joko nyt onnistaisi

Voi että. [:(] Tosi kurjia uutisia wastis. Mä jo niin toivon muitten mukana, että sulla olis viimein tärpännyt. Jaksamisia ja iso hali!

Kurja kuulla, Wastis. Kuulosti todellakin niin lupaavalta. Koita jaksaa äläkä menetä toivoa.

[:@] no höh, otan osaa wastis! Enkä sano "kyllä se siitä" ku tiiän ettei se helpota yhtää sen enempiä. Halit.

Tosi kurjia uutisia wastis. [&:] Mutta ei pidä masentua vaan jatkaa pää pystyssä uuteen kiertoon. Voimia sinne.

Täällä eletään jänskiä hetkiä.. Tulin äsken kotiin lenkiltä. hmm hmm.. palailen illemmalla! [;)]

mulla alkaa vaan mennä hermot jo lopullisesti tän asian kanssa.
16kk jo yritystä takana...
oon miettiny et pitäs varmaan lopettaa nää foorumi hommat ja koittaa unohtaa koko juttu.
alan niin kypsyä tähän yrittämiseen,tai lähinnä tähän pettymiseen.

toivottavasti muut plussailis[:)]

wastis: Breikki saattaa tehdä hyvää hermoille. Ja ehkä me muutkin kestetään sun poissaolo, vaikka hetken surisimmekin [:(] Ajatellen kuitenki, että se on sun parhaaksi.

wastis- mä en voi sanoa, että täysin tietäisin, miltä susta tuntuu, mutta uskon jotain tietäväni..

Ja en mä usko, että siitä mitään haittaa on, jos joskus ottaa parin kuukauden tauon koko hommasta ja keksii jotain muuta ajateltavaa..koska liikaa yhtä asiaa pyörittäessä saattaa unohtua muut elämän tärkeet asiat.

Paljon voimia sulle!

Miplis- mitä se testi näytti?

Tatjuska- koska sä testaat?

Täällä ei mitään uutta ja muutenkin tän asian suhteen kökkö fiilis..olenkin hoitanut pihaa ja koulurästejä..ja nauttinut perheen kanssa olemisesta ja tehnyt hyvää ruokaa (ja samalla miettinyt, että miten sitä sais alettua urheilut taas ja tiputettua painoa - 10 kg)

näin täällä.

Mä en suoraan sanoen tiiä millon testais mut varmaan ens pe aikasintaan. Pakko nyt malttaa mieli kun kaavinnasta on vasta 3,5vkoa.

Nega tuli [:(] Itkettää, vituttaa.. Ei voi muutaku tätejä odottaa.. Kai ne sit on eksyny matkalla.. kp 44/35 tänää..

Eipä täs kai muuta asiaa täl kertaa..

Viikko tädin kyläilyyn, eikä minkäänmoista fiilistä tärpistä. Flunssa iski päälle, ei siis mikään "vähän väsyttää ja nenä tukossa olenkohan raskaana"- tyyppistä, vaan ihan kunnon lenssu. Särkylääkkeitäkään ei ole uskaltanut vetää jos nyt tärppäis sitten kuitenkin....enkä halua jäädä kiinni panadolien ostamisesta lähiapteekista, liikaa tuttuja, että lusitaan nyt tauti täysillä.

Anoppi tänään viimeksi mieheltä kyseli että no koskas niitä lapsenlapsia tulee, että minäkin täytän jo niin ja niin paljon, että kyllä niitten eteen pitäisi alkaa tekemään jotain. Eipä ole viitsitty kertoa että puoli vuotta on tässä tilaus ollut sisällä, mutta paketti ei ole vielä tullut perille asti. Kyllä se sieltä joskus tulee jos on tullakseen, enkä toisaalta ole koskaan pitänyt adoptiotakaan mahdottomana ajatuksena. Itsellä oli vähän kurjemman puolenen lapsuus, joten mielellään ottaisi siipiensä suojaan lapsen, jolta se rakkaus, rutiinit ja turva puuttuu. Sitä ehkä itse toivoi kun oli pieni, mutta kukaan ei tullut.

