Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille sydämistä ja tsempeistä! <3 Tuntuu ihanalta ajatella, että jotkut tsemppaavat taustalla! <3

Kopsaan tänne saman tekstin, minkä kirjoitin tuolla Ivf puolella:

Veristä vuotoa kesti eilen illalla jonkin aikaa ja nyt muuttunut rusehtavaksi ja tulee vain pyyhkiessä. Taitaa Terolutit pitää kunnon vuodon poissa? On tää vaan niin väärin ja kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tätä. Oli kamalaa ajatella, että vedin just oman "lapseni" alas wc-pöntöstä. :(

Eilen otettiin verikoe ja tänään soittavat tuloksista. Ei tavallaan haluaisi kuulla, mutta saapahan samalla kerrottua tilanteen ja peruttua jo varatun varhaisultran (varattiin eilen verikokeen yhteydessä) :(
 
Jennis, voimia teille <3 Joillain sitä vuotoa tulee, vaikka raskaus jatkuukin. Toivottavasti siullakin olisi näin!

Ootteko kaikki jo neuvola-aikaa soitelleet?
 
Sitä niin toivoisi, että jokainen lasta toivova vielä saisi syliin oman pienen:Heartred Voimia jennikselle ja tarrasukkia kaikille muille:Heartred

Mä en ainakaan ole vielä uskaltanut ottaa yhteyttä neuvolaan. Tänään on dpo 14, joten mun menkat on kai vasta huomenna ihan virallisten määritelmien mukaan myöhässä. Ajattelin, että soittelen aikaisintaan perjantaina neuvolaan, mahdollisesti vasta maanantaina. Aion myös varata varhaisultran yksityiseltä. Ollaan lähdössä ulkomaanmatkalle syyskuun lopulla ja haluan sitä ennen varmistaa, että kaikki on ok ja uskallan lähteä.
 
Mrs R. Me ollaan myös lähdössä ulkomaanmatkalle syyskuussa, mut laskeskelin et olisin just rv 7+2-8+2 siel reissus, et viikkoja ennen matkaa niin vähän, ettei kunnolla kaikki viel näkyis. Täytyy kysyä viel lääkärin/kätilön mielipide, kun meillä ultrataan ihan sairaalas automaattisesti kun ollaan oltu lapsettomuushoidoissa.
Mihin päin ootte lähdössä ja jännittääkö sua lähtö nyt kun raskaana olet?

jennis, voimia sulle vielä <3
 
Yritän varmaan huomenna jos kerkiän soittoaikana neuvolantädille soittaa, itsellä vaan vieläkin fiilis vaikka kaksi selkeää testiä tehnyt että jossei tää ookkaan totta. Myös keskenmenon ajatus on pelottava.. Nyt kun mieskin alkaa tajuaan asian ja iloitseen siitä tuntuisi menetys entistä kamalammalta..

Tein tänään uuden testin, katsotaan sainko liitettyä tähän. Ylempi tehty siis dpo 12 ja alempi dpo 14. 4+1 näyttää laskurit viikkoja.
 

Liitteet

  • IMG_4251.JPG
    IMG_4251.JPG
    575.8 KB · Katsottu: 80
Muokattu viimeksi:
Mrs R. Me ollaan myös lähdössä ulkomaanmatkalle syyskuussa, mut laskeskelin et olisin just rv 7+2-8+2 siel reissus, et viikkoja ennen matkaa niin vähän, ettei kunnolla kaikki viel näkyis. Täytyy kysyä viel lääkärin/kätilön mielipide, kun meillä ultrataan ihan sairaalas automaattisesti kun ollaan oltu lapsettomuushoidoissa.
Mihin päin ootte lähdössä ja jännittääkö sua lähtö nyt kun raskaana olet?

jennis, voimia sulle vielä <3

Me ollaan lähdössa kahdeksi viikoksi Aasiaan. Ollaan siellä silloin, kun mulla pitäis olla rv 7+4-9+4. Todellakin jännittää lähteä raskaana ollessa. Oon matkustanut paljon, mutta näin ekaa kertaa raskaana ollessa en vielä tiedä, mitä raskaudelta pitäisi odottaa. Reissu on varattu aikoja sitten, enkä uskonut meillä tärppäävän niin nopeasti, että olisin jo matkalla raskaana. Ollaan parissa kohteessa ja molempien pitäisi olla ihan turvallisia myös raskaana ollessa. Silti haluan olla varma, että kyseessä ei ole vaikkapa kohdun ulkoinen raskaus, joka voisi pahimmillaan vaarantaa matkalla myös mun oman hengen, eikä sellainen raskaus, jossa matkustaminen olisi muusta syystä erityisen vaarallista.

