joko nyt onnistaisi

Tervehdys pitkästä aikaa, mahtaako kukaan enää muistaakaan...... Kävin täällä pyörähtämässä muutama kuukausi sitten, plussasin sain varhaisen keskenmenon ja päätin keskittyä kuumeilemaan jatkossa koiranpentuja. Viikko sitten sainkin tietää, että meille olisi kesällä hauveli luvassa, koiramamman la on äitienpäivän tienoilla ja päätin sitten jännittää vain ja ainoastaan sitä seikkaa.

MUTTA, MUTTA........ Kuukautiset sitten päättivät olla tulematta ja eilen KP32 malttamattomuus voitti ja pakko oli hakea raskaustesti, joka näytti kyllä niin selkeää plussaa ettei sokeakaan voi olla näkemättä. Pienoinen epäuskoisuus täällä ilmassa. Aiemmissa raskauksissa oireita on ollut vaikka muille jakaa ja olenpa kärsinyt useamman valeraskaudenkin voimakkain oirein. Nyt mennään niin pienin merkein, että vaikea vielä uskoa, mutta kaipa se totta on. Laskettu aika osuisi jonnekin joulukuun puoliväliin... Ja viides tenava olisi tulossa....... IIIIKS, mihin tässä taas onkaan nokkaansa työntämässä!

Siis jälleen ulkona on aivan ihana ilma [8D],

TÄTTÄRÄ: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)][:)]
Minä ainakin muistan sinut hyvin [:)]
Aika nopsaa saitkin plussan keskenmenon jälkeen?
Nyt vaan hirveesti Enkeleitä ja tarrasukkia matakallesi mukaan!!!!!

WASTIS: Ihania otuksia olet väsännyt [:D]!!
Minä olen maailman tumpeloin ihminen käsitöissä [&o]..Peruskoulussakin kun kudoimme tumppuja,niin minun äiti joutui ne tekemään loppuun [8|][:D][:D]
WAU..Tuo hiusten rasvoittuminen voi hyvinkin olla merkki raskaudesta!!!
ISO KASA PEUKKUJA,että saat perjantaina sen plussan [:)][:)][:)]
Sitten vaan juhlissa Pommac linjaa [;)]

BANDIDA: KIITOS [:)].Sitähän minä itsekin toivon,että meikäläinenkin saisi "poikia" vielä jossakin vaiheessa eikä vain nuo meidän karvakasat [;)][:D]
Sinulla on kanssa siellä kohta testausaika käsillä [:)]
Uskotaan ja toivotaan niin,että sullakin ne ovistestit ovat ihan huuhaata eivätkä ole näyttäneet sinulle oikeata tulosta!!
Minä peukutan ihan täysillä sinulle,että nappaat nyt sen plussan [:)][:)]

NOPPA: Ompa sinulla siellä ikävä tilanne nyt [&:]
Sais se täti nyt sitten tulla,jos ei kerta plussaakaan tule.
Tietysti sinulle sitä plussaa mieluummin toivon [:)]

SUSSU: Pahoittelut negasta [:(]
Ehkäpä siitä vielä plussaksi muuttuu??Toivotaan ainakin niin [:)]
Ja kiva on kumminkin kuulla,että positiivisella mielellä olet!!

BLUEROSE: Eihän mitkään hormonaaliset ehkäisykeinot ole 100% varmoja!
Taitaa tuo hormonikierukka olla niitä varmimpia ehkäisykeinoja ( muistaakseni 98-99% ehkäisyvarmuus ).
Mutta siltikin joku silläkin raskaaksi tulee [:D].
Minun mieheni sisko tuli raskaaksi kuparikierukan kanssa [:D]
Huippe juttu,että samaan hyttiin otit liput [;)][:)]

OMAA: Ihana ilma ulkona [8D]..Välillä tulimme lasten kanssa syömään sisälle.Ei viitti nyt joka kerta tehdä ruokaa grillissä [8D][:D][:D]
Tosin minä kyllä söisin vaikka joka päivä,mutta välillä sitä on kesälläkin tehtävä keittoruokia ja kastikeruokia ja laatikkoruokia lapsille [:)].
Vaikka kyllä minä joka kerta keitän perunat grilliruokien kanssa.Sekä tietysti salaatin ja kasviksia.Mutta grillissä nyt ei paljoa pysty keittoruokia tms.kotiruokaa väsätä [:D]
Eilen illalla syntyi terve vasikka [:)]!!Tänään ei näytä yksikään lehmä poikivan.
Pitäis pihaakin ruveta haravoimaan.

