joko nyt onnistaisi

Ikävä juttu Silveri. Muistan miten innolla odotit tuota matkaa. Ihana loma siitä nytkin varmasti tulee, vaikka ehkä vähän erilainen. Ja voihan sieltä ollakin tuliaisina pieni salamatkustaja. [:)] Itse en kuvitellut ollenkaan voivani raskautua tästä kierrosta ja miten kävikään. Toivotaan että sinullakin yhdistelmä odottamaton ovisajankohta ja paineeton tilanne (eli minimaaliset mahdollisuudet raskautua) toimisi ja saisitkin huomata olevasi raskaana. Kaikesta huolimatta oikein ihanaa lomaa!

Hurjasti onnea Vaavi2010 ja bambi!!!! Tästä se aalto alkoi, toivottavasti tosiaan kestää vielä ensi viikkoon, niin minä ja moni muukin pääsisi mukaan aallonharjalle.[:D] Jännittää jo mutta nyt yritän olla ajattelematta ainakaan kauheasti asiaa niin menee aika nopeemmin, joo o helpommin sanottu kuin tehty[:D] Kenelläs kaikilla muilla oli tässä lähi päivinä jännät paikat? 

Niin joo ja Satsu73 hae ihmeessä testi, musta ainakin kuulostaa hyvin siltä että sinä hyppäät seuraavaksi aaltoon mukaan[:D]

Silveri sehän saattaa vaikka käydä päinvastoin niin, että siellä Roomassa sulla on ihan uudet tuntemukset eli alkuraskauden oireita!... [:)] Eikö olisi sekin aika ihanaa? Ja tosiaan näköjään tärpätä voi oletetun oviksen jälkeenkin niin ei muuta kuin ahkeraa pupuilua vaan myös ikuisessa Roomassa! [:D]

Tosta tulikin mieleen sellanen kysymys että mites kaikilla teillä "kokeneemmilla", jotka ootte ovista bongailleet tikuilla, niin onko sen ajankohta vaihdellut kiertojen välillä paljonkin? Mietin vaan että miten laaja käsite on esim. ton laskurin antamat "hedelmälliset päivät".. ei niihin vissiin kovin vankasti kannata luottaa varsinkin jos ei ole hajuakaan oman ovulaation tarkasta ajankohdasta...turhaa pohdintaa lie

Pixie79, en ole ovista bongannut tikulla pitkään aikaan, mutta sen mitä olen omista oireistani päätellyt niin ovis on ollut aika tarkkaan sen 14pvä ennen kuukautisia.
Silveri, tsemppiä uuteen kiertoon ja tosiaan eihän sitä tiedä jos vaikka Roomasta tuliaisena saisittekin yhden passiin merkitemättömän matkailijan..;) ja jos kiinnittymiseen auttaa se punaviini niin Italiasta luulisi saavan hyvät avut siihenkin asiaan..;D

Olisin mielenkiinnosta kysellyt raskautuneilta siitä kiinnittymisvuodosta.. Ja varsinkin niiltä jotka on pari kertaa jo olleet raskaana. Että onko teillä tullut kiinnitysvuotoa ja onko sitä tullut kaikissa raskauksissa? Itsellä nimittäi kaksi kertaa tullut viikko ennen kuukautisia vuotoa muutaman päivän ajan. Ekalla kerralla testasin sen haamun, toisella kerralla en testannut ollenkaan. Ja täti siitä viikon päästä sitten tuli aina kylään.. Eli tarkoittaako tämä nyt vääjäämättä sitä, että jos en viikko oviksesta saa vuotoa niin en voi olla raskaana?
Nimimerkillä, ovis viikko sitten..;D

Sipster, olipa kiva kuulla positiivinen kokemus pco-taustalla clomien kera. Minä olen kanssa pian 31-vuotias, joten ehdottomasti haluaisin vuoden yrittämisen jälkeen viimeistään tutkimuksiin. Tosin otin siihen jo vähän varaslähtöä yksityisellä jo yk10 jälkeen.  Täytyy nyt sitten harkita että jatkaako yksityisellä vai pyytääkö lähetettä julkiseen..  Onko teillä jotka olette clomeja syöneet, seurattu ultraäänellä joka kierrossa että montako munasolua on irtoamassa? Onko seuranta pakollista monikkoraskauksien vaaran takia?

hh83, meillä mun ekalla gynekäynnillä määrättiin mulle kolme verikoetta (munasolun irtoaminen, kilpirauhanen ja joku aivolisäkehormoni tms) ja miehelle simppatestit. Miehen vastaukset tulivat jo ja olivat ok. Nyt olen sitten menossa uudestaan lääkärille kuulemaan miten toimitaan tulosten suhteen, lähinnä nyt kai siis noiden omien tulosten osalta. En millään malttaisi odottaa vielä 1,5 viikkoa lääkäriaikaa. Tuntuu että tämä on yhtä odottamista vaan, milloin menkkoja tai ovista tai jotain muuta asiaa eteenpäinvievää tapahtumaa...

