joko nyt onnistaisi

Joo en kyllä tilaa enää noita tikkuja, vetäsin digitaalisella kauniin hymynaaman parin tunnin pissapidätyksestä ja näyttäs nyt siltä että tämä viikon ovulaatioplussatikutus päättyy todella aikaiseen ovulaatioon. Siltä kyllä nyt tuntuukin tuolla alakerrassa [;)]

Harmi vaan että on tää flunssa päällänsä ni ei tiiä haluuko isäntä mitään jenkkaa tänään.

Toivotaan että minulla ja Yönsäteellä tärppäisi nytten seuraavalla kerralla että saataisiin molemmat sitten tammikuinen pienoinen..Neiti tuli tänään näköjään kipeäksi aamulla kun oli kuumetta 38,3[8|]Itsellä myös vähän kuumeinen olo että saas nähä iskeekö sekin vielä näiden menkkojen lisäksi,pää on jatkuvasti kipeä ja väsyttää iha pöllönä,ei edes päiväunet riitä..[8|][&:] On kyllä ihmeen vaikeaa mun kohdalla tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen ja siitäkin on kohta jo 3kk aikaa..[:(]Toivottavasti ei tarvitsisi enään yrittää että sais joskus sen toisen pienokaisen neidin kaveriksi.[:)]Voikohan koskaan käydä sillain että esim oliski raskaana vaikka menkat on päällä.[8|][:D]

Pluzzatuulia kaikille muille jotka yrittänee kans raskautua ++++++[:)]

Minnuska89 Raskaana oleminen menkkojen aikana on ihan mahdollista. Ja myös raskautuminen menkkojen aikana on myös,mutta ei niin helposti kun normaalisti. :)
Mulla on kavereita joille on käynyt näin ja jotkut kaverit ovat kertoneet,että heidän jollain kaverilla on käynyt silleen.

[font="trebuchet ms"]hei taas kaikki

tatjuskalle paljon voimia ja haleja ja jaksamisia sinne...eiköhän miehesi parane pian...toivotaan...miehet kun käsittelevät asiat erilailla ja me naiset emme voi ymmärtää sitä välillä ollenkaan miksi he eivät puhu.

kiitos ronny ja paipapu kannustuksista piinaviikolleni...

omanapa en nyt oiekin tiedä missä meen...tänään tuli vaaleanpunaista ja ruskeaa vuotoa...IIIIK...mitä vuotoa lie...kun tädin pitäis kyllä tulla vasta viikon päästä perjantaina tai lauantaina...apuva..eikä tätioireitakaan kyllä ole...hmm...pääsiäisenä oli kyl hyvä ettei selkä haljennu (siis särki niin kovasti) mutta meni ohi, ja ei tuntunut missään sessyn aikana [;)]
tuossa pääsiäisenä jos viime kiertoon uskominen niin oli nuo tärppi päivät....hmm...
no juuh, jos ei nyt onnsitu niin sitten tammivauvoihin...

zemppiä kaikille!!! <3

minnuska no ei tuo 3kk ole aika eikä mitään. Meillä eka KM vuos sitten, toinen joulukuussa eikä yhtään lasta. Että malttia malttia. Ja yritystä meillä takana syksystä 2008 asti.

paipapu sullakin jo noin viikkoja, rientää aika kyllä, onnea odotukseen<3

mk81 joo itelläkin meni usko tikkuihin, sitä digitaalista mäkin himoilen, no,katsellaan[:D]

bluerose olisko se sitä kiinnittymis vuotoa? ajankohtakin sopis. Peukut pystyyn että olis[:)][:)][:)]

MK81:Mun piti sulle jo aiemmin sanoa,että oon kans käyttäny noita digitaalisia ovistestejä,toimivat ainakin ja se hymynaama on kuitenkin jotenkin kannustava! Lähetän sulle täältä toisen! [:)]

moi

Mulla ei vieläkään menkkoi kuulu. kp 29/24(teroluteilla) eli oottelen ekoi luomu menkkoi terojen jälkeen.
Maanantaina tein testi mut oli nega. huomen ois taas tarkotus tehä. Ei muuta ku et nyt on nännit kipeet.

sori omanapasuuteni mut en viitti hirveen usein käydä tääl ettei alkais taas liikaa miettiin näit asioita. Eli on tullu taas paljo tekstii.

