Voi kuinka ikävää Kosmos! Yksikin keskenmeno on jo ihan riittävästi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yksityisellä tehdyt hoidot vähennetään valitettavasti julkisen tarjoamista kolmesta hoitokerrasta. Ainakin husilla..
Mulla oli tiistaina punktio ja siirto tehtiin torstaina. Kahta jäljelle jäänyttä alkiota jäätiin seuraamaan ja kantaan laittavat jos selvisivät pakkaseen. Nyt vietetään piinapäiviä. Pitääkö tässä oikiasti kaks viikkoa oottaa testiin vai voiskohan testailla jo vähä aiemmin? Terolutia menee nyt 8 tunnin välein. Onkohan siitä oikeasti apua?
Mulla oli tiistaina punktio ja siirto tehtiin torstaina. Kahta jäljelle jäänyttä alkiota jäätiin seuraamaan ja kantaan laittavat jos selvisivät pakkaseen. Nyt vietetään piinapäiviä. Pitääkö tässä oikiasti kaks viikkoa oottaa testiin vai voiskohan testailla jo vähä aiemmin? Terolutia menee nyt 8 tunnin välein. Onkohan siitä oikeasti apua?
Mette82 kovasti jaksamista. Eikö miehen siittiöistä sitten ole löytynyt mitään vikaa kuitenkaan kun vaan oletettu että vika on siinä?
Kai teillä on kokeiltu ICSI:tä?
Meillä määrättiin miehelle kans tota samaa valmistetta, vaikkei olekaan todettu et siittiöissä olisi mitään vialla. Mies syönyt sitä nyt reilun kuukauden ja punktio meillä on helmikuun puolessa välissä, joten toivotaan et siihen mennessä on ollut vaikutusta.Mette82 meille lääkäri määräsi miehelle ennen punktiota sellasta kuin Sermatrop alfa. Aika uusi valmiste, mutta ainoa, mistä on tutkitusti ollut tehoa. On siis valmiste, joka parantaa siittiöiden laatua. Ya apteekeista saa.
Meillä nyt mies syönyt sitä 2kk. Pistokset alkaa kuhan menkat alkaa mutta eipä ole alkaneet vielä... Vaikka olen ovuloinut. Kp 30.
Oulussa kyllä, mutta Felicitaksella, ja sielläkin oli maanantaina mun kanssa pari yhtäaikaa lepohuoneessa odottelemassa vuoroaan ja lepäilemässä toimenpiteen jälkeen.Löytyykö muuten muita täältä jotka on Oulusa (OYS) hoidoissa? Yllätyin punktiopäivänä kun siellä oli useampiakin meidän kans samasa huoneessa ja kysyin hoitajalta paljoko näitä teillä tehdään, niin kuulemma 400-500 vuodessa! Mää en osannu yhtää oottaa että nui palijo..
Löytyykö muuten muita täältä jotka on Oulusa (OYS) hoidoissa? Yllätyin punktiopäivänä kun siellä oli useampiakin meidän kans samasa huoneessa ja kysyin hoitajalta paljoko näitä teillä tehdään, niin kuulemma 400-500 vuodessa! Mää en osannu yhtää oottaa että nui palijo..
Me ollaan OYS:ssa. Jonoista päätellen hoitoja tehdään paljon. Eka IVFään päästiin 2 kk jonolla kun tää viimeisin oli jo 4 kk jono.
Apua pitääkö nihin aina jonottaa! Mää aattelin, että siihen ekaan vaan jonotetaan ja sit pääsee jatkosa suoraan...