noppa: Mulla on kans ensimmäinen luomukierto kolmen kuukauden terolut kuurin jälkeen. Tällä hetkellä kp 27/28 menossa, eikä menkkoja näy. Ei oo kyllä vissiin oireita. Palelee, väsyttää, turvottaa ja maha iltaisin alavatsalta kipeä. Voi kyllä olla helpostikkin mun kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita (senkin kyllä pitäsi olla hallinnassa, on ollut jo puoli vuotta).
Bluerose: Olispa kiinnittymisvuotoa! Piinaviikkoja siis, jännättää. Olispa teillä tärpänny!
Paipapu: Emmää tiiä millon testaan. Aattelin odottaa ihan reilusti, että menkat on myöhässä. Mulla kun on tuo pco, että ne voi heitellä ihan miten sattuu. Mutta toivossa on hyvä elää. Jos malttais oottaa viikonlopulle ;). Sullahan on mukavasti jo viikkoja mittarissa. Vielä alle kuukausi, niin pääset maagiselle 12.
wastis: Täällä on kans hirvee sisustus ja tatska buumi. Uus sohva, matto, ruokailuryhmä, verhot ja muuta sisustustavaraa on meille tulossa. Kävin ottamassa itelle viime viikonloppuna vasemmalle ylähuuleen Madonna lävistyksen. Tatskoja on tähän mennessä kertyny kaks (vasen olkapää: bacardilepakko... saa nauraa, olin 14. korvan takana tribal) ja kolmas on jo suunniteltu. Irvikissa <3
Yönsäde: Meikäki on ollu joskus lapsena lehmää auttamassa poikimaan :D Oi aikoja. En enää ikinä lähtis maatilalle. Olen niin kaupunkilaistunut.
Tatjuska: Koitahan pimu jaksaa!
....
Omanapailua: Nyt olis kp 27 tosiaan menossa. Viime kierrot ollu sen 25-28 pintaan. Saapa nähä. Ei kyllä ainakaan mitään muita tätioireita ole, kuin rasvaiset hiukset, hillittömät finnit ja turvotus. Nenä mulla on hullun kuiva ja masua aina iltasin pakottaa. Millonkahan uskaltaisin testailla, etten liian aikasin menis lorottelemaan tikkuun. Haluaisin niin sen plussan, mutta tiedän, että nega tulee. Siltikin harmittaa jo valmiiksi.