joko nyt onnistaisi

Testasin sillon perjantaina kp. 28 ja negaa näytti. Nyt kp. 30 eikä tätiä näy. Onko lie taas sitä kilpirauhaspaskaa, tai pco:ta tai mitä lienee. Pienoinen ärsytys päällä. Lääkäriinkai tuota joutaa taas, jos ei tätiä tuu tai plussaa.

Nyt alkoi tädin nirhailut jälleen ja kunnolla..mur mur

SUSSU: Sullehan ei sitä tätiä nyt tule..Mää lupaan nyt,että nirhaan sen lopullisesti [;)]
Otat sitten maanantaina sen ihanan plussan ja imaset sitten meidät muutkin mukaan odotuspuolelle [:)][:)]
Heh..Meidän Esikko on 14-vuotias poika ja hänellä on nyt jalan koko huimat 45 [:-][:D]
Minun pappanihan oli pituudeltaan 203cm pitkä ja piti saapikkaita joiden koko oli 50 [:D]
Minun veli on vain 194cm pitkä ja kenkäkoko hänellä on vain 45.

MK81: Huippua,että saitte hyödynnettyä oviksen flunssasta huolimatta [:)]!!
Ja minäkään en enään puhu miehelleni oviksista enkä muistakaan asioista..ettei tule sitten petipuuhiin turhia stressitekijöitä [;)][:D]
Mua niin hemmetisti harmitti viime kierto,kun oviksen ajankohtana oltiin norossa,joten tiesin kyllä täysin,ettei tärpännyt voinut [:'(]
Tsemppiä gradun tekemiseen!!!!
Onneksi minä sen olen tehnyt jo aikoja päiviä sitten..ja tosin siitä ei enään tässä ammatissa edes ole hyötyäkään [:D]

BLUEROSE: Pahoittelut tädistä [:(]
Me mennään kyllä ihan käsikädessä [;)]..Samat kiertopäivät ja yrityskerrat [:)]
Nyt sitten vaan liput käyttöön ja pyyhälletään tuonne Tammivauvoihin [:)]

NIA: Pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti testasit vain liian aikaisin [:)]!!

OMAA: Jeps kukkuu..eilen se ihana punainen täti pyyhälsi Punaisella Opelixillaan tänne [:D][:D]..Eli tuo Opelixilla tuleminenhan tarkoittaa sitä,että autonromu jättää sen matkalle ja näinollen se kuspää ei pääse enään ketään kiusaamaan [;)][:D]
En ole kovinkaan pettynyt edes,koska osasin odottaa tätiä [;)]
Tiesin tasan tarkkaan,että oviksen aikoina ja oviksen jälkeenkin oltiin kovassa norotaudissa.
Mutta nyt on liput Tammivauvoihin ja sinne myös päätin mennä..ni kerta [:D]!!
Eilen syntyi Pähkinälle ihana ja iso sonnivasikka..Nimeksi annoin Conan [:)][:)]
Ja tiedätte varmaan,että mistä nimi Conan tulee [;)]

OTTAKAAHAN TE TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28/6

Heissan taasen,

Oli niin kaunis päivä, että piti oikein piha kunnostaa [:D]

Laskeskelin että nyt olis kaiken järjen mukaan odotettavissa sitten max. 24 päivän kierto. Toivottavasti venyy kuitenkin sinne 27 päivään takaisin... tai siis sormet ristissä että venyy 40 viikon mittaiseksi mahankasvatteluksi [;)]

Meillä siis yk11 kierroksessa, yk 12 jos starttaa niin tilaan uuden gynen. Minut onkin jo alustavasti tutkittu ja todettiin ettei mitään ongelmaa ole. Ei edes tuo aikainen ovulaatio tuota minkäänlaista epätodennäköisyyttä hedelmöittymisen tielle. Tietty jos vika on kiinnittymisessä, niin sittenhän peli on oikeastaan pelattu, koska siihen ei ole mitään apuja saatavilla.

Nia, jos sun ovis oli suunilleen 28.3 ni eihän se vielä vältsisti näytäkkään plussaa [;)] Toivotaan että pian näyttää, tai sitten kierto pysyisi edes jotenkin normaalina [:@]

Mitäs Nopalle kuuluu testirintamalle?

