joko nyt onnistaisi

Ikävä kuulla negoista, wastis ja Miplis!

Wastis, jos takana on kuitenkin jo niinkin kauan yritystä kun sulla, niin hyvinkin voisi jo käydä tarkistamassa gynellä että kaikki on kunnossa. Vaikka takana onkin km, niin ei se välttämättä tarkoita että olosuhteet on automaattisesti ok. Sillä saisi ainakin selvyyttä tilanteeseen, ja jos jotain tosiaan on pielessä, niin asiaa voisi lähteä korjaamaan, eikä sitten menisi enää enempää aikaa epävarmuudessa. Tietenkin teette niinkuin parhaaksi omalla kohdallanne näette, mietin vaan että itse en kyllä malttaisi odotella :)

Tältä rintamalta ei mitään uutta. Torstaina olisi tarkoitus aloitella uutta terokuuria ja sitten taas clomeja peliin alkavaan kiertoon.

Onnentoivotuksia taas kaikille yritykseen!

Voi paskan paska :S Nega osottautu vissiinki sit oikeeseen. Ruskeeta tuhrua tosi vähän tullu joten tädeiksi en vielä voi sanoa mut luulempa et ne tässä illan mittaa tädeiksi kehkeytyy.. Nohh oon jo valmistautunu henkisesti seuraavaan kiertoon ja sehän on sitten jo 11 kierto yritystä xP äähh.. sais kyl tädit jäädä pois ja lapsi ruveta kasvamaan kohdussa perkele!

alko vihloo mahaa ihanasti :S auts auts [:@]

Otan osaa Miplis.

Yönsäde juu, ehkä olen raskaana, ehkä en. Mutta itse vielä tässä vaiheessa ku en halua ajatella liian optimistisesti, ni yritän ajatella, että ehkä se on vaa jotai ku kroppa totuttelee olemaan ilman rengasta. Se on sitä hyvinkin realistisesti. Kaikkiin vaivoihini ja kolotuksiin olen yrittänyt keksiä muita syitä kuin raskaana olo (ja tähän mennessä aikas hyvin onnistunutkin.)

Niin, kun noita oireita aattelee, ni eilen tuntui vähän pientä huimaamista. Sen taas pistin sen piikkiin, ku olen ollut flunssassa ja maannut sängyssä läppäri sylissä, ni tottaha kropas vähä heittelee ku onkin koko päivän pystyssä. Mutta mutta, sitä esiintyi vähän tänäänkin - no nyt mä selitin sen sitte sillä, että mun korvat ku on taas "kuuroutuneet" räkätaudista, ni se on nyt jotenki vaikuttanut myös tasapainoelimissä. Kyllä tää tästä sitten ku korvat taas aukee ja nuha loppuu.... Tällaisin miettein. Sitten vasta ku tulee oireita, joita ei voi selittää muuten, niin lähden ostamaan raskaustestiä - ettei putoa pilvilinnoista nääs. [&o]

Ja stressittömästi tässähän tarttis kaikkien ottaa. Jatkaa vaan elämää, sillä se pienokainenkin tulee syntymään keskelle elämää. Elämä ei pysähdy siihen. Eli jatketaan opiskeluja, töitä, remonttia ym ym ja siihen keskelle sittä pikkunen mukaan jakamaan kanssamme tätä elämää. Eikös juu [:)] ... No ainaki yritetään [8|]

Oisko kellää jotain hyvii nettisivuja mistä sais halvalla ovis sekä raskaustestejä?? luotettavia sivua kaipaisin. ja kokemuksia jos itse sieltä tilannu. :) Vois alkaa tikutteleen ovista xP

Moikka ihanaiset naiset,

sanokaas kuuluuko menkkaoireisiin vai raskausoireisiin ikävät vihlailut muniksien/nivusten kohdalla kun liikahtaa nopeesti. Siis sellasta mulla on ja jomottelua alapäässä muutenkin mut ei menkkajuilintaa, nippailee myös...

