Ehtoota!
3. sairaslomapäivä lopuillaan. Flunssa. Ja kaikki 133 sivua luettu tästä ketjusta! Sanoin miehellenikin eilen: "Tääl on ihan kahjoa porukkaa, ne vaa tikuttelee ovista ja sitten ne tikuttelee raskaustestii... ja mä olen viel kahjompi, mä viittin jopa lukee tota tekstii!" "Nega nega haamu nega nega haamu..." (Tuota biisiä en ole nähnyt vielä julkastuna) Mielenkiintoiseks tää kuitenki kävi ku luki mm. Anskun taistoja muurahaisia vastaan jne. Sitte sitä alkoi jänskäämää kelle tulee plussaa kelle mitäki... kaikesta huolimatta, uskotte tai ette, kolme sairaslomapäivää ja kaikki sivut luettuna plääh[8|]
Jeps, mä olen linja-autonkuljettaja keski-Uusimaalta ja voitte kuvitella, kuin löysin uusia syitä ajella jatkossa iisisti luettuani jonkun aampahoinvointia kuvittelevan reaktioita mutkaisella tiellä dösän kyydissä. [:'(] Mä olen ihan normin näköinen. Suorat ruskeat hiukset olkapäille, silmälasit, pituus 168cm, paino 60-65kg tai jotain sinne päin. Noitahan täällä joskus kyseltiin.
Mutta sitten aiheeseen liittyviä tietoja: 35v. Eka yritys menossa ja jopa ekayrityskerta. Eli nuvaringi meni roskiin 27.10, jonka jälkeen tuli vuoto alkaen 30.10. Nuvaringin kans olllut säännöllinen 28 pvän kierto, mutt täl hetkel en osaa sanoo mitää. Tosiaan ku on eka kierto menossa. 21.11 alkoi kyl pientä tiputteluu ja tänää rusehtavaa, eli varmaan just loppumassa. Sellaisena pienenä tiputteluna pysyny koko ajan. Täältä lukien olen oppinut, että se saattoi olla joku välivuoto ja pian tulee oikeet menkat, mutta päivä kerrallaan kattellaan. Mieheni on iältään 36v ja sillä on parta ja iso maha - jos jotakuta kiinnostaa. Kummalleki eka lapsi, sitten ku on tullakseen. Naimisis ollaan oltu kesäkuusta 2006, kihloissa sitä ennen puolivuotta ja seurustelua ennen kihloja n. kuukausi. Ja sen verran vanhanaikanen olen, ni peittoja heiluteltii ekan kerran vasta hääyönä. Uskotte tai ette

. Mutt ehkäisy alotettii vähä enne, ku tää meitin tutustuminen ym. kävi nii nopsaa, että tarkotuksella tutustuttii toisiimme paremmi ennenku perheenlisäystä haluttiin. Nyt halutaan ja siitä olen kertonut parille kaverilleni ja systerille. Systeril on muute keskenmenojakin takanaan ja ajattelin lohduttaa teitä, jotka olette sen kokeneet hänen sanomalla ajatuksella, että ehkä ne, jotka tulivat kesken, olivat niin hunosti kehittyviä, että luonto hoiti ne pois. Hänen mielestään on kuitenki mukavempi saada km, kuin vakavasti vammautunut lapsi. Olishan siinäki tietty mietityttävää, jos tulis joku tosi vammanen lapsi.
Anyway, tässä sitä nyt ollaan. Toistaiseksi rauhallisin mielin. [:)] Välillä tietysti aatellut, että oishan se kiva, jos heti tärppäis, mutta toisaalta taas, mikä oikeus juuri minulla on saada mukula heti, ku toiset venaa sitä sata vuotta. Mutta juu jäädää kaikki yhdes oottelemmaa toisten ja itsemme plussatuulia! [;)]