joko nyt onnistaisi

mk81 joo,mä en kauheen helposta lannistu,paits aika ajoin hetkisiks. Kun oon kymmenen vuotta sairastanu vakavaa masennusta, ja kokenu kohtuu rankkoja juttuja,niin ei mua niin helposti lannisteta. Kuitenkin tän sairaudenkin kanssa oppinu elämään[:)] Kyllä tää naikkonen kestää aika paljon kaikkea[:D] Ei oo aina ollu helppoa kovin monikaan asia ja sitäpaitsi mä tiesin jotenkin että ei tuu tääkään sen helpoimman kautta, mut onneks noi rankemmatkin asiat vaan kasvattaa vahvemmaks ihmiseks lopuiks[;)]

tatjuska voi ei,pikaisia paranemisia sinne !

omaa: mää en tiedä yhtään mitä mun kropassa tapahtuu ja koska. Mutta olkoot nyt mitä on, oon varannu itelle tatska-ajan ja siihen menee tän kuun "ylimääräset". Eli jos ens kuussa sitä lekuria sitten.[:D]

Wastis: Kiitos. Sain iltapäivällä aivan järkyttävän mahakipukohtauksen kun molemmista päistä lensi ja kun istuin pöntöllä tuskissani niin meinasin pyörtyä, kasvot ja huulet meni aivan valkosiks, iski kauhea kylmänhiki ja tajunta meni hämärän rajamaille. Kaiken lisäks aloin vuotaa taas vertakin ja mies tuli auttaan kun huusin että meinaa lähteä taju niin sano että laita nyt sidettä sitten niin käsistä oli lähteny tunto ja sormet oli ihan jäykät että en saanut pidettyä mitään kädessä. Se oli jotain aivan hirveetä. Pääsin siitä sit takaisin sänkyyn ja tilanne alkoi helpottaa. Mutta olen aivan ripulilla vieläkin enkä oo kyllä koskaan kokenu mitään näin kauheeta mahatautia kun tää on.

Tein aamulla puoli 7 aikaan testin ja testi näytti negaa..Sitten nytten alkoikin menkat ja ovulaatio olis pitäny olla 5pv päästä mutta taitaa sekin siirtyä..[8|][:(] Voi harmitus,hetken jo kerkesin iloita että jee on onnistunu,mutta ei voi mitn..[8|] Ei kun seuraavalla kerralla yrittämään sitä tammivauvaa[:D][:)] Ja iloisin mielin yrittämään lähdetään[:D] Menee aika jännäksi pikkuhiljaa kun esikoinen syntyi 29.maaliskuuta 2009..Huh,kohta lähenee että jos sattuuki olemaan vielä laskettu aika toisenkin kerran maaliskuussa..Jos kesällä sitten vasta tulenkin raskaaksi..Huh,huh..[:)]Mutta toivotaan että tärppäisi nytten,pitää olla ajattelematta ja testailla sitä ovulaatiota nytten..Näytti haamuviivaa eli tulossa se on lähipäivinä..Mutta ei aleta heilutteleen peittoja jos menkat on silloin ovulaation aikaan eli saas nähä..Menkat varmaan kestää taas sen 3-4pv niinku ennenkin..Mulla on aina kestäny 4pv menkat myös kierrolla 31.[:)]

Sessyviikkoa,

SUSSU: Tervetuloa takaisin [:)]
Minä en ikäväkyllä osaa sanoa mitään valaisevaa tuosta sinun tilanteestasi [&:]
Mutta maalaisjärjellä,kun ajattelen,niin eikös raskautuminen ole ihan mahdollista,vaikka toinen munanjohdin olisikin tukossa [8|]??
Joko viisaampi ehkä osaa täällä kertoa paremmin??
Peukkuja teille ihan hirveesti,että saisitte sen oman pienokaisen ennemmin tai myöhemmin [:)][:)]!!

