Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huoh, itselläkin vainoharhaisuus yrittää ottaa vallan oonko edes raskaana?! Ei oikeen mtn oloja mitä kahdessa aiemmassa raskaudessa on ollut; ei pahoinvointia, ei tuu pönttöä halailtua, ei kummempia himoja, ei rinnat kipeät. Ainut oire jos sen voi edes laskea on jos nopsaa asentoa vaihtaa se vihlasee alavatsaan ihan sekunnin ajan. No, hain sit viel r-testin ja no noi on ilmeisesti ne ns leffaviivat, josko turhaan stressaan. :)
 

Liitteet

  • 1504795449505.jpg
    1504795449505.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 74
Siis sama täällä, testi kovasti näyttää että raskaana mutta olo on mitä mainioin nyt ku nuha meni ohi:laughing001 välillä jopa unohtaa että on raskaana.
 
Nerppis, mä kävin kanssa kontrolli-hcg:n otattamassa iltapäivällä ja oon omasotessa käyny kurkistamassa ihan laittoman monta kertaa että oisko tullu vastausta, vaan ei. Monesti jos oon aamusta käynyt niin vastaus on tullut ennen puolta päivää. Nyt olisin vaan halunnut vähän varautua huomiseen, kun on käynti hoitopolilla aikomuksena sitten ultralla tarkastaa viel että onko näiden vuotojen jälkeen enää mitään toivoa. Jotenkin mä pelkään ihan hirveesti noita omia tunnepuolen reaktioita, mulle on ihan hirveen kova paikka esim itkeä julkisesti, jopa kotona oman miehen edessä se on mulle jotenkin vaikeeta.
 
Aamupissistä tehty viikkonäytöllinen cb, joka toteaa että "raskaana 1-2".
Pelottaa vaan kun tuon mukaan ovis olisi ollut joskus kp 30 tienoilla, ja eka raskaus alko pitkästä kierrosta joka pättyikin kkm:n. Hyvinkin epäsäännöllinen on kierto muutenkin.
 
Kesken meni :( Just katsoin omakannasta tulokset. Nyt oottelen neuvolan soittoa ja ihmettelen mitä nyt. Vuoto ei oo vieläkään alkanut eikä kivut.
 
Kristine78, toivon todella, että siellä ois lähtenyt nousemaan normaalisti❤️ Tsemppiä! Ymmärrän täysin tuon herkkyyden. Mä itken tän myös yksinäni mieluiten. :(
 
No nyt sit tuhruttaa kirkasta verta. Ei kyllä paljoa mutta vähän jää pyyhkiessä paperiin väriä. Tosin niin oli kyllä viime raskaudessakin joka meni hyvin.
 
Ansqqu (apua en muista miten nimierkki kirjoitettiin :D), voi kamala mikä tilanne teillä on ollut!! Onneksi olit paikalla ja ensiapuna miehellesi! Toivottavasti kaikki on nyt ok.

Pahoittelut teille, joilla on mennyt kesken, tuntuu niin väärältä kun ei onnistu :( :(.

Tsemppiä kaikille muillekin epätietoisuuteen, tää alkuraskaus on just tätä...puhhuijaa.

Soittelin alkuviikosta neuvolaan ja kerroin tilanteen. Mukava täti laittoi minulle lähetteen varhaisraskauden ultraan, koska takana on useampi km. Tänään tuli lähete postissa ja ultra olisi vajaan 3 viikon kuluttua. Pitkä tulee odottelu olemaan, jos tuonnekin asti selviää. Joka tapauksessa olisin mielenrauhan vuoksi vr-ultraan mennyt mutta kiva kun pääsee tätä kautta. Miten aika mateleekin näin? :nailbiting:

Onnittelut myös uusille plussanneille!!
 
Miten nopeasti teillä on viivat vahvistunut? Itsehän siis tämän viikon torstaina keskellä päivää plussasin rfsu:n herkällä (10ml/u vai miten menikään loppu) ja sain kontrollia haaleamman mutta kuitenkin selvän viivan. Perjantaina aamupissistä cb:n viikkonäyttö 1-2 vko raskaana. Eilen iltapäivällä pc:n testillä myös kontrollia haaleampi mutta selkeä testiajan kuluessa, ja tänään aamupissistä samalla testillä yhtä haalea. Näinköhän on sitten lopun alkua...
 
