Miplis, täällä tavataan sanoa, että uutta testiä kehiin vaan kun kerran haamuja jo nähty aiemmin. Eli testailua vaan :)
Yönsäde, minähän sanoin, että täällä on sutinaa ;-) Tosi ihana palsta.
Wastis, voi sinulle toivomme täällä kaikki täydestä sydämestämme sitä ykköstä... toivotaan, että nyt on tärpännyt ja täti ymmärtää pysyä poissa.
Cindy_SS, onko teillä kuinka kauan yritystä takana, millainen ehkäisy ollut ja milloin lopetettu jne? Nämä kun tietäis niin vois päätellä jotain. Jos ilman ehkäisyä on sun kk-kierto ollut kauan 28 niin sitten olis toivo korkeella, mutta jos hormonaalinen ehkäisy lopetettu vähän aikaa sitten niin on mahdollista että kierto on sekaisin. Peukut joka tapauksessa, että olisi paras vaihtoehto kyseessä.
Kaika ja muutkin, kiitos tsempeistä ja kannustuksesta. Toissayönä ramppasin vessassa 5krt, viime yönä 4krt, ei oo todellakaan ominaista mulle. Nyt äsken luin yhden frendin meilin ja piti kertoo siitä miehelle niin meinas tulla itku. Ja tänään oon päivän ollu kiukkunen ku ampiainen. Viimeksi kun olin raskaana mulla oli nää mielialat vähän niin ja näin, mut toisaalta nyt vois kyllä laittaa ton ilman piikkiin. Ihan käsittämättömän surkeet kelit, ei tee mieli ulos kun pakon eestä.
Mut siis, oviksen mukaan menkat pitäis alkaa ens torstaina about, että kattellaan nyt miten käy. Voi olla taas mielikuvituksen tunnetta kuitenkin taas kun kuume vaan nousee ja nousee, vauvakuume on 39 astetta täällä :)