joko nyt onnistaisi

Hienot kakut Minnuska saanut aikaiseksi!

Jännää, Noppalle nyt sormet ristissä myös täällä [:)] Minnuska ei taida meidän kiusaksi tehdä sitä plustestiä, vaikka selkeet merkit on ilmassa [;)]

Taitaa vähän jokapaikassa pyöriä tuo Tatjuskan ja Yönsäteen lanseeraama örkkitauti... töissä tuntuu joka toinen kärsivän siitä, onneksi on mut vielä kiertänyt kaukaa *koputtaa puupäätä*

ON: No ei mitään, vähän nippailee ja nappailee... varmaan noita menkkojen jälkimaininkeja. Toinen ovistesti on edelleen plussaa, toinen sanoo ettei tod. R-testi nega ja tuli fiilis et niinköhän mua taas viedään ku pässiä narussa.

wastis: Makkariin touhuamaan siitä! Ties vaikka ois ovishommia. Tuulta purjeisiin! Monesko yk teillä on menossa? Millä mielellä mies? 

Minnuska89: Upeita kakkuja! Minäkin olen innostunut tuosta leipomisesta. En niinkään sitten omien leipomusten syömisestä. Aina ne hyvälle näyttää mutta maistuu kummalliselle :D. Yhen hyvän osaan kyllä tehä ja se on juustokakku. Ens viikonlopuksi pitäs värkätä yhtä piirakkaa ja voileipäkakkua kummipojan nimiäisiin, saa nähdä mitä niistä tulee.

Tatjuska: Pojalle sinne teille pikaista paranemista! Ei ole mitään tympeämpää kuin oksennuspyykin peseminen. Nimim. kokemusta on. Koitahan jaksaa kaikesta huolimatta!

Yönsäde: On mun masu ollu ihan outo monta päivää, ehkä neljä. Semmosta painetta koko ajan. Ei pieretä, ei okseta, ei paskata :D. Semmosta menkkamaista jomotusta, muttei siihen kuitenkaan mikään lääkekään auta.

...

Omaa napaa vielä tarkemmin, eli masu on kumma. Mutta minä nyt keksin itelle oireita ihan tyhjästäkin, olen niin luulotautinen. Paleloo edelleen ja kauhia näläkä koko ajan ja jano :D. Yleensä en muista juoda vettä tarpeeksi ja nyt tuntuu, että koko ajan joku vesilasi tai limpparimuki kädessä. Kauheen väsynykki oon ollu. Voi kyllä johtua siitäki, ku olen siellä uudessa työpaikassa ollut ja nyt sitten vapaalla niin univelkaa tainnut kertyä. Monena yönä tullut nukuttua helpostikin se 12 tuntia. Neljän päivän päästä pitäs tätin tulla joka kuukaudelliselle vierailulleen, sitä odotellessa. Jos ei nyt tärppää, niin ensi kierrossa sitten. Haluaisin uskoa, ettei menis kauan, kun on tosiaan tuo Terolut kuuri takana. Mutta eipä näistä koskaan tiedä. On tuo raskautuminen niin monen sattuman summa. Ei niitä lapsia tehdä, niitä saadaan. On ne kyllä semmonen lahja. Voi sentään.

Kävimme katsomassa Liisa Ihmemaassa 3D:nä, ei voi muuta kuin suositella!

Plussa puhureita puhaltelen! Onko kellään testaamisen aika lähettyvillä? Jännättää.

MK81 Kyllä ajattelin tehdä heti kun postilaatikkoon pärähtää paketti missä on 7kpl raskaustestejä ja 10kpl ovulaatiotestejä niin silloin teen sen testin,voi olla että huomenna tai keskiviikkona on tullut tänne perille se paketti.[:D]

Nia Kiitoksia,ite tykkään kyllä leipoa enemmän kuin laittaa ruokaa ja olen yleensä tykännyt myös mauista.Äitikin aina kehuskeli leivonnaisiani ja nytten myös kehui kakkuja ku maistoi juhlissa[:D] Minä en ole taas koskaan juustokakkua tehny.[&:]

Hyvvee 2.Pääsiäispäivää,

NOPPA: Suuret pahoittelut negasta [:(]
Jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi [:)]!!
Täällä peukutetaan sulle kovasti!!!

