joko nyt onnistaisi

Meillä olisi yk11 lopuillaan, eli vuosi yritystä tulee täyteen. Aluksi mulla kierrot oli melkein samoja kuin pillereidenkin kanssa, mutta kesän jälestä on alkaneet pitenemään. Nytkin mennään kp37 (sitä edelliset 44 ja 30) -ei ole varmaa ovuloinko, koska minulla myös on ne pco-tyyppiset munasarjat. Joten menkkoja täällä odotellessa ja seuraavaa lääkäriä (jolloin ehkä saan niitä clomeja, jos ovulaatiota ei tapahdu) Lääkärikäynnillä kuulen myös ne muut verikokeiden tulokset.. Vuoden alussa olin tuntevinani oviskivut, mutta nyt en ole tuntenut mitään pitkiin aikoihin.. En enää edes uskalla haaveilla omasta vauvasta, se ajatuskin olisi jotenkin niin huikaiseva, että pelottaisi edes haaveilla...

onnea plussanneille.
en muista ees oonko jo onnitellut:D

me ollaan yritetty elokuusta 2008.
Eli nyt lähti yk 16 käyntiin,jos oon oikein laskenu. Tai sitten 15.
Kuitenkin. KAUAN yritetty. Yks KM tämän vuoden toukokuussa.

muuten,tiesittekö että jossais tuolla hartiaseudulla on ns. aborttipiste?
siis olin tänään hierojalla,hän kertoi että siellä on semmoinen kohta, joku akupunktio juttu.
että jos siitä hieroo niin saattaa jopa aiheuttaa keskenmenon.
siis jos ammattilainen hieroo ja painaa.
Hui kamala, ja että päässäkin on joku sellainen,oli häneltäkin intialaisessa päähieronnassa kysytty,
että onko raskaana,että jos on,niin jotkut pisteet jätetään väliin.
Ja että jos yrittää raskautuakin niin niitä pisteitä pitäs vältellä.
Siis uskon ettei amatöörien hieromisella ole väliä,mutta kun ammattilainen hieroo ja painaa.

Kuitenkin, en tiennyt kyseistä juttua ainakaan.

Täälä menossa Kp 11/28-32
Ovista odotellessa.
En ole vielä päättänyt testailenko,
en ole edes laskenut koska ton pitäis olla.
en tiiä josko pitäis ns. välikuukauden.
ettei laskis tai miettis niin mitään raskauteen liittyvää.
voi olla vaan hankalaa kun sisko innostunut raskaudestaan kun mahakin näkyy.
käytiin hakemassa sille tänään mammavaatteita.
ja ostin tulevalle tädin pallerolle asunkin<3

Dreamer, kesäkuun alussa lensi hormonikierukka pois.[;)]
Tämä on yk 6,kierto on 26-27-28 päivää.
Ovulaatiot helvetillisen kipeet,tärinä,rakastelu-kaikki sattuu-jopa äkkiä istahtaminen vihlaisee.[:-]
Neljättä,eli iltatähteä(hyi mikä ilmaisu)yritetään.[&:][;)]
Mammaksi tikut ei näyttäneet kunnolla,niitä käytin 3-4 kk
mutta toimivat kuiteskin koska ovat näyttäneet melkein viivaa kuin testiviiva.
Kun vertasin digi clearbluen kanssa ja se näytti oviksen jo sunnuntaina vaikkakin maanantaina ois ollu se laskettu laskurilla.
Donna testi ei näyttänyt mitään..ainakaan sitä mitä pitäis siinä tilassa

Mies on menossa simppatesteihin..jotta saadaan varmuus siitä että olenko turhaan tässäkin oviksessa jalkoja pitänyt kohti kattoa turhaan[:D][;)]

Wastis, vyöhyketerapiaa kosmetologin koulua käydessä harjoitellessa,yksi oppilas sitten sai keskenmenon..ei tiennyt olevansa raskaana ja opettaja pikkisen lujaa hänelle aina näytti että näääääin........
Kaikille ++++++++++!!!