WASTIS: Määkin sain Hääpäivälahjaksi tatsan mieheltäni [:)]( ítse siis toivoin )
En ole vielä varannut aikaa,koska kuva on vielä vähän hakusessa.
Otatutan toiseen olkapäähäni,kun toisessa olkapäässä on karsea leikkausarpi..pientä tasapainoa sitten [;)]

MINNUSKA: Pahoittelut tädistä ja negasta [&:]
Ei muuta kun uuteen kiertoon uusin kujein [;)]
Mää ajattelin tulla sun kanssa sitten sinne Tammivauvoihin [;)]

OMAA: Aamulla kuudelta aloitti meidän yksi hieho poikimisen.Oli tosi iso vasikka kyseessä ja miehen kanssa kahden jouduttiin vähän auttamaan vasikan syntymää.
Habat oli ihan maitohapoilla,mutta pääasia oli,että terve vasikka syntyi [:)]

Omaa olotilaa ei kerkeä nyt yhtään miettiä [;)]
Tätiä odottelen viikonlopuksi,että pääsee sitten uuteen kiertoon ( toivottavasti ) paremmilla eväillä kuin tähän kiertoon [:)]

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28-33/5

minnuska voi harmi[:(] mutta eikun uuteen nousuun vaan ! [:)]

yönsäde juu,mä en ole saanut kuin yhden lahjaksi[:D] Ensimmäiseni 16 vuotiaana, loput on maksettu omasta pussista ja tuleva kuva onkin jo 9. minulla[:D] Täällä tälläinen hurahtanut[;)]

ei niin mitään uutta itselle, vähän oon väsynyt ja huonovointinen ollut, joku pöpö yrittää selkeästi nyt iskeä minuun, toistaiseksi saanut suuremmaksi osin karkoitettua vielä[:D]
Mussa iskee aina keväisin sisustuskuume (joka jyllää kyllä ihan ympäri vuoden[:D]) ja kauhea hinku olis kaikelle uudelle [:D] Nyt kun voi vielä rahojaan sellaisiin tuhlailla[;)] Uudet yöpöydät tilasin (osamaksun ihmeitä [:D]) ja nyt ajattelin myös ton meidän puisen sängyn päädyn maalata myös mustaksi/tummaksi. Sitten aattelin joko ite värkkäillä sabluunaa tai tilata sisustus tarran tuohon, joku nätti teksti olisi haaveissa. Kuten tuo mitä on tosi monessa sisustus tarroja myyvässä liikkeessä,koukero kirjaimin teksti "allways kiss me good night", mielestäni aivan ihana<3 Sitten eilen tuli vähän uutuuksia tukkaan (mulla on siis musta pitkä tukka,pidennykset),vähän vaaleaa ja vihreää mukaan,nyt olis tukkakin kevät kunnossa[;)] tatuointia tulee parin viikon päästä. Nyt saan tapella itseni kanssa etten himoilisi kaikkea muuta uutta,kun tuo rahapolitiikka ei kuitenkaan kahdella opiskelijalla ole niin kummoinen[:D]
kp 18/28(-32)

KEVÄISIÄ PLUSSATUULIA PUHALTELEE ALLEKIRJOITTANUT !

Heipat kaikille, 'pitkästä' aikaa, tuossa viikon verran vietin hiljaiseloa... Ollut nyt vähän semmoinen hälläväliä -meininki tämän raskautumisprojektin suhteen... Tuntuu jotenkin niiiiin turhauttavalta (mitä mä selitän, kyllä te tiijätte...), kun tässä jo se toinen vuosi lähtee käyntiin yrityksessä.

Odotin että täällä olis useampi plussa odottamassa kun monella oli testaukset tulossa kun viimeksi kirjoittelin, mutta ei valitettavasti ollutkaan... [:(] Pahoittelut negoista. Ja parantumisia niille jotka on joutuneet taudin kouriin!