NIA: Hei..toi paineentunne on todella lupaava raskausoire [:)][:)]!!
Heh..Mua varmaankin pierettää sitten sunkin edestä [&o][:D][:D]
Peukkuja sulle edelleen,että saat sen plussan!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Oltiin siis tänäänkin grillailemassa [8D]..Mun ystävä soitti ja kysyi,että missä me oltiin,kun en vastannut puhelimeen.Mulla yleensä aina puh.elin kotona.Sanoin,että ulkona oltiin ja grillattiin.Niin hän sanoi,että taasko [:D]?Jeps,meillä on alkanut jo aikoja sitten grillikausi [;)]
Jos mää syön,niin kyllä mää haisenkin [;)]..taitaa meikäläisestä tulla enemmän noita metaanipäästöjä kuin meidän lehmistä [:D][:D]*viheltelee*
Joo ja olipas taas tyhmä juttu ja kuuluikin tähän vauvahaave-osioon [;)]

Ei mitään oireita,MUTTA en mitään odotakaan,koska tiedän,ettei tässä kierrossa ole tärpännyt.Olen hyvin positiivisin mielin jo lähtemässä yrittämään tuonne Tammivauvoihin [:)]

LISÄÄ MUNAA [8D][8D]..Eli nyt on tytöt viimeiset mahdollisuudet syödä munaa,koska huomenna ei ole enään Pääsiäinen..huh!!!!!!!
JA NIITÄ PLUSSATUULIA TEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-33/5

tatjuskalle tämä lähettää paaaljon vastustuskykyä, ettei yrjötauti tartu. Ihan kamalaa varmasti kun lapset sairastaa[:'(] toivottavasti menee pian ohi. Ja kiva kuulla että oot alkanu parantumaan[:)]

yönsäde en tullut kipeäksi kuin itseaiheutetusti kärsein eilen vähän huonovointisuutta kiitos tyttöjen illan[:D]
pieni rentoutuminen tulikin tarpeeseen. Tulihan se oletettu ovis hyödynnettyä. Kun en tosiaan tiedä oli vai onko tulossa,tää mun ovulointini kun on mitä on.[:D] Onnittelut vasikasta. Itsekin kerran kaks todistanut nuorena poikimista, ystävillä kun oli maatila.

mk81 toivottavasti vältyt taudilta, sama täällä jyllää ja toivon itse myös välttyväni *koputtaa puuta*

noppa voi paska, osan otot negasta[:(]

nia itekin käyny kattomassa sen Liisa Ihmemaassa, on kyllä niin mahti leffa. Mullahan on suht iso irvikissa tatuoituna rintakehässä[;)] On kylläkin kopio siitä "alkuperäsemmästä" piirretystä[:D] Pitää oikeen tarkistaa mikä yritysnro menossa,19. näyttäis olevan. Kohtuu lohdutonta hommaa kyllä... Ehkä joskus sitten.

minnuska89 toivotaan sulle parasta eli sitä plussaa kehiin[:)]

Ei uutta mulle, kp.16 menossa. Kierto on varmastikin se saman 28.

Heisulivei,

Tää on ainakin nyt syöny mahan täydeltä munaa [:D] Suklaisia sellaisia tietenkin. Se perinteinen munanmaalaus jäi tänä vuonna tekemättä, kun rupes iskee näitä flunssaoireita.

Minnuska mikä se sun normikierto on? Aika jänskää ootella. Onko vielä oireita ilmaantunut?

Noppa, pahoittelut negasta [:'(]. Tiiän mikä tunne se on kuulla niitä ilouutisia ja ite pettyä. Kyyneleet siinä virtaa lähinnä omasta pettymyksestä, eikä pysty heti olemaan toisten puolesta vilpittömän onnellinen.