IHANAA PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE JA NAATTIKAAHAN NYT ARSKASTA JA MIEHISTÄNNE TÄYSIN RINNOIN [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA LISÄÄ NIITÄ PLUSSATUULIA TÄNNE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28/6

Aurinkoista tiistaita....

Tättärä: Oikein paljon onnea plussasta [:)]

Wastis: Pidän kanssa peukkuja sulle täällä, että perjantaina plussaat!!

Eli siis tulihan se täti melkein heti aamusen negan jälkeen, mutta tosiaan ihan positiivisellä fiiliksellä täällä mennään (vaikka kyllä se aina vähän kirpasee katsoa sitä yhtä viivaa testissä)
Sain tänään soitettua sinne gynelle kyselläkseni et mitä siellä nyt sit oikein tehdään kun olin niin hämilläni viime kerralla etten ollut varma... lapussa luki että varaa aikaa 1-2 tuntia niin mun mielikuvituksella ajattelin et siellä tehdään se tähystysleikkaus ymm... No kiltti hoitajatäti sanoi sitten, että ole ihan rauhassa, munajohdin tähystetään uudelleen eikä aikaa tarvitse varata kuin puoli tuntia... lappuun oli virheellisesti laitettu väärä aika... eli siis maantaita odottelen jo innolla ja jos nyt olisin tällä kertaa oma itseni ja saisin kyseltyä lääkäriltä kaikki asiat mitkä mieltä painaa [:D]

Nyt lähden rääkkäämään itseäni lenkille... eilen olin jumpalla ja voin sanoa naiset että siinä oli komediaa kerrakseen, itsekin meinasin vähän väliä revetä nauruun kun yritin sohia käsillä ja jaloilla samaan aikaan mitä ihmeellisempiä liikkeitä...[:D][:D] mutta sitkeä kuin olen niin siellä jumpalla kerran viikossa käyn [:D] (siis painoa on enemmän kuin tarpeeksi, nyt kuukauden olen aikalailla kovalla kädellä itseäni ruoskinut ja 11 kiloa saanut pois... mutta vielä 15 kg ois pois saatava...)

Eiköhän naiset mennä tättärän imussa plussailemaan....

Päivää naiset!

Ihan tässä ensiks ku vielä muistan niin tättärälle ja miehelle ja lapsille oikein paljon onnea plussasta!! aivan ihanaa että edes joku meistä sen plussan sai. [:)] nyt vain toivotaan että tämä "toukka" tajuaa loppuun asti olla matkassa! [:)]

En oo paljoa jaksanu näitä lapsenteko juttuja miettiä. TAAS oon yksin viikot kotona.. Miehellä alkaa huomenna opiskelut. se nyt päätti jatkaa keksen jääneen amiksen loppuun ja sillä olisi vuosi jäljellä. Se nyt sit pääs Hyvinkäälle sisään ja tänään se lähti sit porukoilleen. Täällä yksin yhen kissan kanssa (2 ollaan luovutettu :( ). Mahdollinen ovis vaun sivujen mukaan olis 18 päivä. se olis niiku sunnuntai. tuntuu vaan niin turhauttavalta koko raskautumiseks yrittäminen.. pitäs soittaa sinne gynellekki aikaa sun muuta mut mitää saa taas aikaseks..

Koulu jatkuu syksylle. Tuossa pienen jutustelun jälkeen maikka totesi että en kerkii suorittaa kaikkea ennen kevättä ja no asia oli mun tiedossa jo ennen joulua [:D]

anteeks omanapaisuuteni, luin kyllä silmäillen tuolla kirjoittamianne tekstejä, mutta juuri nyt ei jaksa kommentoida. voimaton fiilis.

Paljon tsemppiä kaikille!