Lämpimiä plustuulia tammikuisiin toivotellen [:)]

Aurinkoisia ajatukksia kaikille! Ja hedelmällisiä hetkiä. Meillä on nautittu keväästä täysin rinnoin ja tänään vaikuttaisi siltä että meikäläisellä olis ovis päällänsä [;)] Oikealta puolelta kun alavatsasta niin nipistää. Laskurin mukaan piti olla eilen mutta laskuri on laskuri jne. Edellisen kierron pituus sitten taisi tosiaan olla se vaivaiset 18 pvä, mutta nyt taas näyttäisi palaavan normikiertoon eli noin 24.
Minnuskalle, MK81, ja Tatjuskalle erityisiä onnen potkuja ja voimia jaksamiseen ja kaikille muille myös! Sekä kiitoksia osanotosta, nyt alkaa jo olla elämä mallillaan, eihän tuota menetystä koskaan tule unohtamaan. Toivottavasti saamme uuden mahdollisuuden ja pienokainen pysyy matkassa mukana!

Huomenta.....

Täällä jännätään, en tiedä miten olen aikaisemmin laskenut tuon tädin tulon mutta tarkistettua asiaa huomasinkin
että sen olisi pitänyt jo eilen tulla mutta ei ole näkynyt....[8|]
Ajattelin tämän päivän vielä odotella ja huomenna sitten testailen, jos ei ala kuulumaan...[:)]

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!! [:)]

No niin,eilen sitten onneksi täti lähti ja kesti sen vajaa 4pv vaan.Oli kyllä osittain kipeitä ja runsasta tätiä.[:D] Nytten vain yrittämään uudestaan tärppääkö..Olis se kiva saada tammivauva kyllä kun on jo maaliskuinen 2009[:D][:)] alle 2kk enään minun 21v synttäreihin.[:)] Olen syöny kokoajan siitä lähtien kun kysyin tuolla toisella keskustelussa siitä foolihaposta niin piti alkaa heti sit vääntää noita multi-tabs moniraskausvitamiineja..[:)] Miehen isosiskokin soitti lauantaina ja kyseli että joko meillä on tärpännyt uudestaan,mies sit sano että ei ole vielä ainakaan että saa nähä seuraavalla yrityskerralla eli mulla lähtee yk 4 nytten kun menkatkin loppu..[:)] Mieskin itki lauantaina kun muisteli sitä minun keskenmenoa mikä oli tammikuussa,jos vauva olisi halunnut pysyä loppuun asti kyydissä niin mulla laskettu aika olis ollut 3kk päästä..[:(] Neitimme on paranemaan päin pikkuhiljaa,tai kuume sillä on laskenut mutta on jäänyt ihan kamala yskä ja nukkuu yöt todella huonosti.[&:] Itsellä iskeny kauhea kurkkukipu ja 2pv oli kauheata lihassärkyä.[8|] Mutta se onneksi loppui tähän aamuun,kurkku täynnä limaa..[8|] En usko että mulla ihan sinne loppukuuhun menee tuo ovulaatio kun laskeskelin eilen sen 14pv niin se menis jonnekkin tuonne 21pv tai 22pv ja laskurin mukaan olis 23.4-28.4 ja ovulaatio olis 26.4..Pitää testailla tikuillla kun niitä on nytten.[:D]

Mutta erityisen paljon Plussa tuulia kaikille testaajille +++++++[:)] Ja peukkuja kaikille yrittäjille[:)]

Maanantaita!

Pahoittelut tädistä niille joille se porhalti paikalle...

Ja tsemppiä seuraavaan yritykseen oikeen roimasti!

Sussu29:Tsemppiä testiin ja plussaa!!![:)]

MK81:Toivotaan,ettei tarvisi tutkimuksia alottaa,vaan saisitkin sen plussan nyt!Pidän kädet ristissä![:)] Ja jos johtuisi kiinnittymisestä,kyllähän ainakin sitä kohdun limakalvoa voi edesauttaa vastaanottavaisemmaksi...Älähän ystäväni luovuta!