Mut plussa tuulia toivotan kaikille++++++++++++
ja hyvää kevään alkua[:)]

noppa: Mulla on kans ensimmäinen luomukierto kolmen kuukauden terolut kuurin jälkeen. Tällä hetkellä kp 27/28 menossa, eikä menkkoja näy. Ei oo kyllä vissiin oireita. Palelee, väsyttää, turvottaa ja maha iltaisin alavatsalta kipeä. Voi kyllä olla helpostikkin mun kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita (senkin kyllä pitäsi olla hallinnassa, on ollut jo puoli vuotta).

Bluerose: Olispa kiinnittymisvuotoa! Piinaviikkoja siis, jännättää. Olispa teillä tärpänny!

Paipapu: Emmää tiiä millon testaan. Aattelin odottaa ihan reilusti, että menkat on myöhässä. Mulla kun on tuo pco, että ne voi heitellä ihan miten sattuu. Mutta toivossa on hyvä elää. Jos malttais oottaa viikonlopulle ;). Sullahan on mukavasti jo viikkoja mittarissa. Vielä alle kuukausi, niin pääset maagiselle 12.

wastis: Täällä on kans hirvee sisustus ja tatska buumi. Uus sohva, matto, ruokailuryhmä, verhot ja muuta sisustustavaraa on meille tulossa. Kävin ottamassa itelle viime viikonloppuna vasemmalle ylähuuleen Madonna lävistyksen. Tatskoja on tähän mennessä kertyny kaks (vasen olkapää: bacardilepakko... saa nauraa, olin 14. korvan takana tribal) ja kolmas on jo suunniteltu. Irvikissa <3

Yönsäde: Meikäki on ollu joskus lapsena lehmää auttamassa poikimaan :D Oi aikoja. En enää ikinä lähtis maatilalle. Olen niin kaupunkilaistunut.

Tatjuska: Koitahan pimu jaksaa!

....

Omanapailua: Nyt olis kp 27 tosiaan menossa. Viime kierrot ollu sen 25-28 pintaan. Saapa nähä. Ei kyllä ainakaan mitään muita tätioireita ole, kuin rasvaiset hiukset, hillittömät finnit ja turvotus. Nenä mulla on hullun kuiva ja masua aina iltasin pakottaa. Millonkahan uskaltaisin testailla, etten liian aikasin menis lorottelemaan tikkuun. Haluaisin niin sen plussan, mutta tiedän, että nega tulee. Siltikin harmittaa jo valmiiksi.

Nia hieno valinta toi irvikissa[;)] Mullakin sellainen tosiaan tossa rintamuksessa lepäilee. Ja madonna on kiva lävistys jos hampaat kestää, mulla ollut kaks madonnaa, ja kaks alhaalla,joutunu kaikki ottaa pois kun ien vetäytynyt. Muutenkin ollu naamassa nappia jos jossain,enää on jäljellä nenässä killutin, huulen läpi "pystyssä" menevä ja kieli[:D] Jos uskallat niin käy kattomassa miltä tuo mun irvikissani näyttää, tosin värejä siinä ei ole vielä... Hyvää kuvaa ei löydy,mutta tossa näkyy joten kuten...
http://irc-galleria.net/user/wastis/picture/116799946

noppa mulla on välissä ihan sama homma, en käy usein ettei olis mielessä liikaa. Mutta nyt taas näköjään asun koneella kun olen kipeänä[:D]

mää aloin askarrella cernit massalla<3
teen kaikkia somia pikku kakkusia ja muuta somaa, avaimenperiä ja muita.
Saa lahjotella kavereille ja itelle kauheeks kasaks asti[:D][:D]
mukavaa pikku näpertelyä, jo kaks tuntia hurahtanut taas[:D][8D]

