joko nyt onnistaisi

Heipat pitkästä aikaa kaikille kanssakuumeilijoille.. oon pitäny taukoa kirjottelusta tarkotuksella, kun on mieli ollu aika maassa viime aikoina [:(] Unikin ollu kadoksissa.

Alkuun onnittelut plussan saaneille! Ihana juttu, vaikka myönnän että tunnen kateutta [&o] Toiseksi, tervetuloa uudet kuumeilijat!

Täällä on kohta jännät päivät, ylihuomenna tulee pari vkoa niistä alavatsan vihlovista kivuista, jotka ehkä olivat merkki ovulaatiosta. Tätiä "odottelen" kylään vasta ensi viikolla. Mitään oireita ei oikestaan oo ollu, vaiks en mä niihin enää ois uskonutkaan.

Kysymykseen yrityksen pituudesta.. pillerit jäi pois elokuun lopussa, joten onko meillä sitten yk 3 menossa..(?)

Tämmösiä vähän alakuloisia mietteitä täältä tällä kertaa. Toiv. ens kerralla jotain ilosempaa kerrottavaa.

Paljon onnea, Satsu73! Ihania uutisia! [:D] Plussa-aalto siis jatkuu, toivottavasti vielä tästäkin eteenpäin.

A86, itsellä vasta yk 3 menossa (vaihtunee pian yk 4:ksi), ja silti jo alakulo tuppaa kylään, kun ei ole tärpännyt. Välillä ihan huono omatunto näistä tuntemuksista kun tiedän, että täällä on monia jo todella kauan yrittäneitä. Mutta toisaalta, omat tunteet ovat niitä omia ja tottakai se oma napa on aina lähimpänä, vaikka noloa myöntää.

Silveri: vaikka se ovis ei nyt satukaan siihen matka-ajankohtaan niin, kuten muutkin ovat sanoneet, matka varmasti piristää mieltä. Ja eipähän ole mitään paineita siellä sitten asian suhteen, jos niin voi ajatella... Pääsisinpä minäkin! [:)]

Tatjuska: [:)] Mahtavaa kuulla hyviä uutisia sieltäpäin! [:)] Meillekin tarvittais uus sänky, meillä vielä 120-senttinen, kohta 10 v vanha. Jouset paukkuu jo siihen malliin, että "vauvantekopuuhat" keskeytyvät joskus naurunpurskahduksiin, kun kuuluu niin hassuja ääniä. [:D] No, eipähän ole ainakaan vakavaa puurtamista.

Niin ja hh83, sinulle ehdottomasti tsempit gynekäyntiin sitten! Toivottavasti saat avun, joka johtaisi toivottuun tulokseen!

Omat kuulumiset: menkkaoireet vaan voimistuvat, mahanpohjaa juilii. kp 26/25-26, eli tänäänhän niiden pitäisi aikaisintaan alkaa. Viime kierto oli tosin 27 pv, joten voi olla, että saa vielä pari päivää odotella. Hitsit, kun tekis koko ajan mieli mennä kaapille ja ottaa se raskaustesti ja testata, tietäispähän sitten. Mutta ei vielä, en halua tuhlata vielä testiä, kun menkkojen alkamismahdollisuus on kuitenkin aika suuri. Tässä kierrossa on kyllä ollut outoa se, että menkkaoireet alkoivat jo melkein viikko sitten. Yleensä oireet tulevat minulla vasta päivää tai paria ennen niiden alkamista. Olinkin jo viikonloppuna vähän paniikissa, että ne alkavatkin aiemmin kuin pitäisi ja kiertoni vaan lyhenisi entisestään. Onneksi niin ei käynyt. Nyt toivon niin kovasti, ettei menkkoja tuliskaan, vaan nämä olisivat alkuraskauden oireita, mutta aika epätodennäköinen toivehan se on.

