IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uskon, että kaikki tunteet ovat oikeita ja sallittuja. Hormoonit hyrräävät ja yhtäkkiä suuri muutos tapahtuukin jota odotti, mutta ei osannut odottaa, että se tapahtuukin just nyt! :)

Täällä 6+1 menossa, tuhrutellut on nyt tämän illan ja pelko perseessä koko aika, että vuoto lisääntyy ja tää menee kesken. Ei oo mitään mainittavia alavatsa kipuja joista vois epäillä km:noa, pahaolo ollut läsnä viikonloppuna vahvasti, mutta oksentaa ei ole tarvinnut. Hajuaisti on nyt selvästi herkistynyt ja rinnat ovat jonkinverran arat. Tiistaina ultra! Miten mä jaksa odottaa, aika tuntuu matelevan. Jossittelen jatkuvasti mielessäni! Tiedän, että monilla tulee vuotoja aluksi ja onneksi vuoto on siis todella vaalean ruskeaa, osittain vähän limaista. Mutta ja mutta.... Epävarmuus on perseestä!

Unique: Tiedän todellakin tunteen. Koita ajatella niin, että ruskea veri = vanhaa verta. Ja se voi hyvin tulla myös limakalvoiltakin. Mulle sanottiin, että jos ei ole kipuja, ja jos ei sidettä tarvitse vaihtaa, se on hyvä merkki. Kunpa kaikki olisi hyvin. <3 Tulisipa tiistai pian!

Mulla unique tuli just muutamaan otteeseen tuollaista kuvailemaasi tuhrua!
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä olla stressaamatta, tiistaihin ei kuitenkaan ole enään kovin pitkä aika, vaikka varmasti siltä nyt tuntuu, tsemppiä!
Tuo epävarmuus todellakin on turhauttavaa. :(

On tää kyllä rankkaa, ennen plussaa ja plussan jälkeen! Huh, eka ressaa, kun ei tuu oireita ja kun tulee niin onko niitä tarpeeksi.. Menkkamaisia mahakipuja on myös aina joskus, mutta tosi lieviä sellaisia... Noh! Ei kai auta, kun päivä kerrallansa.

Unique: Täälläkin alamahakipua, juilintaa, yms aina välillä, ja pelottaa koko ajan.. Jatkuvasti on ottamassa housuja alas ja kattomassa, onko pikkuhousunsuojassa verta.. Ehkä sen stressaamisen lopettaa.. joskus, tai ei ollenkaan.

Unique, kuulostaa kuitenkin et sulla oireita on ja jos kirkasta verta ei tule niin en olisi huolissaan. Inhottavaa kyllä oottaa mut huippua et tiistaina JO se ultra 2 yötä vain :)

Tuhruttelijoille kannustukseksi: mulla on ollut vuotoa molemmissa onnistuneissakin raskauksissa, eli vuodosta huolimatta kaikki voi mennä hyvin. Tsemppiä ja pitkää pinnaa epätietoisuudessa odotteluun ja jännittämiseen!

Moikka pitkästä aikaa!

Viivat tosiaan ei tarkoita minulla näköjään mitään, mitä olen saanut testeihin. Nyt on taukoa varmaan ens vuoden puolelle asti kun menen selkäleikkaukseen 11.7. Paha välilevynpullistuma poistetaan.

Ei täällä varmaan ketään ole enää silloin kun palaan, joten toivotan kaikille mukavaa elämää <3

Muokattu viimeksi:
Moikka pitkästä aikaa!

Viivat tosiaan ei tarkoita minulla näköjään mitään, mitä olen saanut testeihin. Nyt on taukoa varmaan ens vuoden puolelle asti kun menen selkäleikkaukseen 11.7. Paha välilevynpullistuma poistetaan.

Ei täällä varmaan ketään ole enää silloin kun palaan, joten toivotan kaikille mukavaa elämää <3

<3 Herukka. Oot mielessä tosi usein. Oikein paljon onnea jatkoon.

Herukka, oot ollu mielessä usein, just eilen viimeks mietin mitä sulle kuuluu! Onpa hyvä että pääset nyt sinne selkäleikkaukseen, muistan et se on ollut jo tosi vaikea pitkään. Ehkä hoitoja ei olekkaan järkevä tehdä kun on niin kovat kivut koko ajan, kun kroppa on stressissä , niin ei välttämättä onnistu ja vaikka onnistuisikin niin odottaminen on myös selälle rankkaa. Toivottavasti leikkaus menee hyvin ja toivut nopeasti, että pääsette yrittää luomuplussaa. Ja jos se ei nyt jostain syystä onnistu niin sit hoidoilla, heti ekasta! :)
Ihanaa kesää sulle kaikesta huolimatta! ♡

Unique: Tsemppiä ja tiistai on onneksi jo ihan kohta :Heartred

Herukka: Tsemppiä leikkaukseen :Heartred

Täällä vähän jännittäviä aikoja... :nailbiting: Tehtiin aamulla Pregcheckin puikko ja liuska ja niihin tuli vain haamut :confused: Vieläpä aika haaleat... erotti kyllä viivoiks, mutta eikös pitäis olla jo tummemmat? Edellinen testi, johon tuli se selkee viiva oli Predictor early eli vissiin tosi herkkä. Noi Pregcheckit ilmeisesti ei oo niin herkkiä. Mutta kuitenkin, luulis tässä olevan jo tummemmat viivat? Vai olinko hölmö kun en tehnyt samalla testillä uudestaan? Vahvistumisen/haalistumisen olis ehkä nähnyt selvemmin :confused: Noh, keskiviikkona tosiaan virallinen testipvä, en nyt tiiä mitä merkkejä sitä siihen ostais sitten...

Hölmönä sitä ekaa kertaa testatessa luotti, että plussahan se on ja nyt sit taas vedetään mattoa alta... Ei tässä toki kirvestä vielä kaivoon heitetä, mutta eipä sitä kyllä enää uskalla luottaakaan, että keskiviikkona enää vahvaa viivaa näyttäis :sad001

Herukka, parhainta jatkoa sinulle! Pikaista paranemista leikkauksesta ja toivottavasti saatte myös sen pikkuisen, kun jälleen on aika jatkaa yrittämistä!

Te, joilla on ollut omegat käytössä, missä vaiheessa ennen punktiota ootte lopettaneet niiden käyttämisen?

Mörkö, pissan vahvuus voi olla eri ja sit testeissä on eroa. Monipäiväinen sulle nyt siirrettiin? On ollu jo moneen kertaan puhetta mutta ei mulla mikään päässä pysy. :(
Herkkätesti antaa kyllä kunnon viivat et niitä ei kannata verrata normaaleihin. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :)

Hulbertiina, meillä taisi lukea sairaanhoitajalla, että omegat lopetetaan ennen pistoshoitoa.
Herukka Tsempit ja kaikkea hyvää!
Mörkö, malta hetki, jospa se siitä lähtee taas vahvistumaan. Testien herkkyyksissä on eroja :)

Ilpuri: Viispäivänen :)

Kiitos, eipä tässä auta nyt kun taas odotella. Taidan ostaa ainakin kolmea eri testiä niin saa kunnon vertailun aikaseks :D

Mörkö, Niimpä olikin! Mehän mentiin samoissa, mä oon jotenkin niin lomapöllyssä että en ees tiiä mikä päivä! :D osta digi niin saat selvyyden. Ja joillakinhan vain hormoni nousee hitaasti

Hulbertiina, mä lopetin 2 vk aiemmin

Takaisin