Katoin vanhoja viestejä ja oletettu ovis oli 18.11 keskiviikkona eli kohtahan tässä alkaa olla jännät päivät käsillä :)

Miplis: Raskaustesti (siis täällä odottavien yks alaotsikko) sivulla on jotain vinkkejä. Sinne sais kyll kaikki joilla on kokemuksia ni kertoa lisää.

tatjuska mulla tullu tommosia ainaki ihan menkkaoireina.
että ei osaa sanoa, voi olla kumpaa vaan.
Oottelemalla ja testailemalla sen näkee sitten[;)]

Jos mun ovulaatio-laskurit pitää paikkansa niin seuraava ovulaatio pitäisi tapahtua samana päivänä kun me lähdetään Pietariin, PA**A..!! [:@] Siis ei muuten, mutta kun ajetaan mini-bussilla joka on täynnä miehen työ-kavereita, niin se ei ehkä ole se paras paikka lemmen-touhuille.. [:D] Tosin en mene laittamaan päätäni pantiksi siitä että oikeasti tulen ovuloimaan tuona päivänä kun kierrot on mitä on, mutta en haluaisi tikuttaa..Kun satuin lupaamaan miehelle että en sekoa tähän, että ei aleta "tehdä" lasta vaan otetaan rennosti ja yllätytään jos ollaan yllättyäksemme. Mutta kauhee hinku olis edes vähän "tehdä"..[;)] Tai edes tietää milloin oli paras hetki tärpätä.
Siinä vaan voi käydä niinkuin viime kierron kanssa, että sitten kun ne menkat alkaakin, niin sitten on niin kauhean pettynyt olo ja koko vuoto aika menee kauhean ketutuksen vallassa ennen kun taas pääsee "yrittämään".

Nyt mä olen kyllä ihan pihalla mun kehoni kanssa. Siis nyt meni jo yli ymmärryksen.. Joo Niiku eilen tuolla itkin että tuli ruskeaa tuhrua. no siihen se onki sit tähä asti jääny. ei oo mitää sen jälkee tullu.. Odotin jo niitä tätejä INNOLLA et pääsis seuraavaan kiertoon käsiksi. mut ei ku mun keho temppuilee vallan ihanasti! Nyt on mun pikku pää ihan sekasin et mitäs v*ttua tää tämmöin on. heräsinki tänää näin aikasin ja tuntuu ku olis täti käymässä kaikilta muilta osin paitsi että missä se hemmetin vuoto on!?!? :P Jos nyt yrittäs ajatella muuta ku tätä hommaa ja alkais raapustaa päättötyötä, jos nyt mitää saan aikaseks ku pää ihan sekasin tästä koko hommasta.

Artemis, paras aikahan lemmentouhulle onkin hiukan ENNEN kuin ovis tapahtuu, eli laittakaahan peitot helumaan urakalla jo reissuun lähtöä odotellessa [;)]

Miplis, täällä mennään vähän samoissa fiiliksissä kuin sä, menkat n. 6-7 päivää myöhässä vaikka on suht säännölliset olleet viime kuukausina, lieviä oireita niiden alkamisesta olis mutta siihen se jääkin... Kun testikin oli nega niin nyt vaan odottelee et alkais jo ja päästäis mut tästä pahasta yrittämään uudestaan... kyllä mäkin sinuna kohta lähtisin labraan testille on sulla jo sen verran myöhässä, ite odottelen vielä ainakin ens viikonloppuun ja testailen kotona uudestaan jos ei mitään siihen mennessä kuulu.

wastis, onkos sulle mitään tutkimuksia koskaan tehty (en nyt muista ootko aikaisemmin kirjoittanut), kun ootte jo noin kauan kuitenkin yrittänyt? Yhdyn kyllä täysin johonkuhun aikaisempaan kommentoijaan (jonka nimeä en nyt muista, anteeksi), että en itse kyllä malttaisi noin pitkään odottaa tutkimatta jos ei tärppäisi. Eihän se yksi km tosiaan todista että kaikki olisi ihan kunnossa... Taisit sen verran ainakin mainita että ensi vuoden puolella suunnittelit lääkäriin menoa? Olis ihana kun sulle apu löytyisi ja hylkäisit meidät vaan mennäksesi odottajien puolelle... [:)]

Pari päivää poissa ja tännehän on tullut paljon uusia kuumeilijoita. Hyvä homma, tervetuloa kaikille tasapuolisesti! [:D] Ja toivottavasti siis siirrytte pian tuonne odottajiin. Niin se vain menee, että täältä pikkuhiljaa aina välillä hipsii porukkaa odottajien puolelle, mutta aina riittää uusia kuumeilijoita.

