Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pietään peukut pystyssä että ois vaan jotain alkuraskauteen liittyvää vuotoa❤️
 
Olin heittelemässä liian aikasin kirvestä kaivoon, vahvistuuhan ne viivat. Jopa murheenkryyni testiinkin saatu toinen viiva.
 
Hyvää odotus aikaa teille muille, minä poistun tonne kuumeilu keskusteluihin takasin. Ei meille tulee toukokuista, viivat haalenee.
 
Hei, ilmoittaudun tänne varovasti. Plussasin ja laskettua aika olisi 20.5.
Nyt vain jännitän, että pysyykö tulokas vatsassa. Takana keväällä yksi keskenmeno (viikolla 10) ja yksi tuulimuna raskaus..

Koitan kovasti antaa itseni olla onnellinen tästä raskaudesta ja koittaa luottaa että kaikki menee hyvin. :Heartbigred
Onnea kaikille odottajille!
 
Mulla oli tänään se kauan kauan kauan odotettu ultra kaikkien vuotojen, hyytymien ja pitkän (monen viikon!!!) piinan jälkeen. Uskomatonta kyllä, siellä sykki pieni sydän! <3 Toivottavasti pysyy mukana! Vastasi viikkoja 6+6 ja nyt siis menossa 6+5. :) Sain ultrakuvan ja neuvolakortin ja sitten mentiinkin jo tippaan. Mulla pahoinvointi on nyt niin paha, ettei mikään pysy sisällä. Tänään olen syönyt vain viilin ja sekin tuli kaaressa ulos. Mikään neste ei pysy myöskään sisällä. Mutta kunhan vain pieni olis kunnossa ja tiukasti kiinni <3
 
Moi kaikille! Olen lukenut ja seurannut keskustelua jo jonkun aikaa, mutten vielä uskaltautunut mukaan, kun tilanne näytti vähän epävarmalta. Tulevalla vauvalla on isosisko joka täyttää ensi viikolla 1v, heille tulee n 1 v 7 kk ikäeroa.

Onnea myös Jennikselle ihanista uutisista, olen taustalla jännittänyt miten sun käy.
 
Moikka! Eilen ja tänään saatu haamut. Esikoinen 1v 3kk. Minipillerit lopetettu maaliskuussa ja sen jälkeen tullut vain kolmet menkat, kierto siis tosi epäsäännöllinen. Imetän vielä, joten se saattaa vaikuttaa asiaan.

Toivotaan, että tilanne säilyy. ❤️
 
Heippa!
Viikko sitten maanantaina tein ekan testin (haamujen haamu), lisäksi oli vuotoa, niin en uskaltanut innostua. Vuoto onneksi loppui parissa päivässä ja testit alkoivat näyttää selkeää plussaa! Vk 5+2 meneillään ❤️
 
Ihanaa Jennis, että kaikki on sulla hyvin! Voi kun olo vielä paranisi :).

Onnea kaikille uusille plussanneille!!

Itsellä vähän mieli maassa kun eilen alkoi vuotelu ja tänään jatkuu. :sad001 Sellaista reiluhkoa tuhruahan se vasta on mutta katsotaan yltyykö. Tiedän ettei välttämättä tarkoita mitään mutta mutta...tämä on mun 6. raskaus (2 onnistunutta) ja joka raskaudessa on jonkunlaista vuotoa tullut, joten sinänsä minulle ei mitenkään yllättävää tämä. Yritystä on meillä ollut nyt reilun vuoden ja tuloksena on kaksi km, joista jälkimmäinen keskeytynyt (lääkkeellinen tyhjennys) ja nyt tämä kolmas raskaus. Sitä niin toivois että tämä jatkuis mutta ei voi kun odottaa ja katsoa :nailbiting:. Neuvolan lähetteellä ultra vasta reilun 2 viikon kuluttua. Koitan toki olla positiivisin mielin, tai siis en ainakaan liian negatiivisin mielin :smiley-angelic001:).
Ainiin, ja viikkoja ehkä 5+3.
 
Ihanaa Jennis, että kaikki on sulla hyvin! Voi kun olo vielä paranisi :).

Onnea kaikille uusille plussanneille!!

