IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Beisla ootteko saanu selvyyttä tilanteeseen?

Unique jospa tuo ois ihan vaaratonta ja kaikki olisi hyvin, tiistai on jo ovella:Heartred

Herukalle onnea leikkaukseen ja jaksamista:Heartred

Mörkö ei kannata vielä tosiaan huolestua, tuo hcg nousu on kovin yksilöllistä. Sulla ei oo verikoetta? Mä oon ite tosiaan tykänny noista CB:n testeistä, jotenkin luotan niihin eniten

Itse ootan nyt labrassa pääsyä verikokeeseen, huomenna sitten kuulee tuomion:nailbiting:

Jos keskiviikkona on haaleet viivat niin sit ehkä meinaan pyytää verikoetta? Vai selviikö siitä mitään? :D En tiiä käskeekö ne klinikalla verikokeeseen, ei oo tosiaan ennen tullu plussia niin en tiiä miten jatko siitä :D

Ilpuri, kyselit fiiliksiä plussan jälkeen. Mulla oli silloin aluksi (tai no pitkään) epäuskoinen olo, mutta ihme kyllä myös rauhallinen ja luottavainen. Huolimatta siitä että tiesin kuinka kaikki voi mennä pieleen missä vaiheessa vaan, en osannut oikein pelätä keskenmenoa. Vähän samalta kuulostaa kuin itse kuvailit.

Unique, tsemppiä ultraan! Toivottavasti tuhruttelu ei lisäänny tuosta.

Herukka, voimia. Hyvä että selkä tulee nyt toivon mukaan kuntoon, mutta toki odottelu turhauttaa. Toivottavasti pääsette taas pian piinailemaan.

Mörkö, kannattaa varmaan tosiaan soittaa sinne klinikalle ja kysellä miten kannattaa toimia. Eipä niitä eri merkkisiä testejä voi oikein vertailla keskenään. Niin ja mähän en koskaan saanut tasavahvoja viivoja ja silti kaikki meni hyvin. Luulen että mun testien herkkyys oli 20.
Riippuu varmaan klinikasta käskevätkö verikokeeseen, mutta kyllähän aina rahalla saa eli jos yksityisellä haluaa niin pääsee. Ihme kyllä vaikka meillä on edelleen sama klinikka, mua ei lääkäri käskenyt verikokeeseen mutta nyt vaimolle sanoi (eri lääkäri) että ovat tykänneet varmistaa raskauden verikokeella. Mutta me ei ajateltu mennä jos plussa tulee, säästetään ne rahat johonkin muuhun.

EmmaA, toivottavasti tulee hyvä tulos!

Meillä ei tullut, testi nimittäin vitivalkoinen nega. Oikea testipäivä olisi keskiviikkona, mutta kun menkat on puskeneet läpi jo torstai-illasta asti ja vuoto on jo todella runsasta, päätettiin lopettaa Terolutit niin päästään uuteen yritykseen. :sad001 Meidän klinikka ei onneksi ole kesätauolla heinäkuussa niin siirto riippuu vain siitä, ehtiikö ovulaatio tulla ajoissa ennen mökkireissua.

Harmi Beisla, ettei nyt tärpännyt :/ ... toivotaan parempaa onnea seuraavaan yrittämään.
Mulla lähti eilen papanapäivät taas ja jotenkin oon niin hermo kireellä... en tiedä, tekeekö se nostettu kortisoni minut ihan hermoraunioksi vai mikä. Meillä on kotona kaaos remontin vuoksi ja jälkikasvu omalla kontollani. Taidan olla loman tarpeessa :) No, tää viikko vielä ja sit saa ihan kotioloissa piinailla, jos luoja sen alkionsiirron vielä suo...

Beisla, Onpa harmi et ei onnistunut:( mut hyvä että ei tarvii odotella kuitenkaan sen kauemmin vaan pääsette heti jatkoon. Mut kyllähän se aina sattuu!

Katjusha, hyvä et sulla on sit loma pian tulossa! Ois se kyllä niin ihanaa kun vielä tällä viimesekunnilla se onnistuisi teille se siirto ja menis loppuun saakka

Voi Beisla, miten ikävää. :( Onnea uuteen yritykseen!