Plääh, joka tapauksessa toivon todella että kaikilla tärppäisi mahdollisimman pian ja päästäisiin pois täältä ketjusta. Ja jos ei voi nauttia raskaudesta niin täytyy nauttia siitä että ei ole raskaana. Että syökää niitä medium-pihvejä ja homejuustoja vielä kun voitte! ;)

wastis voi ei, just sulle mä olisin sen suonut... Jaksuja sinne! [:(]

Miplis ja Catja85 voimia teille!

Cindy_SS, toivotaan että haamu siitä vielä vahvistuu! [:)]

Örkki tervetuloa, tosi kiva, että oot heti noin aktiivinen täällä!

Mies pääsikin yllättäen palaamaan kotiin jo tänään ja heti ryhdyttiin tositoimiin... ja iltasella uudestaan! Toivottavasti ei liian myöhään! [;)]

voimia kaikille niille jotka sitä nyt tarvitsee. Itsellä tuli se pirullinen punatukkainen täti taas kylään tänään ja voin sanoo että molemmat itkettiin miehen kanssa. Silmiin sattuu ja rasittaa... VAIKKA sanoin jo aiemmin että oon varma et ei oo tärpännyt, silti sitä nyyttiä vaan toivoo vaikka kuinka salaa että ain vaan pettyy [:(]
Ja yllättäen kaikki vaan jatkaa raskautumista ympärillä läheisten joukossa. Se on aivan ihana asia eikä se oo multa mitään pois. Onnea muuten kaikille jotka on saanut plussaa [:)] 

Mä rupesin itkemään kun tulos vahvistui negaksi. Mieheni kehtasi myöhemmin kysyä että mikä mulla on vaikka sanoin sille että nega tuli.. kylhän hää sitte loppujen lopuks kainalossa piti mut tuntu vaan ettei se ymmärrä.. Ja tuntuu ettei se tuntunu hänestä pahalta. mutta miehet on miehiä.. Jos hän vaan ei näytä sitä [:-]

Miplis, joo kaikki miehet ei osaa suhtautua yhtä vakavasti. Kun mä sain keskenmenon niin mies lohdutti että kyllä me vielä onnistutaan. Ei tuntunut ottavan niin raskaasti kuin minä. Mutta olihan hän minusta hirveän huolissaan kun keskenmeno meni pisimmän kaavan kautta ensin vuotona, sitten lääkkeellinen tyhjennys ja sitten vielä kaavinta... Mutta kyllä hän varmasti tuon negareaktion ymmärtää ja surettaa se varmasti häntäkin. Häntä pystyyn :)

Miplis: et oo yksin tuon miesongelman kanssa.. itselläni on samanlainen.. :S
ei ne tunnu ymmärtävän, vaikka yrittävät varmaan parhaansa.. (en sano et kaikki miehet samanlaisia!!!!!)
en nyt sano että mieheni ei rakasta minua.. sen hän näyttää joka päivä.. :) mutta välillä joutuu kyllä raapimaan päätä kun yrittää päästä miehen ajattelumaailmaan kiinni..
nimittäin.. tuossa pari kuukautta sitten mieheni sanoi ettei halua enää yrittää, että pitäis taukoa pitää.. kuka minä olen häntä pakottamaan..
mutta, mutta.. tuossa kun ilmoitin että kk olisi pari päivää myöhässä, meni mieheni hiljaiseksi.. ja ohboy, sai hänkin minut hiljaiseksi parin minuutin päästä kysymällä että jos se on tyttö niin minkä nimen haluaisin XD kyllä siinä leuka putosi auton lattialle asti.. (onneksi mieheni ajoi XD)
sain hänet sitten lopulta kertomaan että oli halunnut pitää taukoa yrityksessä juuri sen takia ettei enää jaksanut niitä pettymisiä ja varsinkaan minun pettymisiäni joka kuukausi.. :)
huh.. ja minä luulin että me naiset olemme vaikeita ymmärtää XD

Miplis, tosi kurja juttu!!! [:(] Tsemppiä ja voimahaleja sinne! Tosi outoo että sulla kuiteski tuli se haamuplussa ja eikö sitä sanota että plussa on aina plussa vaika haamu oliski, ja nyt sitte nega [:-]

Takaisin