Yk 14, Kp 10/28-(39)

Täällä menossa kiertopäivä 102 (44-58). Yhdeksän päivää kulunut jo 10. Terolut-tabletin ottamisesta, mutta tätiä ei näy ei kuulu, vaikka sitä kovasti jo odotellaan. Muutoin olen ollut linjoilta poissa, pitää koettää stressata vähemmän tämän raskautumisen suhteen... Jospa se edes kesällä sitten tärppäisi. Pitäis saada vähän painoakin pudotettua pois, jospa sitten tärppäisi paremmin. Tänään just postilaatikosta kolahti uusi KG Lehti, siinä on hyvä juttu ylipainon vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen.

Onnea kaikille plussanneille ja paaaaljon tarrasukkia matkaan[:)]

Ihanaa ja aurinkoista keskiviikko aamua kaikille[:)]

Omaa: Maanantaina lähti sitten yk4 käyntiin ja peittoja heiluteltiin maanantaina ja eilen[:)] Neiti onneks oli eilen jo parantunut,yskää vielä on mutta kuume lähti pois ja lääkekuuri loppui neidillä eilen illalla[:)]Itellä ollut yskää jo jokusen päivän ja äänikin on madaltunu aika paljon kun on kurkku ollu kipee muutaman päivän jo.[&:]Mutta ei tämä kuitenkaan peittojen heiluttamista onneksi hidasta eikä estä.[:D] Pitää olla miettimättä nytten tällä kierrolla koko vauva hommaa jos vaikka tärppäisi paremmin..[:)] Näyttäis tulevan taas melkoisen hyvä ilma kun aurinko paistaa jo heti aamulla,saas nähä pääseekö sitä ulos tai uskaltautuuko lähteä ulos kun neiti ollut toissapäivänä kuumeessa vielä..Kattoo minkälainen ilma sitä loppujen lopuksi päivän mittaan tulee.[:)] Onkos täällä kuinka monella lippuja jo tammivauvoihin?? Toivotaan että meillä kaikilla joilla ei ole vielä onnistanut niin olisi jo varattu ja luvattu ne tammikuun vauvaliput sille palstalle ja sinne kuulle[:)]

Nopsaa vaan käväsen heittämässä kuulumiset, kun tässä töitä pitäisi muka painaa.

kp. 33 menossa ja ei tätiä. pitäsköhän tuota vieläki pissiä tikkuun.

Kiitos kaikille onnitteluista!

Nia, en ole seuraillut ketjua viime aikoina, joten en tilanteestasi tiedä, mutta kehoitan pissimään tikkuun...... Jos vaikka plussa tulisi sinullekin. Itse pissin tällä erää ensimmäisen kerran toissapäivänä, kp32 ja niin selkeä plussa tosiaan, että sokeakin näki.

Nyt on lopullinen tuomio sitten luettu. Tilasin maanantaina netistä pikana ClearBluen viikkonäyttöisen digitestin, joka tulikin jo eilen ja kädet vapisten sulkeuduin vessaan.... Tuomio: RASKAANA 2-3, eli uskottava on! Ja se pissi oli vain tunnin muhinutta, eli hyvin kai on matkassa mukana. Eilen tuli taas loraus verensekaista vuotoa, toivottavasti pelkkää kiinnittymissellaista. Kolmatta pettymystä ei kyllä jaksaisi enää putkeen.

Yönsäde, harmi, että joudut vielä täällä pyörimään, olisi ollut niin mukava löytää sinut vaikka tuolta joulutontun odottelijoista. Varovasti olen sinne nenäni työntänyt vaikka hieman vielä hirvittää...

Nyt on aika vähitellen ulkoistua tenavien kanssa!

yönsäde: kiitos suuri peukutuksista! saa nähdä kuin mun käy, tätiä ei näy mut ihmeellisiä maha juilimisia nyt ollu, ovista? täti tulossa? tiiä en, mut kylläpä tuo varmaa pian seleviää. huomena siis tädin pitäs tulla, jos jää terokiertojen mittaisiksi, mut oon varautunu siihe et menee pitemmäks.
erittäin mukavaa oloa, peuhakkaita iltoja ja peukut tammivauvaan!!! [:D]

wastis: siistejä otuksia oot värkänny! [:)] kuulostaapa hyvältä tuo tukan rasvottuminen, jospa se nyt ois plussan aika?!! peukkuja hirveesti!!