Katjusha: Toivon teille kovasti onnea, ja toivon, että pääsette siirtoon, ja tietty myös plussaa!

On: Täällä alavatsaa koskenut tosi paljon nyt jonkun aikaa. Ei vuotoa kumminkaan. Olisipa esim kohdun kasvamisesta merkki tms. Paha olo koko ajan ja muitakin oireita on. Tää on uutta kaikki, koska en oo ikinä ollu näin pitkällä, jaiks. Huomenna olis ensimmäinen neuvola..

MuuMuu 8+3.

Ilpuriko se kyseli meinaanko testata aiemmin :rolleyes:..yleensä en pahemmin testaile kauheesti etukäteen. Ei ole koskaan ollut mitään oireita rai viitteitä raskaudesta niin en ole viitsinyt. Tänään testasin joko pregnyl on poistunu ja ei tullut viivaa. Tissit on kyllä edelleen tod kipeät sen jäljiltä. :bored: Tänään meni tosiaan gonapeptyl ja kiinnittyminen käsillä. Tuntui että kaikki nippailut hävinny tuhkatuuleen. Eilen aamulla heräsin kovaan paineen tunteeseen/menkkakipuun mutta alkiohan oli eilen vasta balastokysti vaiheessa joten en usko että oli kiinnittymistä.

Beisla harmi ettei tärpäänyt. Onneksi teillä pakkasessa tyyppejä niin ei tarvii heti uutta hoitoa miettiä. Ootteko muuten miettiny miten monta hoitoa olette valmiit käymään jos ei tärppää?

Mites Uniquella, vieläkö on vuodellut? Toivon ja uskon että se on jotain alkuraskauden vuotelua kun kohtu venyy. Tsemppiä, huominen tulee nopsaan niin saat varmaan jotain selvyyttä asiaan.

Tsemppiä muolleki., täällä taitaa suurin osa olla jo plussanneita tällä hetkellä.

Herukka,Tsemppiä leikkaukseen ja pikaista toipumista.
Beisla,Pahoitteluni negasta <3
EmmaA,Hyviä verikoe tuloksia.
Pisama,Minä ainakin edelleen odottelen plussaa ja pääsyä IVF:ään.

Moikka pitkästä aikaa!

Viivat tosiaan ei tarkoita minulla näköjään mitään, mitä olen saanut testeihin. Nyt on taukoa varmaan ens vuoden puolelle asti kun menen selkäleikkaukseen 11.7. Paha välilevynpullistuma poistetaan.

Ei täällä varmaan ketään ole enää silloin kun palaan, joten toivotan kaikille mukavaa elämää :Heartred

Mä varmasti olen täällä :p Leikkausaikaa kans vasta odottelen ja en tiedä kuinka pitkään pitää toipua sen jälkeen ennen uutta hoitoa.

Siinä se nyt möllöttää kunnon viivoilla. Virallinen plussa. Mies sekosi täysin. On kuvaillut itseään plussatikun kanssa pitkin päivää ja googletellut kaikenlaista. :D

Eka ultra meillä olis 11.7. rv 7+0 ja eka neuvola rv 10. Tuo jälkimmäinen on hankala, kun me ollaan tuolloin Pohjoisessa mökillä.... Täytyy soitella ja kysellä josko pääsis jo edellisen viikon lopulla neuvolaan.

Hieman epätodellinen olotila vielä. Oireet kyllä on selvät, väsyttää niin pirskatisti, jos "unohdan" syödä niin etoo hirveästi ja makeaa ei tee enää mieli yhtään.

Kysyin muuten niistä raskausviikoista ja ne lasketaan hedelmöityksestä eli nyt menossa 4+5 ja la ois 27.2.

