joko nyt onnistaisi

Moikka!

tättärä- mä muistan sut ja ONNITTELUT!!!

wastis: mitä jos et testaakkaan, vaan ihan normaalisti kilistelet alkoholilla (kohtuus kaikessa kuitenkin[:D]) ja otat ihan rennosti? sitten jos ei kuukautisia kuulu maanantaihin mennessä, testaat taas?
(voit nauttia kilistelyistä rennosti ja ei tarvitse käsitellä mahdollisen (huom!!mahdollisen) negan tuomia pettymyksen tunteita...mulla ainakin meni niin, että jo testasin negan menkkojen alkamispäivänä, niin en ihan uskonut siihen negaan kuitenkaan ja testasin kuitenkin pari päivää jälkeenpäin uudestaan taas..)
mä otin ihan rennosti uutenavuonna ja nautin kuohuvaa ja viiniä ruoan kanssa ja testasin vasta kun maitoa tihku tisseistä...
Onhan ne naiset ennenkin juonut muutaman lasillisen ennen kuin ovat tienneet raskaudesta[;)]
Eikä se verenkierto ole varhaisessa vaiheessa vielä samanlainen kuin muutaman viikon jälkeen...

Ja kaikille teille ihanaisille: *PUUH PUUH* PLUSSATUULIA!!

Moikka kaikki!

mk81: Kiitokset, jää nähtäväksi onko rapu mukana [;)] ei tää tohi testata vaik herkkiä ois kaapis [&o] tätiä ei näy edelleenkään täällä.
jospa sunkin oireet tarkoittais sitä itteään?? [:D] peukut!!

bandida: kiitos! en tiennykkään tuota et terojen jälkeen tärppimahdollisuudet paremmat [:)] hmm..pitäsköhän nyt sit olla yhtä lyhyt kierto ku terokierrot vai vai...mullahan on aikas pitkä normaalisti. sillä en tohikkaa vielä testata vaik tätiä ei näy vaik tänää pitäs ilmestyä jos on tullakseen. no toivotaan parasta [:D]
sieki jo pitkällä menossa!! hui! onnea loppu odotukseen!

yönsäde: kiitos peukuista! kai tuota pitää huomena tohtia testata ellei täti täs illan päälle ilmesty.
hienoa et täti poistui eikä se nyt sinne enää tuukkaan, sillä nythän sä sen tärpin otat ihan varmasti tästä kierrosta!!! [:D][:D]
niiiiin ja sitä on pitäny sanoa sulle jo monta kertaa et (mä oon tämmönen pähkäilijä) ku tos ku tullaan keskusteluihin niin nuo kaks naista tos kuvasssa kupit kädes naureskelee niin mulle tulee siitä aina mieleen sinä ja sun hyvät jutut. jotenki oon saanu mielikuvan et oot vaaleehiuksinen [:D][:D] ja et sä siin kahvittelet ja oot kertonu taas jonku mahtavan jutun [:D]  hihii..tyhmää mut oli pakko kertoo nyt ku muistin [:D]

wastis: pahoittelut negasta [:@][:(] jospa se vielä plussaksi muuttuis!!!

örkki:peukut nyt sulle ovikseen!! nyt kaikki aaltona tammikuisiin!!!

nia:lle peukut testailuun!!!! plussaa puhallan!!

Omaa: tätiä ei näy, ehkä huomena testaan jos uskallan [&o][:D] mietin et onko kierto nyt sit minkä mittanen, jos onki heti kuitenki samanlainen ku aikasemmin et pitkäks menee...jos ois viel ovistestejä nii eilen oisin tehny..oli sitä ihme mahajuilintaa ja valkkarii tai ovislimaa tai jotain. hmm.. tää on ihan sekasi nyt. [:D]

mukavaa vointia kaikille! plussatuulia!!!