noppa: voihan kihiveli! ois saanu se täti tulla sinne jos ei kerta plussa. veemäistä ku jää pois ilman syytä. mulla on ny kans menos eka luomukierto ja huomena pitäs tädin tulla mut saa nähä miten käy.
hienoa et oot kuitenki saanu heti lääkäri ajan itelles!

sussu: pahoittelut negasta ja tädistä! hienoa et sait selvyyttä lääkärikäynnillesi, eipähän tartte enää jännittää niin hirveesti kun nyt tiedät mitä siellä tehdään. [:)]

bluerose:lle nyt peukut tähän kiertoon ja tervemenoa tammikuisiin [:D]
eihän mikään ehkäisy ole varmaan 100prossanen!
nytku tääl puhutaa nuist kuin kauan menny jo yrittämiseen nii yllätykseni laskin omalla kohalla:7kk.tta. hui ku on menny aika nopeeta! mut jo sais tulosta syntyä [;)][:D]

mk81: pidän sulle peukut tähän kiertoon et nyt tärppää ja vielä joulukuisiin pääset.!!! itelläni oli kans eilen illalla ku nousin portaita nii ihan ihmeellistä  kramppeja tai jotain alavattas. (?)

tättärä: tää muistaa sut![:)] Oikein paljon Onnea plussasta!! tarroja matkalle!

miplis: tää lähettää sulle piristystä ja hyvää mieltä!!![:D]

Kcatri: no onpa ny kurja ku ei se täti sinne tuu, ootko tehny raskaustestiä? jos ei kahen viikon sisällä viimesestä tabl täti tuu ja testi näyttää negaa nii soita ihmeessä lääkäriin ja kysy mitä tehdä. mulle sanottii et terot on niin vahvoja lääkkeitä et kyllä pitäs vuodon alkaa ellei sit raskaana oo. peukkuja sulle hirveesti!!!

nia:testiä kehiin vain [:D] peukkuja!!!

omaa: ei uutta. tätiä ei vielä näy mut ihmeellisiä maha juilimisia ja vellomista et tuleekohan se sitteki! [&:] tää kyl tippuu lujaa alas jos se piru tänne kaahaa [:@]

Hei leidit,

Ronny: eiks juilinnat (PMS) oireet ala vasta just ennen menkkoja? Siitä näkökulmasta katsottuna sulla on rapu mukana, joka juilii [:D] Pidätäänpä peukkuja!

Yönsäde: tuu pliis grillaa mun kanssa maggaraa! Niin tylsää yksin ja toi isäntä ei ehdi työkiireltään [:)] Jos tässä kuussa mikään ei olisi oviksen hyödyntämisen tiellä ja pistätte peitot heilumaan ja hyvissä ajoin ennen ovista, niin ei haittaa vaikka karma yrittäisikin väliin!

Sussu29: Onnittelut kilojen pudotuksesta!! Ihan kateellisena olen sun päättäväisyydestä! Josko kroppa vaikka antaisi kilojen karistelusta sulle ens kuussa pienen (kasvavan) lahjan! [:D]

Miplis: Kouluttautuminenhan on hienoa asia ja kuulostaa oikein hyvältä, että miehes päätti käydä omansa loppuun. Teitä on nyt kaksi virallista opiskelijaa [:)] Jos se vaikka parantaisi miehesi mielialaa ja saatte oikein kunnollisen hormonioviksen jälkeen iloisemman tuloksen myös erääseen nimeltämainitsemattomaan tikkuun?!

Tättärä: Mitä lämpimimmät onnittelut! Teille tuleekin oikein onnellinen loppuvuosi!

Kcatri: Voi elämä tuota sinun kiertoasi! Ihan hurjaa, jos testeissä on vaan negaa ja menkat loistaa poissaolollaan [:@]

Minnuska89: Toivottavasti neiti paranee, kun on niin hienot ilmatkin!

Nia: Voi miten jännää!! Onko mitään oireita ilmassa? Minäkin kannustaisin testaamaan, pahinta on elää epätietoisuudessa.

Bluerose: Itsekin jaksoin olla "katkera", eli ihmetellä muiden nopsaa ja mitä ihmeellisempää sikiämistä about sen 8kk oman yrityksen alusta laskien... sitten meni into ja aattelin että tuleepahan meille sitten ainakin paljon toivottu, jos ja kun tulee oma muksu [;)] Ei tartte koskaan kärttysenä sanoo että tuli tollanen yllätyksenä ja pyytämättä (mikä on siis muutenkin mielestäni törkeetä, mutta sitäkin kuulee).

