Sipster, olipa kiva kuulla positiivinen kokemus pco-taustalla clomien kera. Minä olen kanssa pian 31-vuotias, joten ehdottomasti haluaisin vuoden yrittämisen jälkeen viimeistään tutkimuksiin. Tosin otin siihen jo vähän varaslähtöä yksityisellä jo yk10 jälkeen. Täytyy nyt sitten harkita että jatkaako yksityisellä vai pyytääkö lähetettä julkiseen.. Onko teillä jotka olette clomeja syöneet, seurattu ultraäänellä joka kierrossa että montako munasolua on irtoamassa? Onko seuranta pakollista monikkoraskauksien vaaran takia?
hh83, meillä mun ekalla gynekäynnillä määrättiin mulle kolme verikoetta (munasolun irtoaminen, kilpirauhanen ja joku aivolisäkehormoni tms) ja miehelle simppatestit. Miehen vastaukset tulivat jo ja olivat ok. Nyt olen sitten menossa uudestaan lääkärille kuulemaan miten toimitaan tulosten suhteen, lähinnä nyt kai siis noiden omien tulosten osalta. En millään malttaisi odottaa vielä 1,5 viikkoa lääkäriaikaa. Tuntuu että tämä on yhtä odottamista vaan, milloin menkkoja tai ovista tai jotain muuta asiaa eteenpäinvievää tapahtumaa...
Kiinnittymisvuodosta, olen ymmärtänyt että se voi olla niin pientä että sitä ei välttämättä huomaa, varsinkaan mustissa alusvaatteissa ja että sitä ei välttämättä kaikille tulisi. Omaa kokemusta ei tosin ole.
Mulla taisi täti kurvata paikalle viime yönä (tiesin jo illalla olosta sen) ja melkein itku kurkussa olin illalla ja aamulla taas, mutta päivän aikana olo vähän kohentunut ja jaksaa taas positiivisemmin ajatella asioista.