Minnuska:Koittakaahan parantua siellä ja voimia vaikeiden hetkien keskelle...Toivotaan,että pian olisikin vaan pelkkiä ihania uutisia!

Yönsäde:Kiitos,munkin on hirveä ikävä teitä...Mä oon voinut (pelottavan) hyvin. Nälkä ja jano on usein ja maha lähettelee menkkamaisia kipuja jonkin verran,siinäpä pahimmat.Rinnat aristaa ja välillä etoo,mutta ei pahasti.Mä kun en nyt valittaisi,vaikka joutuisin muuttaa patjan kans vessaan![:D] Välillä jopa pelottaa kun oireet on näin vaimeat.No,torstaina on taasen ultra,onneksi!Tovon,että pikkuisella kaikki hyvin.Ajatukseen omasta kullanmurusta on jo niin tottunut...[:)] Mutta teille kovasti tsemppiä tähän kiertoon!Teillä ne lehmät vaan poikii oikeen urakalla...Olisi jo ihmisten vuoro välillä![:D]

Kaikille jaksamista ja plussaista meininkiä!

Heippa kaikkille!
pitänee jo välillä kommentoidakkin jotain ku varmaa viikkoon laittanu mitään.

Minnuska: peukkuja sulle nyt tähän uuteen kiertoon, et nyt tärppää ja tammivauva saa alkunsa!!!

sussu: toivottavasti täti jää tulematta ja plussa pärähtää testiin!!! peukkuja!!

ihanainen: peukut ovikseen!!

mk81: peukut sullekkin et nyt ois tärpänny! ja jaksamista gradun tekoon!!

yönsäde: voih [:(] pahoittelut tädistä!!! mä niiiiin paljon toivoin et joulukuisiin pääsisit!!! mut tiesit sit itte paremmin ku sanoitki et ei mahiksia ollu, pirun noro [>:][>:] mut hyvällä asenteellasi sit tammivauvoihin!!!!
onnea jälleen uudesta vasikasta! [:)] ja nyt täysillä peukutan sylle tärppiä tästä kierrosta!! älä anna minkään estää [;)][;)][:D]

bluerose: myöskin pahoittelut tädistä!!! [:@] nyt meette sit käsikynkkää yönsäteen kans tammivauvoihin!! peukkuja tähän kiertoon!!!!![:)]

noppa: mites siel menee?? plussaa? tätiä?

miplis: kiitos! ja peukut sullekkin!![:)]

paipapu: hienoa että siellä voidaan hyvin, äläkä pelkää vaikkei hirveitä oireita olekkaan! nauti olostasi! ja hyvää vointia sinulla!!
mä sanon sen verran tuosta oireettomuudesta et mulla ekassa raskaudes ei ollu yhtää mitää oireita, ihan normi olo.(tietty täti jäi tulematta) ainut oire jo ennen plussaa oli raudan maku suussa ja sit ne ekat kuut meniki iha normaalis olos...joskus iltasin saatto olla pientä huonoa oloa mut siihen se jäi. sit myöhemmin kyl tuli kaikkee ei niin kivaa ,närästystä, vessassa juoksua, naama kukki, väsytti jne..
et ei sitä aina tartte yökkiä ja oireilla vaik se pienokainen onki matkas [:)][;)]
kaikki on varmasti ihan hyvin! [:)] onnea odotukseen!!

Omaa: tätin pitäis tulla tälläviikol...keskiviikkonakohan. mut tosiaa eka luomu kierto, terojen jälkeen joten en oota tätiä tälle viikkoa. oma kierto kun oli paljon pitempi (sillonku toimi) [;)]. no, tällepäivää on viel ovistesti mut sit ne loppuuki, enkä kyl aijo enää ostaa ku ei  nuista ota selevää. (mammaksilta, david liuskatestejä) parina päivänä sain aika tummahkon viivaan mut ei siis kontrolliivan vahvuista. ja parina päivänä ku lomailtii niin en testannu ollenkaa. mut eipä nuo viime kierrossakaan näyttäny mitään.
toivon todella et viel joulukuisiin pääsis! näin tos yks yö unta et tunsin mahassani liikettä molemmin puolin ja ilmeni et oon raskaana vaik itse en tienny mitään [:D] no unta se vain. jos tuota tämän viikon kattelis tulleeko tätiä ja sit ens viikon testailis jos aihetta on.

ottakaahan plussia nyt ja porukalla tammikuisiin!!!!
onko kellään viel mahiksia joulukuisiin??