Noppa: voi ei [:(] Mä ajattelin että sä olisit ollut varma musta hevonen tässä kuussa. Pahoittelut!

Wastis: hui hui, jännäksi taas käy! Eletään jännityksellä mukana minkälaiseksi testin tulos pertsinä kehittyy! Tai siis kai se on jo porukalla päätetty että se on plussa ja sä joudut juomaan mehua koko juhlien ajan [;)]

ON: Noh, mä kuvittelen itselleni jo oireita... varmaan tällanen valeraskausnainen olen nyt sitten. Nenässä tuntuu koko ajan sellanen metallinen "verta valuu ihan just"-fiilis... vaikee selittää.... Ja kohdun seudulta välillä nippailee. Toi mun tikkerihän ei sitten pidä mitenkään paikkaansa,  eli dpo 5 olis (jotakuinkin) menossa. Muitakin oireita tietenkin on, mutta ne on selkeesti vaan tästä keväästä [:D] Oireisiinhan menetin luottoni tossa viimekierrossa, jossa kierto veny 2 pv normaalista ja sain oikeaan aikaan sen saakelin kiinnittymisvuodonkin. Silti testit oli silkkaa negaa, eli ei ollu varmaankaan ees yritystä.

tättärälle paaaljon onnea ja ihmisliimaa<3

minnuskalla myös mahti asenne,uuteen nousuun vaan ![;)]

nia nyt pissimään siihen tikkuun että saadaa plussauutisia !![;)][:)]

omaa hetken jo elättelin toiveita plussasta,mutta en enää. Jotenkin semmonen olo. Menkkaoireita ei oo tullut,mutta välissä mulle tulee ne viikon ajoissa,joskus vasta menkkojen alettua. Pientä nipistelyä välissä on. Valkkaria tulee,mikä on mulle hieman outoa. Tai siis mulla kun sitä ei yleensä tule pöksyihin asti. Tukka on mitä on. Emmä tiedä,musta vaan on tullu niin nega tähän aiheeseen liittyen,johtuskohan tästä ajasta.
Kauheasti tekis mieli testata jo,sais sen negan ja vois masistella rauhassa. Kun perjantaina sen jälkeen on kökkö lähteä juhlimaan. Mahtaisko ees näkyä vielä. En minä tiedä. Katsellaan kuinka käy.
kp.25/28(-32)

MK81 Neiti sitten on parantunut jo,käytii tänää tarkistamassa lääkärillä neidin korvat ja ei ole enään mitään..[:D][:)]

wastis Kyllä uuteen nousuun mennään ja lujaa[:)] ja vieläpä iloisilla mielillä,ei nega enään edes lannista minua vaan mulla on niin hirmu halu kokoajan yrittää kuitenkin uudestaan..[:)][:D]

Tättärälle hirveesti onnea ja tarrasukkia mukaan! Muistan kyllä sinut - itse kun kuulun niihin 'onnekkaisiin' joka on täällä jo turhan pitkään roikkunut [;)] On se hyvä että joku plussaa, viime päivinä ollutkin hiljaista sen suhteen... Toivotaan oikeen lujasti että aarre pysyy tällä kertaa matkassa!

Miplis, kai te pääsette hyödyntään ovista kun se on kuiten onneksi viikonlopulle (todennäköisesti) sattunut? Paljon tsemppiä sekä sulle että miehelles opiskelujen loppuun saattamiseksi ja erossaolon kestämiseksi. Koittakaa keksiä keinoja et pääsisitte kyläilemään välillä viikolakin toistenne luona [;)] Vois olla ihan piristävääkin (jos se olis vaan väliaikaista) välillä olla 'erossa' ja vaan vierailla toisen luona 'seksilomalla', hehheh.

kcatri, hiukeet on sulle kiertopäivät ja omituista ettei terolutitkaan auttaneet. Samaa oon saanut kuulla kuin Ronny et kyllä niillä pitäis saada täti liikkeelle jos ei raskaana ole. Jos et oo lähiaikoina pissiny tikkuun niin teehän ihmeessä testi ja sit lääkärin pakeille jos ei oo sitä iloisempaa syytä tädin pakoiluun... Hienosti oot saanut kyllä kiloja tiputettua (nimimerkillä tälläkin hetkellä ite napsin karkkia), jo tuosta sen parhaan palkinnon ansaitsisit!