Heipsan.
Eilen illalla soitin vähän ennen kaheksaa päivystyspoliklinikalle ja pyysivät siellä käymään neidin kanssa ennen kuin laittaa yöunille niin tutkituttamassa korvat.Noh,mentiin sitten sinne mieheni ja neidin kans ja lääkäri sit tutki neidin korvat ja sielä oli oikeessa korvassa vähän nestettä ja rakkuloita eli sillä oli alkamassa ihan ensimmäisen kerran korvatulehdus,saatiin sitten Jasminille 5pv antibioottikuuri.Aika haastavaa laittaa sillä ruiskeella sitä suuhun kun ei neiti oikein anna puristaa ruiskusta edes vähääkään suuhun,saa olla melkeinpä suurinpiirtein kaksi pitämässä kiinni.[:D] Illalla Jasminilla kuume nousi 38.6 asteeseen mutta laski yönajaksi kun sain laitettua sille 125mg supon,onneksi.[:)] Itsellä varmaan kohta loppuu menkat kun eilen vuoti ihan hulluna[:D] mahakipuunki joutunu ottamaan 600mg burania.[8|] Pakko kyllä kysyä kun en ole koskaan ennen kuullut noita teroluteista..Mitä ne niinku on ja milloin niitä yleensä hankitaan?[8|] Neiti nukkuu nytten ja pitäs 8.00 aikaa saaha sille annettua se lääke,ou nouu..Mitähä siitä tulee..[:-][:D]

Minnuska89: "Terolut muistuttaa läheisesti luonnollista progesteronia. Mikäli elimistö ei tuota tarpeeksi progesteronia, Terolut-valmistetta käytetään täydentämään tätä puutetta, koska progesteronin puute voi aiheuttaa häiriöitä kuukautiskierrossa." http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=2086&i=SOLVAY+PHARMA_TEROLUT  Ja lääkärihän noita voi määrätä, ihan kuka tahansa, esim. terveyskeskuksesta. 

...

Ei näy tätiä, ei.

Nia Kiitoksia linkistä,pitääpä kattella mitäs sielä näkyy ja lukee..[:)] Ja toivotaan ettei sinulle täti alakkaan..[:)]

Plussatuulia ihan kaikille yrittäjille ++++++++++[:)]

Huomenta ihaNaiset,

Hymynaama on tosiaan kannustava [;)] Kiitos Paipapu!

Tää flunssa sotkee vähän ympyröitä, mutta muuten iloisella fiiliksellä mennään. Ensimmäistä kertaa 11 kuukauteen tunnen oikeen ton ovulaation muodostumisen! Toivotaan, että on hyvä merkki.

Jos Nia haluat olla varma siitä plussasta (sehän sieltä siis tulee), niin ota pisin kierto ja lisää yksi päivä...näin opettavat gynellä [:D]

Nopalle on sormet ja varpaat ristissä, plussa, plussa, plussa, plussa!!!

MK81: Tässähän se hauskuus piileekin, meikäläisen pisin kierto oli varmaanni joku 50 päivää :DDDD. Ei ihan niin kauaa kehtaa ootella. Mulla jos esim. antais mennä sinne kolmen kympin päälle, niin sitte vois olla aika tarkka. TULISPA PLUSSA! En uskalla tehdä, ku haluan sitä niin paljon.

