joko nyt onnistaisi

Noitten haamujen takia mä aion kyllä jatkossa suosia sitä Clearbluen testiä jossa lukee raskaana tai ei raskaana... ei tarvii arpoa. Se viivanpaikka kun tulee noihin viivatesteihin niin valitettavan helposti....

Catja85, kiva kun ette kuitenkaan joutuneet pitämään sitä taukoa. Vaikka onhan se raskasta tuo pettyminen kuukaudesta toiseen. Yritys on kumminkin aina mahdollisuus :)

Mulla on ihme nippailua vattassa koko ajan. Ei kylläkään tunnu menkkaoireilta. Pää hajoo tietämättömyydestä ja vielä viikko odotettavaa ellei täti saavu sitä enne. Pöh.

En mä voi tässä tilanteessa muuta kuin odottaa menkkoja.. Todella outoa että ne on nyt myöhässä ku nyt ei jostain elokuusta lähtien oo ollu päivääkään myöhässä. en tarkkaa muista mistä kuukaudesta lähtien on ollut joka kerta tasan 35 päivää kierto. :P Kuka sit vei mun menkat?? xD noo jos ei kuulu ni pitää taas tehdä testiä ja/tai soitella lääkäriin labraan tms :P

ElisaK, sitä mäki ihmettelin et miten se näytti maanantaina haamua ja nyt tuli puhdas nega.. O_o mut tosiaan ei oo menkoista kuulunu yhtikäs mitään. Ei tunnu edes siltä et menkat alkais [:-]

Miplis: Mulla oli haamuviiva viimekuussa ja kuitenkin sitten alkoi... Tein kyllä itse testin aika ajoissa, että se oli varmaan sitten raskaudenkeskeytyminen, enkä ois oikeesti ees tiennyt olevani raskaana kun menkat alkoi kuitenkin aik normaalisti.

Kunhan tää täti häviää kyläilemästä, niin uutta yritystä. Kumma miten sitä aina päivän päästä on jo orientoitunut täysillä uuteen yritykseen.... ainakii vielä..

Sunnuntaita kaikille,

WASTIS: Suuret pahoitteluni sinulle [:(].Olen todella pahoillani puolestasi/puolestanne!!
Olisin niin toivonut sinulle sitä plussaa.
Me täällä annetaan sinulle tukea niin paljon kuin vaan jaksat ottaa vastaan.Jos vielä jaksat,niin olisi mukaa,jos tänne kirjoittelisit kuulumisia!!

MIPLIS: Sinullekin suuret pahoitteluni negasta [:(]
Toivottavasti sinulla pian alkaa menkat ja pääset uuteen ýrityskiertoon!!

OMMOO NAPPOO: Tässä navassa ei ole mitään uutta ihmeempää [;)]
Mulla vain jatkuu tuo limainen vuoto..yök en syö [;)].Ja oikeesti en edes teidä,että koska mulla on ollut ovislimat päällä,kun limailut vain jatkuu [8|]?
Ainoo ihan puoli on nyt se,että mulla on loppunut nyt noi muansarjakivut..jee.Eihän ne taas kestäneetkään kun melkein sen 2 viikkoa..huh [:'(].
Mun mies on sitten ihan höppänä..hän nyt sitten sanoi minun äidilleni,että me yritämme vauvaa [:)].Minun äiti on jälleen onnessaan.
No,tässä kierrossa nuo yrityskerrat ovat jääneet tosi pieneen eli en edes odota mitään raskautumista vielä.

IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE [:)]

Yönsäde kp21

[8|] Hämmästyttää kummastuttaa... tiputtelu jatkuu edelleen. 8.pvä menossa. Ei kipuja, eikä vielä suurempia menkkojakaan näy. Luulin jo, että ovat loppumassa... tarttiskoha maanantaina kysellä joltain viisaammalta, jos jossain on jotain vikaa?

Yönsäde: Juuri hetki sitten raskaana olleena sanoisin että limottelu jatkuu oviksen jälkeen jos on raskaana.... Ähäkutti, tuliko piinaa? Mulla sama tilanne nyt... limaa tulee ja tulee. :)

MORO JÄLLEEN,

ÖRKKI: Anteeksi kun kysyn [:-]..en tiedä sinun tilannettasi tarkkaan,kun olen juuri tähän palstaan liittynyt.
Mutta pitikö sulla alkaa menkat ja onko sulla nyt vain tuhruvuotoa menkkavuotojen tilalla?Ja oletko koska jättänyt ehkäisyn pois?
Ei ole pakko vastailla ja anteeksi tosiaan nämä minun uteluni!!
Joskushan se on niin,että kun on raskaana,niin silti voi tulla ns.kuukautisvuotoa raskauden alkuaikoina.Silloin juuri,kun menkat olisivat pitäneet alkaa.
Eli voisiko sinulla olla tällaisesta kyse?
Paljon ihania vointeja sinulle ja peukkuja hirveesti,että saisit pian iloisia uutisia [:)]!!