Yönsäde oon niiiiiiin kateellinen sun maatilasta. Meitsin unelma! Vaikka siis tällanen kaupunkilaistyttö ei varmasti tiiä mitään maatilan hoidosta.

ON: Noh, edelleen nuo ovistestit on plussaa. Taitaa olla testissä vikaa, kun ne kaks herkkää digitestiä oli kuitenkin negoja. Flunssaa pukkaa päälle ja viime yönä heräsin ihan ihme paleluun, oli pakko pukee fleece-alusasu päälle et pysty hampaiden kalistelulta nukkuu. Kun ei nyt vaan pahenis [:@] Muuten on kyllä lämmöt koholla saman verran, kuin oviksen jälkeen... joten mene ja tiedä.

Vai siis onko muutkin saaneet ylimääräisiä plussia noilla liuskatesteillä (halpa-testi ja mammaksi?), joissa on LH LH LH- tekstiä tummanvihreellä pohjalla siinä osassa, mistä pidetään kiinni?

Hei kaikille ! osaisiko joku sanoa mitä tehdä? Kuukautiset pian 2 viikkoa myöhässä laskurin mukaan menossa 5+3 testi näyttää koko aika vaan negatiivista mutta tätiä ei näy. Kovasti plussaa toivotaan. Onko vielä aiheellista hakeutua lääkärille? :)

pauliina jos kauheasti ei jaksa ootella,niin mikä ettei. Lekurille vaan,ne ottaa sieltä sitten varmaan vielä verestä tms testit niin tietää varmaksi ja jos ei silti näy kuukautisia niin saat lääkkeet että alkaa. Täällä on useampiakin joilla samaa ongelmaa[:'(] Toivottavasti selkeytyy pian sun tilantees[:)]

Heissan kaikille!

pikaiset kommentit:

mk81: Kiitos!! on nautittu lomasta, oli aivan ihanaa!!![:)]
mulla on mammaksin david liuskatestejä ja niistä tulee joka kerta jonkin vahvuinen haamu, mut niissä ohjeissahan sanotaan et haamut on negoja, pitäis saada kunnon selvä plussa ilmeisesti yhtävahva ku kontrol viiva. ite en oo saanu ku haamuja ja nyt toista kiertoa testailen. en tiiä onko sulla samoja testejä? mut mulla näin.
peukut sulle!!

pauliina**: voithan soittaa vaikka neuvolaan/lääkärille ja kysyä. vaik luulen et käskevät vaan vielä ootella joko menkkoja tai plussaa tulevaksi.
tsemppiä, toivottavasti plussa pian pärähtää!!!

yönsäde: kiitos ihana! [:)] meil oli aivan ihana loma [:D] en tiiä tuliko ovista hyödynnettyä kun en tiedä onko se täällä vielä ollutkaan. tänään ja eilen en yksinkertaisesti ole kerennyt tehä ovistestiä mut hyödynnetty on jos se onki tääl ollut. huomena taas arki alkaa ja testit kehiin.
Onnea vasikasta! ja hienoa että pieru löytänyt tiensä ulos [;)][:D]
kuulostaa vallan ihanalta tuo teijän pääsiäislounas. slurp! ja grillaus..jokohan tuota itekki kohta avais grillikauden [:)]
hirveesti peukkuja sulle!!!!(se tulee, kun sitä vähiten odottaa) [;)][:D]

minnuska89: hienoja kaakkuja oot tehny!! tääki tykkää väkertää kaikkii hienouksia (tai ainaki parhaani yritän) [;)] peukkuja testailuun!!!

tatjuska: pikaista paranemista pojallesi. toivottavasti tauti ei tartu sulle!! ja hienoa et arvot laskussa. kyllä se siitä. tsemppiä!![:)]

pian testaaville: peukut pystyssä!!!!!!

