joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

H1987: meiä pitää varmaa antaa sulle joku titteli tästä sun nettisynnytyksestäs[:D][;)]

H1987:lle onnea koitokseen. [:)]

Täällä ollaan VIELÄKIN koossa.

Eilen muun muassa pyörähdin Ikeassa. Semmosen reilu tunnin siellä hiivin ympäriinsä. Tämän päälle ruokakaupassa ja tullipostissa. Tähän lisäksi satunnaista duunailua himassa, eli juoksin portaissa kuin ripulitautinen pieni orava konsanaan ja roudasin kamoja ympäriinsä. Illemmalla vielä koiran kanssa semmosen tunnin lenkki. Koko päivä supisteli, iltasella ihan kiitettävän ponnekkaasti ja kipeästikin. Mietin jo, että kun nyt jatkuis niin soitan sinne sairaalalle, että joko sais tulla.

No, mitä tekee hän. Hän ajatteli kumminkin pelata varman päälle ja odotella, että ei elämisestä tule enää mitään siinä puuskuttelun kiroiluni lomassa, niin varmasti käskisivät tulla synnyttämään siltä istumalta. Ehei. Ei sitten pahentunut vaan laantuivat pois. Yöllä nukkumisesta ei sitten meinannut tulla mitään, kun oli häpy ja kohtu kipeänä. Aamulla kiukutti aika ikävästi ja kävely on tosi tuskasta ajottain tuon liitoskivun takia.

Summa summarum. Poika on ilmeisesti kaivautunut poteroonsa niin huolella, että kohta saa alkaa haaveilla väkivallasta, jos meinaa sen pihalle saada. Ette usko kuinka naisimmeistä voi ottaa päähän. [:@][:@][:@]

Ja just soi puhelin ennen kun ehdin liipasta tän viestin. Kummi-sedällä on todettu juuri pitkälle edennut haimasyöpä, joka on levinnyt muihinkin sisäelimiin.

Ei jumalauta... [:(]

Voi ei Celina [>:] Kovasti jaksamisia! Onks kummisetäsi kovin läheinen? Tosta poikasi poteroitumisesta.. eiks ne ilmahyökkäykset tuhoa poteroitumista? Jos vähä yrittäisit kutitella jalkapohjista tms? Houkuttelet sit vaikka poikaa ulos sillä, et sanot, että pääsee sua kutittelemaan/puremaan/potkimaan yms. 

No niin H1987[:D][:D]

Celinalle paljon jaksuja[&o]

Kai mun täytyy huomen hyppiä pomppia kuin hullu orava tuol kaupungilla, jos tajuais vauva alkaa syntymää... Mies tuossa lupas alkaa hieromaa jotain kohtaa, joka mukamas kypsyttää kohdunsuuta..

H1987 - nettisynnytys todella, odottelen jo uutta raporttia!

Tsemppiä, Celina!

Ihanaa, nyt on kohta 38 viikkoa täynnä ja mä tajusin että mä ihan oikeesti kohta synnytän - vaikka voisin kyllä jo hypätä mieluusti suoraan siihen kun saa vauvan syliin, vaikka se synnytys taitaa olla pakollinen välivaihe [8D]

WTF??!!

-Yö meni levottomasti, tuli muutoma menkkamainen suppari joihin havahduin, kelloa en katsellut. n. klo.4.30 en saanut unta, pyörin ja mietin asioita.Noin 6.30 nukahdin. Puol 9 asti tuli nukuttua, ja heräsin jotenkin tutisevaan ja pää sekaisin olotilaan, noh en tuota sen enempää ajatellut, kun nuha muutenkin vaivaa... Laitoin aamupuurot mulle ja nuoremmalle herralle, ojka kömysi soffalle lastenohjelmia seuraamaan.
-Syödessäni tuntui kuin jotain olis valahtanut housuihin (mulla side varmuudeks) ---> vessaan,(kihelmöi häntäluun ja lantion seudulla selässä). Rusehtavaa vuotoa vähäsen, pyyhin ja tuli kuivahkoa rusehtavaa `jotain` paperiin, ja sitten ei mitään...?????????? HÄH?

Säikähdin jonkin verran ja kuulostelin tuntemuksiani, vauva liikkuu ja liikkuu edelleen. Olo on omituisen "hömelö", sisäinen tutina...selässä ajoittain juilimista.