TATJUSKA: Minä nyt en kuitenkaan edes epäilisi,että olisin raskaana.Tietysti sitä hartaasti toivon,mutta epäilen suuresti,että nämä limailut ovat ihan vain jotain muuta [8|]?
Olemme kuitenkin miehen kanssa tässä kierrossa hyvin vähän harrastaneet sessyä,että todennäköisyys raskautumiseen on hyvin pieni.MUTTA toivossa täällä silti eletään [;)]
Sinulle toivon sydämestäni,että olisit raskaana [:)]!!
Jännityksellä odotan,kun teet testin!!
Voihan hyvin ystäväni!!

OMMAA NAPPOO: Ei uutta viime kertaseen [;)]

Yönsäde kp21-->vieläkin..heh

[font="courier new"]ei mitään uutta, tahdoin vaan jotain kommentoida että hengissä ollaan ja mukana keskusteluissa :)

kp 58/28 ja tätiä ei näy eikä oireitakaan :)

Mä jätin nuvaringin kuukausi sitten normi tapaan, tuli menkat heti 30.10 ja sitte en vaan laittanut rengasta enää takaisin. Renkaan aikana menkat oli sillee 28pvän välein. Ennen ehkäisyä en ollut kauheesti laskeskellut aikojani, mutt jotain yli 30pvä tais olla kierto. Jos nyt olis viel rengas, ni eilen olis pitäny alkaa menkat. Tää tiputtelu alkoi siis viikko etukäteen ja jatkuu... jatkuu vaan. Ajattelin kyl tossa, ett jos viel toisenkin viikon jatkuu, ni sitte meen jonneki ihmettelemään asiaa asiantuntijan kans, mutt nyt alkoi jo mietityttään. Tiputtelu siis alkoi 21.11.

dreamer, Juu voihan se olla et tätini on vaan karkuteillä. Voi alkaa minä hetkenä hyvänsä ;P

Yönsäde, Toivon ihan samaa itelleni että menkat alkaisi ja pääsis valmistautumaan uuteen kiertoon, kuinka kauan kannattaa menkkoja oottaa ennenkuin ottaa yhteyttä terveyskeskukseen tms paikkaan?? [:-]

Täti vieläkin eksyksissä [:-] Missä lie luuraa. nyt menossa kp 45/35. Huoh. on tää odottaminen piinaavaa.

täällä on taas hiukan jo paremmat fiilikset.
oon nyt miettinyt paljon sitä että mitä teen,
siis kun ajattelin lekurille lähteä alkuvuodesta jollei tuloksia tule ennen sitä.
vai annako asian vaan olla ja katsellaan miten käy.
nyt yritän edes vähän vähennellä tätä foorumeilla roikkumista,
mahdotonta se on kyllä,kun olen niin paljon koneella ja muutenkin [:D]
nyt joulua kohti vähemmällä ressaamisella aattelin mennä.
keskittyä jouluhössötyksiin[:D]

Minä täällä taas;)

BLUEROSE: Huh..Ompa sinulla pitkä kierto[8|]?Sinunkaan historiaa en tunne eli oletko kauan ollut ilman ehkäistyä ym:?
Niin ja oletko testaillut?
Peukkuja sinulle hirveesti [:)]!!

ÖRKKI: Voipi olla sitten,että kiertosi on sekaisin ihan siitä,että olet juuri lopettanut ehkäisyn[8|]?
Mutta kannattaa silti tehdä raskaustesti,jos vaikka ( toivottavasti ) olisit rasakana!!!!!
Minullahan kerran tuli alussa pitkää tiputtelua,kun olin raskaana eli sekin on ihan normaaliá.
Peukkuja sinullekin [:)]!!!!

WASTIS: Ihanaa kuulla,että olet jo paremmalla mielellä [:)]!!!
Tänne vaan kerrot kaikki ikävimmätkin asia,niin me yritämme täällä tsempata ja jakaa ajatuksia kanssasi!!
Älä vain meitä hylkää lopullisesti..yritetään yhdessä jatkaa tätä matkaa!!
Ihania vointeja sinulle!!

MIPLIS: Jos sinulla on aina ollut säännöllinen kierto,niin kannattaa varmaan aika nopesti tilata aika gynelle ja tutkimuksiin?Eli siis jos sinulla menkat ovat myöhässä ja myöhässä.Tokkapa sinulla mitään vakavaa on,jos sinulla aina ennen on kierto ollut säännöllinen?Nuo hormonit ( ehkäisy )vain voivat tehdä joidenkin naisten kierron hyvin sekavaksi.
Paljon tsemppiä sinullekin [:)]!!

