Mamma_76: on todellakin ollut tuntemuksia et koko mahanahka repee pian. Välillä silleen oudosti sattuu tohon pintaan, ihan kun joku pistäis [:)]
Joo tää on yhtä arvotusta kuka lähtee ja koska, ihanaa [:)]
Aikun ihana kuulla tuosta et kaikkien vauvat eivät välttämättä edes rauhoitu merkittävästi ennen synnytyksen käynnistymistä, jopa tässä pieni toivon kipinä syttyi. Kiitos teille tuesta :)
Ja tulkitsin sen panadolin niin et jos sillä saa menemään supparit ohi ni sit ne ei tietenkään ole "niitä suppareita". Huijausta nekin vaan oli, mutta luotan siihen että kyllä ne voimakkuudellaan jotain mini mini pientä sielä aikaan sai. Toivossa on hyvä elellä [:D]
Pitää ihan tähänkin hehkuttaa kuinka reipas mamma täällä tänään. Olen siis ehkä maailman laiskin ihminen aloittamaan siivousta, noh äsken tuossa aloin ottaa suurimmat roskat pois lattioilta imurilla ja päätinkin samalla sit koko kämpän. Tämän jälkeen pistin laminaatti pesuvedet sankoon ja kaivoin mopin (jota viimeks käyttänyt arviolta vuosi sitten, joo hävettää kyllä) ja luuttusin koko kämpän nurkkia myöten!! Huh, niitä supistuksia kiitos [:D] mahto se olla näky kun konttasin lattialla puoliksi sängyn alla pesemäs lattioita. Noh tuli sit lakanatkin vaihettuu ja jopa uudet verhot. Nyt on ihanin koti. Illalla tuleekin seittämän kaverii leffailtaan meille ni nyt kyllä passaa. Leipomaan en ainakaa enää ala, oon tehnyt sen niille joka kerta ja nyt he sais tajuta jo itse tuoda jotain! murr.