Miiiiii pc.n testit on herkkyydellä 25, et ei voi verrata rfsu.n 10 herkkyyteen. :) Sinuna en huolehtis jos ei vuoto ala. Kantsii tehdä samanmerkkisiä testejä ja aina samaan aikaan päivässä otettuna nii sit ne on viivan vahvuudet on vertailukelpoisia. :)
 
Julianna89, ai ne ookkaa sen herkempiä. Paketissa vaan puhutaan herkästä.
Nyt on pregchekiä kaapissa jemmassa muutamat niin katellaa aamupissistä vertailukelpoisia tikkuja.
Mitään menkkohin verrattavaa vuotoa ei oo, mutta jos erehtyy sorkkimaan niin sit tulee tovi kirkasta verta. Voisin kuvitella että limakalvot vähän herkillä taas niin ottaa itteensä.
 
Mä saanut haamuloita pc ja rfsu One step liuskoihin viikon verran ja tänään tein sitten vielä digin joka ilmoitti raskaana 1-2. :)

Mulla ei kyllä oo mitään oireita, ei uskoisi että oon raskaana. Toivotaan että viikkoja kun tulee lisää niin oireetkin lisääntyisi.
 
Jaha, olikohan tää nyt sitten tässä ja vuotoa odotellessa. Ei vahvistu viivat ei sitten yhtään.
 
Hei naiset !
Minä ilmoittaudun mukaan .
Kävin poistamassa kapselin viime kuussa 14. Päivä ja eilen tein illalla testin joka oli positiivinen. Laskettuun en juuri luota kun kapselin aikana ei mitään säännöllistä kiertoa. Varnistunee kun pääsee ultraan
[emoji4]
 
Mä tein testin torstai aamuna ja + tuli testiin,en oo tehny toista testiä,onnen sekä kauhun sekaisin tuntein oon ollu siitä asti.5v tyttö ja 11kk poika on ennestään.Kolmatta yritettiin pojan syntymän jälkeen melko heti ja maaliskuussa kohdunulkoinen raskaus josta en tiennyt ennenkuin olin leikkauspöydällä ja verta vuotanut kolme litraa sisuskaluihin.Pidettiin taukoa yrityksessä senjälkeen 5kk ja elokuussa uskaltauduttiin yrittämään ja ekasta kierrosta heti raskaaksi.On myös keskenmeno vko 11 ollut joten kovasti jännittää kun silloin tulin myös ekasta yrityksestä raskaaksi ja päätyi kesken....Tsemppiä kaikille,on tää niin jännää ja ihanaa samalla ❤️
 

Liitteet

  • IMG_2760.JPG
    IMG_2760.JPG
    892.6 KB · Katsottu: 60
Meillä yritystä oli 1v7kk, ja kiertopäivät paukkuu. Eilen kun tuon digin tein oli kp55.
Perjantaina kävin miehen kanssa verikokeissa kun me oltiin menossa lapsettomuustutkimuksiin. Tuloksista soittoaika ois 28.9 ja multa otettiin myös hcg arvo verestä samalla.

Esikoinen myös tärppäsi 2 vuoden jälkeen, nyt on kauhee pelko että menee kesken tai on joku kohdunulkoinen tms. :/
 
Muokattu viimeksi:
Meillä yritystä oli 1v7kk, ja kiertopäivät paukkuu. Eilen kun tuon digin tein oli kp55.
Perjantaina kävin miehen kanssa verikokeissa kun me oltiin menossa lapsettomuustutkimuksiin. Tuloksista soittoaika ois 28.9 ja multa otettiin myös hcg arvo verestä samalla.

Esikoinen myös tärppäsi 2 vuoden jälkeen, nyt on kauhee pelko että menee kesken tai on joku kohdunulkoinen tms. :/


Ihanaa etten oo ainoa kuka plussannut pitkästä kierrosta. Itellä tuli tuo 1-2 kp45. Eka oli kanssa pitkästä kierrosta ja kkm, niin nyt hiukan pelottaa kuin käy. Välissä onneksi onnistunut raskaus.
 
Ei meille taida tulla toukokuista, alkoi verenvuoto.
 
Takaisin
Top