kaikille muillekki tsemppiä ja peukkuja!!
ois jo aika jonku saada taas plussaa [:D]

omaa: kotevuttu pikkulomalta, ankia tulla kotiin ku oli nii hyvä reissu. teki hyvää olla iha kaksistaa miehen kaa [;)] rentouduttu heti kunnolla, uitu, syöty hyvin ja mä kävin kauneushoitolan kiinteyttävässä tehohoidossa [:D] oli aivan huippu mageeta. mut yks asia mikä jäi tosta hoidosta vaivaamaan on se ku, heti sen hoidon alussa se hoitaja kysy et missä vaiheessa kuukautiskierto on menossa. ymmärtääkseni valitsi sen mukaan hoitoöljyn, en sit hokannu kysyttyä et miten ne vaikuttaa kiertoon ja muuhun. tietääkö joku?
mut hyvil viiliksil täällä siis![:)]

Pitäisköhän mun vaihtaa nikkiä kun siitä tulee niin väärät asiat mieleen ihmisille... no toivottavasti yönsäde perheineen on jo parantunut ökytaudista ja halut tulleet takaisin tuplana! Onnittelut vasikasta, varmasti suloista!

Pahoittelut Adara negasta, olin melki niin varma, että sulla tärppäs. Hui, toivottavasti mulla ei kiepsahda kummalliseks kroppa... kohta oltu puoli vuotta ilman Nuvaringia.

Tervetuloa Nia takaisin.

Paipapu, minulla on näköjään ollut tiputtelua aina ennen kuukautisia siitä asti kun Nuvaringin roskiin heitin. Ehkä kohta olis aika käydä taas tutkituttamassa onko jotain muutakin vikaa kuin se, että kroppa ei ole vielä tottunut olemaan ilman hormonaalista ehkäisyä. Mutt katotaan nyt vielä, tähän kyllä melkein alkaa tottumaan. Mukavaa, että teidän pikkuinen masuasukki voi hyvin. Tsemppiä sinne, ja kiva kun käyt meitäkin välillä morjestamassa kuitenkin.

Herahti vesi kielelle nähdessäni Minnuska89:n leipomat kakut.

Mukava lukea Ronnyn matkan menneen hianosti!

Minä se täällä alan odotella ovista... ei muutaku mukavaa viikkoa itsekullekin!

Huomenta!

Siitä on jonki verran ku oon tänne kirjotellu. Ollu tossa taas kaikenmoista.. Täti tuli sunnuntaina kylään :S niin ja tuli vielä 1,5 viikkoo ajoissa.. Kierto siis lyheni 39:stä 28:aan. O_o EI OO IKINÄ ollu näin lyhyt kierto. Kattoo nyt et jääkö tää kierto tähän ns. normaaliin vai onko tää kierto sit jotenki erilainen ku yleensä. En muista kirjotinko täällä, mutta miehelle kyllä sanoin pari viikkoo sitten että ihanku olis ovis, testasin ihan tikullaki, mut sillo ei mitään viel näkyny. Olis varmaan pitäny testata toisenaki päivänä ni ehkä olis näkynykki.. En nyt ihan noita miljoonaa sivua jaksa alkaa lukeen, mutta katson jos nyt täs parin sivun päähän kommentoin teille muillekin..

Tsemppiä örkille ovikseen!

ooo Minnuskalla herkullisen näkösiä kakkuja! [:D]

noppa, pahoittelut negasta [:@]

Tuossa tuli pääsiäisloma oltua Virroilla miehen isovanhemmilla. Tulipa käytyä navetassaki kattoos lehmiä x) Ne pikkulehmät oliki tosi söpöjä, isot nyt ei niinkää [:D]. Viime viikolla ennen pääsiäistä olin kaks päivää töissä, ihan palkallisessa, Kesällä kesätöihin sit samaan paikkaan.. Miekkonen alottaa ens viikolla KOULUN. TAAS ollaan sitte erillään niin kauan ku se asunto saadaan. On se niin helvetin vaikee se asunto nyt saada :S Ainaki meillä. Mies jatkaa vanhoja opintoja ja sillä olis n. vuos jäljellä et sit on ammatti silläkin. Itellä opinnot edistyy ja ei edisty. Syksylle taitaa mennä.

