Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi haluun tähän plussarytinään mukaan.
Ei malttais millään odottaa omaa testi aikaa. Hullua sinänsä eilen tuli vahva fiilis että tää olis poika. Eniten pelottaa tällä hetkellä se että kun oli vain kaksi päiväinen alkio niin ei jaksa jatkaa kasvuaan. No hetken voin ainakin ajatella olevani raskaana.
Ihanaa juhannusta naiset!
Mulla on just täsmälleen tämä! Vähän sillee, että "tässäkö tää nyt sit on" Ja menkkajomottelee myös välillä. Vähän huolettaa, mut sit taas oon vähän mielissäni, että jotain edes tuntuu. Varsinkin kun tiedän senkin, että mulla aina menkkajomottelee kun kohdussa tai siinä huudeilla jotain tapahtuu. Eli voi olla, että menkat tekee tuloaan, mutta todennäköisempänä pidän, että pieni Sisu tekee sinne pesää :) (Silloin kun soitettiin klinikalle ekaa kertaa, että jatkaako alkiot maljalla ja selvis, että vaan yks jatkaa matkaa, mikä siis osottautui myöhemmin vääräksi infoksi, niin Vaimo heitti että "siellä se yks sisupussi jatkaa" ja siitähän mä nappasin "tekonimen" Sisu sitten :) Saatiin muuten ihan kunnon naurut Vaimon kanssa kun ruvettiin sit puhumaan pakastuspusseista jossainvaiheessa kun alkiot pakastettiin :D Pohdittiin, että oliskohan päässy halvemmalla jos olis omat pakastuspussit vieny punktioonUnique, siis just tuo! "Tältäkö tämä nyt tuntuu" - tunne! Kun musta ei tunnu miltään :D vähän menkkajomoa on aika ajoin ja muutama muu juttu mut muuten vaan on.