Pahoittelut wastis, sinulle olisin niin toivonut nyt onnistumista! Jos sinua kuitenkin mietityttää se, että onko kaikki ok, niin eikös sitten kannattaisi mennä sinne tutkimuksiin? Kuitenkin se epätietoisuuskin stressaa.

Miplis, toivottavasti se täti nyt jättäisikin tulematta ja nimenomaan siitä toivotusta syystä! Fingers crossed! [:)]

Olikos nyt kenellä jännät päivät tällä viikolla, testailuja siis?

Minä en ole pahemmin laskeskellut mitään päiviä tässä kierrossa, kun viikon päästä on se gyne ja siis yritykset on jätetty pois ennenkuin selviää, että onko tuolla jotain vialla. Onneksi niitä ihme vuotoja ei ole nyt ollut sen viime kertaisen menkkojenjälkeisen tuhruilun jälkeen. Tosin tässä viikonloppuna tuli kyllä pupuiltua ja ilman kondomia, mutta oviksen pitäisi olla mennyt jo viikon alkupuolella... Jännittäähän se gynekäynti, mutta parempi se on mennä ja tutkia kuin pelätä ja miettiä kotona. Eilen käytiin katsomassa taas paria asuntoa ja voi että kun löytyi niin meidän näköinen talo! Nyt tässä pitäisi selvitellä, että olisko meillä mahkuja siihen. Olishan se muutos, muuttaa 50 neliön kerrostaloasunnosta keskustasta 93 neliön omakotitaloon (eli ei mikään kamalan iso talo kuitenkaan) n. 5 km päähän keskustasta. [:)]  Siitä nyt haaveilin koko eilisillan ja nytkin se mielessä on. Tänään taas pari näyttöä olisi illalla, rivariasuntoja. Mie niin haluisin muuttaa!

Mukavaa viikonalkua kaikille! Ja plussatuulia!!

Bandida, ajattelin kanssa odottaa vielä menkkoja tosiaan kun ei ne eilen sitten alkanukkaan vaan tuli vaan pientä tuhrua kerran. alkaa ripoo jo tää tietämättömyys kun testit negaa ja täti muka tuli käymää mut sit ei tullukka ja äähh.. Koht on jouluki ja nii :S

Nymeria, Olis kiva ku täs kehos ees tapahtuis jotain mitä mäki ymmärtäisin. Kun tosiaan ne testit negaa. Koht mä kyllä meen sinne labraan jos menkat nyt ei sit kunnolla ala!!

ei kai täs muuta täl kertaa. kp 46/35 [:@][&:][:-][>:][8|][:o]

Moi taas ja terveiset Roomasta! Hyvä ja rentouttava loma se oli, joskaan ei kovin romanttinen saati eroottinen. Muttei sen väliä, kun ovis oli viikkoa ennen reissua. Mun luomukierto alkoi just nyt heittelemään oltuaan ensin 5kk säännölliset 28 pv! Noooo, meillä on seksielämä ollut kovin hiljaista viimeaikoina, joten ei vauvauutisia täältä tulossa. Nou hätä, ehkä tästä taas piristytään viimeistään kevättä kohti. [&:] Tai jo tänään, kun meillä on 2-vuotispäivä! [:)]

Ja sitten tärkeimmät:

TyhjäSyli Lämpimät onnittelut kihlauksen johdosta ja erityisesti plussan johdosta! Ihanaa!

Ginessa Paljon onnea vauvauutisten johdosta! Mahtavaa!

Yppy, tervetuloa joukkoon mukaan!

Lenita, tervetuloa mukaan keskusteluihimme! Mennään sun kanssa samaa tahtia, kun minäkin lopetin pillerit kesäkuussa.

Kaikille muillekin plussatuulia ja tsemppiä! Olitte taas kirjotelleet ahkerasti sillä välin, kun olin lomalla.