Yritän varmaan saada myös neuvola-ajan heti mun rv 8 alkuun. Luulisin senkin onnistuvan, koska mulla on niin epäsäännöllinen ja pitkä kierto, että teoriassa raskaus voisi olla jo melkein 2 vko pidemmällä kuin se tikuttamani ovulaation ja lämpötilojen perusteella on.
 
Mrs R. Jep uskon että jännittää, Aasiassa täytyneekin hiukka tarkemmin miettiä syömisiä yms. Me lähdetään Teneriffaan ja hiukka täytyy itsekin miettiä mitä suuhunsa laittaa, jättää mm äyriäiset syömättä jne. Tosiaan jos olisi kohdun ulkoinen niin vaara se olisi varmasti itselle, mutta sit jos km tapahtuis matkan aikana näin aikasilla viikoilla, niin eipä sille vois mtn tehdä tääl koto Suomessakaan. Toivotaan et meidän molempien matkat onnistuvat ongelmitta. :)
 
Hei taas, käväisin hakemassa nyt sen rfsu:n "varhain" testaavan testin. Eipä siihenkään tullut viivaa, ei edes haamua. Kuukautisia tai pms oireita ei ole näkynyt. Kierto nyt 33/(28-30). Pitäiskö huolestua? Mitäs kun muistelen että aikoinaan äidillä oli samaa ongelmaa, ettei testi näytä tulosta..? Kamalaa tämä tietämättömyys!
 
Kiitos taas tsemppauksesta! <3

Verikokeen tulosta ei kuulunut, joten soitin ja kyselin. Noh, jotain oli mennyt vikaan ja veritesti piti ottaa uudestaan :/ Kävin äsken ja huomenna tulee tulos. Enää ei ole vuotanut, mutta maha on kipeä :( Paha aavistus edelleen tästä!
 
NN94, mun säännöllinen 28pv kierto alkoi yrityksen aikana heittelemään jopa 36pv, et en suna olis huolissani vielä, vaik se ärsyttävää onkin. Niin ja eikös se ollut, et kuukautiset ei niinkään heittele, mut jos ovis on myöhemmin tai ei sinä kk tuu ollenkaan niin kiertokin venyy?
Ja mulla on aina näyttänyt oikein niin rfsu, pregchekin, clearbluen sekä apteekin omat testit. Ja itse oon huomannu et ehkä varmempi laskee se n.14pv siitä tikutetusta ovisplussast, kuin luottaa täysin omaan kk kiertoon. :) Josko sun ovis on ollu niin myöhään et sillä ei testi viel mtn näytä? Yleensähän n.14pv ovulaatiosta alkaa vuoto, jos ei raskaana ole. Tosin joskus vuotaa vaik raskaana onkin :D
 
Täällä esikoinen 1v1kk ja nyt näyttäisi että pikkukakkonen tulossa. Elokuun menkat nyt viikon myöhässä, tosin huomasin jo ennen menkkojen poisjääntiä edellisestä raskaudesta tuttuja oireita. (mm. valkovuoto muuttui erilaiseksi ja selkään ja naamaan alkoi tulla finnejä) Testikin näytti plussaa, mut jotenkin epätodellinen olo silti.. en oikein osaa uskoa ennenkuin nään itse ultrassa että siellä on joku ja kaikki on hyvin..
 
Epätietoisuus jatkuu täällä vielä! Ensimmäinen verikoe klinikalla epäonnistui 3pv sitten (eivät kertoneet sen tarkemmin, mutta joku moka oli heillä sattunut). Eilen kävin uudestaan. Tänään aamulla soittivat klo 8, että saan tuloksen tänään iltapäivällä. Soittoa ei kuulunut ja soitin sinne itse äsken. Ei ole tulosta vielä tullut ja klinikka meni kiinni klo 15. Vuotoa oli silloin yhtenä iltana, joten se tekee tästä odotuksesta vielä ahdistavampaa. Uskon, että kesken meni tai oli kemiallinen, mutta olisi kiva saada asiaan joku varmuus! :(
 
Tein testin, kun en kerran tulosta saanut. Tämmöinen tuli äsken 30min pidätyksellä.. voi tätä epätietoosuutta!!!
 

Liitteet

  • 1504095178376.jpg
    1504095178376.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 77
On kyllä melko selkeä plussa, eli toivoa todellakin on raskauden onnistumisesta vaikka vuotoa oli yhtenä päivänä
 
Takaisin
Top