Minnuska89, täällä on ainakin yksi jolla ei oo lippua edes tammivaaveihin lunastettuna [:(] Tai hädin tuskin voisin keretä - hiukka positiivisella laskutavalla LA olis 31.1. [8D] Mut plussatkaa te muut viimeistään sinne, niin mä tulen sit seuraavalle kuulle perässä...

Nia, tottakai pitäis pissiä tikkuun jos edellisestä on jo muutama päivä aikaa (sorry en muista, enkä jaksa selata taaksepäin, laiska kun olen...).

Ronny, jospa sun juilinnat olis sitä itteään! Mulle ainakin gyne sanoi että terojen jälkeen saattaa olla hiukka paremmat tärppimahdollisuudet kuin muuten olis. En sitten tiä johtuuko moiset 'tulokset' sit vaan siitä et useimmilla kierto on säännöllisempi ja siten tähtäys helpompaa kuin ilman teroja, mut luulis et sillä keltarauhashormonillakin olis jotain positiivista vaikutusta. Tai toivois ainakin [:D] (niin sitä haluaa huijata itteään, ja ehkä se gynekin sanoi niin vaan et en heittäis toivoa...)

Bluerose, tuntuu ainakin itestä tosi hurjalta että toisille niitä lapsia siunaantuu vaikka miten ehkäisis, ja toisille ei vaikka miten kaikkensa sen eteen tekis... Mun nuoruudenrakkaudella oli 3(!) lasta eksänsä kanssa, ja kaikki oli ainakin tarinan mukaan 'vahinkoja', eli ehkäisyä oli käytetty...

MK81, edelliseen kommenttiini viitaten myös: Minusta on kans tosi veemäisen kuulosta kun joku viittaa omaan jälkikasvuunsa epätoivottuna yllärinä tai vahinkona - varsinkin kun oon kuullut joidenkin tekevän sitä jopa sen "vahingon" kuullen... [:@]
Mä liityn sun ja Yönsäteen kanssa grillaileen, meilläkin mies on taas "koko ajan" pois kotoa, töissä pitkää päivää ja sit illat harrastuksissa, niin tuntuu ettei kerkee mitään yhteisiä harrasteita tehdä - ruokakin käydään vaan nopeesti hotkimassa valmiissa pöydässä, ei puhettakaan et mitään grillailuja kerkeis harrastaa.

Jospa wastis jatkais Ronnyn kanssa tättärän aloittamia plussailuja! Testasitko wastis jo tänäaamuna vai ootatko huomiseen? Ite söin eilen viimeisen terolutin, joten tädin odottelu olis ohjelmassa seuraavat päivät. Oon satavarma etten oo ovuloinut tässä kierrossa, ainakin tikut ja lämmöt on sitä mieltä, ellen sit oo tehnyt sitä ihan alkukierrosta kun en vielä tikutellut - mut epäilen suuresti. Mut mieli on jo oikeestaan ens kierrossa, ja toivon kovasti että sitten oviskin olis kääntynyt 'normaaleille' urille, ja tärppikin olis mahdollinen!

Jokohan nyt onnistaisi,

...Höh..eilen kirjoitin pitkät pätkät tänne ja sitten kaikki hävisi;myös koko sivusto [:@]
Nyt sitten kirjoitan vain jotain nopsaatia..

SUSSU: Pahoittelut tädistä [:(]
Olipas ikävää,että se sinne kumminkin tuli.On se vaan niin ihme akka,että työntää päänsä joka paikkaan [:'(]
Tsemppiä maanantain lääkäriin!!
Ja huippea,että sinulla on positiivinen asenne..se auttaa pitkälle [:)]
Ja wau,mikä painonpudotus sinulla *peuk peuk*

MIPLIS: Toivottavasti saatte olla miehen kanssa yhdessä,kun oviksen ajankohta on käsillä [:)][:)]
Lähetän täältä sinulle piristäviä säteitä [:)][:)][:)]

GINESSA: Ompas sinulla jo paljon viikkoja kasassa [:)][:)]
Kuinka olet voinut?
Ja oletko käynyt jo rakenneultrassa?
Voihan hyvin [:)]!!