Ihan vaan nopsasti tulin kommentoimaan, että: HYVÄ tytöt, iloinen mieliala tuntuu olevan päällä ja sehän onkin tässä yrityksessä kaikki kaikessa... ei tää yritys sentään mitään inhottavaa puuhaa ole, hehe [;)]

Täällä vaan hermoillaan ja ootellaan josko tulisi ihan oikeita oireita.

Makkaramaisia terveisiä tytöt,

WASTIS: Pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti kuulut siihen 14% ryhmään ja nappaat myöhemmin sen plussan!!
Pakkohan joidenkin kumminkin siihen ryhmään on kuulua [;)]
Vielä kerran peukkuja,että nega muuttuu plussaksi [:)][:)]!!

ÖRKKI: Aivan..jos sää et olisi enään Örkki,niin eihän tää palstakaan olisi enään mitään ilman Örkki-nimimerkkiä [;)][:D][:D]
KIITOS SUURI vasikka onnitteluista [:)][:)]
Toivon myös tosissani,että meistä jokainen täällä saisi myös kokea sen ihanan raskauden ja synnytyksen [:)][:)]..tosin nuo ammut eivät taida ajatella ihan samanlailla noista tiineyksistään ja poikimisistaan kuin me ihmiset [;)][:D][:D]
Nyt täältä lähtee iso peukutus ovikseen!!!!!!Toivottavasti teillä nyt tärppää [:)]!!

NIA: Hui kun sulla on jännää..jee!!!!
Ihan mahottomasti sulle peukkuja nyt,että nappaat sen plussan [:)][:)]
Tulehan kertomaan testitulos!!!

RONNY: [:D][:D]<------ Nuo merkit kertokoot sen,että mitä sinusta ajattelen,kuin luin juttusi [:D][:D][:D]!!
Miten voitkin saada tuollaisen kuvitelman päähäsi..aika hauska ja ihana juttu!!!
Mää olen kirjoitellut yhdellä toisella palstalla ja parin äidin kanssa tavattiin vauvatapaamisessa.Hehän eivät tienneet,että minkä näköinen olen ja olivat kuvitelleet minut ihan "Maatalon emännän" näköiseksi eli juuri sellaiseksi pulleaksi ja pullantuoksuiseksi tummaksi Justiinaksi [:D][:D].
Heille oli aika "järkytys",kun näkivät minut ensimmäistä kertaa [;)]..Minähän olen ihan blondi ja pitkähköt hiukset.Ja kropaltani olen sopusuhtainen,mutta ehkä enemmän atleettisen kropan omaava kuin tanakahko.Vissiin hyvin vanha urheilutausta muokannut joskus tuota kroppaa eikä se ole ihan vielä vallan rupsahtanut [:D][:D].
Mutta minä olen myös ihan samanlainen,että kuvittelen meille kaikille palstailijoille ulkonäön [;)].
IHANAA UBEETA JA MAHTAVAA..Ei se täti sinne enään tule [:)][:)][:)]
Mää olin näkevinäni,kun se meiltä lähti,että se ajoi sillä koslallaan rekan alle ja kuoli [:D][:D][:D]
Testaat sitten huomenna ja tuut heti kertomaan meille iloisia uutisia!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!!!!!!!!

MK81: Et sitten tullutkaan grillailemaan [8|][;)]?
Arvaas vetikö tämä possu taas grilliruokaa [&o][8D][:D]

OMAA: Ihana ilma ollut tänäänkin..Mää haisen ihan savulle,kun tuli tuossa pihamaalla jälleen miehen ja lasten kanssa grillailtua [8D].HUOM HUOM!Grillasin myös KASVIKSIA [;)][:D][:D]Eli ei täällä nyt ihan lihalinjalla eletä [;)]
Sitten lähdettiin pienelle lenkille tuon lapsilauman kanssa.Vaunuja kun tuolla tiellä kuskaa ja toista lasta vetää pyörällä,niin hyvin saivat makkarat kyytiä.Ei siis mun mahamakkarat,vaan ne makkarat,jotka olin juuri ahtanut sisääni..röyh.Mun mahamakkarat pysyvät kuin tymä tuossa vatsan ympäristössä [:D].
Tänään sessyä [&o][8D][8D][8D][8D]..piiiiiitkästä aikaa [;)]

LISÄÄ PLUSSIA TÄNNE TYTÖT
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/28/6

Moikkis moi tänne!