Eipä kai tässä muuta ku kaikille tsemppiä nyt yrityksiin ja tehdääs niitä OIKEITA plussia oikein urakalla.

Yk 14, Kp 3/28-(39) Pitäs tuo tikkeriki muuttaa ;P

MIKSEN SAA TOTA TOISTA TIKKERIÄ NYT SILLAIN HYVIN!?!!?

heissan taan kaikki!
tässä yritän pikasee kirjoittaa ennen ku lähden töihin päin.

peittoja on heiluteltu ahkerasti tässä nyt...ovis vissiin on/oli nyt tässä...tai uskon näin kun sain taas pirunmoiset selkäkivut ja se on sitä samaa kipua joka tulee kerran kuussa, joten vissiin oviskipuja, kun 2viikon pääst pitäis tädin tulla kylään vasta...tosin viime kuussahan mulla ei ollut minkäänmoisia tuntemuksia...nyt sitten pari piinallista odotus viikkoa et pääsee testailee...äääääääääääääääk...

kato miplis palas kirjoittelee, vissiin ollut kiireitä sen koulun kanssa, ettet oo ehtinyt hirmusesti kirjoittelee...

minnuska89  aivan mahtavan upeita ja ihania kakkuja, et haluis leipoo mullekin [:D]

omaa: juuh ei tässä muuta kuin piinallisia odotus viikkoja  [:)] heh...kyl mää ite voin, vaikken kyl noin kauniita saa

yk 5
kp 33/43

MK81 Mun normi kierto on 26pv nykyään,ennen kuin aloin odottamaan silloin tuota esikoistani niin silloin mulla oli norm.kierto 31pv[:D] Muutamalla kierrolla sit sen jälkeen tippunu tuohon 26pv..No on mulla väsymystä aikas paljon,sit on tuota vessassa ramppaamista ja syömistä jatkuvasti[:D] Suurinpiirtein kokoajan saa olla jääkaapilla vaikka olis vasta syöny kun on taas nälkä[:D]

wastis Kiitoksia[:)]Toivotaan[:)]

Ronny Kiitoksia kiitoksia[:)]Toivotaan että se näyttäis jo jotakin tulosta[:)]

örkki Heh,tein tuon Hello Kitty kuvan marsipaanista niin oli hyvä ku mies tuli siihe vieree kattoo ja sano sit jotai mut en muista,jotain siihen suuntaan että miten jaksan leikkoa[:D]

Kiitoksia Miplis ja Bluerose[:)]

Huomenta päivää,

WASTIS: Heh..Jaahans,että sitä on siellä kärsitty kapulaa [;)]
Onneksi se on ohimenevä "tauti"..
Kiva,että pääsit tuulettumaan [:)]
KIITOS vasikka onnitteluista [:)]
Hirveesti jälleen peukkuja sinulle,että saat plussan!!!!!!

MK81: Minäkin olen syntyperäinen kaapunkilainen ja siellä olen opiskellut ihan eri ammatin kuin mitä nyt teen [:D].Voin kertoa,että vaikka minäkin olen pienenä isäni kotitilalla ollut rapsuttamassa eläimiä,niin en voinut edes kuvitellakaan,että millaista on olla 24h maatilalla töissä [&o].Kyllä mulla oli aika shokki,kun maalle muutin kaapungista ja vaihdoin totaalisesti alaa [:D].Mutta niinhän se kai on joka alalla,että työn oppii tekemällä sitä työtä!!
Ja enään ikinä ei tulisi kyllä mieleenikään,että takaisin kaapunkiin muuttaisin [:)]
Sun pitää tehdä haaveista totta ja muutatte miehesi kanssa maalle ja ostatte pienen maatilan [;)]
Voi ei,että flunssan olet saanut [&:]
Pikaista paranemista!!!!