Tatjuskalle tsemppiä paljon, toivottavasti tauti menee pian ohi, ja samalla kaikki muutkin oireet. Sulla on nyt sitten 3kk pakollinen 'loma' tästä yrittämisestä - ehkä sellainen tekis itse kullekin ihan hyvää...

wastis, mulle iskee kans keväisin (varsinkin) hirmuinen sisustus- tai ehkä paremminkin muutoskuume. Alan katteleen kämppiä etuovi.comista, kierrän sisustusliikkeitä jne... Nyt joko laitetaan miehen kanssa kämppä myyntiin ja katellaan sellanen jossa olis isompi piha ja jotain harrastetilaa miehelle, tai sitten rempataan nykyistä vähän, saunaa vähän laitetaan ja keittiöön laattaa jne. Toinen tatska olis ollu jo pitempään mielessä mut en oo vielä löytänyt hyvää kuvaa. Sitten joskus jos/kun lapsen saisi, niin sen nimen tai nimikirjaimen laitan ainakin...

ON: Mä nyt sitten aloitin sen Terolut-kuurin mitä pähkäilin, ja ihan 'ajoissa' eli kierron 15 päivä. Josko se sit säännöllistäis kiertoa. Samalla saa myös sitä pakollista lomaa itekkin, tässä kierrossa tuskin tulee ovista kun se edellisessäkin oli vasta n 28. kp, eli käytännössä terojen pitäis jo silloin käynnistää menkat... Tuumittiin asiaa miehen kanssa (tai minä tuumin ja mies koitti kestää [:D]) ja ajateltiin että parempi tämä kk tauko, jos sen jälkeen alkais kierrot normalisoituun kuin odotella tekemättä mitään noiden mun hyppivien menkkojen kanssa (27-43 kp kiertoja). Nyt sitten sessyillään ilman sen isompia taka-ajatuksia, ja vähän tuntuu että helpottaa kun ei tartte laskea et 'tänään pitäis kyllä' jos ei ihan pätkääkään jaksais [:)]

Mä pahoittelen tätä omanapaisuuttani, mutta mulla alkaa mennä usko kohta kaikkeen, että mitä me on tehty väärin... Nyt mun mies makaa sairaalassa tarkkailussa kun sillä on tullu kolmatta päivää verta nenästä ja syy siihen on hillittömän korkeet verenpaineet. 176/133. Se lääkärille nieleskeli itkua että on vähän ollu stressiä kun vaimolla pari keskenmenoa ja ei oo ehtiny oikeen liikkua (tekee kahta työtä tällä hetkellä, josta toisen piti alunperin olla ns. harrastus vaan).... eli se on ottanu nää meidän menetykset paljon suuremmin ja ollut paljon enemmän huolissaan kuin mä oon luullu. Ne ei päästäny mua sen luokse ollenkaan niin tulin välillä käymään kotona pesulla kun en oo ehtiny sen mahataudin jälkeen käymään ees suihkussa kun aamulla lähdin sitä heti viemään lääkäriin...

Ihan järkyttävää miten voi yhteen perheeseen osua ihan kaikki nyt tällä hetkellä... [:(][:(][:(][:(][:(]

Woimia Tatjuska,todella kurjalta kuullostaa toi teiän menetys,pöpöily ja mies sairaana[&o]
Kaikki paska samalla kertaa![&:]

Toivottavsti siellä asiat sutviutuu ja paranette joka iikka ja pian!![:-]

Tatjuskalle paljon lämpimiä ajatuksia.
Ei varmaan paljon nyt lohduta, mutta niin kauan kun on elämää on toivoa!
Voimia tähän vaikeaan ajanjaksoon.

tatjuskalle paljon voimia !!! kyllä sen auringon on pakko sinne risukasaankin joskus paistaa,että josko pian sitten helpottais. Toi on niin väärin että miten nuo kasaantuukaan nuo murheet aina,jaksamisia !!

hello!

