Huomenta päivää,
WASTIS: Heh..Jaahans,että sitä on siellä kärsitty kapulaa [;)]
Onneksi se on ohimenevä "tauti"..
Kiva,että pääsit tuulettumaan [:)]
KIITOS vasikka onnitteluista [:)]
Hirveesti jälleen peukkuja sinulle,että saat plussan!!!!!!
MK81: Minäkin olen syntyperäinen kaapunkilainen ja siellä olen opiskellut ihan eri ammatin kuin mitä nyt teen [:D].Voin kertoa,että vaikka minäkin olen pienenä isäni kotitilalla ollut rapsuttamassa eläimiä,niin en voinut edes kuvitellakaan,että millaista on olla 24h maatilalla töissä [&o].Kyllä mulla oli aika shokki,kun maalle muutin kaapungista ja vaihdoin totaalisesti alaa [:D].Mutta niinhän se kai on joka alalla,että työn oppii tekemällä sitä työtä!!
Ja enään ikinä ei tulisi kyllä mieleenikään,että takaisin kaapunkiin muuttaisin [:)]
Sun pitää tehdä haaveista totta ja muutatte miehesi kanssa maalle ja ostatte pienen maatilan [;)]
Voi ei,että flunssan olet saanut [&:]
Pikaista paranemista!!!!
RONNY: Tervetuloa takaisin kuhertelulomalta rakas ystävä

Aah..siis mää ihan kateellisen luin teidän lomastanne,MUTTA tietty onnellisena teidän puolestanne [:)][:)][:)]
Toivottavasti sulla oli se ovis ja saitte lomalla sen ihanan vaavin alulle [:)][:)][:)]!!!
KIITOS vasikka onnitteluista [:)]!!
Ja KIITOS peukuista [:)].Olet niin IIIHANAAA [:)][:)]
Toki avaatte jo grillikauden [8D]..Onhan jo huhtikuu [;)].Me avattiin grillikausi jo helmikuussa..tai siis nuotiolla ekat kyrsät paistettiin [:D]
Mulla pitäisi varmaan olla lempinimenä makkara [:D][:D]
Voihan hyvin [:)]!!
ÖRKKI: KIITOS vasikka onnitteluista [:)]!!
Nuo vasikat ovat joka vuosi aina yhtä ihania [:)][:)]..Varsinkin vuoden ensimmäinen vasikka aina sävähdyttää enemmän,kun ei ole pitkään aikaan nähnyt vastasyntynyttä vasua!!
Peukkuja oviksen metsästykseen!!!!
Ja sinulle peukutan jälleen tosissani,että saisit sen plussan [:)][:)][:)]
MIPLIS: Tervetuloa takaisin [:)]
Ja pahoittelut tädistä [:(]
Toisaalta nyt on hyvä,jos kiertosi on normalisoitunut!!!
Tässä kierrossa sitten nappaatte sen plussan!!!!
Isot ammutkin on ihania [:)]..ehkä niiden koko ja sarvet ( jos on sarvet ) voivat vähän pelottaa [;)]
Peukkuja asunnon saantiin!!!
MINNUSKA: Huomennako vasta testaat?
Sää piinaat tahallasi meitä kaikkia,kun et heti testaa [;)][:D]
Peukkuja peukkuja!!!
OMAA: Hirveetä kiirusta eli sitä samaa rataa..Juosten luin teidän juttunne ja kirjoitin jälleen jotain tosi viisasta [;)]
Asioille pitää nyt lähteä..Tilitoimistoon viedä vähän tositteita ym.papruja.
Ilma on aika ankee,mutta pihalle silti lasten kanssa.Ihanaa tämä kuravaatteiden jatkuva peseminen [:'(]
Missä on aurinko..voisiko joku kertoa [;)]
IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA TEILLE KAIKILLE NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 25/28-33/5