joko nyt onnistaisi

ginessa, oma mies kävi juuri simppatesteissä, ja tulokset ainakin tästä kyseisestä labrasta luvattiin 10 päivässä.

Kipinä,kiitos vastauksesta,toivottavasti tulee siinä 10 päivässä..niin se tulis ennen seuraavaa ovulaatiota joka pitäis olla n.6.12[:-]
Mutta 11 päivää vielä pitää odotella kuukautisia...[&:]
Salaa toivoo ja järjellä kumoaa koko asian että ihmeitä ois tapahtunut omalle kohdalle!![;)]
Seuraava olisi sitten yk 7...jos se tulee.[:-]

++++++++++++Plussatuulia kaikille,saadaan monta uutta vaavia ensivuodeksi eikös je!!!?[:D]

[font="trebuchet ms"]Pixie79: Itseni kohdallani ei tätiä näy missään ja niiden olisi pitänyt alkaa toissa perjantaina.
Viikonloppuna tekemäni testi näytti negaa.
Tulevana viikonloppuna olisi ajatuksena kokeilla uusi testi, silloin on kulunu 2vko kun olisi pitänyt tädin tulla käymään. Jos ei mitään kai se pitää verikokeet varata jotta saisi tietää missä mennään. Toivossa elän että olisi onnistunut.
Yleensä saan kk kivut viikkoa ennen alkamista, nyt ei ole ollut missään. Mieliala heittelee aika urakalla kyllä. Väsynyt olen enemmän kuin aiemmin. Muista oireista en oikein tiedä. Että sellaista minulle..

Kiva, kun kerrotte täällä läheistenne vauvauutisia! [:)] Jos ei meillä kuumeilijoilla täällä nyt onnista, niin hyvä että jossain kuitenkin. Eli kyllä sitten meilläkin ihan varmasti joskus. [:D]

ginessa, olen huomannut itsestäni saman! Vaikkei yk:ta ole vielä montaa takana, niin oviksen jälkeen jotenkin ihan varma aina epäonnistumisesta. Oviksen aikaan on vielä positiivinen olo, että jospa se nyt tärppäis (johtuneeko hormoneista, että on positiivisemmalla mielellä?), mutta heti pian sen jälkeen mieli laskee alas. Kunnes sitten taas tädin lähestyessä toivo viriää, josko sittenkin, vaikkei mitään viitteitä sinne edes olisi. Ihme kapistuksia me naiset! Mutta niiiiin ihania, eikös niin! [;)]

Vaavi2010, varmasti jännittää eka neuvolakäynti! Siis silleen positiivisella tavalla. [:)] Itsekin otin varasvaraslähdön ja tutkailin kotikaupungin nettisivuilla sitä lomaketta, mikä pitää täyttää ja viedä neuvolaan ekakäynnille. Kaikennäköistä ne siinä kysyykin. Voi vitsit, olispa itsekin kohta samassa tilanteessa!

Bluerose, eipää tuossa tilanteessa paljon muuta voi tehdä kuin testailla vaan. Joillakinhan voi viedä useammankin viikon, ennenkuin testi näyttää plussaa. Kannattaa varmaan myös eri merkkejä kokeilla, jos yksi ei ala sitä plussaa näyttämään, vaikka raskaana luulisi olevan. Ja jos ei vaan näytä, niin sitten sinne terveyskeskukseen, luulisin. Kannattaa sinne vaikka soittaa ja kysyä. Hurjasti tsemppiä sinne ja toivottavasti saat nyt viikonloppuna toivotun tuloksen siihen testiin!