örkki:
älä vaihda nikkiä [:D] ja onnea ovikseen!

miplis: tsemppiä opiskeluun ja asunnon etsimiseen. sehän on hyvä et kierto vähä lyheni [:)] jospa nyt tärppi kävis [:D] peukkuja!

bluerose: pikaisia piinaviikkoja sulle, keksihän jotain tekemistä niin ei tartte laskee päiviä testailuun [;)][:D] tehoaa ja päivät menee hujauksessa. toivottavasti on nyt tärpännyt!!

yönsäde: kiitokset suuret!
oviksesta en tiiä mitään...[:@] testit ei näytä mitään eikä kyl oireilekkaa mitenkää. paitsi joku yö täs heräsin ku toisel puolel juili mut tiiä sitä mikä oli. pe*skuta rallaa jos ny taas täti joutuu hukkaa eikä terokuurit auttanu mitään.
no mut ootellaa ootellaa, eipä muu auta. toivoa on mut......saa nähä.
tulehan kertomaan jos se piru sinne kaahaa. hyvää vointia ja onnea taas uudesta vasikasta!![:)]

mk81: ootko testaillu tai saanu selkeyttä tilanteeseen?

sussu29: tervetuloa! [:)]

wastis: toivottavasti ei tauti iske sinne!!
täällä myös yks kevätsisustus intoilija, jotenki tänä keväänä vahvempana kuin aikaisemmin. [:)] on uutta verhoo ja huonekalut vaihtaneet paikkaa jne jne.. jotenki alko kyllästyttää kaikki.

tatjuska: voi tatjuska, en tiedä mitä sanoisin. kamalaa et teille nyt noin pajon vastoinkäymisiä.[:(] halaa ja rutistaa, ja lähettää voimia jaksamaan!!!

minnuska: pahoittelut negasta ja tädistä! peukkuja uuteen kiertoon!

omaa: tuliki jo tos yönsäteelle kerrottua. ovis mietityttää, onko ollu,tuleeko ja plääh..kunhan ei jää taas täti tulematta ilman syytä!
eipäs ku etiäpäin ja nokka pystyyn [:D] vähä ankeeks laittaa mielen tuo vesi sade ja synkkä ilma.

peukkuja kaikille!!!

Huomenta!

On tullu nukuttua pari yötä kyllä todella huonosti.. Toisella kissalla kiima ugh! sil oli pari viikkoo välissä ja nyt taas uus.. oijvoij.. kevät sitä varmaan laukaseen tai sitten se ku oltiin pääsiäinen keskisuomessa ja kissoja käytiin vaan ruokkimassa (stressi).

Ronny, Onhan se joo nyt sit parempi ku kierto on ns. normaali. Ei siis oma normaali mutta keskimäärin naisien normaali [:D] parempi 28 kuin 39 x). Tsemppiä teille sinne ja toivotaan että täti tulee jos tulee niin ajallaan eikä jää piiloon. en tietenkään sitä tätiä toivo vaan plussa olisi mieluinen uutinen.

Tatjuska, Oikein paljon voimia sinne teille, toivotaan nyt että miehes parantuu mahdollisimman pian.. Miehissä on se vika et ne ei kerro tunteistaan sillä tavalla et ne antaa sit ymmärtää ettei niitä stressaa esimerkiks niin paljon vaik oikeesti stressaiski. ei sitä näin naisena osaa edes kuvitella ku ei toisen pään sisään pääse! [:)] paljon voimahaleja sulle.

Bandida, Tsemppiä nyt teille. Pidetään nyt peukkuja että Teroluteista olisi hyötyä!

wastis, se kummasti piristää kun uudistaa itseään ja kämppää. [:)] Kevät on niin ihmeellistä aikaa ku kaikki tuntuu heräävän talviunilta x) eläs ny liikaa tuhlaile siellä kumminkaan ;)

Minnuska89, Pahoitteluni negasta [:@] Oishan se ollu kiva ku olis se plussa sieltä tulluna!