Nyt otan kupin kahvia, ja koitan rauhoittaa mieleni ja kroppani[;)]

Onkohan tämä nyt sitä itseään, ja kohta alkais itse toiminta? Tässä raskaudessa kaikki muukin on mennyt totaalisesti eritavalla niin... Jänskättää!!![&o][&:][:)][:'(][:D]

Mamma- se on ny sitten todennäköisimmin sitä ihteään!

Jään jännäämään linjoille[:D]

Ihme kihelmöintiä alapäässä, ja isäntäkin naureskeli, kun napero oikeen punnas itteensä alas päin, näki kunnolla kun vatsa valahti kirjaimellisesti alas [:D]
Tilanne on vaan nyt se, että synnytys salin ihme jää mieheltä välistä, on aivan karmeassa flunssassa, ja yskii keuhkojaan pihalle. Harvon sairastaa, mutta kun sairastaa ni tulee kunnolla kipeeksi. Perhana! [>:]

Jos sitten tiskailis ja touhais jotain... voisin ottaa pikku nokoset...niitä KUNNON suppareita odotellessa[;)]

Pidän Mammalle paljon peukkuja pystyssä että pääsisit jo tositoimiin!

Meillä täällä ollut mielenkiintoiset pari päivää. Iskias kipua ollut jo kolmen päivän ajan normaalia enemmän, istuminen sattuu samoin makaaminen. Nyt sitten pari päivää sitten alkoivat kauheat selkä vaivat. Kovaa polttavaa aaltoilevaa kipua selässä mikä välillä sitten heijastuu alamasuun kanssa. Oisko kyseessä supistukset? Nää tuntemukset selkeesti painavat vauvaa alaspäin.
Viime yönä olo oli jotain aivan kauheaa, supisteli ja poltteli vähän väliä, mutta eivät olleet säännöllisiä. Jossain vaiheessa heräsin siihen että vauva puski selkeästi alaspäin, otti meinaan kylkiluista vauhtia, auts!
Noh heräsin sitten 5 aikaan aamulla pari tuntia nukuttuani siihen että sänky oli hieman märkä samoin pöksyt. Vessa käynnin jälkeen soittoa naistenklinikalle että oliko kyseessä valkovuotoa vaiko ihan lapsivedet? Noh päädyin sitten itse siihen että valkkaria se vissiin sitten on vain ollut, kun limaista on ja sitä ei kuitenkaan niin paljoa tullut kun lapsivettä pitäisi tulla. Eikä ole tihutellut sen jälkeen, ei suppareita ei mitää... Ärsyttävää! Luulin jo että pääsisin lähtee sairaalaan[&o]

Kohta mä pakkaan sen laukun ja meen sinne silti, sanon etten lähde enää kotiin. [:D]

*Tiitiäinen* Wuhuu!! Sulla on ollunna suppareita [:D] 

Täällä ei olotilassa muutoksia, joten pistin pesukoneen pyörimään ja kohta toisen...

"Kovaa polttavaa aaltoilevaa kipua selässä mikä välillä sitten heijastuu alamasuun kanssa." Jep,Jep!! *Tiitiäinen* [;)]

Täällä valahti taas siteeseen tunti sitten, ja olo on kuin krapulaisella... Isäntä lähti hakemaan meille syömistä, ja laukku on nyt pakattu isukinkin toimesta. Kun enhän minä mitään puhelimen laturia muistanu [:D] Kyseli vielä että pärjäänkö ilman tietokonetta, hmm.. hieman emmin tässä, mutta sahan sen sitten tuotua mulle, jos on sellainen fiilis [;)]

Nyt mä vaikenen... jos hyvin käy ens yönä synnärille [:)]

Sinne tsemppiä paljon Mammalle!!!

Toivotaan että testi naistenklinikalla todetaan lapsivedeksi jotta mäkin pääsen sinne jo tänään.
Peukut pystyssä täällä muidenkin puolesta, paljon supistuksia kaikille [:D]

Joo lähdön tunnelmaa.. kauppa ja pizzan haku reissus rupes lapsivettä pikku hiljaa vuotaa ja synnytysosastolta määräys että tänään illalla mentävä paikalle :)

Pikkasen jännittää nyt mut eiköhän se hyvin mene.. on sitä jo 3viikkoa odotettukin :)

Takaisin