Itsellä nyt kp 27/25-26. Ja menkkaoireet jatkuu. Viime kierrossahan olin jo valmistautunut testaamaan kp 28 aamulla, kun herätessä menkat sitten alkoivatkin. Eli onko tässä nyt havaittavissa semmoista, että kierto olisi hieman pidentymässä? Kun viimeksi se täti tulikin kp 28 (muuttuen siis kp 1:ksi), eli kierto olikin 27 päivän mittainen. Sinällään ihan hyvä juttu, jos pikkuisen pidempi kierto olisi kuin 25 päivää, mutta toki ensisijassa nyt toivon, että se täti ei tuliskaan. Silti ikävää, kun nyt taas ehtii jo toivoa, että ENTÄS JOS?? Useimmiten se kierto on ollut sen 25 päivää. En sitten tiedä, että onko tämä raskautumistoive sitten omiaan pidentämään kiertoa, jos sitä alkaa stressata liikaa (?). Huomenna siis olisi se päivä, kun täti saapui viime kierrossa. Jos ei saavu huomenna, niin en tiedä uskallanko vielä testata vai vieläkö lauantaihin odottelisi (silloinhan olisi mieskin aamulla kotona). Mutta joo, mitä todennäköisimmin se tätsykkä saapuu joko tänään tai huomenna. Silti hieman ihmettelen, kun oireet alkoivat jo viime viikon lopulla.

Upeaa, Satsu! Oikein paljon onnea! Olen todella iloinen puolestanne! [:)][:)]

Ja hypätkäähän aallon harjalle myös kaikki te, jotka lähipäivinä jännitätte! +++++++++++

Heelou vaan pitkästä aikaa! Kauhia kun tänne aina tulee paljon tekstiä jos on 3-4 pv täällä vierailematta! Hirmu kiireellä taas luin systeemit läpi ja kyllä on muuten taas onnittelun paikka Satsu onnea [:D]. Ihanaa ihanaa....

Hatun nosto teille jotka olette pitkään vaavia yrittäneet!!! Muistan sen kuinka paskaa suorastaan oli pettyä kuukausi kuukauden jälkeen kunnes luovutin.. ja tulin raskaaksi.

Mä oon yrittänyt olla miettimättä nyt koko raskautumista jo het alkuun (yk3) ja tiijättekö mitä? on aika paljon huokeampi olo. Valehtelen jos sanon etten mieti koko vauvaa, mutta oon yrittänyt iroittautua pakonomaisesta fiiliksestä YRITTÄMISEN suhteen. Tottakai ovis taas bongataan ja peitot heiluu kummasti. Asennoidun vaan valmiiks ei oo tulokseen [8|]

Joku tuolla kysyi hieronnasta ja keskenmenosta. Se muuten pitää paikkansa ainakin jalkojen osalta, niskasta en tiedä ;) Opiskelujen aikaan kerran jaloista hierottiin mm kohdun aluetta, yks sai keskenmenon ja suurin osa naisista tuli seuraavana päivänä kouluun ja sanoi että menkat alkoi vaikka ei ollut se aika kuusta vielä. Ihmettä riitti...

Viikonlopun iloja kaikille...

hei kaikille, täällä olisi uusi kuumeinen naisihminen ilman vauvaa. Tästä palstasta on tullut jo kauan aikaa sitten henkireikä, jossa on ihana saada vertaistukea, vaikken ole aikaisemmin tänne kirjoittanutkaan.

Yritämme miehemme kanssa ensimmäist, olemme molemma 28v ja yritystä on takana lähes vuosi, ilman minkäänlaista tärppäystä, ei edes haamuja ole tullut.

Onko kenelläkään kokemuksia terolutista? Sain terolutit tiputteluvuotoon jota esiintyi yleensä 4-7 päivää ennen kuin kuukautisia. Muuten kuukautiskiertoni on ollut todella säännölliset 30pv.

olen syönyt nyt yhden kuurin teroja (10pv 1tbl), viimeisen tabletin otin 10 päivää sitten, eikä kuukautisia näy. Normaaliin kiertooni verrattuna kuukautiset ovat nyt 3päivää myöhässä (kp33/30) mutta raskaustesti on negatiivinen.

Olo on ollut kaksi viimistä päivää aivan kamala, kauhea päänsärky jota olen potenut nukkumalla kaksi päivää putkeen. En uskalla ottaa vahvoja särkylääkkeitä, jos olenkin raskaana. Tavallisella panadonilla särky ei tunnu helpottavan. Muita oireita on jatkuva jano ja painontunne alavatsassa. Rinnat ovat hieman arat. Mutta kaikki muu paitsi päänsärky voi olla sellaisia oireita joita kroppani vaan kuvittelee vauvakuumeessaan.