RONNY: Tervetuloa takaisin kuhertelulomalta rakas ystävä
Aah..siis mää ihan kateellisen luin teidän lomastanne,MUTTA tietty onnellisena teidän puolestanne [:)][:)][:)]
Toivottavasti sulla oli se ovis ja saitte lomalla sen ihanan vaavin alulle [:)][:)][:)]!!!
KIITOS vasikka onnitteluista [:)]!!
Ja KIITOS peukuista [:)].Olet niin IIIHANAAA [:)][:)]
Toki avaatte jo grillikauden [8D]..Onhan jo huhtikuu [;)].Me avattiin grillikausi jo helmikuussa..tai siis nuotiolla ekat kyrsät paistettiin [:D]
Mulla pitäisi varmaan olla lempinimenä makkara [:D][:D]
Voihan hyvin [:)]!!

ÖRKKI: KIITOS vasikka onnitteluista [:)]!!
Nuo vasikat ovat joka vuosi aina yhtä ihania [:)][:)]..Varsinkin vuoden ensimmäinen vasikka aina sävähdyttää enemmän,kun ei ole pitkään aikaan nähnyt vastasyntynyttä vasua!!
Peukkuja oviksen metsästykseen!!!!
Ja sinulle peukutan jälleen tosissani,että saisit sen plussan [:)][:)][:)]

MIPLIS: Tervetuloa takaisin [:)]
Ja pahoittelut tädistä [:(]
Toisaalta nyt on hyvä,jos kiertosi on normalisoitunut!!!
Tässä kierrossa sitten nappaatte sen plussan!!!!
Isot ammutkin on ihania [:)]..ehkä niiden koko ja sarvet ( jos on sarvet ) voivat vähän pelottaa [;)]
Peukkuja asunnon saantiin!!!

MINNUSKA: Huomennako vasta testaat?
Sää piinaat tahallasi meitä kaikkia,kun et heti testaa [;)][:D]
Peukkuja peukkuja!!!

OMAA: Hirveetä kiirusta eli sitä samaa rataa..Juosten luin teidän juttunne ja kirjoitin jälleen jotain tosi viisasta [;)]
Asioille pitää nyt lähteä..Tilitoimistoon viedä vähän tositteita ym.papruja.
Ilma on aika ankee,mutta pihalle silti lasten kanssa.Ihanaa tämä kuravaatteiden jatkuva peseminen [:'(]
Missä on aurinko..voisiko joku kertoa [;)]

IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA TEILLE KAIKILLE NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28-33/5

Minnuska89 oolrait, jos kierto on ollu kohillaan ja se sun kiinnittymisvuoto tuli ajallaan, niin sähän saat hienon plussan siihen testiin [:D]

En muistanu Wastis että sulla oli jo noin monta yk:ta alla ja siihen mahtuu vielä pari karmeaa kokemustakin [:(] Reippaalla asenteella sä kuitenkin vetelet! Tää oma yk 11 ei siis vielä ole mitään.

Miplikselle nyt tuplatsempit siihen koulun suorittamiseen!!!! Nyt kun pusket, niin on sitten tehtynä [:)] Tsemiä tsemiä! Ja kyllä ne asuntohommatkin siitä suttaantuu, yritättekö kaupungin kämppää vai yksityiseltä? Kaupungilta on ilmeisesti hurjan vaikeaa saada... me ei aikanaan edes onnistuttu, kun kuulemma yksityiselle olis ollu varaa (mä olin työtön ja äijä tienas perus-liksaa). Nooh, se oli kyllä Helsingissä, joten varmaan maakunnissa eri asia (toivottavasti!).

Älä örkki vaihda nikkiä, se on persoonallinen [;)]

Ronny mä en tiedä onko nää minkä merkkisiä, kun ei tossa päällä lue mitään. Haamuja kun olisivatkin, mutta kun ovat ihan yhtä vahvoja ton kontrolliviivan kanssa. Tilasin nyt sitte pari herkkää r-testiä lisää, josko olis kuukautisista huolimatta jäänyt joku möykky kasvamaan tonne.