Jälleen uusi vasu [:)],

Juuri tulin poikimistouhuista..tosin meidän Viikuna ei tarvinnut siinä mitään ihmisapua.
Nyt olis sitten kasassa jo 6 vasikkaa [:)][:)]

SUSSU: Ihan hirveesti sinulle peukkuja testaukseen [:)][:)]
Aloita sinä nyt se plussa-aalto..niin me loputkin sitten lunastamme liput sinne Tammivauvoihin [:)]!!

PAIPAPU: Eihän kaikille äideille tule mitään raskausoireita ja kaikki sujuu hyvin loppuun asti [:)]!!Sinäkin voit kuulua siihen kastiin TAI sitten sinulla alkaa myöhemmin kunnon oireet [;)]
Mutta aivan varmasti vaavilla on kaikki hyvin!!!!!
Paljon peukkuja ja onnensäteitä lähetän teille torstain ultraan [:)][:)]
Tulehan kertomaan sitten kuulumiset!!
KIITOS paljon tsempeistä *halaa*
Ja joo,voisin minäkin jo välillä itse poikia enkä vain katsoa,kun ammut poikii [:D][:D]

RONNY: KIITOS vasikka onnitteluista [:)][:)]
Tänään jälleen yksi ihana vasu syntyi [:)]
Olinhan minä toki vähän pettynyt tuosta tädistä,mutta kyllä aika varmasti tiesin,ettei tässä kierrossa ollut mitään mahdollisuuksia tärppiin.
Nyt mää pidän kaikki pöpöt loitolla täältä ja kaadan ukkokullan sänkyyn joka toinen päivä [;)][:D].Tosin ei sitä paljoa tarvi kaadella..ihan omasta halustaan harrastaisi sessyä päivittäin [;)]
Ja sullehan ei sitä tätiä tule [:@][;)]..Se jää matkalle,kun täältä lähtee [;)]
Sinä saat sen plussan nyt [:)][:)].Pääsetkös sinä vielä Jouluvauvoihin?
Mut jos me erikuun vauvoihin joudutaan,niin yhdistetään ne sitten..eikös [:D]
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Eipä tänne mitään uutta ihmeempää [;)]
Tädin poistumista odotan kuin kuuta nousevaa [:D]..minä en ole ikinä ollut mikään "täti-ihminen" [;)]
Tosiaankin Viikuna poiki tänään onnistuneesti ja kohta menen laittamaan vasulle korvamerkit.
Grilli on päällä ja isäntä aloittaa kohta grillaushommat [8D]
Aivan ihana auringon paiste ulkona..Mää jo hypin tuolla ulkona T-paidalla [8D]

PALJON TEILLE PLUSSATUULIA LÄHETTELEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28/6

yönsäde: kiitos ihana!!![:)]
siellähän jo monta vasikkaa syntyny [:D]
joo, mul ois viel mahikset joulukuisiin. laskurin kierron mukaan la 24, jouluaattona. mut jos laskee niist tummemmista ovistesti viivoista nii la ois viimenen päivä, 31. molemmat passais hyvin. [:D] tosin ekas raskaudes siirrettii la.aa paril viikol..mikä lie siinäki sit oli, syyskuus piti olla viimeisten menkkojen mukaan mut lokakuus sit vauvan koon mukaan. ja vaavi synty 2päivää ennen la.aa.
pikaista tädin poistumista. ja kyllähän sinä ny sit tammivauvoihin pääset ku liput ja kaikki!! [:D][:D]
ja mulle kyl passaa et yhistettää joulu ja tammi palstat. vaa jos sattuu et ois tärppi ny nii menis tuo la nii loppukuulle että enköhän mä hillu molemmilla palstoilla [;)]
äläkä sinä palelluta ittees siel t-paidas. [:)] takki päälle! [:D] hyviä vointeja!!!