Kiinnittymisvuodosta, olen ymmärtänyt että se voi olla niin pientä että sitä ei välttämättä huomaa, varsinkaan mustissa alusvaatteissa ja että sitä ei välttämättä kaikille tulisi. Omaa kokemusta ei tosin ole.

Mulla taisi täti kurvata paikalle viime yönä (tiesin jo illalla olosta sen) ja melkein itku kurkussa olin illalla ja aamulla taas, mutta päivän aikana olo vähän kohentunut ja jaksaa taas positiivisemmin ajatella asioista.

ONNEA ONNEA plussaajille, siis kerrassaan ihanaa!!!

Meillä tärppäs yk3 mut meni kesken (tuulimuna) jo viikolla 5+2. Nyt odotellaan ekoja menkkoja että pääsee uudestaan yrittämään. Aiemmat lapset tulleet yk2 ja yk3. Eli luottamus on kova että tässä voisi piakkoinkin vielä raskautua, kunhan olisi vaan sitten onnistunut...

Satsu nyt äkkiä testailemaan, halutaan lisää plussauutisia.

Me saatiin tänään uus sänky, ihana korkee laadukas jenkkisänky. Jälkivuoto on nyt loppunut niin pitäis alkaa korkkailemaan... :)

LILA alussa kävin joka kerta ja sitten neljän kerran jälkee vähennettii joka toisee. Mulla ei oikea munasarja? tuottanu yhtää ovista kunnes sitte tuli toukokuun menkoista ja siitä nyt sitte raskaana![:D] Tottu melko hyvin siihe kaikkeen tutkimisee ku tarpeeks ravaa siellä.... Mulla ovis vaihteli joka kuukausi välillä 12-18 ja tää viimene mist tärppäs oli kp21. Et näin... Meillä ei olisi enää montaa kertaa ollu mahdollisuutta clomien käyttöön ku ne aiheuttaa pitkäs käytös muutoksia kohtuu.

hh83, mulla vasta eka raskaus kylläkin mut kommentoimpa silti. Multa tuli kahdessa peräkkäisessä kierrossa verestävää/vaaleanpunaista "vuotoa"  eli vessassa käydessä paperiin tuli vaaleanpunaista. Olin jo ekan kerran jälkeen varma et raskaana oon, kun just viikko oviksen jälkeen alkoi tämä"vuoto"ja kesti muutaman päivän. Mut menkat tulikin ihan ajallaan ja olin täysin ymmälläni, mietin jopa et onko joku tulehus iskeny vai mikä oihmeen vika mus on ja soitin terkkariinkin niin sanoivat et voi olla ihan normaalia välivuotoa tms. kun lopettanu pillerit just.
Seuraavassa kierrossa sama juttu ja sit ei menkat enää alkanukkaa :)

Plussatuulia puhaltelen ja toivottelen kauheasti tsemppiä kaikille[:)]

Pixie79, en vielä hirveän kokenut ole noiden tikkujen kanssa mutta oon koittanut nyt kolme kk bongata ovista lämpöä seuraamalla ja tikuilla, ja ei meikäläisen kohdalla ainakaan kannata laskuria tuijottaa yhtään: mulla näyttäs ovis olevan siellä kp18-19 huitteilla, kun kierto on 27-28 päivää (eli kovin lyhkäseksi jää kiinnittymisaika). Omaa kroppaa seuraamalla tuntuis olevan paljon varmempaa (lämmöt, limat, kivut, jne) tai testaamalla - siitäkin on täällä monenlaisia kokemuksia, mut omalla kohdalla oon joka kierrossa (kun oon testaillut) kahtena päivänä saanut sen ovisviivan näkyviin, ja samoja päiviä vinkkaa kropan oireetkin. Eli toisin sanoen oviksen ajankohta ei oo vaihdellut kuin päivällä/parilla, mutta laskurin kanssa se ei yhtään pidä yhtä...

hh83: Mä olen ollut raskaana neljä kertaa ja kertaakaan en ole mitään kiinnittymisvuotoa huomannut. On siis varmaan varsin yksilöllistä / satunnaista.