Jospa tästä suuntaisi salille, niin saisi ajatukset pois tästä edes hetkeksi muualle. Musiikit korville vaan! [:D] Harmittaa, vaan kun tämä minun kesällä operoitu polveni oireilee edelleen. Vaikuttaa kyllä elämään epäsuotuisasti.

pakko tulla tänne hihkumaan,kun en voi kelleen muullekaan hihkua.
kaverini on saanut viime yönä terveen pojan<3
ennestään heillä on 1,5v tyttö.
tätäkin käynnisteltiin kolme päivää,niinku edellistäkin.
ei ne tahto tulla ulos itse siitä naisesta[:D]
potra melkein 4 kiloinen poika syntyi.
odotan niin kun pääsen ensi viikolla heitä katsomaan.
sairaalassa kun on vierailu kielto possunuhan takia.

mahtavaa[:)][:)][:)]
alkoi päivä kerrankin hyvillä uutisilla ja hyvällä mielellä[:)]

Kiitos kaikille onnittelijoille ja kovasti pidän peukkuja teille kaikille [:)] 

Itse varmaan vielä lähiajat seuraan kuitenkin kaikista tiiviimmiin tätä keskustelua, ei nuo odottajajutut vielä oikein omilta tunnu... Teidän lisäksenne vain mies tietää, ja tänään jumppaohjaajani arvasi. Huu, tiesittekö että alkuraskauden näkee silmistä!

Lähimmät puolitoista viikkoa olen huonosti tietokoneen ääressä, on reissuja sekä työhön että vapaa-aikaan liittyen, mutta toivon että silloin kun ehdin täällä piipahtaa, teillä on paljon uutta positiivista kerrottavaa!

Satsu73 onnea!!!!!!!

Sain lukiokaveriltani viestin, että heille on syntynyt tyttö. Ihanaa, tässäkin iässä voi vielä saada vauvoja. Opiskeluaikainen kämppis on myös raskaana (saman ikäinen kuin minä). [:)]

KIITOS kaikille tsemppaajille, eiköhän meidän Rooman matkasta ihan kiva tule. Yhdessäoloa ja lomaa arjesta.  

Onnea Satsu73!

Kyllä se nyt vaan näyttää olevan hurja plussa-aalto pyyhkäisemässä tämän forumin yli eli kaikki matkaan vaan!

Täällä odotellaan tädin poistumista ja sen jälkeen jäädään ihmettelemään josko tästä kierrosta tulisi edes hieman edeltäjäänsä normaalimpi..

Onnea Satsu73! Aivan mahtavaa! Onnea matkaan, ja pidä vielä ihmeessä täällä seuraa meille yrittäjille :)

A86 ja MMI ja muutkin alakuloa potevat: muistakaa vaan pitää lippu korkealla vaikka huonompiakin päiviä sattuu kohdalle! Aina tulee kuitenkin se uusi yritys, ja koska vaan voi tärpätä! Toisaalta niinkuin Nymeriakin sanoi, kaikilla on oikeus toisinaan vaipua vähän synkempiinkin mielentiloihin, eikä se riipu yhtään siitä kuinka kauan yritystä on takana.

Nymeria, toivottavasti menkat jää tulematta ja saisit hyviä uutisia :)

Päivitystä vielä omaan tilanteeseen: aloitin tänään clomikuurin ja sain ultra-ajan kiertopäivälle 11. Pitää vaan toivoa, että kaikki menisi hyvin :) Kiitoksia kaikille clomikokemuksiaan jakaneille, niistä on ollut kovasti apua!

moikka!

piti tulla onnittelemaan plussanneita, aivan mahtavaa!!

mä käyn säännöllisesti kurkkimassa kuulumisia, tällä ketjulla ehdottomasti paras tsemppi ja fiilis! jos tulee ikäviä uutisia niin ei ainakaan tarvii yksin surra! melkein harmittaa ettei ite tajunnut tänne kirjoitella ennen ku raskautui [;)]

kaikille hirveesti tsemppiä ja voimia!!!

Hei vaan kaikki kuumeilijat! Tulin toivottamaan hyvää loppuviikkoa.. Lähden huomenna aamusta reissuun ja tullaan vasta sunnuntaina takaisin. Mennään mökille kavereiden kanssa. Siellä ei ole sähköä eikä juoksevaa vettä joten pitäisi tehdä hyvää mun netti-riippuvuudelle..;) Muutenkin tulee oikeaan hetkeen tämä pako todellisuudesta, kun tämä yk10 pitäisi loppua sitten ma tai ti.. Jospa saisin tämän viikonlopun ajan edes unohtaa koko raskautumis-asian.. Ja sitten ma aamuna menen klo9 gynelle.ü