Tervetuloa Miss Piggy!![;)]

Sitten vaan lääkäriin soittamaan ja verikokeisiin!!
Hop Hop!!
Toivotaan että sulla on kyytiläinen tarrasukkien kera massussa!![:D]

Tervetuloa joukkoon Miss Piggy! Olisipa hienoa jos menkkojen puuttuminen olisikin raskaudesta johtuvaa :) Teroista sen verran, että itselläni on mennyt terovuotojen alkuun joskus pitkäänkin, tuon 10 päivääkin, mutta se onkin ollut se pisin aika.

Nymeria, sulla onkin jännät ajat - pidän peukkuja!

Kaikille muillekin positiivista mieltä plussatuulia!

Moikka pitkästä aikaa!

Hei aluks paljon onnea Satsu ja vaavi2010!!!! mahtava juttu, oon tosi onnellinen teidän puolesta!! nyt tosiaan hirveesti tarrapukuja ja -sukkia mukaan et kyytiläiset pysyy matkassa! [:)]

Viime menkkojen alkaminen oli taas niin hirvee pettymys että meni aikaa että pystyin tänne tuleen taas kirjotteleen.. Nyt kp 11/27-29, ovista odotellessa! Pakko myöntää että on jo usko vähä koetuksella että tärppäis mutta pitää toivoo että tää kierto tuottas tulosta sillä muuten on munatorvien aukiolotutkimuksiin lähtö! ja se pelottaa.. Joillakin on kuulemma käyny se niin kipeää että on pitäny koko operaatio keskeyttää. Tämän oviksen lähellä vauva-asiat on ehkä ressannu vähemmän ku yleensä, mikä on kyllä positiivista! yleensä oon niin helvetin kova ressaan ja sehän vaan vaikeuttaa raskautumista..

Paljon +++++tuulia kaikille, toivotaan että me muutki päästään mukaan tähän plussa-aaltoon mikä näyttäs nyt alkaneen! [:D] 

teretulemast uusille munkin puolesta.
Täällä mennään kp 13/28-30.
Eli voi olla ovikset kohta käsillä.
En silti ole ajatellut testailla, en kestä itseäni sen jälkeen.
Alan toivomaan niin palavasti.
Nyt ajattelin että puuhaillaan joka toinen päivä periaatteella tovi tässä.
Jos mieli tekee.
Sen näkee sitten,kun on ollut mieli maassa jo hetken.
Ehkä se tästä taas.
Alkaa vaan iskeä niin kauhea epätoivo,että ei mun kohilla tärppää ikänä.[:(]
Ikinä en olis osannu kuvitella että just mulle käy näin. Että ei tärppääkkään heti.
Nooh... Oon nuori ja aikaa on vielä.
Ite en oo lekurille lähteny,koska oon bongannu oviksen, kierto on ok ja säännöllinen.
Ja kun KM oli myös,että tuskin miehessäkään vikaa.
Ja muutenkin en halua siihen vielä lähteä...
Katselen tilannetta uusiksi vaikka ensi vuonna.[:)]

Wastis,kuullostaa tällähetkellä niin tutulta..vaikka meillä nyt olikin yk 6 vasta.[:-]

Tavallaan tää koko touhu on saanut jotenkin säälittäviä piirteitä,alakulo on suurempaa ja lisäksi oon nyt huomannut että mulla on pms oireita,vituttaa ja ärsyttää kaikki.[:@]
Tai sit joku mörkö on mun nutun alla.[:-]
En mäkään kestä tällähetkellä itteeni ja voin aika hyvin kuvitella omat tuntemuksesi..
vaikkei ne samat voikaan olla.!!
Aattelin että ens kuussa en mittaa sitä ovista,mutta kun mulla on viellä niitä tikkuja...
täytyy tuhlata ne ensikuussa,ettei jää tammikuulle..silloin ovis ois tossa uudenvuoden tienoilla.
Uudenvuoden lupaus,ei testailuja!![:D]Joo-katotaan vaan[:D]
Hmm,mä taas en ole enään nuori sillä tavalla kuin sinä..ja seinä alkaa tulee vastaan...

