Enkelikasvo
Silmät suurina ihmettelijä
Oli kamala lauantai. Kaverit tuli 7v poikiensa kanssa tänne kun lupasin mennä niiden kanssa Hevisauruksen konserttiin. Siellä oli oikeestaan ihan kivaa. Pakotin miehen mukaan, julma minä. Muksu jätettiin mun vanhemmille (ne on ihan hömppääntyny ekasta lapsenlapsesta, voi siis käyttää lapsenvahtina miten paljon haluun). Aikusia miehiä ja naisia lavalla kumiasuissa laulamassa/soittamassa jotain hevintapaista lastenmusaa. Oli se loppuunmyyty ja kaikki kakarat tuntu olevan enemmän ku innoissaan. Pelkästaan lapsista lähti kovempi melu ku festareilla. Täällä on jotku lasten laulu kaupunki festari jutut tai jotain. Onneks ei tarvinnu muissa konserteissa käydä.
Pahinta tässä kaikiessa oli, kun pojat talsi ovesta sisään juustonaksu pussit kädessä. Iski paniikki ja kamalimmat painajaiset päälle alle sekunnin. Kuvittelin niitä pikkukäsiä juustonaksuista tahmasina meidän mustan kangassohvan kimpussa. Aivan kamalaa. Kaverit ei pidä juurikaan kuria tai se kuri on vaan huutamista joka ei johda mihinkään. Illan muuttuessa yöksi ja poikien väsyessä ja alkaessa hieman riehua aloin pelätä jo viinitelineeni (siis viinipullojen, telineestä viis) puolesta.
Luulen etteivät enää tule meillä yöksi. Parempi niin. Mun hermot ei kestä sitä.
Ei mua huvita asuu sikolätissä vaikka muksu onkin.
Nyt siivoomaan keittiönlattiaa sipsinmuruista....prkl.
Pahinta tässä kaikiessa oli, kun pojat talsi ovesta sisään juustonaksu pussit kädessä. Iski paniikki ja kamalimmat painajaiset päälle alle sekunnin. Kuvittelin niitä pikkukäsiä juustonaksuista tahmasina meidän mustan kangassohvan kimpussa. Aivan kamalaa. Kaverit ei pidä juurikaan kuria tai se kuri on vaan huutamista joka ei johda mihinkään. Illan muuttuessa yöksi ja poikien väsyessä ja alkaessa hieman riehua aloin pelätä jo viinitelineeni (siis viinipullojen, telineestä viis) puolesta.
Luulen etteivät enää tule meillä yöksi. Parempi niin. Mun hermot ei kestä sitä.
Ei mua huvita asuu sikolätissä vaikka muksu onkin.
Nyt siivoomaan keittiönlattiaa sipsinmuruista....prkl.