OMAA: Ei mitään erikoista. Tädin viimisiä rippeitä vuodatellaan. joha nää kestiki kauan. O_o yleensä kestää 3-4 päivää ja nyt on menossa jo 5 päivä [:D] Pitääpi tuossa laskeskella mahdollisen oviksen saapumista ja testailla sit sitä.. tai ainaki yrittää. Ei oo kauheen montaa ovistestii jäljellä tuolla kaapissa mutta koitan osua melkein heti nappiin x)

Oikein hyvää kevättä kaikille ja paljon plussatuulia!!!

Yk 14, Kp 5/28-(39)

Tatjuska joutuu käsittelee paljon karseita asioita kerralla. Voimia! Jos pieni lepo helpottaisi sitä sun miehen oloa... miehet käsittelee näitä asioita niin eri tavoin ja kroppa reagoi sitten stressiin ajanmittaan ihan käsittämättömillä tavoilla.

Ronny nokka pystyyn! Vesi poistaa lumen ja sit tulee KESÄ!!! jeejejeee [:)]

Wastis, onko sulla oikeesti irvikissa? Oikeissa väreissä? Magee [:D] Mä kuulun kanssa noihin sisustuskuumeisiin, mutta meillä mies pistää aina hanttiin. Se on sellanen minimalisti ja meitsi tykkäis just kaikista hienoista sisustusidiksistä, kuten tosta sängynpäätyhommasta!

Bandidalle täytyy myöntää, että hirmusen nopeasti tämä yritysaika menee. Teilläkin jo noin pitkään yritetty [:(]. Yritin eilen vähän toppuutella yhtä ystävää, joka ilmoitti että heillä heitettiin viimeviikolla pillerit roskiin... en viitsinyt sanoa että vuosikin voi mennä, mutta kerroin kyllä, et heti ensimmäisestä tuskin tärppää ja siitä ei pidä olla huolissaan. Täytyy toivoa, että löytää itselleen näin hienon kanavan tunteittensa purkamiseen, jossa on YHTÄ HIENOJA IHMISIÄ, kuin meidän kanavalla [:D] [:D] [:D] Kaikkea hyvää teidän perheeseen!

Tosiaan testaillut olen vain kuumemittarilla ja noilla ovulaatiotesteillä, kun tuli tää flunssa, niin en ole yhtään ylimääräistä askellusta viitsinyt apteekin suuntaan ottaa. R-testien pitäisi tulla postissa tänään... pakko saada selvyys, koska ovistestien mukaan mulla on ollu jo viikon mittanen LH-kohoaminen ja noi lämmöt nyt pomppii tän flunssapöpön mukaan miten sattuu. Mitään muita "oireita" ei siis ole, mutta olen tässä tullut siihen tulokseen, että kun raskautumisen ihme mun kohdalla tapahtuu, niin saa luvan muuttua varpaat vihreiksi, että sen tajuan.

Tammivaaveihin tiemme siis käypi ja yk11 menossa. Se oliskin ihana vuoden aloitus! Katsotaans mitä toi mun ticker valehtelee taasen...

Kierto meni nytten vähän sekasin tän homman kans ku menkat alko tosiaa 7.päivä ja ennen kierto oli 26pv ja nytten tuli 33pv..[8|]Eli ovulaatio vasta loppukuusta..[:(][&:]Jaksais sinne asti odottaa nii olis hyvä.[:)]

Jee..aurinkoa [8D]

WASTIS: Saas nähdä,että "hurahdanko" minäkin noihin tatskoihin,kun yhden saan otettua [;)].Mun piti niin joskus ottaa korvaankin vain yhdet reiät,niin enköhän ne sitten täyteen laittanut [:D]
Wau..siellä ollaan oikein kunnolla uudistettu sekä itseä että kotia [:)][:)]
Kyllähän se piristää kummasti mieltä!!