Oho! No sen 50 päivän kierron perusteella sulla ei vielä olis ollu ees ovulaatiota [;)] Muistatsä Nia ovulaatiopäivän noin suunnilleen? Mä olisin ainakin niin malttamaton et olisin varmaan testaillu tänään jo heti [8|]

Sen takia mulla oli se pitkä kierto, kun olin pari kuukautta sitten lopettanut e-pillerit ja silloin vielä ei ollut tullut sitä ensimmäistä tyhennysvuotoa. Nyt sitten tammi, helmi, maaliskuussa ollut tuo normaalikierto ihan niiden terojen avulla. Nyt sitten tämä on ensimmäinen luomu. Mulla on ovulaatio ollut siinä 27.-29.3 paikkeilla. Ainaki sillon juili selkää ja tuli kunnon limoja, halutki oli katossa :D. Kävin ostamassa First Signal raskaustestin, jos sitä huomen aamulla pissisi purkkiin. Yököttävä olo ainakin on, mutta ehkä olen vain luulotautinen.

Kurahousut jalkaan ja ulos hyppimään vesilammikoihin,

...Plää..täällä sataa vettä [:'(]..Olis paljon positiivisemmat mielialat,jos arska paistaisi.

WASTIS: KIITOS vasikka onnitteluista jälleen [;)][:)]
Tuolla juuri meidän Pähkinä aloitti poikimistouhut eli vasikoita on tulossa jälleen lisää [;)][:)]
Kyllä se tädin pikku palleroinen sieltä kohta syntyy [:)]..Ei ole vielä kukaan vauva jäänyt äidin masuun ikuisiksi ajoiksi [;)][:D][:D]
Kohta sitten pääset nuuskuttelemaan ja halimaan ihanaa vauvan tuoksua [:)][:)]

SUSSU: KIITOS vasikka onnitteluista [:)][:)]!!
Juu,tuo vatsatauti on kyllä taudeista niitä ilkeimpiä..varsinkin jos perheestä löytyy monta lasta [&:]
Meillä on tänä vuonna ollut jo kaksi kertaa norovirus [:'(]
Peukkuja peukkuja,ettei se perkele sinne maanantaina tule [:)][:)]
Teetkö testin jo maanantaina ellei se täti sinne tule?
Aloitahan sinä se plussa-aalto täällä [:)][:)]

PAIPAPU: Ihanaa lukea sinun juttujasi [:)][:)]..Kyllä niitä jo on tullutkin ikävä [:)]
KIITOS SUURI vasikka onnitteluista ja muutenkin jaksujen lähettelystä [:)][:)]
Kuinkas sinä voit [:)]?Pahoinvointia..väsymystä..mielitekoja..Löytyykö mitään tällaisia oireita [;)]??
Niin ja koska sinulla onkaan seuraava ultra?
Ihanaa vointia sinulle ja masu-asukille halit [:)]

MK81: Onnittelut oviksesta [:)]
Saitteko miehen kanssa hyödynnettyä sen [;)]??
Pikaista paranemista flunssasta!!

MINNUSKA: Jeps,mää olen varannut meille jo liput Tammivauvoihin [;)][:D]
Otin kyllä niitä lippuja enemmänkin,joten kootaan täältä kunnon lössi kasaan [;)]
Pikaista paranemista Jasminelle [:)]
Meillä Kolmosella on putket [&:]..ja pari muutakin on sairastellut korvatulehduksia aika tiuhaan.Nyt on ollut hiljaisempaa aikaa korvatulehdusrintamalla [:)]*koputtaa karvalakkiaan*

BLUEROSE: Yhdyn Wastikseen..siis tarkoitan,että olen hänen kanssaan samaa mieltä [:D][:D]
Sulla on selvästi kiinnittymisvuotoa [:)][:)]!!!!!!!
Viikon päästä sitten testaat sen plussan..jee!!!

NOPPA: Teitkö testin??
Toivottavasti sait nyt plussan [:)][:)]!!!

NIA: Jeps,ja minä taas en enään ikinä muuttaisi takaisin kaupunkiin [:D][:D]
Peukkuja ihan hirveesti huomiselle testipäivälle [:)][:)]!!