Voi kun täällä on monella jännät paikat...Tsemppiä ja plussia,annan potkun täältä ja lähetän tammikuisiin![:)]

Wastis,pahoittelut...Uskoin jo niin,että on sun vuoros...Ja uskon edelleen!Toivotaan,että plussaksi kääntyy!

Tättärä:ONNEAONNEA!IHANA JUTTU!

Hiukan omaa täältä sivusta:Ultrassa kaikki hyvin,pieni vastasi täsmälleen päiviä 8+1.Itku tuli taas...Siellä se oli,meidän rakas!Oireet edelleen hyvin vähäiset.Väsy on kyllä ihan mieletön,siksi lyhyt viesti.

Mutta kaikille aivan mahdottomasti tsemppiä ja plussia!Pidän teille niin peukkuja!

Hyvää perjantai huomenta (vaikka tuolla sataaki tollain mukavasti :S)

Kiitos suuri kaikille tsempityksistä. mulla on 2 ovistikkua ja pitäs mennä hakee jostain apteekista lisää. Kai tänää apteekit on auki vaik kaupat nyt ei ookkaan.. [:-] eilen kävin vaan yliopistonapteekin läpi ja siel oli vain yhtä ovistestiä ja se oli kyllä niiiiin kallis nyt tähän hätään etten raaskinu ostaa.. täytyy käydä viereises apteekis tänää [;)] Ovis pitäs olla sunnuntaina.. toiv nyt lauantaina, sunnuntaina tai maanantaina olis. Mies tuossa eilen ku juteltiin niin sanoi et siltä on toivo menny jo tän vauvantekopuuhan tiimoilta. Se oli aikamoinen yllätys ku se on sitä ovista kyselly melkein joka kierto! no se sitte sano että jos sessyiltäis nyt sit viikonloppuna enempi ku normaalisti ja no et jos nyt vaik sittenki tärppäis.. [:D] ite en oo kirvestä heittäny kaivoon, mut ei mulla oo oikee ollu moneen kiertoon ollu mitää odotuksia.. kai se plussa sit pärähtää ku sen on aika. [:)]

paipapu, Oikein mukava kuulla, että teillä menee siellä masuasukin kanssa hyvin. [:)] tsemppiä ja jaksamisia. [:)]

Nia, kuulostaa lupaavalta! mut hei testaa rohkeesti vaan! tsempitykset täältä.

wastis, pahoittelut negasta, toivotaan että se vielä plussaksi muuttuisi ja olis ollu liian aikasta testata.. tsempit tsempit! [:D]

Mk81, Mäkin luulen että mun mies piristyy nyt ku se saa tekemistä.. Ei se kivaa oo kenellekkään olla vaan kotona. [:)] ja no erohan vahvistaa parisuhdetta!

Mä lähden viikonloppuna Hyvinkäälle. [:D] Sain ku sainki kissalle hoitajan. Me irtisanotaan tää nykyinen asunto kuun vaihteessa. Muutetaan nyt ainakin väliaikasesti mun miehen porukoille alivuokralaiseks kesäkuussa. kattellaan sieltä sit käsin asuntoa.. On niin helvetin vaikee saada asunto meiän taloudellisen tilanteen takia.. kukaan ei suostu edes vuokraamaan perkele.. noh ei voi mitää.. kattoo jos Hyvinkään opiskelija-asunnot antais meille vuodeks asunnon. sinne eilen lähetettii paperit.