MINNUSKA: Onnittelut tädin häipymisestä [:)]!!
Täältä myös häipyi täti ja sitä akkaa en tänne enään huoli [;)]
Mulla on ainakin varattuna lippu Tammivauvoihin [;)]
Ja ajattelin kyllä,että me kaikki täältä sinne tullaan.Tosin osa jo kerkesi mennä Jouluvauvoihin [:)][:)]

NIA: Pissasitko tikkuun?
Ihan hirveesti sinulle täällä peukutan,että nappaat nyt sen plussan [:)][:)]

TÄTTÄRÄ: Nyt sinun on kyllä pakko uskoa rakas ystävä,että olet RASKAANA [:)][:)][:)]
Vielä kerran suuremmoiset onnittelut plussasta ja niitä Enkeleitä ja tarrasukkia vielä iso kasa mukaan [:)][:)][:)]
Olen kyllä niin onnellinen puolestasi!!!!
Meillä meni viime kierto ihan NOROILLE eli sairastimme noroa juuri tärppipäivillä ja tiesinkin jo etukäteen ettei plussaa tule.
Mutta nyt olisi tarkoitus mennä Tammivauvoihin [;)]
Voihan hyvin [:)]!!

RONNY: KIITOS SUURI LOVE [:)][:)]!!
Tänään alkaa täällä "peuhupäivät" [&o][;)][8D]..Täti on poistunut rakennuksesta [:D]
No tuo sinun mahan juilimisesihan tarkoittaa sitä,että olet raskaana [:)][:)][:)]!!
Koska ajattelit tehdä testin?
IHAN HIRVEESTI SINULLE PEUKKUJA,että nappaat sen plussan ja pääset Tättärän perässä Jouluvauvoihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MK81: Vieläkö sun tekee mieli kyrsää [;)][:D][:D]?Eilen jo sinua tänne pyysin,mutta viesti katosi avaruuteen [&:]
Eli tule sinä tänne meille grillailemaan [8D]..Näet samalla nuo minun villit vekarat sekä karvaiset kaverit [:D][:D]
Täällä ei aika tule pitkäksi [;)][:D][:D]..Voin antaa sulle vielä jotain pientä hommaakin,jos tuntuu siltä,ettei aika kulu [;)]
Monilla naisillahan ensimmäiset raskausoireet ovat juuri metallin maku suussa [:)]
IHAN HIRVEESTI PEUKKUJA,että sinullakin nyt olisi salamatkustaja kyydissä!!!!

WASTIS: PEUKKUJA PEUKKUJA [:)][:)][:)]
Oletko jo uskaltanut tehdä testin?

BANDIDA: Sinäkin siellä elät jo jänniä aikoja [:)]
IHAN HIRVEESTI SINULLEKIN PEUKKUJA,että plussaat!!!!!!!!!!!!
P.S.Tule MK:n kanssa tänne grillailemaan [:)].Kyllä minä sinullekin täällä hommia keksin,niin saat sillain hienosti ajan kulumaan ja hien virtaamaan [;)][:D][:D]

OMAA: Täällä elää monet nyt jänniä aikoja [:)]..
WASTIS,NIA,RONNY ja BANDIDA täällä on teille peukut ja varpaat täpöillä pystyssä [:)][:)]!!
Mulla lähti täti vihdoinkin pois *peukuttaa itselleen [;)]*..Ihmeen kauan se nyt täällä vierailikin.Johtuiskohan ihan siitä,että otti nyt pitkän vierailun,kun ei sitten tulekaan moneen kuukauteen kyläilemään [;)][:D][:D][:D]