Pieni lepohetki,

RONNY: Wau..Sulle tulisikin ihana laskettuaika,jos tuo 24.12.pitäisi kutinsa [:)][:)]
Voi kumpa nyt saisit sen plussan *peukuttaa peukuttaa hurjasti*
Jeps,ja sitten yhdistetään Joulukuut ja Tammikuut [;)][:D][:D]
Tulen juuri poikimistouhuista TAAS..meillä aloitti juuri lehmä poikimisen.Eli toivottavasti kohta saadaan 7.vasikka tänne [:)][:)]
KIITOS LOVE ..Eipä tuolla vieläkään tarvita takkia [;)]
Todella lämmin ilma on ja vielä kun ravaan laitumen ja poikimisalueen väliä tiuhaan tahtiin,niin hikihän tässä tulee [:D]
Ja vielä noi pihvit ja makkarat,jotka vauhdissa söin..niin ne kivasti painaa tuolla vatsanpohjalla *viheltelee*
Voihana itsekin hyvin ja lupaat nyt ottaa sen plussan [:)][:)]!!

OMAA: Tuossa jo Ronnylle kerroin kaikki [;)][:D]
Lähden takaisin hommiin..
Heippa kaikille!!!!

JA SUURI KASA VIELÄ PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28/6

jos tännekin taas kirjoittelisi nopeasti jotain...

sussu ompas siellä jännää, stemppiä testailuun[:)]

minnuska no koitahan saada lippua sinne tammikuisiin sitten[;)]

yönsäteellähän  on siellä kasassa jo kunnon lauma vasikoita, wau !Älähän tuu kipeäski t-paidalla hyppiessäs, tosiaan on kyllä ihana keli[:)]

omaa olen tässä nyt askarrellut ja vaikka mitä,että ajatukset pysyis poissa vauva-asioista. Vaihtelevin tuloksin[:D] Tuo tuossa mun kuvassakin nuo on sellaisia cernit massasta taiteiltuja otuksia, sellaisia intouduin vääntämään. Ulkona kun en kauheasti voi olla kun olen niin allerginen ja tukossa. Täällä ei ole oikein mitään oireita suuntaan eikä toiseen,paitsi mun hiukset on alkanut rasvottumaan todella nopeesti. Jos vaikka normaalisti pesisin hiukseni maanantaina,tiistaina olis puhtaat ja ke alkais rasvottua jo. Nyt on niin että alle vuorokausi siitä kun on pessyt,tukka näyttää lähinnä siltä kuin ei olis viikkoon suihkua nähnyt. Saa nyt nähdä mistä tuo johtuu. Kp 23/28

wastis, peukut on sulle pystyssä!!! toivottavasti toi hiusten rasvoittuminen olisi raskauden merkki!!!!! milloin meinaat testata?

perjantaina aattelin,sillon on kp 27/28.
Kun sisko vihitään silloin ja mennään porukalla syömään niin tietäis mitä kilistellä[;)][:D]
kauheasti itsekin toivon että joko nyt... mutta silti en usko[>:]
katsellaan..

MK81, tosi on että vuosi on loppujen lopuks tosi lyhyt aika tässä odotusta odotellessa - vaikka monta kertaa onkin sen aikana kironnut et kuinka pitkään tässä vielä menee... No, näyttää vielä menevän lisää. 

wastiksella taitaa olla kaikkea muuta kuin peukalo keskellä kämmentä - noista otuksista päätellen. Ite oon niin onneton käsistäni et saisin aikaan vaan semmoisen epämääräisen ruskeahkon möykyn mihin nuo eriväriset massat on silleen "kivasti" sekoittuneet... [:)] jospahan saisit kilistellä ihan holittomalla perjantaina, ja olis askartelukaveria tulossa vuodenvaihteessa!

Yönsäteen tilalla ollaan selvästi hedelmällistä sakkia, lapsikatrasta on sekä talossa että navetan puolella [;)] Toivottavasti saat itekkin olla "poikimassa" 9kk päästä! heheh.