Nyt oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Palaillaan taas ens viikolla.. tai ehkä jopa jo sunnuntaina [:)]

Plussia puhaltelee hän! *puuh, puuh*

YK 14, Kp13/28(-39)

ps. Tuntuis jotenki alamahas ku ovis olis tulossa.. O_o täytyypi testailla päivällä.

No 25 viikolla oon ,yönsäde[:)]
Masu on tooosi iso,selkä ja jalat on välillä vähän muusina ja
öisin sormet puutuilee/ranne kipiänä...
Johtunee hormoneista ja turvotuksesta,hermot on päässy jumiin toisessa kädessä
ja käyn hierojalla niitä avatuttamassa.[:-]
Mitään solkikenkiä en saa vatsan takia kiinni,että sillä mallilla ollaan [:D]

Rakenneultra oli ja meni,kaikki oli hyvin tytöllä ja saatiin taas monen monta kuvaa[:)]

Toivotaan että tätsy vieraili tänävuonna viimestä kertaa siellä[:)]
Ihanaa viikonloppua sinne,toivottavasti ulkoilukelit pysynee kohtalaisina!!
Mut jos ei niin sitten vaan ....tiiät kyllä mitä liikuntaa sitten [:D]

Hemmetin noro,

PAIPAPU: ONNEA ONNEA ihanista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]!!!!!!
Siellä se teidän ihana oma rakas kasvaa ja kehittyy hienosti [:)][:)][:)]!!!
Ihanaa vointia ja masunkasvatusta sinulle/teille!!!!!

MIPLIS: Kyllähän tänään kai suurin osa kaupoistakin on auki.En kyllä ole nyt katsonut uusimpia uutisia [;)]
Ainakin Prismat,Salet,S-marketit ovat auki ainakin osa-aikaisesti.K-kaupatkin ovat auki ainakin omalla miehityksellä?
Kannattaa tilata ovistestejä sekä raskaustestejä Mammaksilta [:)][:)]
Sieltä saa halvalla hyviä testejä.Itse olen tilannut ovispuikkotestejä sekä herkkiä raskauspuikkotestejä.Ne ovat hyviä ja halpoja!!
Miehillä tulee myöskin noita epätoivon tunteita kuten meillä naisillakin.Miehet eivät vain yleisesti ottaen osaa puhua näistä asioista niin hyvin kuin me naiset.
Vietätte nyt viikonlopun hellästi kahden ja puhutte asiasta ja harrastatte sessyä ilman mitään pakkopullaa [;)]
Voikaahan hyvin [:)]!!

GINESSA: IHANAA..ONNEA PALJON ihanista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]!!!
Tosi ihanaa,että tytöllä on kaikki hyvin!!
Aah..arvaas vaan haluaisinko minäkin IISON MASUN jota taputella ja tuntea ne ihanat ensipotkut *haaveilee*
Mutta kuten sinäkin hyvin tiedät,niin eihän se raskausaika tosiaankaan ole aina sitä ihanaa auvoista ja helppoa aikaa [;)][:D]
Varsinkin,kun mitä enemmän on raskauksia takana,niin sitä aikaisemmin ne raskausvaivat alkavat.Ainakin minulle on niin käynyt.
Esikosta ei ollut mitään ongelmia raskaudessa;muutakuin kova pahoinvointi.
Kakkosesta oli pahoinvointi 24h/vrk ihan synnytykseen asti.
Mutta ei ollut mitään isoa vatsaa,ei turvotuksia ja synnyttämäänkin lähdin navetasta suoraan [:D]
Kolmosesta alkoi jo tulla liitoskipuja ja sitten nämä liitoskivut ja häpyluukivut tulivatkin sitten näissä viimeisimmissäkin raskauksissa [&:]
Mutta kyllä se raskaana oleminen on niin ihanaa aikaa [:)][:)][:)]
Ja synnytys ja varsinkin se LOPPUTULOS eli OMA VAAVI [:)][:)][:)]
VOIHAN HYVIN JA ANNA MASUTYTÖLLE IIISO HALI [:)][:)][:)]