Huomenta kaikille! Meillä on yk10 kohta loppumassa.. Yks haalea plussa testattu toukokuussa, kuitenkin menkat alkoi normaalisti. Joku tossa sanoi ihan mun ajatuksia.. Tuntuu jo aika kummalta koko ajatus että tulisin raskaaksi.. Sitä siis tietenkin toivoo, mutta kun yritystä on jo takana aika pitkään niin jollain tasolla olen ajatuksen plussaamisesta "unohtanut".. Että tässä nyt yritetään, mutta tuskin tuun raskaaksi kun en ole edellisissäkään kierroissa. Vähän vaikea selittää tätä, mut ehkä joku tietää mitä tarkoitan..;)

Mies on nyt tässä heräillyt kyselemään, että miltä nyt tuntuu ja onko raskaana ym.. Vähän sille eilen illalla epäreilusti hermostuin, että ei tunnu yhtään missään ja oletkos ajatellut yhtään omia elämäntapojasi että voisit syödä jotain vitamiineja tms.. Hyväähän se vaan tarkoitti ja yritti olla kiinnostunut mun tuntemuksista.. Vähän huvittavaa on se, että kun hormooni ehkäisyn lopetin niin tuntui että olen paljon paremmalla tuulella.. Ja nyt alkaa hermo mennä pienimmästäkin jutusta kun tämä raskaaksi tulo kestää..

Ja muuten tuo hieronta-juttu oli ihan uutta infoa! Olen just nyt käynyt hierojalla viimeviikolla ja sit eilen. Ensi viikollakin on aika.. Olen ollut tosi jumissa johtuen tästä mun ammatista. Eli kannattaa ilmeisesti kertoa hierojalle raskautumis-toiveista.. Voikohan hieromisella sitten vaikuttaa ovulaatioonkin? Kun mulla viime tiistaina oli hieroja-aika ja samoihin aikoihin piti olla myös ovis, mutta en ole yhtään varma tapahtuiko tuolla mitään siihen aikaan..?

Kyllä,tiedän tunteen vaikka en niin kauan oo yrittänytkään kuin sinä,hh83...että ei kuitenkaan raskaudu vaikka toivookin.Mietin juuri että yritinkö kaikkeni hyödyntämään tätä ovista ja pakko sanoa että KYLLÄ!!

...kattelin just noita oviksia eteenpäin..
2.1 pitäis laskurin mukaan olla ovis...joten niillä main se sitten on...ja uus vuos pitänee viettää hieman kuivemmin sitten[;)][:D]

Heisssan kaikille!

Meillä alkoi yk1 tästä kierrosta.
keskenmeno kk sitten viikoilla 11+3, mennyt kesken 11+2, onnistui yk 2:sta..tai 3:sta..

Mä olen niiin fiiliksissä, kun nyt vihdoin pääsee yrittämään!
Ja ihanaa, ku ukkokin syö vehnänalkioöljyt kiltisti joka aamu..Pääsispä jo peittoa heiluttelemaan [8D]

Huomenia! [:)]

Täti se kurvasi kylään taas tänä aamuna. Ihmeellistä, että ei harmita yhtään...  Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus!

Meillä ehkäisy jätettiin pois jo tammi-helmikuun vaihteessa v. 2008! Todentotta jo pian kaksi vuotta sitten. [&:] 

Ensimmäinen vuosi meni täysin tjot-meiningillä. (Uskomatonta, että olen sellaiseen pystynyt!) Eka vuosi olikin tosi stressaavaa aikaa, opiskelin illtaisin + viikonloppuisin erittäin kiireisen työn ohella. Tämän vuoden helmikuussa vaihdoin työpaikkaa ja maaliskuussa sain opinnot päätökseen. Kesäkuun alussa huomasin olevani raskaana, no raskaus meni sitten kuitenkin kesken heinäkuun puolivälissä. Oikeastaan tuon keskenmenon jälkeen olen vasta "kuumeillut" todella rankasti ja ottanut käyttöön kaikenlaisia konsteja (greippimehu, foolihappo, ovistikut...) ja kävinhän siis tapaamassa gyneäkin pari viikkoa sitten ja Terolutit aloitan kahden viikon kuluttua. Toivoa siitä, että vauvan vielä saisimme en ole suostunut menettämään! Välillä usko on kyllä koetuksella... Tämän ketjun tarjoama vertaistuki on kyllä tärkeää ja monilta ryöpytyksiltä on mies säästynyt teidän ansiostanne! [:)]

Luin tuota keskustelua noista Teroluteista. Me yritettiin tää perinteinen vuosi ihan luomusti, vaikka mulla on pco. Mitää ei tapahtunu ja yritin kunnallisee, siellä "ihana" terveyskeskuslääkäri sano ettei ole mitä kiirettä hakeutua vielä hoitoo (oon 31v). Ukon kanssa sitte pähkättii ja mentii yksityiselle. Sieltä sain ensi Terolutit 2kk söin, jotta tuli yleensä kuukautiset ja sit söin niitä clomien kanssa 2kk. Tämän jälkeen pelkkää clomia. Yritys kertoja tuli 7. Mulla tuli ovulaatio terojen ja clomien yhteiskäytössä mutta ei pelkkien terojen kanssa. Mulla oli kierto n. 70pv ja sitä joutu vähä tasaamaa... [:)]

Huomentahuomenta!

