Tättärälle hirveesti onnea ja tarrasukkia mukaan! Muistan kyllä sinut - itse kun kuulun niihin 'onnekkaisiin' joka on täällä jo turhan pitkään roikkunut [;)] On se hyvä että joku plussaa, viime päivinä ollutkin hiljaista sen suhteen... Toivotaan oikeen lujasti että aarre pysyy tällä kertaa matkassa!
Miplis, kai te pääsette hyödyntään ovista kun se on kuiten onneksi viikonlopulle (todennäköisesti) sattunut? Paljon tsemppiä sekä sulle että miehelles opiskelujen loppuun saattamiseksi ja erossaolon kestämiseksi. Koittakaa keksiä keinoja et pääsisitte kyläilemään välillä viikolakin toistenne luona [;)] Vois olla ihan piristävääkin (jos se olis vaan väliaikaista) välillä olla 'erossa' ja vaan vierailla toisen luona 'seksilomalla', hehheh.
kcatri, hiukeet on sulle kiertopäivät ja omituista ettei terolutitkaan auttaneet. Samaa oon saanut kuulla kuin Ronny et kyllä niillä pitäis saada täti liikkeelle jos ei raskaana ole. Jos et oo lähiaikoina pissiny tikkuun niin teehän ihmeessä testi ja sit lääkärin pakeille jos ei oo sitä iloisempaa syytä tädin pakoiluun... Hienosti oot saanut kyllä kiloja tiputettua (nimimerkillä tälläkin hetkellä ite napsin karkkia), jo tuosta sen parhaan palkinnon ansaitsisit!
Minnuska89, täällä on ainakin yksi jolla ei oo lippua edes tammivaaveihin lunastettuna [:(] Tai hädin tuskin voisin keretä - hiukka positiivisella laskutavalla LA olis 31.1. [8D] Mut plussatkaa te muut viimeistään sinne, niin mä tulen sit seuraavalle kuulle perässä...
Nia, tottakai pitäis pissiä tikkuun jos edellisestä on jo muutama päivä aikaa (sorry en muista, enkä jaksa selata taaksepäin, laiska kun olen...).
Ronny, jospa sun juilinnat olis sitä itteään! Mulle ainakin gyne sanoi että terojen jälkeen saattaa olla hiukka paremmat tärppimahdollisuudet kuin muuten olis. En sitten tiä johtuuko moiset 'tulokset' sit vaan siitä et useimmilla kierto on säännöllisempi ja siten tähtäys helpompaa kuin ilman teroja, mut luulis et sillä keltarauhashormonillakin olis jotain positiivista vaikutusta. Tai toivois ainakin [:D] (niin sitä haluaa huijata itteään, ja ehkä se gynekin sanoi niin vaan et en heittäis toivoa...)
Bluerose, tuntuu ainakin itestä tosi hurjalta että toisille niitä lapsia siunaantuu vaikka miten ehkäisis, ja toisille ei vaikka miten kaikkensa sen eteen tekis... Mun nuoruudenrakkaudella oli 3(!) lasta eksänsä kanssa, ja kaikki oli ainakin tarinan mukaan 'vahinkoja', eli ehkäisyä oli käytetty...
MK81, edelliseen kommenttiini viitaten myös: Minusta on kans tosi veemäisen kuulosta kun joku viittaa omaan jälkikasvuunsa epätoivottuna yllärinä tai vahinkona - varsinkin kun oon kuullut joidenkin tekevän sitä jopa sen "vahingon" kuullen... [:@]
Mä liityn sun ja Yönsäteen kanssa grillaileen, meilläkin mies on taas "koko ajan" pois kotoa, töissä pitkää päivää ja sit illat harrastuksissa, niin tuntuu ettei kerkee mitään yhteisiä harrasteita tehdä - ruokakin käydään vaan nopeesti hotkimassa valmiissa pöydässä, ei puhettakaan et mitään grillailuja kerkeis harrastaa.
Jospa wastis jatkais Ronnyn kanssa tättärän aloittamia plussailuja! Testasitko wastis jo tänäaamuna vai ootatko huomiseen? Ite söin eilen viimeisen terolutin, joten tädin odottelu olis ohjelmassa seuraavat päivät. Oon satavarma etten oo ovuloinut tässä kierrossa, ainakin tikut ja lämmöt on sitä mieltä, ellen sit oo tehnyt sitä ihan alkukierrosta kun en vielä tikutellut - mut epäilen suuresti. Mut mieli on jo oikeestaan ens kierrossa, ja toivon kovasti että sitten oviskin olis kääntynyt 'normaaleille' urille, ja tärppikin olis mahdollinen!