Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko oli tehdä testi TAAAAS. En saa mielenrauhaa kun sattuu mahaan.mut viiva kyllä vaan tummuu
 

Liitteet

  • IMG_20170831_182202.jpg
    IMG_20170831_182202.jpg
    100.2 KB · Katsottu: 69
äippä, upea viiva jo on! Toki sitä jännittää pieninki vihlasu, outo oire yms, mut josko meil kaikil silti kaikki menis hyvin loppuun asti. :) Hyvä oon itse yäst sanomaan, mut stressaaminen ei varmasti ainakaan mtn oaranna ;)
 
Muistutuksena että facebook-ryhmien mainostaminen ja perustaminen on täällä kiellettyä. Lisätietoa aiheesta täällä.
 
Meidän terveysasema on tänään poikkeuksellisesti suljettu ja verikokeen tulos menee ensi viikkoon... päätinpä siis dipata kaapista vikan testin saadakseni mielenrauhaa :D
 

Liitteet

  • 1504264308142.jpg
    1504264308142.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 59
Mä en ole enää tiistain jälkeen testannut. Viimeset pari päivää oireet on ollut niin selkeet, et ei oo tarvinnut. Neuvolankin uskalsin nyt varata:grin
 
Täällä kanssa neuvola varattu. Mulla eniten nää lantio ,selkä ja menkkajomot vaikuttaa siihen,että testailen.vaikka varmasti ihan asiaan kuuluvaa,mutta keskenmenot takana niin pelottaa
 
Hienoja viivoja teillä.

Täällä on tarkoitus tehdä huomenna eka testi. Itse olen jo ihan satavarma raskaudesta, mutta pitää tehdä että mieskin uskoo.
 
Äippä mulla kans testaamiseen vaikuttaa epätietoisuus kun sitä vuotoakin oli! Enkä uskalla varata neuvolaa ennen varhaisultraa :( Inhottavaa joutua taas viikonloppu odottamaan verikokeen tulosta! Niin mun tuuria, että just tänään on terveysasema poikkeuksellisesti kiinni! Ajatelkaa nyt, että eka verikoe epäonnistui, tokan tulos viivästyi ja nyt vielä tämä :'D Alkaa jo naurattaa, vaikka inhottava tilanne onkin :D Toi mun testi oli kahvin jälkeen ja lyhyellä pidätyksellä, että se ei ainakaan lupaile mitään huonoa. Mutta en sitten tiedä! 14 päivää vielä varhaisultraan ja en tiedä miten päin olisin! Onneks on tää foorumi, niin voi edes jonnekin "jutella" :)

Meinaako muut käydä varhaisultrassa? Onko liian myöhäistä varata eka nla vasta sen jälkeen? :/
 
Mä en ole enää tiistain jälkeen testannut. Viimeset pari päivää oireet on ollut niin selkeet, et ei oo tarvinnut. Neuvolankin uskalsin nyt varata:grin

Mäkin haluan oireita! Anna mulle osa :D
 
Mäkin haluan oireita! Anna mulle osa :D
Mulla on rinnat ollu eilisestä asti aivan kivikovat ja niin kipeät, että suihkussa käyminenkin sattui ja yöllä nukuin huonosti, kun peitto hiersi. Mutta en valita, tuopahan varmaa oloa hormonien määrän kasvusta.

Mä varasin neuvolan lisäksi myös varhaisultran ajankohtaan 7+0. Kirjoittelinkin jo aiemmkn, että llaan lähdössä syyskuun lopussa matkalle ja sitä ennen haluan varmistaa, onko kaikki ok.
 
Mulla on vain huonoa oloa silloin tällöin. Ja välillä turvottaa. Ja unet!!!! Joka yö näen ihan friikkejä unia! Mutta rinnat ei oo kipeät eikä kunnon pahoinvointiakaan ole. Eikä närästystä. Eikä oikein mitään, mitä esikoisesta oli :D
 
Moi kaikille!
Ja onnea itse kullekin!
Tein tuossa hetki sitten testin (herkkyys 25) ja siihen tuli kunnon haamuviiva. Testasin ehkä vähän liian aikaisin ovikseen nähden, vaikka kierron mukaan menkat olisi eilen pitänyt alkaa. Oviksesta (jonka ekan kerran tikutin) tulee huomenna kuluneeksi 2 viikkoa.
Nyt on jo kolmatta päivää etova olo, mikä on täysin poikkeavaa edellisiin raskauksiin verrattuna. Yleensä pahoinvointi on alkanut n. 6+ viikolla. Taustasta sen verran, että kaksi alakouluikäistä lasta on ennestään (6. raskaus, 2 lasta ja 3 km). Yritys aloitettiin vuosi sitten, tuloksena kaksi km, joista viimeisin keskeytynyt km rv9 ja lääkkeellinen tyhjennys huhti-toukokuun vaihteessa. Nyt sitten tärppäsi ekan kerran tuon jälkeen ja jotenkin en uskalla iloita kunnolla ennen kuin päästään turvalllisemmille viikoille joskus sitten iäisyyden kuluttua :nailbiting::happy090. Ikääkin on jo 37v joten kääks :cool01. Laskettu aika mennee johonkin 10-12.5 paikkeille.
 
Nyt on testejä tehty ja negatiivista näyttää. Ikinä ei ole myöhässä vuodot, joten vähän on kummallinen tilanne. Ilmeisesti vaan myöhäinen ovulaatio. Esikoinen oli jo mahassa kun piti alkaa yrittämään, mutta ei se maailmanloppu ole jos ei ekalla onnistu :D Ehkäpä ne kohta alkaa.
 
Täällä kanssa neuvola varattu. Mulla eniten nää lantio ,selkä ja menkkajomot vaikuttaa siihen,että testailen.vaikka varmasti ihan asiaan kuuluvaa,mutta keskenmenot takana niin pelottaa

Tammikuisista tulen tänne huutelemaan :) Itsellä takana kaksi km, joten pelon tunne kaikista ihme oireista on tuttu. Kumpikaan km ei oireillut millään lailla. Nyt tässä raskaudessa myös alussa tosi kovia menkkakipuja ja issias-tyyppistä kipua selkään ja jalkaan. Olin ihan varma ettei tästä hyvä tule kun vielä viikon verran oli veristä vuotoakin. Mutta näin sitä mennään viikolla 20!
 
Mäkin ilmoittaudun mukaan toukokuisiin! Täällä tehty torstaina kp 31/31 cb plus-testi joka näytti kyllä ihan selvän plussan mutta jotenkin en uskalla silti luottaa että raskaana tässä ollaan[emoji1]Pahoinvointiakin on kyllä ollut päivisin koko viikon että kai se pitäisi nyt vaan uskoa. Tää olis siis meidän kolmas lapsi, jos nyt kaikki menee hyvin[emoji5]️ Hyvin varhaisilla viikoillahan tässä vielä ollaan.. (rv 4+5 ehkä)
 
Takaisin
Top