BANDIDA: Toivottavasti terot tasoittavat kiertosi!!Tai siis minä en tiedä niistä yhtään mitään,mutta eikös ne niinkuin automaattisesti tasoita kierron [8|]??
Toi on varmasti hyvä asia,että ette ota nyt mitään suurempaa stressiä vauvanteko puuhissa,vaan sessyilette mielenne mukaan ilman mitään stressiä oviksesta tms.
Koitahan jaksella!!!
Ja silti minä täällä "salaa" pidän sinulle peukkuja pystyssä [;)][:D][:D]

TATJUSKA: Voimia ja jaksuja sinne!!!
Elämää on joskus niin vaikeeta ymmärtää [8|]
Mutta eiköhän se teidänkin elämä siitä pian ala helpottamaan!!!

MINNUSKA: Ja mehän menemme sinne Tammivauvoihin..ni kerta [:D]

RONNY: KIITSO SUURI jälleen vasikka onnitteluista [:)]..Itse asiassa niitä syntyi eilen kaksi!!Illalla poiki vielä lehmä [:)].
[:D]..Et arvaa,että mitä ensin luin.."Tulehan kertomaan,jos se PIERU sinne kaahaa [:D],kun siinä luki tietty PIRU [:D].Mulla taitaa nyt vain olla pierut mielessä [;)]
Kyllä minä rakas ystävä uskon ja toivon,että sinulla on ollut ovis ja olette sen hienosti saaneet hyödynnettyä [:)][:)]!!
Ja sinullehan ei sitä tätiä enään tule,vaan pääset pyyhältämään tuonne Jouluvauvoihin [:)]

MK81: Jeps,sinäkin sitten tulet meidän kanssa Tammivauvohin [:D]
Pannaan sinnen kunnon lössi pystyyn [:D]

OMAA: Eilen illalla sitten vielä poiki lehmä eli 2 vasikkaa syntyi eilen.
Mulla on niin hemmetin kiiruista aikaa nyt,että oikein kunnon stressiä pukkaa päälle [:'(]
Kevät ja kesä on täällä maalla niin mahottoman kiiruista aikaa.
Mies aloitti jo raivaushommat ja sitten alkavatkin klapihommat.Sitten toukotyöt.
Mulla vastuu nyt yksin lehmistä ja lapsista ja kodista [&:]*vali vali*
Mutta jatkaan hommia..

OTTAKAA TE NYT NIITÄ PLUSSIA......PUHALTAA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 27/28-33/5

MK81 onhan mulla, ihan suoraan piirretystä, tosin siinä ei oo värejä vielä, en oo saanut aikaseks,kun täytyis tohon rintamukseen tausta keksiä ja tehdä ensin,toisella puolella rintakehää mulla on semmonen sarjakuva lintu jolla on kirsikkakallot suussa<3 Sitten multa löytyy vähän meksikolaista pääkalloa ja kiinalaisia merkkejä ja näin [:D][:D] Seuraavaks tulossa avain,ootan jo innolla sitä kipua kun ton paikka on kuuleman mukaan aika kivulias, ei haittaa tätä tätiä kyllä![:D]
Mulla näyttää noi tikku ovistestit aina plussaa. Siis joka kerta kun oon sellasen tehny,ni kontrolli jää haaleemmaks,eli testi on tummempi. Ihan sama onko just menkkojen jälkeen vai kaks viikkoa siitä. Sen takia jätin noi tikutukset kun noiden tikkujen mielestä mulla on kesto-ovis ympäri kierron. Oon aina saanu kaks viivaa,meni tosiaan hermo noihin. Se digitaalinen vois olla kyllä kiva[8D]

yönsäteelle vasikkaonnitteluja lisää ! mäkin niin tahtosin nyt paijata kaiken maailman eläinvauvoja, kun oikeita ei ole saatavilla. Tai siskon pitäis jakautua hetkellä millä hyvänsä, mutta eipä tämä tädin palleroinen tahdo sieltä ulostautua[:D][:D] Selkeästi aistii, ettei näin vauvakuumeisen seuraan ole hyvä syntyä[:D][:D]