Ajattelin että vuoden maksimissaan yritellään...kun mun tarvis mennä yhteen leikkaukseen jota oon lykännyt tämän vuoksi[:-][&:] ja nyt on mennyt juurikin kohta se puoli vuotta.
Kysehän on siis alapään vaivasta joka täytynee korjata ja synnytys ratkoisi sen sitten samanmoiseksi taas.
Lähete on olemassa.
Sitä se tekkööpi kun on ollu pienessä muijassa isot vauvelit aikanaan[;)]

Mulla on kanssa säännöllinen kierto,mitä nyt 1->2 pv heittää joskus tai sitten en osaa laskea edes almanakka kourassa.[;)]
Wastis,kovasti woimia ja haleja sinne,niinkuin kaikille muille joita nyt hiertää ja ottaa pattiin!![:D]

Ja muuten te joilla on se lilypie mittari,mites se sitten toiminee kun kuukautiset heittelee???
Voiko säätää??
Ite en sellasta osaa liittää..joskus yritin..

Huoh..vielä pitkät 10 pv tätiin...

Huomenta!

Miss Piggy
, tervetuloa ja toivottavasti nyt oireesi tarkoittaisivat sitä itseään! [:)]

Huoh. Eilen päivällä ja illalla ei ollut menkkaoireita enää ollenkaan. Illan kärvistelin ja yöllä heräsin 3:30 pyörimään sängyssä. Tunnin päästä ajattelin, että nyt loppuu tämä ja tongin kaapista raskaustestin ja testasin. Negatiivinen. Ei ois pitänyt. Mutta tiedänpähän nyt. Täti ei ole tullut vieläkään, kp 28/25-26, viime kierto oli siis se 27 pv. Tänään jos tulee, niin samanlainen kierto olis kuin viimeksi. Alkais jo, niin sais kärsittyä sen tädin pois alta ja pääsis uuteen yritykseen. Onkohan miun kierto nyt tykännyt kyttyrää tästä raskausstressailusta?

Tänään menen kampaajalle, tulee ihan hyväksi piristykseksi.

ginessa ja wastis, tsemppiä molemmille! Ja mukavaa pakkaspäivää (semmoinen taitaa tulla ainakin tänne itäiseen Suomeen) kaikille!

Kiitos Nymeria,tuo vähän kannustaa!![;)]
Mitäs jos sulla on tapahtunut kiinnittyminen hieman myöhemmin ja siksi ei näy?
Tiiän että toi on todella stressaavaa, itsekin pari testiä tehneenä.
Voi hö!!

Nauti kampaajalla olosta ja saa oikein kivat hiukset!![:D]

Kaikille mahdollisimman hyvää perjantai 13 päivää!![:D]

Ainiin, sekin vielä! Siis perjantai 13. tänään! Uskaltaakohan tässä nenäänsä ulos laittaa... [;)]

Kiitokset kannustuksesta, ginessa, mutta on jo jotenkin toivo mennyt sen tyhjän testi-ikkunan myötä tämän kierron suhteen. Olen varmaan antanut alitajuisesti tädille luvan tulla, tulis nyt, niin pääsis siitäkin.

Eilen mies yski ja valitti kurkkuaan, ei kuumetta. Tänään meni töihin kuitenkin. Toivottavasti ei ole tulossa kipeeks ja jos tulee, niin toivottavasti ois ihan joku perusflunssa eikä possulentsua. Kumpaakaan meitä ei ole rokotettu kun ei kuuluta riskiryhmiin. Huomenna ois sitäpaitsi tarkoitus mennä kuuntelemaan ja katsomaan muutamaa bändiä, liputkin ostettu. Joten älä tule, paha tauti!

Moikka kaikki!

Ihanaa kun on kuitenkin tullut noita plussaamisia ja toivotasti Miss Piggyltä
myös.
Kaikille meille muille voimia ja jaksamista kuumeilun kanssa. On tää niin tätä.