Onnea Silveri  2 vuotis päivän johdosta!![:D]
Niin ja paljon kiitoksia onnittelusta![:D][:)]

Eipä tässä vielä muuta olekaan kuin hieman aristavat nännit,piukeen tuntuiset rinnat,palelua ja närästystä,jano usein,nälkä saattaa tulla puun takaa yhtäkkiä, sekä lievää alavatsan särkyä välillä.[;)]

Viikonloppuna muutama juhlissa kysyi että miksi et juo? -selitin että olen flagyl kuurilla "ala vaivojen" takia,en halua antabusreaktiota..etten pystynyt enään olee sen vaivan kanssa vaan kuuri oli aloitettava.[;)]
Huoooh...[;)]
No samalla kysyin sitten kummeiksi niitä joita ollaan ajateltu,
ja vastaus oli kaikilta kolmelta KYLLÄ![:D][:)]
Aivan mahtavaa,yksi kummi siis saa päivälleen 2 kk aiemmin kuin minä ensimmäisensä[:D]
Kiva jakaa elävässäkin elämässä jonkun raskaana olevan kanssa tämä asia[:D]

Olisipa eka ultra jo pian..vaikkakin-kaikki aikanaan. [:)]
Lämpöisesti:
++++++++++ ja onnea kaikille tänne!![:D]

Onnea Silveri 2 vuotispäivän johdosta! :) Hyvä että oli rentouttava matka Roomassa. Ahh ku itekki pääsis johkuin lomailee xD [:D]

Omalla kohalla ei oo mitään tapahtunut tuon toisiks viimosen tekstin jälkeen. Eilisten ruskeitten tuhruvuotojen jälkeen NOTHING! ärsyttävää.. Sais tää keho jo päättää et mitä tää haluu tehä.. Tuntuu ihan ku olis menkat. mahaa kipristelee niinkuin silloin ku on menkat mut vuotoa ei näy eikä kuulu :S ollaankoha sitä raskaana vai eikö olla, siinäpä vasta pulma. en usko kyllä että oon. Jotain häikkää tässä kehossa nyt sit taas tapahtuu.. O_o

Kp 46/35

Silverille ja kumppanille onnittelut!

Meikäläistä on nyt sitten vihdoin purrut urheilukärpänen- onneksi!
Olen viikonloppuna käynyt kävelyillä ja tänään hyppäsin kuntopyörän päälle- ja ajattelin jatkaa kuntoilua..tiedä vaikka edesauttaisi raskautumista[;)]

Muuten mulla on tällä viikolla testaus edessä la aamulla, jos ei ole menkat alkanu. Testailen syystä, että meillä on aikuisten illalliskutsut ja testaan päivää ennen ku pitäisi alkaa, voinko nauttia viiniä hyvillä mielin enenmmän kuin lasillisen..

Mitään raskausoireita ei ole, mutta yritän nyt viikon olla ajattelematta asiaa ja keskityn lukukauden lopetukseen..
Tässä vaiheessa helppo sanoa, että sitten vaan uuteen yritykseen, jos/kun täti tulee, mutta pettymys varmaan on kova..

Mua on alkanu jänskään jo ihan toden teolla. Menkkaoireista ei oo tietookaan mut joka liikahduksella viiltää alavatsalla ja nipistelee. Eilen porasin ku eläin BB:n aikana (?) Muutenkin on mieli tosi herkällä, itkettää ihan hirveän helposti. Edelleenkään menkkoja edeltävää kuivaa kautta ei oo näkyvissäkään ja piti sit kokeilla tota kohdunnapukkaa niin sekin on tosi ylhäällä, mulla on ihan alhaalla ja pehmee ennen menkkoja. Keskiviikkona siis pitäs alkaa. Tekis jo mieli testata.

Tatjuska- kyllä todellakin jänniä aikoja siellä[:D]

Onko sulla niitä herkkiä testejä, jotka näyttää jo päiviä ennen menkkojen alkua?

*peukut pystyssä ja varpaat ristissä*

+++++++++

Sehän se tässä harmittaakin kun ei oo testin testiä kaapissa. Tarttis kai hakee joku. Toisaalta ei uskaltas millään testata ennen torstaita jos ne menkat kummiskin tulee..

Takaisin