemmin. Auttaisko?

 Mitään en ole vieläkään ostellut, mutta mummi sitten on vähän sitä sun tätä kirppareilta kerännyt. Tulevaa isää en todennäköisesti muista sen ihmeemmin kuin lähettämällä joka viikkoisen "tilannetiedotuksen" tyyliin vauva on nyt sen ja sen kokoinen ja siellä mahassa tapahtuu sitä ja tätä. Ehkä kirjoitan siihen jotain "hyvää isänpäivää tulevalle isälle .." tai sit en.
 
Liitoskivut on oikeesti saatanallisia kun sille päälle sattuu.. anteeksi sanavalinta, mutta esikoisen aikana ei työnnetty sukkapuikkoa vaan saamarin tylsää puukkoa kertaiskulla häpyluun läpi. Tuohon kipuun auttaa jonkin verran tukivyö tai hetken nojailu eteenpäin ja kun tuo kipu ei välttämättä lopu edes synnytykseen, tosilla saattaa alkaa se vasta silloin. Ja öisin ko kylkeä kääntää ni ei kannata ottaa jaloilla vauhtia. Siihen huutoon herää koko naapurosto.

 Rinnoista valuu esimaitoa hela tiden, pakko pitää tolloa liiveissä ettei paidat kastu.. ja sekös tissejä sitten kutkuttaa.

Onneks enää on noin 90 päivää.. jospa sitten tää ois ohi. Liikkeet on kyllä ihania ja ihana että ötö kertoo olemassa olostaan.  Mutta jotenkin tuntuu että kaikki ois helpompaa ko laps ois tossa sylissä. 

Äippäpakettikin oli postiin tullut jos ens vkolla joku ilta kävis hakemassa. Ei tässä pitkä matka ole, mutta on enemmänkin kaikenlaisia paketteja haettavana ni jos kaiken sitten kerralla.
 Isyyspakettia en kerää, ymmärrettävistä syistä, mutta sisaruspakettia olen kerännyt tulevalle isosiskolle.


Nyt mä meen mahan viekkuun kölliin.. jos lähdettäis muksun kanssa illalla vähän ihmisten ilmoille.
 
 
 
Takaisin
Top