Täällä on kyllä ihan selkeät menkkaoireet. Eli tuskin on tässä kierrossa tärpännyt. Maha on niin turvoksissa, ettei mitään järkeä, naama täynnä itsestään puhkeavia finnejä (jee, uusi murrosikä hormonaalisen ehkäisyn jälkeen), rasvoittuvat hiukset ja päänahka. Eli eiköhän se täti tule parin päivän sisällä käymään. En uskonutkaan tähän tärppiin, koska me alettiin pari päivää liian myöhään touhuilemaan. Se nimittäin tuli minulle yllätyksenä, että mies haluaakin olla ilman ehkäisyä. Mutta peukutan itse itseäni seuraavaan kiertoon :D

Tämmönen kiva omanapa postaus tällä kertaa. [8|]

Heippa!

Melkein voisin uuteena ilmaantua paikalle, viime lokakuussa kyllä oon yhden viestin saanut laitettua ja varmaankin joka päivä käynyt lukemassa täällä teidän muiden kuulumisia... [:)]

Pientä esittelyä: eli itse olen kohta 30.v ja mies kohta 40.v, yhdessä oltu 1v ja 3 kk... yhteistä lasta yritetty kesäkuusta asti..
Molemmilla aikaisemmista suhteista 2 lasta..
Nyt siis yk10, joka melko varmasti vaihtuu yk 11 ensi viikolla...

Itselläni hieman hämmentyneet fiilikset, vuoden vaihteessa päätin olla ajattelematta tätä "vauvaprojektia", kun työn lomassa opiskelin itselleni ammattia, töissä aika hälinää ja lasten kanssa lomailtiin... mutta koko ajanhan silti sitä vauvaa ajattelin... mieskin niin kovasti vielä toivoo pienokaista, että eihän tässä nyt muuta tule mietittyä... [:)]

Ajattelin, että odotellaan nyt sitten siihen et vuosi yritystä tulee täyteen mutta olinkin onnekas... viime viikolla olin gynellä papa kontrollissa ja siellä tuli puheeksi tämä meidän vauvan yrittäminen.. Tämä ihana lääkäri sitten samalla ultralla katsoi munajohtimet ja tuli selville, että vasen munajohdin on luultavasti tukossa... Olin niin hämmentynyt etten oikein saanut mitään kysyttyä ja sain tälle päivälle labraan lähetteen, jossa otettiin verikoe mistä katsotaan irtoaako munasolu... (jos siis oikein nyt ymmärsin) ja kahden viikon päästä mulla onkin aika sitten gynelle taas... en tiedä mitä sitten tehdään, aikaa on varattava 1-2 tuntia... jotain se gyne puhui tähystysleikkauksesta, tiedä sitten tehdäänkö se nyt vai katsovatko vielä tarkemmin ne munajohtimet ennen kuin siihen rupeavat...
Inhottaa tämä epätietoisuus enkä voi soittaa tälle gynelle vasta kun ensi viikolla kun lomailevat tämän viikon...

Mutta jos jollain on tietoa mitä kaikkea edessäni vielä on, niin otan mielelläni tietoa vastaan [:)]

Tsemppiä kaikille yrityksiin,
kyllä me kaikki se plussa vielä saadaan [:D]

Kyllä se yrjötauti vaan sit tavoitti eilen tytön ja tänään minut. Nyt oon ekaa kertaa vähän pystyssä mut vieläkin öklöttää joten menen takaisin peiton alle.

Plussatuulia kaikille!

Yönsäde No ajattelin että aamulla on parempi tehdä testi kun ei ole kerennyt juoda mitään yms ja kun on sitä hcg-hormonia enemmän silloin..[:D]

MK81 Mulla oli sillon tasan viikko ovulaation jälkeen sitä pientä hetkistä veristä vuotoa ja loppui siihen.[:)]

Takaisin