Itelle ei uutta, ainut että vaihtui tuo sängynpäädyn tuunaus idea sellaiseksi, että me tapetoidaan se ! saa ostettua vaikka kuinka hienoa tapettia,kun ei tartte kun yhden rullan. Eilen kierreltiin katselemassa ja ajattelin että semmonen 40e hintaluokkaa oleva olis ihan ok, mutta kauhukseni huomasin että ihan normaalista rautakaupasta löytyy myös paljon 100-130e tapettirullia. Herranjumala ! Ei löydetty mieluisaa vielä,tai olis parikin ollut mutta tosta hullusta hintaluokasta niin jäi kyllä kauppaan sitten,minä en ala maksamaan satasta yhdesta rullasta tapettia, olkoot vaikka puhdasta kultaa[:D][:D][:D]

Ja ulkona paistaa aurinko, ihanaa kevät [:)]

Tatjuska: Paljon voimia ja jaksamisia!!!

Wastis: toivottavasti ei sait nujerrettua sen pöpön!! Itse olen vielä tämän päivän saikulla, toissa yönä iski sellainen vatsapöpö että oksat pois... huh ja yök! En toivo kenenkään saavan sitä... vaikka kovasti sitä tuntuu nyt olevan liikkeellä...

Yönsäde: Onnea vasikkavauvoista [:)]

Omaa: tosiaan tuossa jo kerroinkin et vatsataudin kourissa olin, nyt alkaa helpottaa ja huomenna pääsee taas töihin[:)]
Tätiä odottelen maanantaina saapuvaksi ja ihan sillä fiiliksillä ollaan et saapuukin... jollainlailla ajattelen etten voi edes raskautua ennen kuin hoidot on saatu käyntiin vaikka oishan se mahdollista kai silti...
Mutta hyvillä fiiliksillä eteenpäin, katsotaan mitä tuleman pitää [:)]
Nyt pitää mennä katsomaan onko tyttärellä kaikki tavarat pakattuna, heillä on luokkansa kanssa yökoulu ... Oppilaat olivat itse toivoneet sellaista [:)]

Plussatuulia!!!!!

Heippa kaikki ihanat täällä!

Käyn joka päivä ekana lukemassa nämä palstat ja elän kyllä täysillä teidän mukana!En vaan jotenki jaksa kirjottaa koneella yhtään mitään...Kummallista!

Pahoittelut ainakin MK81,Minnuska,Noppa ja Adara negoista...Kun se hiivatin kierto edes pysyi säännöllisenä,mutta ei tätä touhua oo turhan helpoksi tehty...

Örkki:Toivottavasti oli ihania ovishetkiä!!![:)]

IhaNainen:Voimia keskenmenon jälkeen ja tsemppiä uuteen tärppiin!

Bluerose:Tsemppiä piinaviikkoon!

Ronny:Ihanalta kuulosti teidän loma![;)]

Wastis:Mukava lukea sun positiivisia mietteitä!Mukavaa sisustelua![:)]

Yönsäde:Onnea vasikoista ja jaksamista touhuiluun,kaikenlaiseen![:)]

Nia:Koska testiä?

Tatjuska:Iso iso halaus!Kaikki kaadetaan nyt teidän niskaan...Pakko vaan uskoa,että jossain vaiheessa kurssin on käännyttävä ja murheet vaihtuu iloiksi ja onnen hetkiksi!Jaksamista!

Bandida:Toivotaan,että terot auttaapi!

Tuntuu kyllä että kuukaudet vaan juokseen,koko ajan on täti ja tärppipäivät...Kyllä tääkin palsta sais jo tyhjentyä!

Kaikille muillekin paljon tsemppiä ja plussaisia kevättuulia!

Takaisin