Meillä on siis yk 3 lopuillaan, eli hyvin alkutaipaleella vielä, kun vertaa täällä moneen muuhun. Silti maltti on jotenkin hukassa ja haluaisi raskautua hetitässänyt. Varmasti iällä on tekemistä asian kanssa, kun kuitenkin jo 30 vuotta täynnä ja ei lapsia vielä ole. Eikä se tilanne tässä vanhetessa parane, joten raskautuminen olisi hyvin toivottavaa. Varsinkiin kun haaveissa olisi useampikin kuin yksi lapsi. Mutta kun nyt tulisi edes se yksi.

Kp 25/25-26 ja menkkaoireet niin vahvat, että ihan varmasti alkaa. Kun nyt ei vielä tänään kuitenkaan alkaisi, muuten kierto jää vain 24 päivän mittaiseksi. Minähän kokeilin viime kierrossa niitä ovistikkuja (Mammaksi) ja 7 päivän ajalla sain 2 viivaa, jotka ovat haaleampia kuin se kontrolliviiva. Luulen silti ovuloineeni silloin ja ginessan testailut clearbluen ja liuskojen kanssa vahvistivat asiaa. Myös eräs ystäväni kertoi, että ei ne viivat välttämättä ole yhtä vahvoja. Nyt on viisi liuskaa jäljellä, tulevassa kierrossa testaan ne, aloitan vaan vähän myöhemmin. Jos ei tärppää yk 4, niin sitten katson, kokeilenko jotain muuta merkkiä vai jätänkö moiset pois.

dreamer, meillä on menossa yk6, esikoista yritellään. Nostan kyllä hattua teille jotka on suht koht selväjärkisenä yrittäneet jo 1,5-> vuotta... Mulla sylttää jo nyt, ja haluaisin mennä tutkimuksiin kun oon varma että mussa on jotain vikaa (endometrioosia ainakin epäillään)... Mut koitan pysyä järjissäni ja odotella sinne vuoden paikkeille jos ei tärppää sitä ennen...

Onko täällä ketään jolla olis kokemusta hedelmöityshoidoista? Miten pääsitte hoitoon ja missä vaiheessa yritystä? Mä jo ressaan noistakin valmiiksi kun jotenkin on taas niin matalapainetta et kuvittelen itteeni kaikki mahdolliset viat [:)]

Nymeria, ymmärrän hyvin tämän haluan raskaaksi tässänytheti fiiliksen..ü Itsellä on ihan sama olo. Antaiskohan se gyne mulle sekä clomit että terolutit kerralla..;D Kaikki napit vaan tänne, on sellanen olo.. En tällä hetkellä välittäis vaikka joutuisin mitä tekemään, kunhan saisin varmuuden siitä että tulen pian raskaaksi.. Kaikkein pahin olis, että se sanois vaan että kaikki on ihan hyvin, jatkakaa yrittämistä.. Kun mulla kuitenkin on ollut säännöllinen 28-32pvä kierto, ja olen ovistakin mielestäni bongannut ja kerran saanut aikaisen haamuviivankin.. Eli mitään selkeää syytä en keksi, miksi en vielä ole raskaana. Toivottavasti se gyne keksii.. Muuten olen kyllä sitten aika maani myynyt..

...ja kjeev. Osanottoni tädin vierailusta. Mutta tosiaan, uusi kierto on uusi mahdollisuus, joten paljon tsemppiä uuteen chänssiin!ü

Voi kunpa osaisin itsekin suhtautua asiaan yhtä kypsästi ensi viikolla..

Minäkin luen välillä näitä viestejä aika pikakelauksella, joten kun kysyttiin, että kuinka pitkään on yritetty niissä tässä kertaus: yritys aloitettu eli ehkäisy lopetettu syyskuun lopussa 2008, eli jos oikein laskeskelin, yk. 13 menossa. Ikää itsellä 36, miehellä 39. On alkanut olla jo välillä fiilikset ettei tästä mitään tuu, ensi viikolle siis aika lapsettomuusklinikalle.

Nyt vaan ihmettelen että missä mennään, tänä vuonna mulla on ollut kierto 24-29 päivää, yleisimmin 26-27 päivää. Tänään on kp 30 eikä tätiä vieläkään näy... toisaalta on koko ajan sellainen olo että kyllä se sieltä tulee, samantyylisiä pieniä kipuja ollut. Mitään vuotoa tms. tosin ei ole, rinnat on himputin arat, mutta niin ne on aina pian kierron puolivälin jälkeen.