Joten hyvää loppuviikkoa ja toivottavasti saan lukea lisää plussa-uutisia kun tulen su takasin! Ehkä se sitten kantaisi alkuviikolle asti ja pääsisin itsekin aallon harjalle iloitsemaan..;)

Hauskaa reissua, hh83! Varmasti tekee hyvää päästä muutamaksi päiväksi ihan muihin maisemiin ja saamaan ajatukset pois tästä raskautumisrumbasta. [:)]

Voi pah,mikähän siinä on että kun ovis on ohi,rupeaa sitten ajattelemaan negatiivisemmin?[&:]
Varsinkin kun niin moni on nyt plussannut täällä,mikä on ihanaa!![:D]
Eli aidosti teidän puolesta vielä jaksan iloita!![;)]

Mutta sitä miettii jotenkin että itse ei varmasti pääse siihen joukkioon,
eli ois se aika flaxi jos itselläkin ois tärpännyt.
KAMALAA negatiivista narina kohtaustani pahoittelen[&o][&:]
2 viikkoa vaan on huuuurjan pitkä aika,tai no 12 päivää sitten tietää enemmän...kyllä te tiiätte mistä puhun[;)]

Niin ajattelin yrittää olla kuulostelematta mitään oireita,pakko kärvistellä miettien jotain muuta...
Ainakin siihen asti kun ensiviikolla mies menee simppatestin antamaan...kuinkakohan kauan vastaus viipynee ennen kuin tulee?
Että kannattaakohan sitä ensikierrossa edes enään yrittää..voi kurja.[&:]
Parempi sekin tieto kuitenkin kuin vain yrittää ja yrittää...jos ei oikeasti olekaan millä siittää..hmmm....

Ihania uutisia Satsu:) Ja wastis ja Silveri kiva kuulla teidän tuttavapiiriin syntyneistä vauvoista. Oikein paljon onnea kaikille.

Ja sitten vielä joko kyseli tuosta kiinnittymisvuodosta, olisiko ollut hh83? Hurjalla omalla kokemuksella (siis ensimmäistä odotan) voin sano, että itselläni ei ainakaan ollut edes tipan tippaa. Että älä huoli, me ollaan kaikki yksilöitä.

Sitten vielä kerrottakoon, että tänään sain varattua 1. neuvolakäynnin 24.11. Ei sitä millään malttaisi odottaa. [:)]

Onnea Satsu!!
Ja muille kauheesti tsemppiä!
Mua ihan hävettää, ku me tosiaan lokakuussa päätettiin, että aletaan yrittämään. Ja heti tärppäs [;)]
Toisaalta taas just sen takia pelottaa kauheesti, kun kaikki on mennyt liiankin helposti...
Mut en aio hysterisoitua vaan nauttia tästä ajasta( niin paljon ku tältä turvotukselta ja ällöttämiseltä voi) ja jos jotain ikävää tapahtuu, murehdin sitä sitten..[:)]

Täällä hurjan ihana plussa-aalto, voi vitsit, kun ei pääse itse hehkuttelemaan samaan joukkoon. Mutta vielä kerran ONNEA ihan kaikille plussanneille.

Meillä tuli uus peti testattua ja oli loistava niin nukkumiseen kuin... muuhunkin :) Kyllä Nymeria meillä toi vanha sänky päästeli kans sellasia rymähtelyjä ja ääniä puuhastelussa että siinä ei oikeen pystyny enää mitään ja soffakin meinas revetä liitoksistaan et kyllä tää uus on nyt hyvä ihan kaikin puolin [:)][:)][:)][:)][:)]

Ja kun täällä on hehkuteltu vauvauutisilla niin kerronpa minäkin että ystäväni sai viime yönä (meidän aamulla) Dallasissa kolmannen lapsensa, hänellä on yksi tyttö ja yksi poika ennestään ja nyt tuli toinen poika. Hirrrrrmu pitkä vielä, 56cm. Olen todella iloinen ja onnellinen hänen puolestaan. Ihan hetken ehdittiin hänen kanssa hehkutella minunkin raskauttani joka loppui sitten lyhyeen.

Mutta ei muistella enää menneitä ja murehdita vaan mennään uusin tuulin eteenpäin. Tuskin maltan odottaa että päästään uuteen yritykseen. Voi kun se menisi sitten paremmin....

Kivaa viikon jatkoa! Ja vielä mahtuu lisää plussia joukkoon, go go!!!

Takaisin