RONNY: [:(] Olen niin pahoillani negasta [:(]*halaa ja rutistaa*
Mutta onneksi sinne ei ole tätiä tullut [:)]..Sinä vaan testasit ihan liian aikaisin..eikös??
NIIN MAAN PIRUSTI PIDÄN SINULLE PEUKKUJA PYSTYSSÄ,ETTÄ SAAT SEN PLUSSAN MYÖHEMMIN VIELÄ [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

OMAA: Hemmetti [:@]..Kiroisin kunnolla,jos täällä vaan viitsisi..
Meidän Kakkoselle tuli jälleen norovirus.Korkea kuume ja ihan vesiripulilla [:(]
Mullahan oli tämä juuri 2 viikkoa sitten itselläni ja sitä ennen se oli meidän lapsilla ja miehillä.
Helmikuussa oli ensimmäinen norovirus.
Eli nyt mennään tänä vuonna jo 3 kertaa tätä tautia.
Eli kohta meidän suurperheessä kaikki taas sairastetaan.
Mulla ei enään huumori pidä...
Varmaan minä ja mies sairastetaan juuri oviksen ajankohtana;niinkuin kävi viime kerralla.
Tämä norovirus pyörii nyt kokoajan täällä Pirkanmaalla.Siihenhän ei tule mitään vastustuskykyä eli sen voi sairastaa vaikka kuinka monta kertaa.
Minä häivyn nyt kera vetutusteni [:@]

MUTTA TEILLE RAKKAAT VIELÄ TOIVON NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/28/6

[font="times new roman"]hellouh kaikki tyttelit !

oma: täältä tuo täti alkaa väistyä takavasemmalle...ajoin sen siperiaan...jos siellä vaikka pysyttelis...tosiaan viikon se jakso täällä mun tykönäni olla...vaikka se meni pois, niin juilii alamahas ihan vietävästi [&:] noh ehkä se menee ohi jossain vaihees.

MK81: en minä katkera ole kellekään kuka lapsia saa, kuhan vain kysyin onko mahdollista tulla raskaaksi kun on ehkäisyä minkä moista...musta on aivan ihanaa kun he saavat lapsia ja haluavat ne, vaikkakin eivät olleet tarkoituksella raskaaksi haettuina...

Miplisonnea asunnon etsinnän kanssa, toivottavasti löytyisi sopiva...ja hienoa että miehesi lähti jatkamaan opintoja, parempi paperit kuin paperittomana...siulle kanssa onnea että saisit syksyllä kaikki hommat koulussa suoritettua...on se hyvä että teillä on edes joku paikka minne pääsette...mietin et varmaan olis halvempaa asua miehen vanhemmilla alivuokralaisina kuin nykyisessä? vai onko se kuinka kallista?

ginessa: hienoa kuulla että ultrassa kaikki hyvin...paljon haleja ja tarrasukkia sinne...

ronny: voi harmituksen peijakas...miks ei se täti tai PLUSSA voi sinne pärähtää...sitähän toivomme...kyllä se sieltä jonpi kumpi tulee...minkälainen kierto siulla nyt sit on päällänsä?
[font="times new roman"]
Yönsäde: johan nyt on markkinat ku se noro ei osaa pysyä poissa...samperi sentää...halauksia ja voimia sinne...

[font="times new roman"]8/35/6

Hei tytöt,

joku oli kaipaillu. Raportoin nyt, palasin tänään sairaalasta.... Tämän viikon tapahtumien kulku:

Ma ilta klo 22.15

Kuin salama kirkkaalta taivaalta iskee tietsikalla istuessani aivan JÄRKYTTÄVÄ mahakipu, samantyyppinen kuin sillon vatsataudissa. Mikään asento ei oo hyvä, huohotan, kylmänhiki virtaa ja heikottaa. Olen kontallani olkkarin lattialla, mies hieroo selkää ja keikutan vatsaa ja oon ku tulessa. Puolen tunnin jälkeen otan panacodia poreena väkisin ja yritän hengitellä rauhassa. Arvotaan tilataanko ambulanssi vaan ei tilata.