Täällä on kyllä ahkerasti peittoja heiluteltu, mutta koska eka terokuuri on nyt meneillään ja ovistikutkin näyttää jos minkälaista viivaa (muttei kunnon positiivista) niin en jaksa uskoa että tässä kuussa petipuuhista olis tullut muuta kuin kokemusta [;)] No, tämä oli tällainen "lomakuukausi", ja katotaan sitten ens kierrossa taas...

Täälä ei kuulu plussaa eikä tätii.Taitaa mun kierto olla riippuvainen avusta (terolut kuurista)Eli heti ku loppu terot ni ei näytä mitään tapahtuvan.  Puolentoista viikon päästä lääkäriin.

plussa tuulia teille+++++++++++++++++++[:D]

Huomenta!!!

Täällä testattiin nega.... eli nyt odotellaan tätiä tulevaksi!
Ihmeen hyvillä fiiliksillä oon kuitenkin... [:)]

Wastikselle kovasti peukkua,[:D]pahoittelut niille joilla ei napannut[:-]

+++++++++++++ tuulia tänne -puuuuuuhhhhhhh[:)]

[font="courier new"]kiitos kaikille pahoitteluista, mutta eipä tuo täti minuun niinkään haittaa...eipä tässä ole yritetty ku vasta puolisen vuotta...juu tosiaan tämä täti ollut kylässä nyt jo 5päivää [:D] ei oo mitään oloja et olis edes täti kyläs, jos noita sen tuomia puolukoita lakseta [;)] nyt itse olen täällä flunssassa, olis pitänyt lauantaina pukea enemmän päälle kun lähti kaverin synttäreitä juhlii [:)] no sen siitä saa ku ei ajattele loppuun asti...

odotan innolla että ystäväni synnyttää...pitäis olla tässä kk viel, mut voi olla että tuleepi jo aiemmin...
sitten toinen ystäväni teki testiä eilen ja näytti plussaa...mutta miten se on mahdollista..sillä ollut kapseli kädessä kohta 4kk...voiko kapselin aikana tulla raskaaks..? hänen tyttönsä, joka on minun kummityttöni (sanon aina itseäni kummiböö:ksi)...niin on myös pilleri lapsi...eli kun oli syönyt puoli vuotta ihan säännöllisest pillereitä niin naps, kuin ollakaan raskaana...
samoin kävi tälle joka kohta synnyttää niin söi kaks vuotta pillereita ja naps raskaana, mut siinä epäillään että vahva antibiootti kuuri olis heikentänyt pillereiden tehoa...

mut joo oli pakko vana heittää tuommoista kommentteja...plääh...

mutta joo ei mulla muuta ollut...

+ tuulia kaikille...

yönsäde:
juu me mennään käsikynkässä tammivauvoihin, samaan hyttiin olin katsovinani et varasimme lippuja [;)]
[font="courier new"]

[font="courier new"]kp 5/35/6

Huomenta,

Wastikselle peukutellaan kovasti täälläkin! Jos uskaltaisit vaikka testata ennen kilistelyjuhlia?

Mikä on ettei saada taas plussaa palstalla aikaiseksi [&o] Sussu29:lle ja Nopalle myös pahoittelut kierroksen epäonnistumisesta. Mitäs sitä sanotaan, että normi kierroillakin onnistuminen on noin 20% luokkaa, vaan se joka kierron jälkeinen pettymys on kyllä täydet 100%.

Itse laskeskelin eilen, että saattaisi olla tsänssit tämän kierron kanssa vielä tuonne joulukuisiin, kun oli tuo aikainen ovis. Tietty muutenkin kierrolla laskettu LA olisi tammikuun ensimmäisiä päiviä, joten eipä sekään olisi yhtään hassumpaa. Nyt on ollut niin paljon erilaisia pettymyksiä elämässä, että kiva olisi saada karmalta vähän tilinpalautusta muksun muodossa [;)]

Jos lasketaan että mun ovulaatio oli viimeistään viime lauantaina... luultavasti kuitenkin jo perjantaina, niin olisi dpo 4 (suunnilleen) menossa. Mitkähän on ne kiinnittymisaikataulut? Kun nousee ylös niin kramppaa alavatsalla, mutta on kyllä varmaan mielikuvituksen tuotosta koko hommeli.

Takaisin