Tatjuska: [:)][:)][:)]

Satsu: Oisko mitään kerrottavaa meille? 

Huomenia..

Mulla tuli niin kauhea "masennus" tänä aamuna, liittyen kaikkeen tähän yrittämiseen jne! 7kk jo yritetty ja kyllä tiedän että se on vielä vähän, mutta miksi ihmeessä tämä pitää käydä juurikin ITSELLE, että on kaikki taas mahd vaikeaa.. Kyllä muut suvussa/ystäväpiirissä onnistuu vallansakin heti tai vaikka vahingossa, mikä suututtaa tod paljon. Kyllähän se lapsi joskus itsestään ilmoittaa, lapsia kuitenkin saadaan eikä tehdä. Omasta mielestäni! Mitenkähän tässä saisi pos fiiliksiä vaihteeksi, ettei ukko säikähdä saman tien kun nousee nukkumasta [:)] Toivottelenpa silti aurinkoista päivää kaikille!

Leuka pystyyn, A86! Samat fiilikset iskee joskus ite kullekin, mutta koitetaan pitää päällimmäisenä ne mukavat ajatukset [:)][:)] Etiäpäin, sano mummo lumessa![:D]

[:)] kiitoksia kannustuksesta. Kävin sen testin apteekista hakemassa vasta eilen illalla töiden jälkeen, ja vasta tänä aamuna testasin, tosin myönnettäköön että heräsin ennen herätyskelloa viideltä, enkä enää saanut unta sitten sen jälkeen.

En vieläkään meinaa uskoa todeksi, mutta selkeä plussa se oli [:)]
Lähinnä on pöllämystynyt olo - mies sen sijaan hymyili kuin hangon keksi. Mitään muita oireita ei ole kuin kipeät rinnat, mutta toisaalta, on tämä niin alussa että ihme toisaalta olisikin...

Jokohan uskaltaisi soittaa lapsettomuusklinikalle ja perua maanantaisen tutkimusajan?

A86 - tsemppiä! Et uskokaan miten tuttuja nuo fiilikset on, mutta jos minullakin tärppäsi yli vuoden yrityksen jälkeen, niin varmasti vielä sinullakin! Samaten erittäin lämpimät terveiset Silverille, viettäkää oikein ihana loma, nauttikaa matkasta ja toistenne seurasta.

Saltsu73,ONNEA hurjan paljon!!!![:D][:)]
Aivan mahtavaa!!
Hih!!

A86
zemppiä!!

Silveri,matka piristää varmasti ja saat lisää puhtia!![;)]

Itsellä nyt sitten on nämä piinaviikot.... odotellaan ja varmasti kuukautiset seuraavaksi n.23.11
Seuraavaa ovulaatiota odotellessa..[:-]....

JEE Satsu73!! MAHTAVAA!! [:D][:D] Tosi siistiä! ONNEA!![:)][:)][:)]

Mulla onkin tänään koko pitkä päivä aikaa roikkua täällä palstalla ja miettiä vauva-asioita... pitäisköhän hankkia muuta elämää?.. ei kait sentään [8|]

Satsuuuu onnea!!!

*lähettää tarrasukkia*

Ja kaikille muille: paljon voimia ja tsemppiä- ei annetta niiden paska-ajatusten viedä, vaan puretaan ne tänne ja eiku uutta yritystä putkeen!

Tatjuska -Ihanaa kuulla, että alkaa normalisoitumaan tilanne! Ja uus sänky- meitsi on kade[8D]

Täällä meillä alkaa kohta sellaiset peittojenheiluttelu-viikot, että oksat pois[:D][:D][:D]

Ai niin,huomasin että toistuvasti kirjoitan jostain kumman syystä saltsu[8|][:-]
UUsiksi...
Eli Satsu73,onnea!!![:D]

Unohtui kysyä äsköisessä viestissä

Nymeria, Bluerose hei, mikäs tilanne teillä? Sikäli kun viestejä tutkailin niin teillä tais olla jännittävät päivät????? Täällä alkoi ihan selvästi nyt plussa-aalto++++++, oottehan siinä mukana?

Meikällä vasta ovis tulossa reilun viikon päästä, ei kyllä jaksais oottaa!

Takaisin