Heippa kaikkille!
pitänee jo välillä kommentoidakkin jotain ku varmaa viikkoon laittanu mitään.
Minnuska: peukkuja sulle nyt tähän uuteen kiertoon, et nyt tärppää ja tammivauva saa alkunsa!!!
sussu: toivottavasti täti jää tulematta ja plussa pärähtää testiin!!! peukkuja!!
ihanainen: peukut ovikseen!!
mk81: peukut sullekkin et nyt ois tärpänny! ja jaksamista gradun tekoon!!
yönsäde: voih [:(] pahoittelut tädistä!!! mä niiiiin paljon toivoin et joulukuisiin pääsisit!!! mut tiesit sit itte paremmin ku sanoitki et ei mahiksia ollu, pirun noro [>:][>:] mut hyvällä asenteellasi sit tammivauvoihin!!!!
onnea jälleen uudesta vasikasta! [:)] ja nyt täysillä peukutan sylle tärppiä tästä kierrosta!! älä anna minkään estää [;)][;)][:D]
bluerose: myöskin pahoittelut tädistä!!! [:@] nyt meette sit käsikynkkää yönsäteen kans tammivauvoihin!! peukkuja tähän kiertoon!!!!![:)]
noppa: mites siel menee?? plussaa? tätiä?
miplis: kiitos! ja peukut sullekkin!![:)]
paipapu: hienoa että siellä voidaan hyvin, äläkä pelkää vaikkei hirveitä oireita olekkaan! nauti olostasi! ja hyvää vointia sinulla!!
mä sanon sen verran tuosta oireettomuudesta et mulla ekassa raskaudes ei ollu yhtää mitää oireita, ihan normi olo.(tietty täti jäi tulematta) ainut oire jo ennen plussaa oli raudan maku suussa ja sit ne ekat kuut meniki iha normaalis olos...joskus iltasin saatto olla pientä huonoa oloa mut siihen se jäi. sit myöhemmin kyl tuli kaikkee ei niin kivaa ,närästystä, vessassa juoksua, naama kukki, väsytti jne..
et ei sitä aina tartte yökkiä ja oireilla vaik se pienokainen onki matkas [:)][;)]
kaikki on varmasti ihan hyvin! [:)] onnea odotukseen!!
Omaa: tätin pitäis tulla tälläviikol...keskiviikkonakohan. mut tosiaa eka luomu kierto, terojen jälkeen joten en oota tätiä tälle viikkoa. oma kierto kun oli paljon pitempi (sillonku toimi) [;)]. no, tällepäivää on viel ovistesti mut sit ne loppuuki, enkä kyl aijo enää ostaa ku ei nuista ota selevää. (mammaksilta, david liuskatestejä) parina päivänä sain aika tummahkon viivaan mut ei siis kontrolliivan vahvuista. ja parina päivänä ku lomailtii niin en testannu ollenkaa. mut eipä nuo viime kierrossakaan näyttäny mitään.
toivon todella et viel joulukuisiin pääsis! näin tos yks yö unta et tunsin mahassani liikettä molemmin puolin ja ilmeni et oon raskaana vaik itse en tienny mitään [:D] no unta se vain. jos tuota tämän viikon kattelis tulleeko tätiä ja sit ens viikon testailis jos aihetta on.
ottakaahan plussia nyt ja porukalla tammikuisiin!!!!
onko kellään viel mahiksia joulukuisiin??