OMAA: Juu,mies on nyt seuraamassa poikimista,kun meitin Pähkinä on nyt poikimisvuorossa [:)].Vasikoita tulee kuin sieniä sateella [;)][:D][:D]
Minä sain juuri kaksi pienempää ipanaaria päikkäreille ja kaksi isompaa leikkii keskenään.Vielä ainakaan ei kuuu mitään tappeluääniä huoneesta [;)][:D]
Vettä sataa..tosi mälsää [:'(].Illalla jos poutaantuu,niin pitää mennä vielä muksujen kanssa ulos.

IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28-33/5

Mukavaa lauantaita kaikille [:)][:)]

Yönsäde: kyllä ajattelin testata heti maanantaina [:)]
minkäänlaisia oireita ei kyllä ole kumpaankaan suuntaan, ei tätiin eikä siihen et ois napannut tässä kierrossa...

Rauhallinen viikonloppu lasten kanssa tiedossa[:)] Eilen käytiin ideaparkista ostamassa pojille uudet lenkkarit ja meinasin pudota perseelleni kun esikoiseni (13.v) kokeili sopivia lenkkareita... sopiva kengän koko oli 41, herranen aika... viime kevään lenkkarit oli 38 kokoa... ei siis ihme että vähän valitteli pieniä lenkkareita[:D] kyllä ne lapset vauhdilla vaan kasvaa...

Mutta jospa menis laittaan itse lenkkarit jalkaan ja lähtis lenkille!!!
Hauskaa päivää kaikille [:)][:)]

Tersehdys,

Yönsäde, tietenskii hyödynnettiin... vaikka siis isännälle en kertonut mistä on kyse. Vähän flunssa iski... vois jopa sanoa, että oli sellasta kokeellista ässää, koska piti välillä keskittyä ihan hengittämään [;)]. Mutta siis kerran vaan hyödynnettiin, ei tää flunssa antanu enempää periksi, tulee sillä jos on tullakseen perheenlisäys.

Joko Nia uskalsi testin tehdä?

Mitenkäs Noppa??

Piti Wastikselta kysästä (oon siis ihan tatuointi-urpo) että onko noilla kirsikoilla joku isompi merkitys? Monella nähnyt nimittäin kirsikoita ja sitten tähtiä... siis sori, jos oli tosi tyhmä kysymys [8|]  Irvikissa oli kyllä ihan oikea! Just hieno.

Pitäs gradua kirjotella, mutta kiva pieni ahdistus menossa. Aihe ei kiinosta yhtään, koska koko opinnot ei kiinnosta yhtään. Toisaalta nyt kun
pusertais pari viikonloppua, niin se olis siinä.

Piti vielä tulla lisäämään se, että tiedoksi niille, jotka käyttävät Clearbluen digitaalista: Ei kannata sokkona uskoa sitä "testauksen aloitus" -listaa! Meitsillä testaus olisi pitänyt aloittaa huomenna ja siis hymynaamapäiväthän oli eilen ja toissapäivänä. Eli siis suosittelen tunnustelemaan oireita ja sen mukaan aloittaa testaaminen. Sama pätee siis myös tuohon VAU:n ovulaatiolaskuriin... henkilökohtaista, mutta kannattaa ottaa huomioon.

[font="courier new"]aurinkoista lauantai päivää leidit...

juuh, ja ei se tainnut kiinnitys vuotoa sitten ollakkaan...se täti puuhalsi avoautollaan tänne eilen mun viikonloppuani sotkemaan, mutta tammikuunvauvoihin tuossa kanssa tilasin lippuja, että jos sinne nyt ehtisi sitten.

eli mun kiertoni 43 laski 35 :D onhan se parempi kuin tuo pitkä kierto.

huhheijakkaan...

nyt tuli unohdus mitä kukin kirjoitti, oli oikein ajatus et vastaan jotai, mut en nyt vaikkak uinka selaan saa mitään päähäni...apuva...

tänään meikä tyttö lähteee baila baila...en muista koska oisin viimeksollu =)

yk 6
kp 2/35(43)

Takaisin