Mietin että uskaltaisinko käydä hakemassa elämäni ekan raskaustestin niin loppuisi (ehkä) tää arpominen ja ihmettely... jos tai kun se varmaan on nega niin putoan kyllä aika korkealta...

Satsu73, hae testi! Suosittelen predictorin herkkää. Se nimittäin lupaa, että ei muutu vääräksi plussaksi ollenkaan ja lisäksi se on yksi tarkimmista testeistä. Lisäksi sen plussan voi säästää itsellä muistona, koska se ikkuna ei siis muutu miksikään ajan myötä. Toivottavasti pääset plussa-aallolle!üü Pidän peukkuja!

Kjeev, tyhmää kun täti tuli, mutta onneksi olet kuitenkin positiivisella mielellä. Uusi kierto, uusi mahdollisuus. Mie yritän kääntää mieleni nyt samalle aaltopituudelle, kun nyt sitä tätiä odottelen.

hh83, sepä tässä palstassa niin mahtavaa onkin kun täällä on ihmisiä, jotka varmasti ymmärtävät kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin tuntemukset, mitä tämä raskaaksitulon yrittäminen voi tuoda mukanaan. En mie etukäteen ajatellut, että näin alussa jo olisin näin hepulissa tämän asian kanssa. Toisaalta, kun muutenkin stressaan liikaa sellaisistakin asioista, joista ei edes pitäisi stressata, kai se sitten oli odotettavissa... [:D]

Satsu73, ehdottomasti nyt kannattaa se testi tehdä! Plussatuulia sinne!! Ja meille muillekin. [:)]

Satsu73, ehdottomasti testaamaan jos et ole jo ehtinyt sitä tehdä :) Pidän peukkuja!

hh83, onnea gynekäynnillesi, toivottavasti saat apua tilanteeseen. Onko miehelle tehty simppatutkimukset? Voi olla, että gyne lähettää sellaisiin ennen clomireseptin kirjoittamista, ainakin olen ymmärtänyt että usein halutaan sulkea pois muut mahdolliset syyt. Meillä mies kävi juuri eilen palauttamassa labraan purkillisen "tavaraa", toivotaan että tulokset hyvät, olisihan se kurja jos oman ovuloimattomuuden lisäksi vielä miehen puoleltakin löytyisi vikaa! Mutta aika epätodennäköistä lienee :)

Plussatuulia kaikille taas toivotellen!

Kipinä, mies ei ole missään tutkimuksissa vielä ollut.. Jotenkin tuntuu, että jos sellainen lähete tulee niin sen voi olla vaikea siihen suostua. Varmaan miehille yleisestikin jotenkin raskas tollanen tutkimus..
Kiitos tsempistä, olisi niin kiva jos olisi vaan joku pilleri jonka voi ottaa ja tulla seuraavassa kierrossa raskaaksi.. Huoh.. ;)

Yhdyn muihin täällä. Nyt olisi hyvä aika testata Satsu73. Ja itse olin todella tyytyväinen tuohon Clearbluen digitaaliseen mittariin. Ja tosiaan vielä seuraavan päivän aamuna siinä luki selkeästi "raskaana", muttei valitettavasti tuokaan ikuisesti pysy. Testi/ valmistaja lupaa n. 24h. Itse en tiedä missä vaiheessa sammui, mutta ainakin siis tuon 24h kesti. Toivotaan, että sinusta tulee seuraava, joka liittyy tähän plussa-aaltoon. [:)]

Paljon Onnea Vaavi2010 ja bambi!

Uusille tervetuloa!

Pikakelauksella luin perjantain jälkeen kirjoitetut viitisen sivua! Mahtavan paljon keskustelua täällä! [:)] Jatkaakaa samaan malliin. Minä olen vähän enemmän hiljaiselolinjalla, mutten kuitenkaan teitä ole unohtanut. Täytyy vaan ottaa etäisyyttä vauvantekoajatuksiin, ettei pukkaa liikaa stressiä, kun se ei ole oikein hyväksi tässä asiassa (jos ei muutenkaan).

Meikäläisen kierto päätti sitten muuttua niin, että ei ole ovista Roomassa. Kumma, miten 4 ekaa luomukiertoa oli täsmällistäkin täsmällisemmät 28 päivää ja sitten kaksi seuraavaa yllättäen 26 päivää... Ja meikäläisellä vielä ovis 12-13 päivän kohdalla eli kun lähdemme 23.11. Roomaan, on kaikki mahdollisuudet jo mennyttä. [:(]  Niin, ihan vaan tiedoksi, että matkahan ajoitettiin oviksen mukaan! Yk 7 on alkanut...

Takaisin