Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kovasti niille, joilla on vuotoja ja epätietoisuutta jatkuuko raskaus!!
 
Oon aika alottelija tällä foorumilla vielä. Esikoista odottaessa oli semmoinen "yleinen" ryhmä niille, joilla oli laskettu aika marraskuussa. Siellä kaikki esitteli itsensä ja oli kaikenlaista yleistä löpinää. Sitä oli mukava lueskella, itse en silloin kirjoittanut mitään. Onko tämä ketju nyt vastaavanlainen ryhmä vai tehdäänkö sille oma ketju? Hölmölöinen kyselee
 
Mä ajattelin myös että voisi olla sellainen ketju jossa esittelisimme itsemme, voisiko joku aloittaa sellaisen? :) Listaushan meistä kaikista jo löytyy ja sinne saa halutessaan laittaa omat tietonsa, mutta omaa ketjua esittelyille ei vielä ole.
 
Kiitos Omppu ❤️

Täällä eiliset oireet helpottaneet. (Mitenniin vainoharhainen vuodon takia :angelic:)
Olo on parempi ja raskausoireet jatkuvat vieläkin. Piinaavaa aikaa tämä!:sad001 Huomis aamuun täytyis malttaa josko päivällä saiskin sit jo tuloksia.:smiley-angelic006
 
Nyt ihan ei-tähän-liittyvä kysymys. Millä mä saan vaihdettua ihan nimimerkin tähän?:smiley-ashamed005

Muoks. Blondi onnistui! :gen053
 
Muokattu viimeksi:
Nyt ihan ei-tähän-liittyvä kysymys. Millä mä saan vaihdettua ihan nimimerkin tähän?:smiley-ashamed005

Miulla ainakin näkyy ton otsikon Jännittävä haamuviiva alapuolella sinisellä kohta Vaihda nimimerkki. Siitä ku painaa ni pääsee vaihtaa.
 
Tosiaan vähän vuotelee taas, mutta lähinnä vain pyyhkiessä. Pikkuhousunsuojalla pärjää, ainakin toistaiseksi :) Viikkoja olis nyt 6+0, joten olisin kuvitellut alkion eilen jo näkyvän...? Näkyi siis vain ruskuaispussi eikä vielä ainakaan alkiota tai sykettä. En usko, että siellä ensi viikollakaan näkyy, että eiköhän tämä ole kesken mennyt. :( Noh, ensi viikkoon asti taas piinaillaan ja odotellaan. :) Täällä makoillaan flunssan kourissa ja aika matelee entisestään!!
 
Jennis, voimia odotteluun. Mulla olis kanssa tänään 6+0, huomenna kontrolli hcg ja pe ultraan. Vaikka sinänsä aika epätodennäköistä että ketään enää kyydissä olisi, niin jotenkin sitä vaan yrittää toivoa viimeiseen asti ihmettä.

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti pysyy kyytiläiset matkassa
 
Jennis, voimia odotteluun. Mulla olis kanssa tänään 6+0, huomenna kontrolli hcg ja pe ultraan. Vaikka sinänsä aika epätodennäköistä että ketään enää kyydissä olisi, niin jotenkin sitä vaan yrittää toivoa viimeiseen asti ihmettä.

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti pysyy kyytiläiset matkassa

Kiitos!
Mä niiiiin toivon, että sulla ois kyytiläinen tiukasti mukana! <3
 
Täällä tehty tänään testi. Ja tosi haalea plussa. Toinen tulossa, esikoinen nyt 1v6kk. Oottelen pari päivää jos ne viivat vielä vahvistus.
Raskausoireena väsymys, nippailu, tissit kuin pamelalla [emoji23] hajuyliherkkyys ja vessassa ramppaaminen.
 
Jennis peukut ylhäällä odotellaan. ❤️

Kristine78 , tsemppiä odotteluun. ❤️

Milena90 , toivottavasti vahvistuu. ❤️

Täällä jännitellään huomista aamua/päivää. Oon ehtinyt jo pelätä kohdunulkopuolista kun hartia kipua löytyy ja on pahentunut. (Kaikki muut veikkaavat vaan jännityksestä johtuvaa lihasjumia)
Alaselkää särkee samoin kun esikoisesta ja toisesta edenneestä raskaudesta. (Täältä löytyy siis melkein 3v esikoinen jo arjen seikkailua ylläpitämästä.)


Tää on kyllä pistäny ajatukset aivan sekasin. Oon nyt yrittänyt pitää mielen keskenmenossa ja varautua siihen. Outoa vaan on, että jokaisessa keskenmenossa mulla on ollut kovat kivut ja runsas vuoto. Nyt ei kipuja ja vuoto on loppunu. Pyyhittäessä jää satunnaisesti vaalean risehtavaa paperiin.
Myös tänään päivän mittaan ajatus, että enempää raskauksia/lapsia ei tulisi on vahvistunut pelkojen myötä

Muoks. Kirjotusvirheitä :p
 
Jaksamista ja tsemppiä kaikille teille, joilla raskauden jatkuminen näyttää epävarmalta:Heartred

Tää alkuraskauden epävarmuus on kyllä piinaavaa ja moneen otteeseen oon plussan jälkeen ehtinyt miettiä, miten suuria ihmeitä lapset ovat. Mulla ei edes ole ollut mitään vuotoa ja järjellä ajateltuna kaikki on todennäköisesti ihan hyvin. Mutta varsinkin viime viikonloppuna mulla oli sen verran pistelyä ja vihlomista vatsassa, että ehdin juosta monta kertaa sydän pamppaillen vessaan katsomaan, onko vuoto alkanut.
 
Tää on ihan erikoista kun esikoisen kanssa en osannut pelätä mitään. Nyt sen jälkeiset keskenmenot on saanu laidalle jo pienestä nippasusta.

Labrat otettu, mutta tulee kuulemma vasa huomenna tai ens viikolla?? Aina on ennen tullut samanapäivänä?
 
Mie olin esikoisen raskaudessa aivan paniikissa ensinmäiset kolme kuukautta. Olin ihan varma koko ajan että menee kesken. Tässä raskaudessa olo on paljon varmempi. Mut heti sitä alkaa ajattelemaan että meneekö joku kuitenki pieleen ku ei pelkää sitä pahinta vaan luottaa siihen että kaikki menee hyvin.. On se ihmisen mieli kummallinen. Huomaa kyllä että hormoonit on ottanu vallan. Mies ärsyttää koko ajan ihan älyttömästi. Välillä se jopa hengittää väärällä tavalla:) Sääliksi melkein käy miesparkaa ku joutuu kuuntelemaan tätä hormonihirviötä.
 
Takaisin
Top