Itse ajattelin, että oikein psyykkaan itseni nyt ajattelemaan opintoja pääasiallisesti ja peittoja heilutellaan ihan rennoin mielin.
Pyrin jo ihan alkuvaiheessa (yk1 nyt) stressittömään mielentilaan raskautumisasioissa. Sitä kun ei tiedä, kuinka kauan joutuu yrittämään, niin kuin valitettavasti tälläkin palstalla tiedetään...

Miten sulla, Tatjuska, on toipuminen edennyt?

Joo Nymeria,sitä on kuin siipensä rikkonut kun tulee negatiivisia tuloksia.
Mutta,tädin tulo on aina merkki siitä että voi yrittää kohta uudestaan,eiks ni?[:D]

Minä täällä kanssa palelen,villasukat ja fleecet päällä,se tulee jotenkin sisältäpäin.[&:]pää tuntuu hassulta,lievää lämpöä on ja oli eilenkin.Mutta ei nuhaa yms.
Pikkuneiti kanssa kotona flunssassa-en viittiny pistää luistelee kouluun tänään[:-]ettei tulis pahempaa tautia.
Toivottavasti ootte molemmat kunnossa,pitää sitä rentoutumaankin päästä[:D]

Pysykööt teiltä ja kaikilta taudit loitolla!!

Perjantaita ja 13. päivää kaikille! Olkoon tämä onnenpäivä kaikille! [:)] 

Tervetuloa joukkoomme mukaan Miss Piggy!

Itse täällä töissä unisena istun ja odottelen, että tulisi iltapäivä ja pääsisi kotiin viikonlopun viettoon. Meillä on muuten mies jotenkin rennomman tuntuinen sänkykamarielämän suhteen nyt, kun olen pitänyt itseni kiireisenä joululahjojen teon parissa ja ollut puhumatta vauvoista. Kannattaa näköjään ottaa etäisyyttä aiheeseen niin mieskin rentoutuu. Ehkei sillä niin väliä ole, jos ovis onkin ennen Rooman matkaa, kun parisuhteeseen satsaaminen kannattaa aina. Kivaa siellä varmasti jokatapauksessa on. [:)] Lasken aamuja lähtöön jo... edes Finskin uhkaava lakko ei haittaa, kun mennään Lufthansalla.

Kivaa viikonloppua kaikille! Plussatuulia, tarrasukkia, peittojen heilutusta jne

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta ja hyvää perjantai 13. päivää myös omasta puolestani.

11pv terolutin viimeisestä tabletista, eikä vieläkään tätiä näy (ei tarttis tullakaan, mutta sen plussan siinä tikunnokassa haluisin kyllä nähdä). Olin soittamassa terveyskeskukseen varatakseni aikaa, mutta siellä ei sit ketään huvittanut vastata puhelimeen. Näin kävi eilen ja tänään just äsken. Pitää varmaan lähtee käymään siellä, että saa palvelua. Vaikkakin äsken ku kävin vessassa olin näkeväni paperiin jäävän vaaleampaakin vaaleampaa vaaleanpunaista stuffia, olisko sittenkin ne kuukautiset tulossa [:(]. Täytyy ehkä odottaa viikonlopun yli. Mua vaan ei ole luotu odottamaan. Olen ehkä kärsimättömin ihminen maailmassa.

tuosta terolutista joudun avautumaan, ku mulle lääkäri vielä sanoi reseptiä kirjoittaessaan, että mulle voi tulla kuukautiset vaikka olisinkin raskaana, ja siksi on tärkeä testata negatiivinen raskaustesti ennen uuden kuurin aloittamista. Kuukautisten piti tulla tavallista runsaampana, mutta mitään ei näy... Ja jos nyt hakeudun lääkäriin niin hoitokeinona tässä on uusi terolutkuuri, ja mitäs se nyt sit auttaa jos terojen takia tässä tilanteessa ollaan. On tämä elämä vaikeaa. Niin ku Kaikakin sanoi "Tää on niin tätä". ei sitä paremmin voi sanoa.

ginessa ja wastis, tsemppiä teille molemmille, toivottavasti tällä kierrolla tärppää tai on jo tärpännyt!

Silveri, ihanaa että teillä on se Rooman matka tulossa. Rooma on mun niin suosikki paikka Euroopassa. Nauttikaa!!

Takaisin