Rentoudun ja saan jossain vaiheessa unen päästä sohvalla kiinni. Heräilen silloin tällöin.

03.45

Herään mahakipuun ja pistävään hartia-niskakipuun. Pyörin olkkarissa ja päätän kysyä synnäriltä, että kun en tiedä mistä tää johtuu enkä osaa paikantaa tätä munasarjaan jossa kohdunulkoinen on, että mitä teen. Se kysyy että voinko ottaa särkylääkettä ja kattoo auttaako ja mennä sit aamulla terkalle jos pärjään. Näin teen.

07-08 ti aamu

hoidan jotenkin miehen avulla lapset kouluun ja mennään terkkarille. Lääkäri tutkii ja olen niin helvetin kipee että en pääse tutkimuspöydältä itse ylös, niskaan sattuu. Pyydän apua ja lääkäri repäsee mua kädestä ylös. Näen tähtiä. Se laittaa mut pissakokeeseen ja otetaan CRP, pissassa vähän verta (ed gynekologista vuotoa vähän), ketoaineet koholla eli oon vähän kuiva ja verenpaine suht okei, CRP alle 8. Muhun pistetään Litalginia piikillä kipulääkkeeksi ja seurantaan.

10 ti aamu

Lääkäri tutkii uudelleen, pahin kipu on poissa ja niska rentoutunu. Lääkäri kirjoittaa kotiin Litalginia ja kolme päivää saikkua. Alkava mahatauti kaiketi sanoo hän... Ookke, ajattelen, että ei voi olla mutta tyydyn vastaukseen ja meen kotiin.

Vedän Litalginia maksimimääriä tasaseen tahtiin. Kivun kans elää muttei se poissa ole, kannattelen vatsaa käsin kun kävelen ja kaikki liike ja tärähtely sattuu.

Ke aamupäivä

Tilaan uuden ajan samalle lääkärille terkkariin. Vatsa on aivan hirveän pömpöllä. Otetaan uus CRP, se on 32. Lääkäri tympeenä kirjoittaa lähetteen Valkeakosken sairaalaan kuviin.

15.15
Saavun sairaalaan. Pääsen pedille ensiapuun makaamaan odottamaan verikokeita ja lääkäriä.

16.00
Otetaan labrat

19.45
Saapuu lääkäri. Kerron vaivoista. Hän tutkii, koko vatsa on turpee ja hirveän arka, ei löydy kipukohtaa erityisesti. Lääkäri sanoo, että nyt pitäis jäädä osastolle, kun hemppa on niin alhanen. Eli paljonko kysyn? se on 100 sanoo lääkäri (ja mun normi on 155). Se sanoo että aamusta pitäis ottaa kuvia eli jäät tippaan yöksi ravinnottomalle (ihanaa mietin, olinhan syönyt edellisen kerran lounaan klo 12). Lääkäri konsultoi vielä TAYSissa minua hoitaneita lääkäreitä. Saapuu luokseni ja sanoo, että laitetaan sut tippaan, mutta ei voidakaan odottaa huomiseen vaan sinut siirretään ambulanssilla TAYSiin jossa tutkitaan samana iltana vielä.

22.00
Saavun TAYSiin synnärille. Musta otetaan taas labrat ja lopulta vanha tuttu lääkäri ottaa mut ultraan. JÄRKYTYN. Vatsaontelooni on vuotanut verta 9cm lammikko. Eli tää järkyttävä kipukohtaus on ollut erittäin hengenvaarallinen sisäinen verenvuoto. Se on kuitenkin onneksi tyrehtynyt toistaiseksi eli mut pidetään tipassa ravinnottomalla ja otetaan seurantaan sairaalaan yöksi.