KAIKILLE MUILLEKIN PLUSSATUULIA PUHALTELEN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/28/6

tää malttamaton meni ja testas aamulla negan.[:'(]
ja tossahan on 86 prossan mahollisuus saada plussa 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkua testaamisella,mikä täälläkin nyt on sitten.
En kyllä kaukaisestikaan usko että kuuluisin tuohon jäljellejäävään.
Huomenna mulla on siskon häähommat,joissa kilistelen jollain muulla.
Lauantaina on kaverin synttärit,testaan sillon aamulla vielä,varmuuden vuoksi.
Niin tiedän että miten synttärit vietän.
Vaikka nega se sillonkin tulee.
Että kiukuttaa,se että anto itsensä taas haaveilla ees vähän...
Pitäs olla oppinut jo näissä 19 yrityskierrossa olla haaveilematta.
Kuitenkin tulee ropisemalla sitä saishea niskaan.
No,kyllä tästä taas noustaan.
Nyt vaan kismittää taas hetkellisesti.
kp. 26/28

Joo en mä nikkiä vaihda, ettehän te MK81 ja Ronny sen jälkee enää tunne mua. Eivätkä muutkaan ;)

Tervetuloa Sussu29! Olipa mukava tuo papakontrollikäynti, kun sua heti alettiin tutkimaan. Toivottavasti pian sitten tärppääkin.

Hiljaisuus laskeutui Tatjuskan episodeja lukiessani. Onneksi kroppakin osaa sanoa milloin se saa tarpeekseen stressiä, jos ei muuten osaa pysähtyä. Mutta tosi harmi. Mitähän Tatjuskalle nyt kuuluu?

Ovikset taitaa laskureiden mukaan nyt olla käsillä. Tosin tämä on tää kuukausi ku oviskipua ei tunnu ja kierto on n. 32pvä, mutta kyllä nyt yrittänen sessyillä - haluja ainakin on ;)

Yönsäteen kotona syntyy vasuja ku sieniä sateella. Onnea jokaisesta! Toivottavasti tärppii ihmispuolellakin!

Voi tättärä, olipa ihanata lukea sinun kuulumisia! Onnittelut ja tarrasukkia paljon mukaan!

Täällä on siivottu pihaa. Leikattu ja kaadettu omenapuita, joten risuja on poltettavaksi ja grilli-iltaa vois täälläkin pitää... tosin nuo risut tuoreena vaan eivät pala niin helposti. Tarttis tästä jo mennäkin taas pihaa risuista siivoomaan. Tsemppiä ja vointeja ja plussia jokaikiselle toivon!

En ole vieläkään testannut! En ole yksinkertaisesti uskaltanut. Omaa vauvelia toivon niin kovasti, että ihan sydämeen sattuu. Tiedän kuitenkin, että itsellä on niin idioottimainen kierto ja munasarjat ja kilpirauhanen, että mitä suurimmalla todennäköisyydelllä tämä on vain oiretta niistä. Tätiä ei tosiaan näy. Perjantaina olen testannut viimeksi muistaakseni ja silloin negaa näytti. nyt kp. 34. Tänään ajattelin töiden jälkeen hakea testin ja tehdä sen varmaan tänään, jos ehdin. Jotenki kauhea jännitys ja surutus päällä.

Ja oireita? Emmää tiiä onko niitä. Maha mulla on koko ajan turvoksissa, koko ajan nälkä ja pissattaa hirmuna. Jotenki semmonen kauheen levoton ja väsynyt olo. Mahassa ei tunnu mittään, ehkä vähä painetta (onko lie pieru :DDDDDD).

Anteeksi, kun en ehdi muita kommentoida. Sen verran tuolta nappasin, että tättärällä oli ilo uutisia. Minäkin muistan sinut ja onnittelen oiiiiiiiikein isosti siitä plussasta. Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Ihanaa plussaista kevättä kaikille!

Oon kyllä lukenu noita juttuja joka päivä, mut ei oo jaksanu kommentoida mitään, hirveä stressi päällä. Aattelin nyt siis vaan pikaisesti olla itsekäs ja kertoa omat kuulumiseni. Eli pv on nyt 64, täti ei ole antanut merkkejä saapumisestaan. Ainut et valkkari on nyt eilisestä vähä lisääntyny, naama kukkii ja hiukset rasvottuu.
Eikä muuten ole kuulunut kutsua tutkimuksiin, sekin kovasti hermostuttaa. Neuvolassa kävin viimeks 25.3. Onko tietoo, et kuin kauan noissa yleensä menee, et ylipäätään pääsee sinne tutkimuksiin? Yritystä ainaki on jo tarpeeks takana, oiskohan nyt 13, kohta 14.

Takaisin