Enpä edes muistanu mitä olin viimeks kirjottanu ku oli niin sekapäinen olo siitä valvonnasta ja muusta. Yleensähän mökille mennään rentoutumaan mutta nyt hmmm no, kun oikeesti muistelen niin saunassa oli ihan jees käydä mutta muusta en oikeesti edes muista kun on menny niin koomassa [8|]
En tiiä mitä meiän hyväntuuliselle muksulle on tapahtunu, jossain välissä se on näköjään vaihtunu tommoseen sumutorveen joka jaksaa välillä olla 10min nauravainen ja sitten alkaa se naamanvääntely ja suora huuto. [:(] Onneks nyt on ukkoki jaksanu olla tukena kun sekin pääs näkemään millasta ton lapsen kanssa on jokaikinen päivä... Parin viikon päästä mun oli tarkotus mennä kavereiden kanssa iltaa istumaan, alunperin niin että lapsonen ois mukana, mutta nyt taitaa kääntyä niin että poika jää isin kanssa kotiin ja mä meen kalkattamaan tyttöjen kanssa ja olen yötäkin pois kotoa, JES! [:)]
Laskin tässä jo epätoivoissani että kuinka monta päivää on siihen että lapsi alottaa päivähoidon ja mä pääsen unohtamaan kuinka työläs se onkaan ja jeesustelemaan miksi joku haluaisi teipata sen aloilleen kun itse näen sitä vaan sen tunnin päivässä niin että se on hereillä [;)] Pyydän anteeksi jos joku tosta loukkaantuu, mä yritän täällä selvitä mustan huumorin avulla.
Niin joo, meillä kanssa on päristelty jo pitkään. Se on semmonen kiva juttu mikä saa hyvälle tuulelle tämänkin perusnegatiivisen äidin vaikka tapahtuisi ruokapöydässäkin [:D]