To aamu 8-10
Otetaan labrat. Hemppa on 98 ja HCG laskenut 1200 (alkuarvo 8200). Mut päätetään pitää vielä sairaalassa seurannassa, mutta saan tänään ruokaa ja mikäli kipua tai vuotoa tulee niin mut leikataan heti kun mahdollista. Jään siis lepäämään ja saan vihdoin 25h odotuksen jälkeen ruokaa. Ruoka menee hyvin alas enkä ala erityisesti kipuilla. Tippa otetaan pois ja nyt vaan seurataan.

Pe aamu tänään klo 7
otetaan labrat

klo 10.30
Lääkäri saapuu. Hemppa 109, HCG 1005 ja mä pääsen tänään kotiin mutta sillä ehdolla että otan erittäin rauhallisesti ja jos pienintäkin vatsakipua tulee, menen SUORINTA tietoa TAYSiin naistentaudeille. Ei soitella, ei kysellä, vaan mennään.

Mies kävi tänään lääkärissä ja sai toisen verenpainelääkkeen pois. Arvot kaikenkaikkiaan hänellä juuri nyt ihan kohdallaan.

Minulla on vatsa arka mutta voin syödä ja kävellä hissuksiin pieniä matkoja. Olen päässyt järkytyksen yli ja olen onnellinen että olen hengissä. Takaraivossa jäytää pieni kiukku terkkarilääkäriä kohtaan joka ei lähettänyt mua eteenpäin silloin heti vaikka olin sairaan kipee. Mutta sille ei mitään enää voi.

Näin meidän perheen tragedia jatkaa matkaansa, parempaa toivoen,

Tatjuska, nöyränä ja kiitollisena hengestään, mutta vahvempana kuin koskaan

Huh huh, Tatjuska. Eipä osaa muuta sanoa, vetää aika sanattomaksi nuo teidän koettelemukset... Jospa se vanha viisaus siitä et kaikki mikä ei tapa, vahvistaa tosiaan pitäis paikkaansa. Halauksia ja enkeleitä sulle ja miehelles! Toivotaan että koettelemukset pikkuhiljaa alkais olla tässä ja saisit rauhassa parannella vihdoin.

Halauksia Tatjuska!Olette taas käyneet yhden mielettömän kamppailun siellä!Onneksi teillä on toisenne!Ja kuten jo itse sanoitkin,olet vahvempi kuin koskaan!Kohti parempaa!

Tatjuska HUI!!!![8|][:-][:o][>:][:(]
Kamalaa,mitä kaikkea voikaan sattua,kaikki paske putkeen[:@]

Woimia paljon,lepäilehän nyt..huhhuh...[&o]

Täältä myös todella paljon voimia Tatjuskalle[:)]

Omaa: Ihme olotiloja mulla nytten,menkat loppu sunnuntaina ja sessyä harrastettiin maanantaina ja tiistaina.Nytten ollu pääkipee,huonoa oloa,välillä vihlasee ikävästi jommalta kummalta alavatsasta.[8|][:(] Sit on ollu just sellanen kipu että aivan ku menkat alkais uudestaa ja on huimannu ja vihlasee myös silleenkin kun liikahdan nopeasti.[8|]Tänään kyllä mittasin ovistikulla mutta näytti todella haaleaa viivaa ja ovulaatio pitäis olla vasta 26.päivä[&:]

minnuska se on sillon nega,jos on haaleempi kun kontrolli viiva. Mullahan tulee ihan missä vaiheessa kiertoa vaan aina kaks viivaa. Joissakin testeissä siis tulee aina kaks viivaa, eli tuskin se kertoo oviksesta nyt sulla. Ootko aatellu r-testiä tehä? Jos oli valemenkat? tai jos olet kipeäksi vaan tulossa. Olkoon mikä tahansa, toivottavasti selkenee pian ja voit paremmin[:)]

Takaisin