OMMOO NAPPOO: Ei mitään uutta taaskaan [;)]
Tulin juuri pitkältä lenkiltä ja nyt iltapalaa naamariin.
Ihanaa,että täällä palstalla käy tällainen sutina..jee!!

Yönsäde kp21..jälleen jälleen [;)]( huomenna jo 22 )

Heissan kaikille!

Hei- nyt on marraskuu piakkoin takana ja jos sitä sais suht ok mallille opinnot, jotta vois olla joululomalla ihan kunnolla...

Muuten täällä ei mitään uutta, paitsi että kuvittelin tuntevani nippailuja äsken iltakävelyllä ollessani (joo- mielikuvitushan se..)
ja huh- alkoi tota valkovuotoa tulemaan..(mullahan alkaa kuukautiset viikonn päästä, jos en ole raskaana)..

Mutta jotta ei ole mitään raskausoireita [&o]. Kökkö!

[font="courier new"]Yönsäde: tosiaankin viimeisen pillerini söin 27.9. eli aika vähän aikaa on pillereiden lopettamisesta, mutta silti tuntuu oudolta kun ei tätiä näy eikä kuulu missään.
Niin ja neljä testiä tehnyt, kaikki negaa ja kävin terveuskeskuksen labrassa pissi näytillä ja sielläkin negatiivinen vastaus...ja olen jonossa gynekologille, mutta kun on jonot, niin en tiedä :D

kp 58/28 edelleen..........

Moi! Ajattelin pitkästä aikaa tänne kirjoitella, kun olen nyt pitänyt vähän taukoa, kun sovittiin mieheni kanssa, että ei nyt "yritetä", vaan tulee jos on tullakseen. Ihan hyvin se on onnistunutkin. Ovulaatio meni varmaan muutama päivä sitten, ja tuskin olen tullut raskaaksi tästäkään kierrosta. Äsken kävi kylässäkin sellainen ihana pikku prinsessa, niin kyllähän sitten pieni toivon kipinä syttyi, mutta pitää koittaa olla ajattelematta koko asiaa. :)

Täällä on kyllä tapahtunut vaikka mitä sillä välin kun olin poissa, pikaisesti selailin viestiti läpi, mutta aika pihalla kyllä nyt olen teidän muiden jutuista. Mutta pitää ruveta lukemaan vähän tarkemmin, mitä kaikkea teille on tapahtunut. [:)]

Bluerose: mulla oli tossa viis vuotta sitten kk myöhässä kolme kuukautta!! johtu kylläkin stressistä sillon, mutta muistan kyllä mitä tunteita kulki läpi ku näytti testit negaa eikä vaan näkyny..

[font="courier new"]Catja85: juuh, mulla ei oo stressiä, kun en osaa stressata mistään...olen positivinen ajattelija...mutta ehkä ne jossain vaiheessa ilmaantuu...odotan kovasti punapäisen tädin vierailua...sillä tämä turvotus ei ole kivaa :)

MOIKKA MOI,

...Köh köh,en se minä jälleen ole [;)]

BLUEROSE: No voi hitsi sentäs..aika oudon pitkältä tuo sinun kiertosi kuulostaa [8|]?Toivottavasti pääset pian gynen tutkimuksiin!!
Olen kyllä kuullut,että joillakin naisilla voi kierrot mennä ihan sekaisin,kun ovat käyttänee pitkän ajan ehkäisyä ja sitten lopettaneet ehkäisyn käytön.Mutta sulla kyllä tuo kierto on jo aika pitkä!
Hirveesti sulle peukkuja,että ne menkat pian alkaisivat!!

MUN NAPAA TAASEN: Pashaa..nyt se limainen ovulaatiovuoden tapainen vuoto loppui eli nyt tuli kehiin paksua valkkaria..yök.Eli voin nyt jo sanoa,etten ole raskaana [:(].
No,oikeestaan tätä jo osasin odottaakin,kun sairastelujen takia emme paljoakaan tuouhunneet [&o]..no,ehkä ensi kierrolla sitten??

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)]

Yönsäde kp21[;)]

Yönsäde, Silloin joskus 5 vuotta sitten ennenkuin pillereitä söin oli menkat epäsäännölliset.. kun pillereitä söin niin oli säännölliset.. lopetin pillerit helmikuussa ja johonkin elokuuhun asti oli epäsäännölliset.. sitten tasaantui ja nyt on menkat myöhässä..

Meen kyllä labraan testiin jos ei nyt ala kuulua :S sais kyllä menkat tulla tai sitten testit näyttää plussaa.. raastavaa tää tämmönen :S

kp 45/35 vieläkin ;P

Yönsäde- älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, jos valkovuotoa tulee..(itselläni sama tilanne, joten sen takia täällä tsemppailen[;)])
Mulla ainakin on valkovuoto lisääntynyt molemmissa aikaisemmissa raskauksissa..

Takaisin