Itsellä vähän mieli maassa kun eilen alkoi vuotelu ja tänään jatkuu. :sad001 Sellaista reiluhkoa tuhruahan se vasta on mutta katsotaan yltyykö. Tiedän ettei välttämättä tarkoita mitään mutta mutta...tämä on mun 6. raskaus (2 onnistunutta) ja joka raskaudessa on jonkunlaista vuotoa tullut, joten sinänsä minulle ei mitenkään yllättävää tämä. Yritystä on meillä ollut nyt reilun vuoden ja tuloksena on kaksi km, joista jälkimmäinen keskeytynyt (lääkkeellinen tyhjennys) ja nyt tämä kolmas raskaus. Sitä niin toivois että tämä jatkuis mutta ei voi kun odottaa ja katsoa :nailbiting:. Neuvolan lähetteellä ultra vasta reilun 2 viikon kuluttua. Koitan toki olla positiivisin mielin, tai siis en ainakaan liian negatiivisin mielin :smiley-angelic001:).
Ainiin, ja viikkoja ehkä 5+3.

Sama tilanne siis kuin mullakin!
Kovasti tsemppiä, tiedän miltä tuntuu. ❤️
 
Tsemppiä Banana ja Aleksina vuotojen pariin. Mulla on kans ollut tuhrua viime viikosta eiliseen, tänään ei ole vielä näkynyt. Onnisutnut varhaisultra vei vuodot mukanaan? Mulla oli kkm ennen esikoista, jolloin tuli kerran ihan minimaalinen tuhru, ja se on todennäköisesti ollut se raskauden loppumisen hetki, muuten vuodotonta. Sitten esikoisen kanssa oli vuotoa useampi viikko, yhtenä iltana hulahti oikein kunnolla verta kramppeineen, alkoi heikottaa ja tulin pahoinvoivaksi. Silti se raskaus jatkui, eikä ikinä saatu selville vuotojen syy. Eli mun kohdalla vuoto on ollut onnistumisen merkki, vaikkei sitä tietenkään vielä tiedä miten tässä käy...
 
Ihana uutinen Jennis!! ❤️ Tsemppiä vuotoihin kaikille, toivottavasti on vain vaaratonta. Minulle neuvolassa sanottiin että "vuodot kuuluu asiaan". Ei minulla kyllä ole vielä ainakaan tullut mitään, mutta hyvä tietää että ei heti pelästy jos vähän tulee.. Mutta kyllähän se varmasti epävarmuuden tunnetta lisää, varsinkin jos on runsasta.. Tsemppiä!
 
Täällä Jennis tsempit myös, ihanaa ettei toivoa ole menetetty pikkuisen suhteen!

Onnittelut myös muillekkin joukkoon liittyneille!

Omassa elämässä on nyt niin isoja käännekohtia meneillään että pysyttelen täällä taustalla jonkin aikaa. Reilut viikko sitten mies sai sairaskohtauksen jossa meinasi käydä huonosti. Lisäksi raskautuminen järkytti miestä suuresti ja ollut asiasta poissa tolaltaan. Nyt tilanne on mennyt siihen että mies haluaa erota (mielenterveysongelmia), hän ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä. Omat tuntemukset ovat yhtä vuoristorataa raskauden ja eron välillä. Abortti ei ole vaihtoehto itselleni vaikka mies sitä toivoikin mutta omat pelot keskenmenosta ovat valtavat. 29.9 neuvola varattuna, päivä kerrallaan yritän tätä kaikkea käsitellä....
 
Ansqqu, kyllä sua ja teitä koetellaan! Voimia kovasti raskaan tilanteen pariin! <3 Toivottavasti miehesi rauhoittuu kun pääsee vähän käsittelemään tapahtunutta.
 
Kiitos Thelma. Toivon itsekkin että kunhan saa sitä kaipaamaansa välimatkaa ja aikaa voisi se mielikin muuttua. Mies on lasta aina toivonut ja raskauden suunnittelu oli yhteinen päätös, mutta nyt on mieli sen verran hajalla että väittää kaikille ettei koskaan ole lasta ja perhettä halunnutkaan.. Itselle nuo puheet ovat raskaita, tuntuu kuin olisin "ilkeyttäni" tahallisesti raskautunut vasten toisen tahtoa..
 
Tänään tehty apteekin testi ja viiva haaleampi kuin eilen tekemässäni pregcheckissä. Eihän näiden pitäisi antaa turhia haamuja, eihän? Menkkojen pitäisi alkaa kai viikonloppuna, vaikea sanoa koska kierto synnytyksen jälkeen epäsäännöllinen.

Äh, alkoi jännittämään.
 

Liitteet

  • IMG_1146.JPG
    IMG_1146.JPG
    155.3 KB · Katsottu: 70
Takaisin
Top