Liitteet

• 20180625_053012.jpg
    20180625_053012.jpg
    713 KB · Katsottu: 166
Tiukuliisa, ihanat leffaviivat! Onnea! Ei oo pitkä aika ultraan! Ja ihana reaktio sun miehellä.
Mäkin sain tänään leffaviivat ja sanoin miehelle siitä niin se sano vaan et joo, sä oot piirtäny ne tussilla ja aiemminhan se sano mun digistä et mä oon laittanut siihen jonkun oletusasetuksen :D
No joo, se vitsaili, mut äsken se kyllä sano että rauhotuhan nyt vähän kun oot koko päivän riuhtonu. Mulla on ollu niin tylsää niin oon tehny tänään ihan hulluna pihahommia ja sit vielä jatkoin sisälläkin. Eli kaipa se mies nyt jo uskoo :)
Hyvä et selvisi tuo miten lasketaan ne viikot, noin olin ajatellutkin, jos ois ollu kp1 niin sit mulla menis LA päivän eteenpäin vaikka eihän sillä nyt niin suurta väliä ole.

Onnittelut plussalupauksen saaneille!
Luin tässä eräänä päivänä jutun, että valoisa vuodenaika on otollisinta aikaa yrittää lasta, koska elimistö on silloin valmiimpi raskauteen. On tutkittu, että sukupuolihormoneja erittyy enemmän valoisan aikaan ja sen seurauksena munasolut kehittyvät paremmin. Toivotaan siis oikein valoisaa kesää:wink

Beisla, pahoittelut negasta. Voimia teille uuteen yritykseen!
Uniquelle tsemppiä huomiseen! Olet ajatuksissamme :3some

Ja Herukalle pikaista paranemista!

Katjushalle toivon tälle viimeiselle etapille lempeää myötätuulta ja sen saattelemana pikkukakkosen syliin asti. Teidän polkunne tällä lapsettomuuden taipaleella on ollut kohtuuttoman pitkä; arvostan sitä että olette jaksaneet jatkaa matkaa:Heartpink

on: ERA- testi otettu ja tuloksia odotellaan parin viikon päähän. Onko teillä kenelläkään ERAsta kokemuksia? Seuraavan kierron alkuun olisi tarkoitus ottaa letrot mukaan muutamaksi päiväksi munasoluja kypsyttelemään. Jos munasoluja on tarjolla riittävästi niin sitten lähdetään pistoksin punktiota kohti.

Beisla Pahoittelen, että teille tuli negatiivinen tulos :( tsemppiä jatkoon oikein kovasti!

Tiukuliisa Onnea onnea oikein paljon! Hienot on viivat :)

Cranberry Kiitos! Tsemppiä kyllä tarvitaan! :)

Minulla tuli äsken vain hyvin hyvin pieni ruskea viiru paperiin, kun pyyhin vessassa. Koko päivänä ei ole siis tuhrua tullut muuten. Huono olo on ollut kyllä vahvasti läsnä lähes koko päivän. Jännittää huominen ultra, mutta mentävä se on ja kohdattava totuus! Toivon, että kaikki olisi kuitenkin hyvin :)

Unique: Ymmärrettäväähän tuo on. Kunpa ultrassa kaikki olisi hyvin! Tulehan kertomaan tänne myös ultrakuulumiset. Monelta teillä ultra on?

Itseä jännittää huominen myös kovasti.. Tämä mahakipu on outoa, se on niinkuin "sivuilla" ja sattuu paljon. Mikähän tämän voisi aiheuttaa, tietääkö kukaan?

Voi että, ihan tippa linssissä luen teidän kirjoituksia :’( <3 ootte olleet ihan ihan korvaamaton tuki kaikessa ala ja ylämäessä.

Nyt pitää tosiaan keskittyä vaan itseensä ja kuntoutumiseen. Toivotaan parasta, että selkäleikkaus menee hyvin ja pääsen pudottamaan nämä ällöttävät 10kg vyötäröltä mitä on tullut tämän aikana. Pääasia kuitenkin, että kivut poistuu.

Ihan hirveästi tsemppiä kaikille ja tosiaan toivon, ettei kukaan teistä ole täällä ryhmässä enää plussaa odottamassa vaan odottamassa jotain aivan muuta <3 Triana: vink vink <3

Pitkään samassa veneessä matkustaneet: Muumuu, ilpuri, bluebe, Triana, heitsu, unique, katjusha, hulbertiina (+muut tiedätte kyllä) super iso sydän teille <3

Kaikille uusille ihanille kanssa eläville myös <3

Palaan sitten rautaisempana kun koskaan :)

Takaisin