Mulla oli gonal-f ja siitä ei ainakaan tullut mitään.
Huomenna aamulla alkionsiirto, apuaaaa kuin jännittää, en tiedä miten selviän sen 2viikkoa testiin!
Jännää! Ja kiva saada samassa aikataulussa olevaa piinailuseuraa. Mul se siirto perjantaina :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenna aamulla alkionsiirto, apuaaaa kuin jännittää, en tiedä miten selviän sen 2viikkoa testiin!

Tänään on ehkä yksi elämäni onnellisimmista päivistä. Pp 12 menossa ja tein jo testin kun mulla on muutama tollanen liuskatesti. Elämäni ensimmäiset ekat kaks viivaa. En kyllä voi uskoa tätä. Mutta näillä näkymin eka pas tuotti tulosta. Oon sanaton![]()

miten meni siirto?Täällähän on ollut plussia. Onnea ainakin Kosmos, Seesam ja NewMoon
VauVe kyseli onko muita piinailijoita. Liityn joukkoon. Vihdoin on loppukesällä tehdyn ICSI:n ainokainen blasto siirretty kaikkien mutkien jälkeen. Hyväksi alkioksi tohtori kuvasi. Pp1 ja testipäivä olisi 31.1. Odotukset 0, mutta kummasti sitä silti tulee mietittyä ja vahdattua oireita. Nyt jomottaa tuolta kohdun puolelta jotenkin kovasti, joten makoilen lämpöpussin kera. Kai siellä kasvaa taas vain joku polyyppi estrogeenistä riemastuneena.
Tämä oli muuten ensimmäinen lääkkellinen PAS. Omalla tavallaan pidän tästä kun tietää ettei tarvitse miettiä onko hormonitasot OK ja tietysti siirtoon pääsyn varmuus viehätti. Olikos se niin ettei lääkkeellisessä PASissa ala menkat läpi vaan alkavat vasta kun lääkitys lopetetaan negan jälkeen?

Kysymys: sain nyt ultra-ajan helmikuulle kun ilmoitin tänään positiivisesta testistä. Onko se sama kuin varhaisultra? Kun luin että varhaisultra olisi sellainen omakustanteinen juttu mut nyt jäin miettimään et mikä ultra se tuo tuleva sitten on?
Niin ja pitääkö mun nyt varata samalla joku neuvola-aika valmiiksi? Olen ihan pihalla näistä.
Yksityisellä maksetaan ihan normaalihinnaston mukaan. Minä skippasin tuon keskimmäisessä raskaudessa rahanmenon vuoksi, ja viikolla 12 seulontaultrassa havaittiin sikiön kehityksen loppuneen useita viikkoja aikaisemmin. Jos en olisi skipannut, olisi tuo keskeytynyt keskenmeno saatu pois päiväjärjestyksestä ennen kuin edes olisin ehtinyt kenellekään raskaudesta kertoa. Eli suosittelen kyllä varhaisultrassa käymistä.Hoitoihin yleensä kuuluu varhaisultra "kaupan päälle". Jos olet julkisella niin polimaksu menee, yksityisen hintapolitiikkaa en tiedä.
Kiva, ollaan melkoisen samassa aikataulussamiten meni siirto?
Muokkailuu....Äh. Sekoilen täällä kun olihan tuo mun aiempi kommentti jo mennyt perille
Paljon, paljon onnea kaikille plussanneille! Ihanaa lukea hyviä uutisia
Meillä joulukuussa tehty tuoresiirto ei tuottanut toivottua tulosta ja viime viikot ovat menneet koko ruljanssista toipuessa. Emme saaneet mitään pakkaseen, joten seuraavaksi vuorossa on lyhyen kaavan IVF. Julkisella pääsemme uudelle "kierrokselle" vasta loppukeväästä, joten olemme menossa tässä välissä yksityiselle. Osaako joku sanoa onko tällä vaikutusta julkisella tehtäviin hoitoihin eli menetämmekö siellä tehtävät IVF-hoitokerrat, jos käymme välissä hoidettavana yksityisellä?
Yksityisellä tehdyt hoidot vähennetään valitettavasti julkisen tarjoamista kolmesta hoitokerrasta. Ainakin husilla..